Hyosung Karion (RT125) bigfoot {resimli}
Reklamlar
-
Bugün biraz güneşli bir hava yakalarsam galeriden 'Bumblebee' yi çıkarıp bir sahil turu ve motovlog için tanıtım videosu çekeceğim.Beni bugünlere kadar sorunsuz taşıyan,eğiten,çok eğlendiren,üzmeyen motoruma güzel bir veda hediyesi olsun bari.
Videoyu burada paylaşırım.Videoda görmek istediğiniz özel birşey var ise buraya yazın.Geneli kask kamerasından olacak.
Youtube :
Burax Yolda
Mototaş Aş. çalışanı
Reklamlar
-
buraxdj adlı üyeden alıntı
Bugün biraz güneşli bir hava yakalarsam galeriden 'Bumblebee' yi çıkarıp bir sahil turu ve motovlog için tanıtım videosu çekeceğim.Beni bugünlere kadar sorunsuz taşıyan,eğiten,çok eğlendiren,üzmeyen motoruma güzel bir veda hediyesi olsun bari.
Videoyu burada paylaşırım.Videoda görmek istediğiniz özel birşey var ise buraya yazın.Geneli kask kamerasından olacak.
Onu çok açık sarıya boyamışsın.Çok soluk olmuş. Keşke hardal sarısına veya hyonun sarısına boyasaydın
ver gazı... ver çoşkuyu
-
UNdocab adlı üyeden alıntı
Onu çok açık sarıya boyamışsın.Çok soluk olmuş. Keşke hardal sarısına veya hyonun sarısına boyasaydın
Ahh bak süper oldu hatırlattığın.Buradan boyatacak arkadaşlara denenmiş tavsiye olsun.
Motorun ilk boyandığında ki sarı 'Borissia Dortmund' sarısı , yani neon sarı.O boyayı bulabilmek için 1 ay uğraştım ve bulup getirttim.Fakat ; boyayı bulmakla bitmiyormuş malesef,o boyaya uygun reçine veya vernikte bulmak gerekiyor.Burada o boyanın üstüne uyumsuz bir vernik atıldığı için boya bir süre sonra fosfor özelliğini kaybedip normal bir sarıya döndü.
Burdan yapmayı düşünen arkadaşlara uyarı olsun.Fosforlu renkler yapacaksanız boyanın son katı,yani verniğinizi uygun alın.
Yeni alacak arkadaşa zaten elimde olan boyadan vericem,eğer isterse.
Hyonun sarısı taksi sarısı gibi,hiç hoşuma gitmeyen bir sarı. Bal köpüğü güzel olabilirmiş sanki.
Youtube :
Burax Yolda
Mototaş Aş. çalışanı
-
Niye ya benim GT 650 de sarı ben çok seviyorum rengini
Kuyruğu eski sahibi boyamış kuyruğa değil depoya odaklan :D
-
GT 650 kadar güzel değildi boyası ;)
Bu arada çok temiz ve güzelmiş,kazasız belasız,mutluluklar ;)
Youtube :
Burax Yolda
Mototaş Aş. çalışanı
-
Teşekkür ederim. Bu daha yeni aldığımdaki haliydi. Şuanda pis çamur içinde ve 7 aydır modifiye mevzularından yatıyor.
Efsane olacak inşallah.Çok az kaldı ayağa kalkması için
-
Yaz sonunda statör ile alakalı bir sorun yaşamıştım.Sorun esnasında motorun ayak marşı yoktu.Ben askerdeyken ayak marşı,aynalar,sinyaller ve depo kapağı çalınmıştı(garip ama gerçek)
İyiki bu motor 135-140 kg civarındaymış Daha önce cbf 500 - ducati hypermotard 800 - yamaha fazer itmiş biri olarak halime şükretmiştim.
Vurdurarak çalıştırma hadisesi iyi seyirler.
