Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
7. sayfa BirinciBirinci ... 5678 SonuncuSonuncu

BUMOTO- BM CALİBRE 250 cc - Çok merak ettiğim 250'lik

    REKLAM ALANI
  1. #121
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Bu motorda kesici var mi ? Kesiciye giriyo mu ?


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #122
    Syanur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2009
    Şehir
    Angaranı Bağları...
    Motosikleti
    DR-Zurna 400
    Alıntı Mengu16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu motorda kesici var mi ? Kesiciye giriyo mu ?
    Varmış, heves kesiciye giriyormuş motor... Öyle diyor bazı arkadaşlar(aşağıda) Yoksa nefes kesici miydi

    Alıntı ero__ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motosiklete binmeden de işçiliğinin iğrenç olduğunu, malzeme kalitesinin berbat olduğunu anlayabilir insanlar. Bunlar için binip gazlamaya gerek yok.
    Hastayız yorumlarınıza, büyük ilgi ile takip ediyoruz. İşçilik hakkında biraz daha bilgi verebilir misiniz acaba? Kaçıncı dereceden iğrenç? Ayrıca berbat dışında "rezalet", "lanet" ve "ıyyy tiksindim, allah kahretsin böyle motoru" da diyebilir miyiz acaba? Teşekkürler
    makseli, buberk ve fromghetto bunu beğendiler.
    #sürenadam

  3. #123
    kanmix_x - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Şubat 2012
    Şehir
    Gonya- Mevlana Selçuklu
    Motosikleti
    Cbf150,Ybr,Tvs üçlüsü :)]
    Var yolumun üstünde her gün bakıyorum buna ama çinli olduğunu anlıyor insan
    İmza yok
    Ne Oldu Ha, Vuruyummu Sırtına
    Oğlum Bak Git

  4. #124
    ero__ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mart 2005
    Alıntı Syanur adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Varmış, heves kesiciye giriyormuş motor... Öyle diyor bazı arkadaşlar(aşağıda) Yoksa nefes kesici miydi



    Hastayız yorumlarınıza, büyük ilgi ile takip ediyoruz. İşçilik hakkında biraz daha bilgi verebilir misiniz acaba? Kaçıncı dereceden iğrenç? Ayrıca berbat dışında "rezalet", "lanet" ve "ıyyy tiksindim, allah kahretsin böyle motoru" da diyebilir miyiz acaba? Teşekkürler
    Hasta olmanıza gerek yok. Takip de etmeyin bence. Ben bana doğru gelen bildiklerimi aktarırım ki kimseyi de ilgilendirmez. Benim motosikletime birisi tü kaka dedi diye ne benim incilerim dökülür ne de motosikletimin değeri benim gözümde değişir. O yüzden elimdeki 94 model Japon motosikletin sağlamlığına bakıp fuarda 15 dk. bahse konu motosikleti inceleyince insan aradaki farkı görebiliyor.

    Farkı görüp görmemek size kalmış

  5. #125
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Alıntı Syanur adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Varmış, heves kesiciye giriyormuş motor... Öyle diyor bazı arkadaşlar(aşağıda) Yoksa nefes kesici miydi
    Olabilir, ilk motorum 150hs'yi bayiiden cikarip 20 metre kadar surunce butun hevesimi kacirmisti heves kesici :D cocukken kiraladigim bws100'lerdeki surus keyfini 150hs de hic bulamadim. Ama mondial'in vitesli motorlari hic fena degil dogrusu, parasina gore motorun verdigi keyif makul.

