Triumph Tiger 800 / 800 xc
Reklamlar
-
Açıkçası spesifik bir forum takip etmiyorum, şu türbülans olayını google'da araştırırken en az 5-6 farklı forumda ilgili başlıkları defalarca okumuşumdur. Araştırdığım konuya göre artık ne çıkarsa karşıma. Çanta konusunda orjinal Triumph arka çanta kullanıyorum, artçı için bir de yastık taktırdım üstüne, yan çanta olarak Almanya Louis'den soft çanta almıştım, onlar duruyo, seyahat etmediğimden kullanmıyorum açıkçası. elcik ısıtma şiddetle tavsiye ederim, orjinaline geçene sene 550 TL gibi bir rakam ödemiştim, ancak soğuk havada minnettar kalıyorsun.
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:59 ----------
Angler adlı üyeden alıntı
Bence 2015 XRX kullanıyorum. rodajı yeni tamamladım ancak türbülans gerçekten eziyet. yurtdışı forumları falan da çok araştırdım, madstad cam aldım ama henüz takmadım. titreşim de sıkıntı oldu. sadece sağ elimde (300 km lik bir sürüşten sonra) karıncalanma başladı, 500 km sonuda tamamen uyuştu. Gene yurtdışı forumlarda okuduğuma göre titreşimin frekansından dolayı sağ elde sıkıntı olabiliyormuş. çözümü fox speed anti vibration gidon yükseltme kiti aldım. henüz bunu da takmadım. 1 hafadır motorun rodaj bakımından çıkmasını bekliyorum.
Murat
Enteresan ben uyuşma hissetmedim şimdiye kadar, 4 silindire göre daha titreşimli ancak çok rahatsız etmiyor beni.
Reklamlar
-
05 Mayıs 2016, 16:20
#142
Herkese merhaba,
türbülans için madstad haricinde sağlıklı bir çözüme ulaşan var mıdır acaba? başıma bir iş gelmeyecek ise ben kendisinin tipini pek beğenmedim.
-
06 Mayıs 2016, 08:08
#143
Ben madstad taktirdim, fotografi da su:
https://www.facebook.com/firat.bayir...56879745880483
18" explorer. Gayet memnunum.
Ama zaten bir de givi'nin iyi bir modeli var, gerisi ise yaramaz
-
09 Mayıs 2016, 15:53
#144
Güzel mi? kesinlikle değil, ama 130'la giderken vizörün açık olabilmesi de paha biçilmez bir rahatlık. Ben de 20"'lik versiyon vardı, uzun geldiği için 18" e kestirdim.
-
15 Mayıs 2016, 11:41
#145
Herkese merhaba,
İnternette arastirdim fakat bulamadim,
2011-2015 tiger 800 ile daha sonrasinda xr olan versiyonlarinin farklari var mi? Varsa nelerdir?
Tiger 800 yol tipi dusunuyorum (xr) fakat 800 olanlarin da baya rakamlari yuksek 32 binlerde. Xr in sifiri kampanyali 36,5a geliyor ama tabi aksesuarsiz.
Ne dusunuyorsunuz bu konularda?
Arka sele konforundan sikayetci olanlar var yurtdisinda, cok yumusak vs gibi, comfort sele gerekli midir?
Herkese motoruyla keyifli surusler diliyorum.
-
16 Mayıs 2016, 09:11
#146
36-37 sifiri ama tabi on canim mutlaka degismesi lazim. Orta sehpa sart. Koruma demiri almayabilirsiniz ama boyunuza gore gidon yukseltme taktirmak zorunda kalabilirsiniz. İyi de bir arka canta lazim. Etti 40-42. Bu rakamlari goz onune alarak hesap yapin.
-
16 Mayıs 2016, 14:05
#147
Elcik ısıtma ve sis farı da unutmayalım,bunlarda yaklaşık 1.500tl.egzoz var daha 1-2.000tl
-
19 Temmuz 2016, 21:16
#148
Merhaba arkadaşlar, her endurocu GS'i tadacaktır sözünden yola çıkarak ben de bazı hayallere kapıldım GS Adventure almak umudu ile Tigerımı satıyorum. İlgilenenlere duyurulur;
https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-triumph-ilk-sahibinden-temiz-kazasiz-sorunsuz-dusuk-kilometreli-321071436/detay/
-
21 Temmuz 2016, 17:03
#149
DISTORTEDMAN adlı üyeden alıntı
Merhaba arkadaşlar, her endurocu GS'i tadacaktır sözünden yola çıkarak ben de bazı hayallere kapıldım GS Adventure almak umudu ile Tigerımı satıyorum. İlgilenenlere duyurulur;
https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-triumph-ilk-sahibinden-temiz-kazasiz-sorunsuz-dusuk-kilometreli-321071436/detay/
Çok güzel motormuş, 4-5 aydır hayallerimi süsleyen bir motor ve rengi şahane! Maddi imkansızlıklardan ötürü gelecek seneye kaldı Tiger sevdası... Hayırlı satışlar olsun, umarım aradığınız temizlikte motoru da bulursunuz.
