Teşekkürler. Can sıkıcı bir durum. Nasıl çözebiliriz bunu bilginiz var mı?
Teşekkürler. Can sıkıcı bir durum. Nasıl çözebiliriz bunu bilginiz var mı?
Bende 2014 model var ama bende de yok, açıkçası daha önce KTM'de yok diye taktırmıştım, ama kullanmadığımdan buna yaptırmadım.
Louis'de kiti satılıyordu, montajı 1 saatte yapılıyor.
Teşekkürler...gerçi bugüne kadar ihtiyaç duymadım. Sanırım olmasa da olur
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:19 ----------
Arkadaşlar tekrar merhaba
Motoruma trekker yan çanta almak istiyorum. Ayrıca monocase yan çanta taşıyıcı da gerekiyor. Temiz ikinci el olabilir. Veya bu işi ucuza yapan bir yer bilen var mı acaba? Teşekkürler...
4 Teker bedenimi, 2 teker ruhumu taşır.
Yan çantayı hiç bir zaman sevmedim, motoru çok genişletiyor.
Bunun yerine seyahatlerde soft çanta kullanıyorum. Her biri 42 lt gayet yeterli oluyor. Çok da ucuz.
Belirttiğim üzere yorumda okumuduğum video'"yu buldum , az yorum var zaten lütfen kontrol edin durumu .
Bakkala markete girip elleri öne bağlayïp, "bişey çalmadım/çalmıyorum" psikolojisi gibi oldu , olsun ben mahsumum
Arkadaşlar merhaba,
Size bir konuda danışmak istiyorum. 4 yıldır Burgman 200 kullanıyorum ve bu aralar deli gibi Tiger 800 XC hayali kuruyorum aklımdan çıkmıyor. Sizce çok sert bir geçiş mi olur, daha önce vitesli motor tecrübem yok. Yaşım 33, hem Burgman ile hem de araba ile hergün trafiğin içerisindeyim.
Ne dersiniz.
trafikte kullanmak için XC yerine XR daha uygun olur. 21" jant trafik için anlamlı değil.
Arkadaşlar merhaba. Tenere mi sattıktan sonra daha bir tur özellikleri olan motosiklet arayışına girdim. derdim çok fazla güç olsun şöyle uzasın böyle uzasından ziyade, konfor odaklı olsun sürüş pozisyonu da tenereden sonra benim belimi bükmesin yani dik olsun. Bu yüzden yol endurosu na odaklandım. ilk önceleri versys 650 de karar kıldım ancak güzel motor olmasına rağmen biraz önce saydığım sebepten dolayı gönlüm hep tiger 800 de. %10 da olsa toprak yola girebileyim sürüşüm biraz daha dik oturuş olsun hesabındayım. şimdi bu iki karşılaştırmayı versys kullanıcıları tarafında yapsam Triumph a olan ön yargı ve az bilinirlik (kullanmışlık) dan dolayı çok verimli cevaplar alamayacağım. sizce 2015 versys 650 ile 2013 tiger 800 ( tubeless lastikli alüminyum jantlı şimdilerin xr si) arasında tercih sebepleri nelerdir. versys 1 lt daha az yakacak tiger 19 inç lastikle daha konforlu olacak versys ayarlı amortisörlerle gelecek tiger rüzgar koruması daha iyi olacak ama birşeyler bana hah tamam budur bunun için ben bunu alırım diyebilmeliyim. yardımcı olursanız sevinirim.
