Çok memnun olurum. ben genelde müsaitimdir. sen ne zaman müsaitsen görüşelim tanışalım. bu arada ben Kadıköy'deyim..
Çok memnun olurum. ben genelde müsaitimdir. sen ne zaman müsaitsen görüşelim tanışalım. bu arada ben Kadıköy'deyim..
Tamam yakınmışız Uygun zamanda yazacağım size. Görüşmek dileğiyle...
Merhaba,
ilk çıktığında promosyonlu olarak Mototal dan aldığım 800 mü satıp Yamaha 1200 super tenere deneyimşinden sonra ikinci kez tiger 800 e dönmüş bulunmaktayım. Bayram öncesi Korlas tan 31.250 TL ye aldım. Üzerinde herhangi bir aksesuar yok elbette. Bu na rağmen fiyata/performans olarak piyasanın bir numarası diyebilirim.
İlk mototrumdaki ayarlanabilir cam özelliği dışında aksesuar olarak aradığım bir şey olmadı.
Çantasını oldum olalı beğenmemiştim. Oldukça büyük ve ağır olmasına karşın iç hacmi çok küçüktü. Onun yerine Givi Outback 42 lt çanta aldım. Estetik olarak ve kapasite olarak şahane ama bu çantanın da taşıma kulpu olmaması elde taşımayı zorlaştırıryor.
Denemesem, hayatta para vermem diyeceğim Touratech mandallı-kilitli cam uzatması ile kaskınızda turing motoru konforu sağlayabiliyorsunuz. Omuzlara ve bir miktar da aşağı doğru rüzgar almaya devam.
Elcik korumalarını da hiç sevmemiştim. Biraz önce KTM ninkiler geldi. Adaptasyonda sorun olmaz dediler. Takabilirsem sonuçlarını paylaşırım.
Koruma demiri olarak gene Givi yi tercih ettim. Çok daha kullanışlı ve ekonomik. Orijinal demiri taktırırsanız demirin (sağda ya da solda, hatırlayamıyorum) silindir gövdesine iyice yaklaşan ucunu 3 cm kestirmenizde fayda var. Yan yatınca demir silindirin içine girer.
Çok sayıda mototr sahibi oldum. BMW nun neredeyse tüm serisi, en son süper tenere.. Bu motordan aldığım keyfi hiç birisinden almadım.
Son söz, "iyi ayarlanmış süspansiyon" ne demek bu motorda anladım. Kasisten geçerken her şeyi emiyor ama tekerin yer ile teması neredeyse asla kesilmiyor.
Ben 800 ün arka amortisörün sertliginden şikayetçiyim. en sert ile en yumuşak ayar arasında bir fark görünmüyor. hatta en sertten yumuşağa alırken bir noktadan sonra ayar çubuğu boşa dönüyor gibi. bir türlü yumuşatamadım. acaba amartisör mü bozuk yoksa sizlerde de durum böyle mi?
Ben bilmiyorum hiç değiştirmedim. Çünkü gayet güzel ve keyifli, yolumu değiştirip özellikle çukurlara giriyorum
Hayırlı olsun atalaymete. Güzel günlerde kullanmanı dilerim. Doğru seçim ve benim için şu dönemde tek gerçek.
@Distortedman bir ara görüşüp tanişalim artık
istişare ederiz biraz..
Bunu gerçekten çok istiyorum. Ama işlerim de pazarlarım da çok yoğun geçiyor. Cumartesi de çalışıyorum. İlk fırsatta ulaşacağım size...
Ben de Triumph Tiger 800ü araştırıyorum (XC olanı değil.). Ama 2. el fiyatlarına çok istiyorlar. Motorun sıfırı zaten 31 bin gibi. 35 binden aşağı doğru düzgün ilan yok o yüzden şu an sıfır motora sıcak bakıyorum.
Aklımda 4 adet ekipman var.
Orta Sepha,
Uzun Tur camı,
Arka Çanta,
Motor Koruma Demiri
Zaten bunları toplasan herhalde 35e falan alırım hem de sıfır motorum olur
Size sormak istediğim bu ekipmanlarla birlikte ne kadar eder sıfır motor?