-
21 Temmuz 2016, 18:48
#150
Motor satıldı. Teşekkürler RamuthRa. Umarım sen de çabucak hayalindekini alma imkanı bulursun.
-
06 Şubat 2017, 00:22
#151
allahını seven üzerime daha fazla bilgi atsın.
2014 model tiger 800'ler için soracaklarım şunlar.şimdiden çok çok teşekkür ederim.
istanbul içi yakıt tüketimi nedir? motor sıcaklığı rahatsız ediciymiş,aslı astarı var mıdır?
istanbul içerisinde günlük kullanıma uygun mudur?(ev-iş-okul)
yakıt tüketimi demişmiydim,agresif kullanımda max. tüketim,ortalama tüketim,uzun yolda tüketimin gerçek değerleri nelerdir?
2014 model 45-50bin km'de tiger800 alınır mı sizce?(30bin lira gibi bir fiyat bu km'lere yüksek bir fiyat mıdır)(malum sitedeki fiyat aralığı 28-35bin lira arası)
kullanma amacı:haftaiçi iş-ev-okul arası 20km civarı bir yolculuk.eş-dost-akraba ziyareti.spor salonuna,sinemaya vs.vs.gitmek.haftasonları istanbul dışarısında,çeşitli şehirlere kendini atmak.bunları yaparken üst düzey konfor,kısmen az yakıt tüketimi,140-150km tıkanmadan yolculuk yapabilmek.
ağalar beyler,doğru yerde miyim ?
-
08 Şubat 2017, 09:53
#152
- Genel düşük vites kullanmayı sevdiğimden 8 litre civarı yakıyorum şehir içi, dikkatli kullansan rahatlıkla 6-6.5 litreye düşer.
- İstanbul içi kullanıma çok uygun, yüksek oluşu nedeniyle arabaların arasından rahatlıkla geçiyorum. Daha önce KTM kullandığımdan bence ısı sorunu yok.
- Agresif kullanımda 9 litreye çıktığım oldu belki de 10, bilmiyorum. Motor kullanırken fazla hesap tutumuyorum açıkçası.
- Bende de 2014 model var, 16 bin km'de. Satsam sanırım o dediğin bantta 34 civarı bişi isterdim. Üstünde ki aksesuarda önemli sonuçta, motoru alıp çanta taktırmak istesen orjinali minimum 1500 TL'dir, ön sürüş ışıkları desen bir 1500 daha, elcik ısıtma 750 TL, egzoz 2000 TL. Bunları kendine göre değerlendireceksin.
- 45-50 bin km'de motor tabi ki alınır, yeter ki düzgün kullanılmış iyi bakılmış olsun.
-
08 Şubat 2017, 18:28
#153
cem_fb adlı üyeden alıntı
- Genel düşük vites kullanmayı sevdiğimden 8 litre civarı yakıyorum şehir içi, dikkatli kullansan rahatlıkla 6-6.5 litreye düşer.
- İstanbul içi kullanıma çok uygun, yüksek oluşu nedeniyle arabaların arasından rahatlıkla geçiyorum. Daha önce KTM kullandığımdan bence ısı sorunu yok.
- Agresif kullanımda 9 litreye çıktığım oldu belki de 10, bilmiyorum. Motor kullanırken fazla hesap tutumuyorum açıkçası.
- Bende de 2014 model var, 16 bin km'de. Satsam sanırım o dediğin bantta 34 civarı bişi isterdim. Üstünde ki aksesuarda önemli sonuçta, motoru alıp çanta taktırmak istesen orjinali minimum 1500 TL'dir, ön sürüş ışıkları desen bir 1500 daha, elcik ısıtma 750 TL, egzoz 2000 TL. Bunları kendine göre değerlendireceksin.
- 45-50 bin km'de motor tabi ki alınır, yeter ki düzgün kullanılmış iyi bakılmış olsun.
