Benim boyum 189. Offroad da ayata sürüş haricinde ihtiyaç duymadım yükseltmeye. Ama takılınca daha güzel bir sürüş pozisyonu oluşuyor. Hem güdon yükseltmede hem de led ek aydınlatmada güzel yerli malları var. Yurtdışına gerek yok...
Benim boyum 189. Offroad da ayata sürüş haricinde ihtiyaç duymadım yükseltmeye. Ama takılınca daha güzel bir sürüş pozisyonu oluşuyor. Hem güdon yükseltmede hem de led ek aydınlatmada güzel yerli malları var. Yurtdışına gerek yok...
teşekkür ederim. boyum 1.77, seleyi yüksek ayarda kullanıyorum ve tiger'ın gidon bana göre biraz aşağıda ve önde kalıyor( XC daha yüksek, arada uzun yükseltme parçası var), ROX ile yükseltip biraz da kendime doğru çekince sürüş pozisyonu olarak tam tatlı noktayı bulmuş oldum. Bence aldıktan sonra bir süre deneyin, rahat edemezseniz yükseltirsiniz.
Orjinal LED sisleri de geçtiğimiz black friday indirimiyle amerika'dan aldım, bugün ulaştı, yarın da takmayı düşünüyorum.
2015 Fiyatları
TIGER 800 XR ABS (base level) 12.200 €
TIGER 800 XC ABS (base level) 13.200 €
TIGER 800 XRx ABS (mid level) 14.200 €
TIGER 800 XCx ABS (mid level) 15.200 €
TIGER 800 XRt ABS (top level) 15.700 €
TIGER 800 Xca ABS (top level) 16.700 €
Insan almışken de su XRx'i almak ister yahu O zamanda da 40'lara yaklaşıyor makine... Ama şahane walla...Alanlara şimdiden hayırlı olsun. Triumph sitesinde XR ve XRx aksesuarları verilmiş. Aşağıya kopyaladim..
Tiger 800 XR
Standard Equipment
Cast wheels
Trip computer
Sump guard
Hazard Lights
Adjustable brake and clutch levers
12v Power supply
Tiger 800 XRx
XRx Adds
Advanced trip computer
Road and Off Road riding modes
Three configurable Rider riding mode
Auto-cancel indicators
Cruise control
Centre stand
Hand guards
Comfort rider and pillion seats
Adjustable screen
Additional 12V auxiliary power socket
imkan varsa X modelleri almak daha mantıklı gözüküyor.
arkadaşlar selam,
NC750X kullanıyorum.. Triumph hakkında en güncel forum olarak burayı buldum.. Bu sene Tiger 800 XRx veya XCx almak istiyorum.. Çoğunluk binişim ev-iş arası veya asfaltta olacak.. Ama XCx daha şık gözüküyor hem tel jant hem de gagadan dolayı..
Sizin fikirlerinizi almak isterim.. Ön teker 21" olduğu için şehir için zor mu olur? XRx te süspansiyon bira daha sert sanırım.. XC'nin verdiği rahatlığı vermez mi acaba?
Teşekkürler,
Çoğunlukla sürüşü asfaltta yapacaksanız XR almak daha mantıklı, artan parayı da aksesuara yatırırsınız, gaga aksesuar olarak sonradan takılıyor zaten. Ön tekerin 21 olması virajlarda biraz olumsuz faktör olsa da şehir içinde rahatsızlık yaratmaz. Ben şehir içinde heryere scooter gibi gidip geliyorum, süspansiyon rahatlığı olarak hiçbir sıkıntı yok, endişeniz olmasın.
Arkadaşlar, güncel kasko rakamları nedir acaba? Yaklaşık maliyeti belirlemek istiyorum.
Ben de 2015 XCx aldım. Bu hafta içerisinde de teslim alacağım.
%65 hasarsızlıkla 1070 TL e yaptırdım 2014 Tiger 800'e. Muhtemelen 2.500-3.000 arası olacaktır, sfırdan yaptırana.
Selam Arkadaşlar,
Anadolu sigortadan MRT Sigorta aracılığı ile Kasko yaptırdım.
Muhafiyetsiz Full kasko ve içerisinde 1500 TL karşılayacak ekipman kaskosu da var ve 1730 TL verdim.
Bundan daha ucuz olan bir firma daha vardı ancak ben burayı tercih ettim. Onun vermiş olduğu fiyatta 1640 TL idi.
Tabi burada göz önünde bulundurulması gereken bir nokta daha olabilir: Ben kaskoyu motoru aldıktan ilk bir hafta içerisinde yaptırdım. Fiyatın uygun olmasının bir nedeni de bu olabilir. Bilgilerinize,
Sigorta şirketleri her zaman sıfır araçlara daha uygun fiyat verir.
arkadaşlar herkese selamlar. ben de geçen hafta tiger 800 alarak aranıza dahil oldum motor hakikaten çok keyifli bi motor. allah hepimize güzel-keyifli sürüşler nasip etsin. kaza bela vermesin inşallah.
şimdi benim size 1-2 sorum olacak.
1- ben touratech'e gidip motor koruma, kartel koruma, elcik koruma, radyatör koruma, karenaj koruma, gidon yükseltme taktırdım. tur camı ve orta sehpa da düşünüyorum. önerileriniz nelerdir?
2-eski motorumu satmadan 1 ay önce hepco becker explorer 46 lt çanta almıştım. sonra çok acil nakit lazım olunca motoru satmak durumunda kaldım. ancak motorun üzerinde çantayı vermedim. çantayı tiger'a takmak istiyorum ancak alt adaptörü bulamıyorum.
hepco becker'ın distribütörü anes motor. aradım ellerinde yokmuş. bunu temin etmek için ne yapmak icap eder? (pek sanmıyorum ama) nc 750x'in adaptörü benim motora uyar mı?
Tur camı olarak benim de düşündüğüm model şudur; http://www.nationalcycle.com/n20602.html Biliyorum çokk pahalı. Ama başka ne varsa hoşuma gitmiyor. Türkiye distribütörü Mototal-Sina.
Ben yan çanta demirlerini tesadüfen Almanya'ya giden bir arkadaşıma getirttim. Köln'deki bir Hepco&Becker bayisine ingilizce yazdım. Ama türkçe cevap geldi. Yetkili Türk bir bayan çıktı. Düşünürsen özelde iletişim bilgilerini veririm. Nasıl yapabileceğine dair yardımı olabilir.
hocam kimseden ses çıkmayınca iş başa düştü. biz de tiger xc'si olan bi arkadaşın alt tablasından model alıp autocat ile çizdik. sonra onu lazer ile kestirdik.
ikitelli sanayide diğer parçaları da bulup, tamamlayıp montajı hallettik şükür
https://scontent-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-xpf1/v/t1.0-9/1610927_10153310868061882_6402611189420207128_n.jp g?oh=c279fe531675d806c9aaf7f320eca49e&oe=55D9578E
son durum bu oldu. çantayı da monte ettim üstüne. şimdi tur camı için bakıyorum. puig öneriyorlar. ama sizin verdiğiniz link de güzelmiş.
ride must go on...
Tabla resimini açamadım. Puig sanki biraz küçük gelmişti. Gidip bakmak lazım gözle görmek...
ride must go on...
Keşke bir karşılaştırma resmi paylaşsan kardeşim. Orjinal cam ile Puig üst üste geçici bir şekilde koyup... Ayrıca rüzgar, ses ve tokatlama etkisi bakımından ne kadar fark etti?
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)