Bir de bu ekipmanlardan hangilerini orjinal triumph marka almalıyım? Orta sephayı orjinal alırım herhalde de.
Koruma demiri sanki givininki daha iyi diyenler vardı.
Tur camı ve Arka çanta için ne tavsiye edebilirsiniz?
Motoru almışken şu orjinal ekipmanı da alın dediğiniz ekstra birşey var mı?
Biz geçen yıl motorları az bir miktar pahalıya aldık eski satıcıdan da o yüzden ikinci elde satanlar indirmeye kıyamazlar aşağı. Ekipmanlara da dikkat et sıfırda da ikinci elde de. Korlasla fuarda konustuğumda kup kuru motor veriyordu o internette yayınlanan fiyatlar ile. Sıfırı 31 bin değil 32.750TL. 1750TL korlas gibi bir firmanın indireceğini sanmam. Plaka ruhsat masraflarıyla yine sana kuru motorun maliyeti 32500TL den aşağı olmaz bence. Ayrıca genelde o saydığın aksesuarlar nerdeyse tüm ikinci ellerde standart vardır. Ben şimdi baktım ve bir sürü 32bin lira civarında bol aksesuarlı motorlar gördüm. 2013 ve 2014 modellerde...
Yanlış olmasın yardımcı olmak istedim. Ben birkaç ay önce maddi açıdan çok sıkıştım ve eğer ikinci el almış olsaydım satıp sıkıntılarımı çözmüştüm. Başka daha zor yollara başvurmak durumunda kaldım. Satsam sonra ilkbaharda da yine başka bir ikinci el alabilirdim... Buna istinaden sıfır almak yerine bazen ikinci el mantıklı olabiliyor.
Görebilirsen orta sehpanın orjinalini bir yerde dene. Bendeki Hepco diye hatırlıyorum. Kaldırırken manivela kolu kısa kaldığı için ağırlığım yetmiyor (95kiloyum) arka peglerden kaldırarak ve biraz risk alarak kaldırıyorum. Belki orjinalde olmaz oyle...
Bende iki tane koruma demiri var. Motor koruma hepco ve karenaj koruma toruatech. Fena durmuyor... Ama daha iyisi olabilir. Tümünü incele tek tek.
Cam olayı... Orjinalin en büyük camı dahi beni kesmiyor. Boyum 190 ve sele üst pozisyondayken diz açım daha iyi. Yani yüksekteyim biraz. Ben paraya kıyıp o lanet nationalcycle marka (http://shop.nationalcycle.com/perl/c...h_model=tr-019) camı almayı düşlüyorum. Madstad var. Rüzgarı kesiyormuş. Ama tipi berbat. 40bin liralık motoru kaldır çöp konteynerine at. Arkanı dön git. Daha iyi edersin.
Arka çanta olarak şunu diyim. Ne alırsan al kötü yollarda düşecektir. Metal plastik o 70bin liralık 1200GS lerdeki gibi sigara paketi boyutunda olanlardan... ne alırsan al kötü şartlarda arkada bırakcan. Kilitli mekanizma oldukça dayanmaz. O yüzden ben eski V-Stromumdan da alıştığım gibi 55 litre çantamı paşa paşa taktım. Araziye çıkarken söküyorum. Onun dışında tüm yıl üzerinde. Yüksek süratlerde sorun yaratmıyor. 55 litre diye ağırlık da yüklemiyorum. Hacmi olan hafif şeyleri oraya, ağır olanları yan çantama koyuyorum. Hepsi Hepco&Becker'dir. Çok memnunum. Çift kilit tüm çantalarım. Topcase Junior 55 adı, yan çantalar da Gobi... Kesinlikle tavsiye ederim.
Sağol cevap için DISTORTEDMAN.
Bir 2 hafta önce korlasa uğramıştım kadıköydeki mağazasına. Yanlış hatırlamıyorsam 31500 gibi bir fiyat almıştım tescil masrafları dahil.
Ama sadece kuru motor bu. Orta sepha bile yok.
