Uzun zamandır cross kaskı araştıran biriyim ilk aklıma bu geldi aradığın renklerde http://www.sahibinden.com/ilan/yedek...09303323/detay
2006 Peugot -2010Kenbo125 - 2011Racer 200s- 2012GT250R -2014Xtreme Max- 2015: Snappy x Cub
2016 Asya Shark 150- 2017Cbf150 -2018 BMW F650GS / Snapyy x- 2019 Kymco Xciting250i
http://www.helmetsuperstore.co.uk/Bo...lt_B2367T.aspx
can skntisi ya
Kasklar güzelmiş yav, moonster ve shoe hoşuma gitti. Durduk yere masrafa gireceğiz. Paylaşmayın kardeşim
2006 Peugot -2010Kenbo125 - 2011Racer 200s- 2012GT250R -2014Xtreme Max- 2015: Snappy x Cub
2016 Asya Shark 150- 2017Cbf150 -2018 BMW F650GS / Snapyy x- 2019 Kymco Xciting250i
Yakın zamanda kullanma şansım oldu bu motoru , fakat üzerinde birkaç tur atmak dışında pek bir deneyimim olmadığı için kullanıcı arkadaşlara sormak istiyorum. Pergel gibi açık radyatorler düşünce sorun yaratmıyor mu? Gozume ilk çarpan onlar olmuştu, hatta araştırma yaparken ilk onların fiyatına baktım internette yazan doğruysa ktm nin radyator fiyatına yakın bir rakam koymuslar. Bence dış goruntu olarak çok hoş, yapıllı, tarz duruyor.
(Burada sorduğun sorunun cevabını vermiş eski bir kullanıcı yorumudur.) Herkese selamlar olsun.. Arkadaslar siteye yeni üye oldum öncelikle tüm Motorcu arkadaslarıma selamlar saygılar, kazasız güvenli ve keyifli sürüşler... Rx 250 alalı daha 2 hafta oldu Karabüklüyüm ve karabük evkur mağazasından aldım. İlk aldığımda direk olarak servise götürdüm ve garantisi başladı yalnız karbüratörde bi problem yaşadım hava filtresinin tahliyesinden benzin akıttı neyseki problem çözüldü. Daha evvel büyük cc'li motorsikletler kullandım (600-1000) fakat hiç birinden bu keyfi almamıştım gerçekten farklı bi adrenalin bu.. Ben bu kadarını tahmin etmemiştim açıkcası çok çılgın yerlerde kullanıyorum onu :D 250 cc bi motora göre gerçekten güçlü bi makine diyebilirim yada şanzımanı ona göre dizayn edilmiş.. Ama yedek parça olarak çok pahalı. Aldığımın ikinci gece aşırı zorlu bi parkura girdim (Dağ-orman) ve motoru yan yatırdım : ) yan kranaj ın üstüne binde ve kranaj çatladı Bereket radyatöre bişi olmadı zaten oraya değineceğim gidon ters açı kapalı olarak motor devrilse dahi motor radyatöre binmiyor ve esnek bağlantılı oldğu için zarar vermiyor.. Bilmiyorum sonu nasıl olur ama aldım ve memnunum yakıtta düşük geldi bana ve şimdiden motor 750 km de. En yakın zamada fotoları ve videoları paylaşacağım.. Herkese selamlar, esenlikler dilerim...
Mehmet bey selamlar, tebrikler guzel bir yorum, bulmuşsunuz fakat gidon radyatore değmeyebilir yinede dağda tepede düştüğün zaman bana ilk zarar gorecek yer radyatorler gibi geldi.
Hepinize selaaamlar arkadaşlar...
Kardeşim aynı kendimi gördüm sende =)) forumda bu konu üzerine daha önce yazdıklarımı gördüysen anlıycaksın... o yakıt akıtma derdi kronik galiba, bende de durup durduk yere karbüratör boğulmuş, zorlayınca yakıtın toplandığı bi yeri çatlatmıştı, çalıştırmak için biraz uğraştırmıştı.. daha önce 650lik naked vs.. kullanmıştım ama ne naked ne racing ne de commuterler bu kadar keyifli gelmemişti.senin gibi bende hoplayıp zıplamyı pek sevdim, çimenler üzerinde sm tarzı dönüşlere çalışıyodum.. çimenlerin üzerinde veriyordum gazı arabayla drift yapar gibi dönüp duruyordummm ki bi baktım gökyüzünün baya yıldızlı olduğu bi günmüş, yerdeydim =))) arka teker ıslak bi yere gelince düştüm, motorda benim üzerime düştü, sola yattım.. uzun kısaların olduğu plastik panel kırıldı (65.52tl imiş servise sordum, radyatörü de 110 filandı yanlış hatırlamıyorsam).. sonra kaldırdım motoru asfaltta devam ettim.. bi baktım radyatör şarıl şarıl =))) düştüğümde en fazla 10la 20 ile gidiyordum, daha doğrusu dönüp duruyordum.. motsklet dizimin üzerine radyatör gelecek şekilde düşmüştü, Allahtan dizlik vardı yoksa en iyi ihtimal çıkardı bacak, diz =)))... radyatörde, motor bölümüne yakın olan bir yerden ezilmiş antifiriznde büyük bölümünü akıtmıştı.. garantiden değiştirdiler, motorda en ufak düşmeye dair bi iz yoktu çünkü =))).. şimdi motoru evimin salonuna çıkardım,, sağını solunu söktüm, grenajları karbon kapladım, sticker yaptım vs.. ama daha tam bitiremedim.. raadyatörlere bi koruma demiri uydurulursa iyi olur aslında, onuda halletcem inş...
Forumdan eksik olma, seninle de tanışıp dağ tepe keşfetmek isterim.. bi dezavantajm benim makine 'sm' =))
---------- Mesajlar birleştirildi - 06:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 06:39 ----------
Vay anam vay ben yanlış hatırlıyomuşum galiba.. Radyatöre 300, 400 diyo herifler.. ne bu böyle.. Kesin radyatör koruma demiri uydurmak lazım =))) motosikleti yedek parçalarını alıp tekrar toplıycak olsan, 20.000 lira tutar heralde =)))).. Allah o servislerde bekleyen aç ayılardan korusun =))
Hangi 4 japon yada KTM radyatörünün tasarımdan dolayı 10~20 ile çimene düştüğünde delindiği görülmüş? Pegasso biraz haklı sanki. Lakin motoru olmayan birinin "hiç motor almamak en iyisi" diye tavsiye vermesi de hoş...Çok biliyor herşeyi
Radyatörler ucuz olmaz zaten. Yanlız garantiden nasıl değiştirmişler hayret ettim. Darbe izi olmasa da radyatörde çatlak veya kırık felan oluşmuştur okadar aktığına göre. O zaman da anlamaları gerekirdi darbe veya düşme olduğunu. Servisler genelde bahane ararlar garantiden saymamak için. İz olmsa da "düşmüşsün işte" derler...Şanslıymışsın
#sürenadam
Bu benim açtığım bir konu buradaki videoları izle sana çimen, toprak ve arazi sürüşlerinde yardımcı olacak bilgiler var. http://www.motosiklet.net/forum/suru...ml#post2899401
;)
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)