  6. #126

    Üyelik
    05 Ağustos 2006
    Herkeze selamlar Uzun süredir motor kulanan biri olarak ve forum u bastan sona okuyarak yorum yapan degerlendirme ve karşılaştırma yapan arkadaşlar ve bu motor hakkındaki düşüncelerimi aktaracagım sabrınız için teşekkürler.
    Arkadaşların cogu bu motoru r6 yada muadili 600 lük bir makine ile kıyaslıyor yorum yaparken cok yanlış bir durum 210 yapamazsınız imkansız yokuş aşşagı 170 görür. düz yolda tek kişi 160 165 km syreder yeterlimi bu hız evet 250 cc için yeterli 125 lik 150 lik piyasa motorlarından 250 cc racing e geciş yapan insanları tatmin eder pahalı ve yüksek kaliteli motorları kullananları tatmin etmez birilerinin işine gelmiyor bu motorların piyasaya cıkması cunku parası olan 600rr r6 nınja gsx tipi motor ve uzerı motor kullananların tatını kaçırıyor.kimse alnmasın lütfen cok ıyı bır dınleyıcı ve gozlemleyıcıyımdır. gelelim motora on granjlar zayıf evet gidonu kaplayan gösterge cevresındekı sıyah plastıkler cın malı scooterların orta sertlıktekı adı plastıklerınden yapılmıs vıdalar paslanmaya musaıt 2 3 yamurda cevresı paslanır mekanık olarak serı sanzuman kullanılmıs bu yuzden motor serı ınsan bu motora vakumlu karbırator koyardı uzerındekı karbıratorde japon yazıyor bazı parcaları japon montaj çin .gelelim çin muhabetıne ybr 125 honda cb cbf de halıs mulıs cın uzerındede kocaman cın yazıyor zaten yanı artık montajlar zaten cınde yapılır o pahalı motorlarında montajları cınde yapılmakta burda cın ı baz almayın parcaların uretımı nere olmus onu baz alın sız cıne ne veırsenız o onu topar sonucta. bende mondıal 125 drıft var 2011 5500 km yaptım cok memnunum 125cc motor kullananlar ybr kullanıcıları dahıl yamaha yamaha dıyor ama cevremdkı arkadaşlar motorlarına ne modıfıye yapsa hızlanma ıle alakalı ılk once bana gelıp bende kalkış denemesı yapıyor eyer benı gelcerlerse tamam bu ıs oldu muhabetıne ama ne yaptılarsa yıyorum yolda ve ben ybr den az yakıyorum ıstanbuldan topkapıya 125ybr 125 drıft kalktık duzceye geldık ybr kullanan arkadaş 40 tl benzın yaktı 10000 bınde bu motor ve cok temız 2009 bende 125 drıf ıle 25 tl gıbı bır rakam yaktım ve hız 110 120 arası seyrettık gebzeden sonra motorumda 5500 km yagı deıstı fren balataları degıstı o kadar bu kadar zamanda baska hıc bır sıkıntım yok halen massallah canavar gıbı temız ve guclu motorum ybr de sıksıtırmadan dolayı sansızman kapagından yag kacırma basladı on amortısorun kece patladı atasleme bobını yıkanmadan dolayı ımıs arıza yaptı bende tık yok 2011 den sonra ulkemıze gelen motorların cogu ıyı genel olarak .ucuz motorların hepsın arastırdım 250cc katogorısınde amac goruntu guzel yakıt az ve en ıyı kalıte olarak sonuc alınıcak motorlar arasında gorusum sıze sıralayayım.kıyaslama yaparken lutfen 15 20 mılyarlık motorları baz almayın bunlar dusuk butcelı 3 5 yıl hevesını alıp bınılecek motorlar. calibreye gelince servisi ve yedek parca konusunda bır mondıal olursa turkıyede tutar su anda servıs yok kadar zayıf garantıye gelınce 500 2000 4000 6000 8000 10000 vs..... 44000 bıne kadar km gecırmeden bu aralıklarda servıse gırdılmesı lazım gecerse 100km bıle olsa servıs dısı bırakıyorlar bılgınıze vede garantı km lerınde cok alakasız parcaların degısımı belırtılmıs buda sıze 6000 den sonra servıs e gıtmemnıze zorluyor ve garantı dısı kalmanızı saglıyor bılınıze.

    top 10
    1.Benelli Tornado
    2. sym wolf 250 nı
    3.daeilm Roadwin 250
    4.bu moto calibre 250cc
    5.GPR 125 R (derbi)
    6.YK250-6 ATEŞ
    7.kuba XY250-5A RACİNG
    8.GT 250 R kanuni (asırı yakıyor)
    9.EEC 250CC Racing
    10.GM 250 YZF-R4 (genata motor)

  7. #127

    Üyelik
    15 Eylül 2010
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    Rks Titanic 200
    Alıntı Syanur adlı üyeden alıntı Mesajı göster