vay arkadaş bu başlık hakikaten ölmüş. Aylar sonra bir tiger 800 sahibi olarak tekrar girdiğim bu başlıkta bari faydası olur diye deneyimimden bahsedeyim. şunu net söyleyebilirim Kullandığım eski mototsikletlerimin artılarıda vardı eksileride vardı kullanım amacına göre ancak, Tiger 800 ün eksisini henüz bulamadım. hatta şöyle söyleyeyim triumph bir yana diğer motosikletler bir yana. Sanırım bundan sonra yoluma triumph dan devam edeceğim. Bunu sakın marka bağımlılığı olarak görmeyin ama kalitesiyle hissiyatı ile mekanik ve teknolojisi ile triumph gönlümü çaldı. parça teminimi sadece bir tık ötenizde. satışımı açıkçası her malın bir alıcısı var tıpkı benim aldığım gibi. ve yakın zamanda satasım da yok bir başka model için kaşındığımda illaki kaliteden anlayan birisi gelecek ve bu kaplanın sahibi olacak. ne tuhaf kendi kendime konuşuyorum hissiyatı uyandı birden. kalın sağlıcakla
The Albatros pır pır High. TAaa Far Saw.
Tiger800 un eksileri yuksek ağırlık merkezi,bacaklara verdiği ısı(aman aman bi sorun değil bence Akdeniz bölgesinde yaşamıyorsanız) ve yetkili servis yani korlas problemi.
800 xrx mi değiştirme nedenim korlas ve nasıl desem, biraz tipsiz geliyodu önden.. o far tasarımı falan.Africa yı da görünce artık kendisiyle yapamacağımı anlaşmıştım
Pişman mıyım ? Asla
Eski bir kullanıcısı olarak ( Üç yıl / 34.000 km kullandım. Yurt içi yurt dışı turlar yaptım ) yüksek ağırlık merkezi ve yüksek sıcaklık tespitinize kesinlikle ben de katılıyorum. Üzerine bir de hiç ehlileştiremediğim bir motosiklet olduğunu eklemek istiyorum. Gaz tepkilerinin keskin oluşu güzeldi. Torku hissetmek... Çabucak hızlanmak çok keyifli. Ama şehir içinde gazı ayarlayan o sağ elinizin hassasiyeti yüksek olmalı. Yoksa biraz kendinizi sallıyorsunuz Ayrıca birinci vitesten ikiye geçerken konforlu yani sarsıntısız bir geçiş elde etmek için çok uğraşmak gerektiğinden bunu bir türlü alışkanlık haline getiremedim ve pes ettim. Yani çok yavaş bırakmak yada hemen kalkar kalkmaz vitesi ikiye atmak gerekiyordu. Eski alışkanlıklarımı değiştiremedim. Bu gibi sebeplerden ötürü önceki motorlarım ve hatta ilginçtir yarım günlük test sürüşü sonunda dahi bedenimin bir parçası gibi olan F800GS dahi o yarım günde benim motosikletim olabilmişken. Tiger'ım üç yılda olamadı. Vahşi bir at gibi kaldı altımda. Sonra su soğutmalı R1200GS Adv'yi alınca eski huzuruma ve konforuma fazlasıyla kavuştum.
Özetle şunu söyleyeyim. Şu an BMW'mi de maddi sebeplerle sattım. Henüz bir şey almadım. Ancak biraz durumu toparlayabilirsem ilk alacağım motosiklet Tiger olacaktır.
bendede 3 yıldır 660 var satarsam tek seçenek tiger 800
belki f800 ama afrika olmaz diyorum
belki 1190 ktm de olabilir oda hafif ve çok güçlü güc biraz fazla olsa da turuncu ilginç bi motor yapmış kaliteli dengeli teknolojik
çünkü tiger ı arazide test ettim gerçekten süper hele hele fites aralıkları
afrika yı da kullandım onu da uzun uzun test ediyorum gangam da var toprak stabilize de hiçbir zaman bi 660 olamaz çünkü hantal ve ağır honda safi demirden yapmış
yaw on/off bi motor yapıyorsan 199 kg yi geçmeyecek arkadaş geçiyorsa bence enduro sınıfının dışında kalır
hem parçası pahalı hem ağır hem teknoloji yok
yani 60 bin tl vereceksin elcik ısıtma yok koltuk ısıtma yok crize kontrol yok bakacan işine honda teknoloji sıfır
herkese selamlar. 2013 ve sonrası 800 modellerinde kronik bir sorun var mıdır ?
bakım ücretleri ne kadardır ? ikinci el piyasası pek yok ancak satmak için zaten almayacağım. keyif önemli.
olası bir sorun da çok masraf açar mı ? yani muadil markaların benzer sorunlarına göre.
km bazında nelere dikkat edilmeli alırken. teşekkürler.
bu bütçeler dolayında versys 650 - vstorm 650 - tracer 700 mü önerirsiniz tiger 800 mü ?
tiger da sanırım daha çok ekstra oluyor diğerlerinde var mı bilmiyorum ancak zincir yağlama vs.
bir de üç silindir keyfi var tabii ki...
teşekkürler.