F800 ve Xc kıyaslamasındayım... Maddi durumlar xc yi gösteriyor. Tabi bu plan 2017 kışına doğru yada sonbahar diyelim. Yakıt konusu beni düşündürüyordu. Belirttiğin rakam baya yüksek. Ancak tamamıyla kişisel olan kullanım tarzın ile alakalı bir durum diye düşünüyorum.
Hayırlısıyla maddi durumları düzeltip 1150 gs imi satıp en sağlıklı geçişi yapmak istiyorum
-
12 Mayıs 2017, 11:09
#154
Arkadaşlar selamlar,
2011 Tiger 800 aldım ben de. Size bir sorum olacak, 2000-2200 devirde giderken motordan ciyk ciyk ses geliyor. Devir yükseldi mi ses kesiliyor, sıkıntı olmuyor. Motor 40k km de. Aldığım arkadaş motorda herhangi bir ayar yaptırdı mı bilmiyorum. Bu ses sizce neden kaynaklanıyordur?
-
05 Temmuz 2017, 00:58
#155
Ben de bu aralar tiger 800 xc ile ilgileniyorum. Konu başlığındaki mesajları teker teker okurken yukarıda "prometheus75"in verdiği kendi facebook sayfasının linkine tıkladım ve bu abimizin geçen sene haziran ayında bir motosiklet kazasında vefat ettiğini öğrendim. Kaza motosiklet.net'te haber olmuş ancak haberde Fırat Bayır'ın "prometheus75" nikli site üyesi olduğundan bahsedilmemiş bilinsin istedim. Huzur içinde uyu Fırat Bayır.
-
25 Ağustos 2017, 15:40
#156
Selamlar,
Şu an Duke 200 kullanıyorum, Tiger 800 alma niyetim var ancak 163cm boyunda 53kg bir insancığım. Duke sele yüksekliği 810mm iken Tiger alçak sele ile 840mm olabiliyor. Kullanıp kullanamayacağım konusunda şüphelerim var, bu boylarda olup kullanan var mıdır? Tecrübelerini yorumlarını bilmek isterim.
Sevgiler
-
27 Ağustos 2017, 12:43
#157
Ruvi adlı üyeden alıntı
Selamlar,
Şu an Duke 200 kullanıyorum, Tiger 800 alma niyetim var ancak 163cm boyunda 53kg bir insancığım. Duke sele yüksekliği 810mm iken Tiger alçak sele ile 840mm olabiliyor. Kullanıp kullanamayacağım konusunda şüphelerim var, bu boylarda olup kullanan var mıdır? Tecrübelerini yorumlarını bilmek isterim.
Sevgiler
Dün, Korlas' ta test etme fırsatı buldum. Daha önce 3 silindirli MT09 test edip gaz tepkilerinden oldukca tırsmıştım, boyut olarak da cok zorlanmıştım. Bunda da benzer seyler yaşarım diye endiselenmistim ama Tiger cok rahattı, alçak sele ile cok rahat kullandım. Sadece kollarım cok gerildi, gidon yükseltici ile o da çözülür... Dünkü test sürüşü kafamdaki soru isaretlerini tamamen sildi! Sanırım su an alma imkanım olamayacak ama gelecek sezon mutlaka bir tanesine sahip olacağım! 😍
-
05 Eylül 2017, 14:33
#158
Gidon yükseltici her boyda ki sürücüye lazım, gidon biraz önde.
-
10 Eylül 2017, 12:23
#159
Arkadaşlar merhaba,
Yaklaşık 3-4 aydır Tiger 800 kullanıyorum ve çok memnunum. Ortalama 4000 km civarında yol yaptım. Fakat motorda 4'lü flaşör yok sanırım, görmedim, bulamadım, çok şaşırdım...? Konuyla ilgili bilgisi olan var mı acaba?
4 Teker bedenimi, 2 teker ruhumu taşır.
-
10 Eylül 2017, 16:21
#160
mtlkzlsln adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar merhaba,
Yaklaşık 3-4 aydır Tiger 800 kullanıyorum ve çok memnunum. Ortalama 4000 km civarında yol yaptım. Fakat motorda 4'lü flaşör yok sanırım, görmedim, bulamadım, çok şaşırdım...? Konuyla ilgili bilgisi olan var mı acaba?
2013 ve öncesi modellerde yok , 2014'ten itibaren eklenmiş olduğunu okumuştum bir video altı yorumda.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)
Bu Konudaki Etiketler