    Alıntı ero__ adlı üyeden alıntı
    Motosiklete binmeden de işçiliğinin iğrenç olduğunu, malzeme kalitesinin berbat olduğunu anlayabilir insanlar. Bunlar için binip gazlamaya gerek yok.
    Hastayız yorumlarınıza, büyük ilgi ile takip ediyoruz. İşçilik hakkında biraz daha bilgi verebilir misiniz acaba? Kaçıncı dereceden iğrenç? Ayrıca berbat dışında "rezalet", "lanet" ve "ıyyy tiksindim, allah kahretsin böyle motoru" da diyebilir miyiz acaba? Teşekkürler

    katılıyorum ve evet bende aynı soruların cevabını merak ediyorum :D

    ---------- Post added at 11:16 ---------- Previous post was at 11:09 ----------

    Alıntı dontspeak3 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Herkeze selamlar Uzun süredir motor kulanan biri olarak ve forum u bastan sona okuyarak yorum yapan degerlendirme ve karşılaştırma yapan arkadaşlar ve bu motor hakkındaki düşüncelerimi aktaracagım sabrınız için teşekkürler.
    Arkadaşların cogu bu motoru r6 yada muadili 600 lük bir makine ile kıyaslıyor yorum yaparken cok yanlış bir durum 210 yapamazsınız imkansız yokuş aşşagı 170 görür. düz yolda tek kişi 160 165 km syreder yeterlimi bu hız evet 250 cc için yeterli 125 lik 150 lik piyasa motorlarından 250 cc racing e geciş yapan insanları tatmin eder pahalı ve yüksek kaliteli motorları kullananları tatmin etmez birilerinin işine gelmiyor bu motorların piyasaya cıkması cunku parası olan 600rr r6 nınja gsx tipi motor ve uzerı motor kullananların tatını kaçırıyor.kimse alnmasın lütfen cok ıyı bır dınleyıcı ve gozlemleyıcıyımdır. gelelim motora on granjlar zayıf evet gidonu kaplayan gösterge cevresındekı sıyah plastıkler cın malı scooterların orta sertlıktekı adı plastıklerınden yapılmıs vıdalar paslanmaya musaıt 2 3 yamurda cevresı paslanır mekanık olarak serı sanzuman kullanılmıs bu yuzden motor serı ınsan bu motora vakumlu karbırator koyardı uzerındekı karbıratorde japon yazıyor bazı parcaları japon montaj çin .gelelim çin muhabetıne ybr 125 honda cb cbf de halıs mulıs cın uzerındede kocaman cın yazıyor zaten yanı artık montajlar zaten cınde yapılır o pahalı motorlarında montajları cınde yapılmakta burda cın ı baz almayın parcaların uretımı nere olmus onu baz alın sız cıne ne veırsenız o onu topar sonucta. bende mondıal 125 drıft var 2011 5500 km yaptım cok memnunum 125cc motor kullananlar ybr kullanıcıları dahıl yamaha yamaha dıyor ama cevremdkı arkadaşlar motorlarına ne modıfıye yapsa hızlanma ıle alakalı ılk once bana gelıp bende kalkış denemesı yapıyor eyer benı gelcerlerse tamam bu ıs oldu muhabetıne ama ne yaptılarsa yıyorum yolda ve ben ybr den az yakıyorum ıstanbuldan topkapıya 125ybr 125 drıft kalktık duzceye geldık ybr kullanan arkadaş 40 tl benzın yaktı 10000 bınde bu motor ve cok temız 2009 bende 125 drıf ıle 25 tl gıbı bır rakam yaktım ve hız 110 120 arası seyrettık gebzeden sonra motorumda 5500 km yagı deıstı fren balataları degıstı o kadar bu kadar zamanda baska hıc bır sıkıntım yok halen massallah canavar gıbı temız ve guclu motorum ybr de sıksıtırmadan dolayı sansızman kapagından yag kacırma basladı on amortısorun kece patladı atasleme bobını yıkanmadan dolayı ımıs arıza yaptı bende tık yok 2011 den sonra ulkemıze gelen motorların cogu ıyı genel olarak .ucuz motorların hepsın arastırdım 250cc katogorısınde amac goruntu guzel yakıt az ve en ıyı kalıte olarak sonuc alınıcak motorlar arasında gorusum sıze sıralayayım.kıyaslama yaparken lutfen 15 20 mılyarlık motorları baz almayın bunlar dusuk butcelı 3 5 yıl hevesını alıp bınılecek motorlar. calibreye gelince servisi ve yedek parca konusunda bır mondıal olursa turkıyede tutar su anda servıs yok kadar zayıf garantıye gelınce 500 2000 4000 6000 8000 10000 vs..... 44000 bıne kadar km gecırmeden bu aralıklarda servıse gırdılmesı lazım gecerse 100km bıle olsa servıs dısı bırakıyorlar bılgınıze vede garantı km lerınde cok alakasız parcaların degısımı belırtılmıs buda sıze 6000 den sonra servıs e gıtmemnıze zorluyor ve garantı dısı kalmanızı saglıyor bılınıze.