O yüzden istediğim aksesuarlarla 35bine sıfır rahat rahat alırım diye düşünmüştüm. 35bine 3lü çanta seti olan ve bir kaç tane ekstraları olan 2. el motor yerine sıfır motor alırım diye öyle yazdım. Dediğiniz gibi 32binlere 1-2 senelik motorlar da var.
Dediğiniz gibi ekipmanları tek tek araştıracağım. Teşekkürler bilgi için.
Benim de boyum 1:87 o yüzden uzun tur camı istiyorum ve seleyi de en yukarı alırım diye düşünüyorum. Orjinal tur camının görünüşü hoşuma gidiyor şimdilik.
atalaymete,motorunuz hayırlı olsun kardeş.senden 1200 tenere-tiger karşılaştırması alabilirmiyiz acaba.
slm...
Triumph Tiger 800 ile ilgili paylaşımlarınız olursa seviniriz.Benim de ilgimi çekmeye başladı.
İnş.600f i satıp enduroya geçme gibi bir durumum var.
Bu motorla daha çok kullanıcı yorumlarına ihtiyacımız var bence.
Kullananlardan kıyaslamalrda dahil bilgi paylaşırlarsa bence iyi olur.
Herkese kazasız belasız sürüşler dilerim.
2015 Triumph Tiger 800 yılı olucak.
Adana dan selamlar...
Burada dediğine göre şase, silindirler, motor ve beygir gücü aynı kalacakmış.
Traction kontrol ve cruise kontrol seçenekleri ve sürüş modları gelecekmiş motorlara.
Standart ve XC yerine 4 adet tür olacakmış. XRx ve XCx olanlar full ekipmanlı ve 3 adet sürüş modu özelliği olacakmış.
Sonuçta motor ve şase aynı olduğundan çok bir değişklik yok, değişiklik elektronik aksamda. Sürüş modları ve traction kontrol falan daha da zevkli hale getirebilir sürüşü.
http://www.eicma.it/en/2014/11/triumph-tiger-800-2015/
The Tiger 800 family, which obtained a great success in Italy, too, are being re-launched with important updates, which don’t upset the successful project, anyway.
Neither the chassis nor the three cylinder engine change: still with 95 hp maximum power at 9.250 rpm, with 79 Nm torque at 7.850 rpm. A novelty is the Ride by Wire accelerator, integrated by the traction control (which can be disconnected) and by the cruise control, both included in the bike’s equipment, together with the ABS, which can be disconnected, too.
Between other news, the new models of the range: Tiger were two before (Standard and XC) , now it’s four of them, with the new “x” versions. The new denominations are Triumph Tiger XR for the street version, with front 19” wheel, and Triumph Tiger XC for the off-road, with 21” front wheel. Tiger 800 XRx and Tiger 800 XCx can count on an almost complete equipment, which includes three Riding Modes (Road, Off-Road and customizable Rider Mode).
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:53 ----------
2015 Triumphın özelliklerini anlatan 5 adet video.
http://www.youtube.com/watch?v=IHQ7t-gHwV0&list=PLhlCS2tinPBrhEHnyHtmcvooXGvTeN-vO
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:03 ----------
Fotolar ve açıklamalar için
http://indianautosblog.com/2014/11/2015-triumph-tiger-variants-xr-xc-xrx-xcx-eicma-2014-155296
merhaba arkadaşlar,
2014 de satılan tiger'ların hepsi abs'li değil mi? 2013'den itibaren abs olmayan düz model kalktı diye biliyorum.
Evet 2014... lerde standart ABS
ben de geçen hafta itibariyle bir tiger 800 sahibi oldum.
gidon biraz önde ve alçak olduğundan bir süre sonra oturuş pozisyonu konforsuz gelmeye başladığı için rox gidon uzatma sipariş ettim, aynı zamanda ileri geri ayarlanabiliyor, bakalım görecez.
bir de yine yurtdışından hesaplı oem led sis buldum, onu da bekliyorum, montajını da kendim yapmayı düşünüyorum, onu da görecez
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)