** Videodan hemen sonra motorun statörü orjinali sipariş edilerek değiştirildi ve tüm elektrik tesisatı yenilendi,ayak marşı da aynı şekilde sipariş edildi.Hazır elim değmişken elcikleri,konjektörü,arka sinyaller,depo kapağıi ve debriyaj balatası da değişti.Videoda gördüğünüz gidon 'Acerbis' olarak satılan ve satın aldığınızda Acerbis olmadığını anlayacağınız CNC gidondur.Almayı düşünenlere tavsiyem ''ALMAYIN'' . Kısa geliyor,motordaki tüm titreşimi ellerinize iletiyor ve yol tutuşunda sıkıntılar yaşıyorsunuz.Daha sonra söküp orjinalini tekrar geri taktım.
Youtube :
Burax Yolda
Mototaş Aş. çalışanı
-
1 yıldır göz ucuyla bu motoru inceliyorum. Her ilanda temiz yazıyor, hiçbir sorun yok deniyor, km ler düşük görünüyor ama bunların hiçbiri doğru değil. Kesinlikle sorunları var ve km ler göründüğünden çok daha yüksek. Tüm bunları bildiğim halde bile bile lades demekten de vazgeçmiş değilim. Hala bu motoru almak istiyorum. Forumu okurken yeni distribütörün sıfır motoru 8500 e getirdiğini okumuştum. Sahibinden ilanlarını hergün inceliyorum ama hala içime sinen bir ilan görmedim. Önerebileceğiniz bir rt125d var mıdır?
-
-
-
Evet Karion cular , aranızdan dün itibari ile fiilen ayrıldım fakat uzun zamanım ve çok eğlenceli yollarımı yaptığım bu motor hakkında bildiklerimi paylaşmaya devam edeceğim burada.
Artık yeni sahibi bir süre sonra burada yazmaya devam eder ;) Son ana kadar satasım gelmedi ama mecburduk. Verdiğim paranın,aldığım benzinin,yaptığım bakımın hakkını sonuna kadar verdi motorum.
Darısı almayı düşünenlerin ve sahiplerinin başına.
Youtube :
Burax Yolda
Mototaş Aş. çalışanı
-
Merhaba saygıdeğer karion severler. Burak abimin ayrılmak zorunda kaldığı "bumblebee" sini ben almış bulunmaktayım.
Daha ben sormadan sorulabilecek herseyin cevabını veren, hiçbir imkanını, yardımını esirgemeyen Burak abime, Ailesine ve arkadaşlarına bir kez daha buradan teşekkürlerimi sunuyorum.
Ilk motosikletimle ilk uzun yolumu satın aldığım gün yaptım. Gerçi pek fazla bir mesafe değildir sizler için fakat benim gibi yeni baslayan birisi icin 130km pekte az sayilmaz. Ve rüzgarlı soğuk bir gece olması, üzerimde hava şartlarına uygun kıyafet olmaması da bayağı bi zorladı.
Çok şükür kazasız belasız evime ulaştım.
Burnum akıyor biraz
Yeni baslayacaklar için gerçekten ideal bir motosiklet.
-
Hayırlı olsun güle güle kullan
-
UNdocab adlı üyeden alıntı
Hayırlı olsun güle güle kullan
Teşekkür ederim.
-
Nadiren de olsa açık yolda hızlı gitmem gerektiğinde 95 üzerine çıkınca tekerlekten saçmalayan bi alttan yukarı tokatlama vardı.
Dün tatili fırsat bilip gittim bi rotbalansa soktum motoru. Arka tekerde durum berbat çıktı. Önde küçük bi sapma vardı.
Arkadaki sebepte küçük etken 10 yıllık lastiğin şeklinin biraz bozulması.Büyük etken eski sahibinin uzun süre binmeyince inen lastikle motora binerek hava şişirmesi. Sonra iç lastik katlanınca bi lastikçiye götürüp orda düzeltmesi. Ama bunları yaparken lastikçide öküz olunca balansı mahfetmişler.
Arkada bi tarafa 95 diğer tarafa 70 kurşun koyuldu.
Ön de tek tarafa 40 koyuldu.
Bugün gelirken 95-100km hıza bi çıktım fırsatını bulup. Bahsettiğim alttan tokatlama geçti.Bağırıyor zor gidiyor ama düzgünce gidiyordu
Şu motoru 150cc yapma niyetim harbi var. Rahatça 100 yapsın diye ama hangi silindir uyacağını bilmiyorum
-
02 Aralık 2015, 14:54
#676
UNdocab adlı üyeden alıntı
Nadiren de olsa açık yolda hızlı gitmem gerektiğinde 95 üzerine çıkınca tekerlekten saçmalayan bi alttan yukarı tokatlama vardı.