    top 10
    1.Benelli Tornado
    2. sym wolf 250 nı
    3.daeilm Roadwin 250
    4.bu moto calibre 250cc
    5.GPR 125 R (derbi)
    6.YK250-6 ATEŞ
    7.kuba XY250-5A RACİNG
    8.GT 250 R kanuni (asırı yakıyor)
    9.EEC 250CC Racing
    10.GM 250 YZF-R4 (genata motor)
    hocam iyi hoş demişsin de ya şu noktalama işaretlerine ve paragraf boşluk olayını da uygulasaydınız süper olacaktı.

    tek düze yazı okumak çok kafa ağrıtıyor.

    neyse

    yorumunuzu tarafsız buluyorum.


    bahsettiğiniz 250 likler arasında tanımadıklarım var

    sonuç: hayırlısı olsun

  8. #128

    Üyelik
    25 Şubat 2010
    kış geldi sezon kapandı buralarda :(

  9. #129

    Üyelik
    27 Aralık 2012
    SLM ben BM CALİBRE 250RR yeni aldım ve çok memnunum ve motorun performansı iyi bence cbr 250 rr ve GT 250 RR DANDA HEM YAKIŞIKLI HEMDE DAHA HIZLI

  10. #130
    serdar37100 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Kasım 2012
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    HONDA CBF 150
    İkinci elini almayi dusunuyorum bende artik sifirina gucumuz yetmiyor

  11. #131
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    23 Temmuz 2007
    Alıntı bassturbin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Mekanik kısımla ilgilenen dediğim bu motor için ama görerek değil yani 29 beygir dört zamanlı motor 250 cc?Bence imkansız...O zaman hyosung yerine bundan bitane almalı...

    ---------- Post added at 12:58 ---------- Previous post was at 12:53 ----------




    4 zamanlı 250 cc motordan 29 beygir çıkaran dünyada ilk motor sanırım bu...Bence doğru bir bilgiye benzemiyor...Honda cbr250R bile 26 beygirmiş...
    COLOR]

    4 zamanlı 250 cc den 29 değil,31 beygir çıkaran var,
    Yamaha WR 250
    ama bumotonun 29 hp si gerçekten şüpheli gibi görünüyor

  12. #132
    Pistolero_10 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Şubat 2011
    Şehir
    Balıkesir Burhaniye
    Motosikleti
    2012 Hyosung GT 250 R & '08 Honda CBR 600RR
    motor 29 değil 25 hp cbr 250 motorunun kopyası var

  13. #133
    Syanur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2009
    Şehir
    Angaranı Bağları...
    Motosikleti
    DR-Zurna 400
    Alıntı Pistolero_10 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    motor 29 değil 25 hp cbr 250 motorunun kopyası var
    CBR kopyası olduğunu nereden biliyorsun? Ben öyle olduğunu düşünmüyorum....
    #sürenadam

  14. #134
    Pistolero_10 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Şubat 2011
    Şehir
    Balıkesir Burhaniye
    Motosikleti
    2012 Hyosung GT 250 R & '08 Honda CBR 600RR
    Alıntı Syanur adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    CBR kopyası olduğunu nereden biliyorsun? Ben öyle olduğunu düşünmüyorum....
    özellikleri çok benziyor ayrıca kullananlar da aynı şeyi söylüyor