Kendime 2020 yılı hedefi koyduğum makine işte bu Tiger800XC, hem şehir içi süreyim hem şehirlerarası-uluslararası turlara çıkayım, bozuk yollardan fazla etkilenmesin istiyorum ağır şartlarda enduro yapmayı düşünmüyorum, bu anlamda bir Tiger800 modeli seçeceğim, tel jant sevdiğimden ve ayarlanabilir süspansiyonu olduğu için XC ağır basıyor, marka ile ilgili kesinlikle kafamda soru işareti yok, şu an kullandığım marka olan Suzuki'den daha yaygın bir servis ağı var, Elazığ'da dahi servisi olduğunu gördüm. Suzuki de muhtemelen bakım dışında çok servise gitmediği için servis ağı zayıflamış, adamlar servisten para kazanamıyor, ikinci elde 140.000km Vstormlar halen alıcı bulabiliyor. Avrupalı, iyi, kaliteli bir yol endurosu istiyorum, ikinci elde satış kaygım asla yok, olsaydı plastik yakıt depolu honda tercih ederdim hem fiyatı da daha uygun olurdu, Tiger800 e tek alternatif olarak sadece F800GS'i görüyorum.
Plastik olduğuna emin misiniz? Görünen plastiğin altında çelik depo olmasın?
Çünkü plastik depo kısmen lüks bir özellik. Bildiğimiz plastik araçlarda benzin deposu olarak kullanılamıyormuş. Güvenlik için pahalı bir kimyasal işlemden geçmesi gerekiyormuş. Avantajı ise hafif olması. Üst düzey Ducati ve KTM'ler metal yerine plastik depo kullanıyorlar.
Bu arada Honda da üst düzey modellerinde titanyum depo kullanmaya başladı...
sahibinden ilanlara bakarken bir şey dikkatimi çekti.
Tiger800
Tiger800 XC-XCA-XR-XRX XRT
filan gibi modelleri olduğunu fark ettim. XC i biliyordum yüksek inçli tel jantı olan model. ben normal düz tiger 800 almayı düşünüyorum hem maddi olarak en uygunu da o. diğerleri ile bariz fark var mı onu çözemedim ama.
2015 modele kadar çıkan tel 21/17 jant olanlar Tiger 800 XC
2015 modele kadar çıkan alaşım 19/17 jant olanlar Tiger 800
2015 ve sonrasında çıkan tel 21/17 jant olanlar donanımına göre Tiger 800 XC / XCX / XCA
2015 ve sonrasında çıkan alaşım 19/17 jant olanlar donanımına göre Tiger 800 XR / XRX / XRT
Tiger800 XC VE XR versiyonları arasında jant farkı harici süspansiyonlarda bir fark var mı acaba?
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:44 ----------
hocam naptın ya, africa twin de güzel motor bence
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:46 ----------
süspansiyon farkı varmış, korlas’ın videosu öyle diyor
buraya bu kadar yazdıktan sonra gidip xc alamadım sırf marş motoru arıza çıkaracak diye korktuğumdan o kadar güzel motorlar vardı ki pişman olmadım açıkçası
o kadar kötülediğim afrika twin aldım bi aradaş sağ olsun ağustos ayında motorunu bana 10 günlüğüne verdi gidip ege turu yaptım o egzoz sesi beni hasta etti
yani triumph ta kronik arıza olmasaydı hiç düşünmezdim alırdım
tel jantların amortisörleri wp
çelik olanlar showa
lastik çapları dışında bu fark ta var
hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)