  15. #135

    Üyelik
    26 Mart 2013
    evet değerli arkadaşlar burada herkez az çok motorsiklet deneyimine ve bilgi beceresine sahip.fakat unutmayalım her markanın her motorun bir takım kronik sorunları vardır kimi yönünde çok kaliteli kimi yönünde çok kalitesizdir. ben bundan 40 gün önce bumotu calibre 250 rr aldım (samsun yantur ticaretten).aslında aklımda st kanuni vardı ama bumoto calibre 250 rr ı görünce tipine aşık oldum.sordum soruşturdum civar illerde 2 tane kullanıcı ile tanıştım 2 side motor yemiş bir tanesi 179 kilometre yaptım orduda tünelin içinde orda motor bitti kaldım diyor diğeride 1200 km yapmış henüz önce sibob kesmiş sonrada motoru yemiş. fabrika servislere hemen yeni motor yollamış 1 hafta içinde değiştirmişler garanti kapsamında.fakat 2 side neden motor yemiş acaba? arkadaşlar su soğutmalı motor su koymassan su soğutmalı demek hiç birşeye yaramaz ikiside susuz binmişler motora tamirci(servis) yemin ediyor ikisinin radyatöründende 1 mm bile su çıkmadı diye ama diyor ben yine de insiyatif kullandım onların makinelerini garantiye soktum diyor.şimdi ilk sorunu bulduk su koymama sorunu . peki ya 2 .si ? arkadaşlar firmalar hep motorlarımız rodajlıdır gerek yoktur der ama her motorun rodaj ihtiyacı vardır bir motor 6500-7000 den önce rodaj yapılmaz rodaja kadarda deli gibi motor sıkıştırılmaz . ve de en kaliteli yağ 40 tl 1000 km de bir değiştirilirki motorunun ömrüne ömür katsın. herneyse . ben turuncu renk bir bumoto 250 rr aldım ve 7500 tl nakit verdim iyiki vermişim 7500 liraya bir makine bana 600 lük zevki yaşatıyor zevki eder 7500 tl.torku performansı frenlerinin papatya disk olması 6 ileri olması su soğutmalı olması motorun sesi led gündüz aydınlatması mercekli uzun kısa farı gösterge panelinin gayet okunaklı ve ışıklandırmasının iyi olması çelik conta bulunması üzerindeki fabrika çıkısı lastiğinin kalitesi bu motorun artıları - şimdi sıra eksilerde ; işcilik endrüstri meslek lisesi öğrencilerinden çıksaymış çok daha iyi olurmuş , kablolamayı hacer teyzenin çamaşır ipi gibi değilde daha derli toplu yapsalar çok iyi olacakmış birde motorun rezonansı daha iyi olsa olacakmış. şimdi bir bilgi paylaşayım devir saati 13.000 devire kadar gidiyor 11.000 devirde redline a giriyor. ben en son 173 km/s hız yaptım 5. vitesteytim ( motor 6 ileri) devir saatim 7500 deydi 6 ya attım yemedi bayıldı demekki 6.cı vitesi 7500 de yemiyo . size çok net bilgiler verdiğimi düşünüyorum en kısa zamanda fotoğraflarınıda paylaşacağım . hepinize saygılarımla . allah tekerinize taş değdirmesin kasksız motor lütfen kullanmayın...

  16. #136
    cakalaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ekim 2006
    Şehir
    Rize/Merkez
    Motosikleti
    CBR1000RR "2017
    @ djhakan;
    Şimdi Bu konuda birşey söylemem gerekiyor. Bu motoru ben de inceledim , kullandım hatta arkadasımızda da var; Motora su koymama sorunu yok. Motorun Su eksiltme sorunu var. Daha Doğrusu FAN larında arıza var bu motorların ve servıslerde daha güclü FAN ile degiştiriyorlar.
    Ya KASK TaK ; Ya ÖL

  17. #137

    Üyelik
    09 Mayıs 2013
    Alıntı djhakan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    evet değerli arkadaşlar burada herkez az çok motorsiklet deneyimine ve bilgi beceresine sahip.fakat unutmayalım her markanın her motorun bir takım kronik sorunları vardır kimi yönünde çok kaliteli kimi yönünde çok kalitesizdir. ben bundan 40 gün önce bumotu calibre 250 rr aldım (samsun yantur ticaretten).aslında aklımda st kanuni vardı ama bumoto calibre 250 rr ı görünce tipine aşık oldum.sordum soruşturdum civar illerde 2 tane kullanıcı ile tanıştım 2 side motor yemiş bir tanesi 179 kilometre yaptım orduda tünelin içinde orda motor bitti kaldım diyor diğeride 1200 km yapmış henüz önce sibob kesmiş sonrada motoru yemiş. fabrika servislere hemen yeni motor yollamış 1 hafta içinde değiştirmişler garanti kapsamında.fakat 2 side neden motor yemiş acaba? arkadaşlar su soğutmalı motor su koymassan su soğutmalı demek hiç birşeye yaramaz ikiside susuz binmişler motora tamirci(servis) yemin ediyor ikisinin radyatöründende 1 mm bile su çıkmadı diye ama diyor ben yine de insiyatif kullandım onların makinelerini garantiye soktum diyor.şimdi ilk sorunu bulduk su koymama sorunu . peki ya 2 .si ? arkadaşlar firmalar hep motorlarımız rodajlıdır gerek yoktur der ama her motorun rodaj ihtiyacı vardır bir motor 6500-7000 den önce rodaj yapılmaz rodaja kadarda deli gibi motor sıkıştırılmaz . ve de en kaliteli yağ 40 tl 1000 km de bir değiştirilirki motorunun ömrüne ömür katsın. herneyse . ben turuncu renk bir bumoto 250 rr aldım ve 7500 tl nakit verdim iyiki vermişim 7500 liraya bir makine bana 600 lük zevki yaşatıyor zevki eder 7500 tl.torku performansı frenlerinin papatya disk olması 6 ileri olması su soğutmalı olması motorun sesi led gündüz aydınlatması mercekli uzun kısa farı gösterge panelinin gayet okunaklı ve ışıklandırmasının iyi olması çelik conta bulunması üzerindeki fabrika çıkısı lastiğinin kalitesi bu motorun artıları - şimdi sıra eksilerde ; işcilik endrüstri meslek lisesi öğrencilerinden çıksaymış çok daha iyi olurmuş , kablolamayı hacer teyzenin çamaşır ipi gibi değilde daha derli toplu yapsalar çok iyi olacakmış birde motorun rezonansı daha iyi olsa olacakmış. şimdi bir bilgi paylaşayım devir saati 13.000 devire kadar gidiyor 11.000 devirde redline a giriyor. ben en son 173 km/s hız yaptım 5. vitesteytim ( motor 6 ileri) devir saatim 7500 deydi 6 ya attım yemedi bayıldı demekki 6.cı vitesi 7500 de yemiyo . size çok net bilgiler verdiğimi düşünüyorum en kısa zamanda fotoğraflarınıda paylaşacağım . hepinize saygılarımla . allah tekerinize taş değdirmesin kasksız motor lütfen kullanmayın...
    fotoları bekliyorum bende almayı planlıyorum

  18. #138
    c00lrelax - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mayıs 2013
    Şehir
    İstanbul
    beyler ben çok kararsız kaldım calibre 250r mı yoksa yuki yk 250 splitzer mı ? ne diyosunuz

  19. #139

    Üyelik
    09 Mayıs 2013
    Alıntı c00lrelax adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    beyler ben çok kararsız kaldım calibre 250r mı yoksa yuki yk 250 splitzer mı ? ne diyosunuz
    ben calibreyi almayı planlıyorum diğeri çok oyuncak ve çakması belli gibi geldi

  20. #140
    tuguj - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mayıs 2013
    Şehir
    İZMİR
    Motosikleti
    CBR 250 R (2013)
    BENDE HERKES GİBİ ÖZGÜR DÜŞÜNCEMİ VE BUMOTO İNCELEMEMİ AKTARMAK İSTİYORUM.
    3 AY KADAR ÖNCE 250 CC.LİK BİR MOTOR ALMA DÜŞÜNCESİYLE YOLA ÇIKTIM FAKAT FAZLADA PARA VERMEK İSTEMİYORDUM. 4-5 LİRA VEREYİM DERKEN 7 BİN LİRAYA BUMOTO OLDUĞUNU ÖĞRENDİM VE BAYİYE İNCELEMEYE GİTTİM.
    İÇERİ GİRDİĞİMDE EVET BUDUR, BU MOTOR BENİM OLMALIDIR DEDİM. ZATEN MOTORDA AL BENİ AL BENİ DİYE BAĞIRIYORDU. MOTORA YAKLAŞTIKÇA AL BENİ SESİ HAFİFTEN BOĞUKLAŞMAYA BAŞLADI VE O SES KISA SÜRE İÇİNDE KAYBOLARAK MOTORA EL TEMASI SAĞLAMAM İLE BİRLİKTE YENİ BİR SES BENİ BIRAK GİT, BAŞINA BELA ALMA, AKILLI OL DEMEYE BAŞLADI.
    EVET MAALESEF KİM NE DERSE DESİN KİM NE ANLATIRSA ANLATSIN BEN GÖRDÜĞÜME İNANIRIM. DAHA SIFIR KM. BAYİDEN ÇIKMAMIŞ BİR MOTOR. ANCAK GELELİM BU HALİ İLE GÖZÜME BATAN İLK OLUMSUZLUKLARI.
    1- ÖN CAMI TUTAN VİDALAR PAS İÇİNDE,
    2- GİDON ORTASINDAKİ BÜYÜK VİDANIN ETRAFIDA YİNE AYNI ŞEKİLDE.
    3- ARTÇININ OTURMA YERİNİN SÜNGERİ İÇERDEN ŞİŞKİNLİK YAPMIŞ. SANKİ SİYAH DERİNİN(DERİYSE TABİ) ALTINDA NOHUT VARMIŞ GİBİ.
    4- O ESNADA ARTÇI KOLTUĞU SALLANMA YAPIYORMU DİYE TEK ELİNLE YAPTIĞIM KONTROL ESNASINDA KOLTUĞU TUTAN VİDA AYAKLARINDAN BİR ÇAT DİYE KIRILDI.
    5- ÖN KOLTUK İSE YERİNDEN FIRLAYACAK GİBİ DURUYORDU...
    6- TEKERLERDEN ZATEN HİÇ BAHSETMEYECEM.
    NEYSE ÇİN MALIDIR OLACAK OKADAR DİYE DÜŞÜNÜRKEN VE BU BULDUĞUM HER KUSURA SATICI ARKADAŞTAN MUTLAKA Bİ CEVAP ALMIŞKEN. ÖN TARAFTA YAPTIĞIM İNCELEMEDE BİRDE NE GÖREYİM...
    7- GRENAJ AYAKLARI İÇERİDEN KIRIK... VE BİR GRENAJ BU KADARMI BASİT MALZEMEDEN YAPILIR. KISA TARİFLE KALİTESİNİ ANLATACAK OLURSAK KALINLAŞTIRILMIŞ VE SERTLEŞTİRİLMİŞ YOĞURT KABI DİYEBİLİRİZ.
    YOK ARTIK DEDİM EN SONUNDA VE EKSTRA İNDİRİM YAPABİLECEĞİNİ SÖYLEYEN ARKADAŞIMA TEŞEKKÜR EDEREK AYRILDIM.
    VE SONUÇ.....
    ŞU ANDA BİR 250 CC.LİK 2013 MODEL MOTORUM VAR. HONDA CBR 250 R. 3500 TL GİBİ FAZLA RAKAM VERDİM ANCAK EN AZINDAN HONDA VE HAYAT ONDA.
    BENİM TAVSİYEM 7000 TL GİBİ Bİ RAKAM VERİPTE LÜTFEN KENDİNİZE ÇİN İŞKENCESİ YAPMAYIN. YA PARAYA BİRAZ DAHA KIYIN SIFIR CBR 250 ALIN YADA 7-8 BİN TL.YE İKİNCİ EL CBR 250 ALMAYA ÇALIŞIN.
    SÖYLEDİKLERİMİN YANLIŞ ANLAŞILMAMASI ÜMİDİYLE TÜM FORUM ÜYELERİNE KAZASIZ VE BELASIZ GÜNLER DİLERİM.


7. sayfa BirinciBirinci ... 5678 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)