Dün tatili fırsat bilip gittim bi rotbalansa soktum motoru. Arka tekerde durum berbat çıktı. Önde küçük bi sapma vardı.
Arkadaki sebepte küçük etken 10 yıllık lastiğin şeklinin biraz bozulması.Büyük etken eski sahibinin uzun süre binmeyince inen lastikle motora binerek hava şişirmesi. Sonra iç lastik katlanınca bi lastikçiye götürüp orda düzeltmesi. Ama bunları yaparken lastikçide öküz olunca balansı mahfetmişler.
Arkada bi tarafa 95 diğer tarafa 70 kurşun koyuldu.
Ön de tek tarafa 40 koyuldu.
Bugün gelirken 95-100km hıza bi çıktım fırsatını bulup. Bahsettiğim alttan tokatlama geçti.Bağırıyor zor gidiyor ama düzgünce gidiyordu
Şu motoru 150cc yapma niyetim harbi var. Rahatça 100 yapsın diye ama hangi silindir uyacağını bilmiyorum
Motorla alakalı son durum nedir hocam. Bu motoru yeni deneyimlemiş biri olarak biraz anlatır mısın ?
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:52 ----------
Emre Sndrn adlı üyeden alıntı
Merhaba saygıdeğer karion severler. Burak abimin ayrılmak zorunda kaldığı "bumblebee" sini ben almış bulunmaktayım.
Daha ben sormadan sorulabilecek herseyin cevabını veren, hiçbir imkanını, yardımını esirgemeyen Burak abime, Ailesine ve arkadaşlarına bir kez daha buradan teşekkürlerimi sunuyorum.
Ilk motosikletimle ilk uzun yolumu satın aldığım gün yaptım. Gerçi pek fazla bir mesafe değildir sizler için fakat benim gibi yeni baslayan birisi icin 130km pekte az sayilmaz. Ve rüzgarlı soğuk bir gece olması, üzerimde hava şartlarına uygun kıyafet olmaması da bayağı bi zorladı.
Çok şükür kazasız belasız evime ulaştım.
Burnum akıyor biraz
Yeni baslayacaklar için gerçekten ideal bir motosiklet.
Selam hocam. 1 ay olmuş alalı, deneyimlerini paylaşır mısın ?
-
02 Aralık 2015, 15:41
#677
herifin_biri adlı üyeden alıntı
Motorla alakalı son durum nedir hocam. Bu motoru yeni deneyimlemiş biri olarak biraz anlatır mısın ?
...
Motorla 2.5 ayda 4500km yol yaptım. 11.900km de aldığım motor şuanda 16.400km de. Bi kere Bursayı gezdim. Bi kere Şile ağva gezisi yaptım. Onun dışında işe ve oraya buraya git gel de kullanıyorum.
Kilometresi düşük fakat yattığı içinde bakımları eksik bir motordu. Bakımlarını yavaş yavaş tamamlıyorum.
Bakımsız herhangi alınan bi motor kadar masrafı olur. Bir de 2 kişi çok kullanırsan bu modellerin amortisörü 3-4 yılda bir patlıyor.
Çok temel bir motosiklet olduğu için insan gibi binilmiş birşey aldığında uzun süre sorunsuz binersin.
Ben aşağıdaki masrafları yaptım.Zaten her aldığım motora yapıyorum bunları.
Muhtemelen 5 yıl daha birşey çıkmayacaktır. Yağını & filitresini değiştir kullan.
Bi kere lastikler 2005 yılından kalmaydı.Kaya gibi olmuş ve kuru zeminde bile düz yolda gaz açınca yanlayabiliyordu (12beygirle :p ) Islak zeminde korku filmi gibiydi
MASRAFLAR
Yeni bi takım lastik aldım bridstone TW203 ve TW204 fiyat 950tl
Ön amortisör yağlarını değiştirdim(kendim yaptım) fiyat 60tl
Yağ ve filitre değişimi fiyat 50tl
Karbüratör bakımı ve manifold değişimi fiyat 105tl (50tl +55tl) => Manifolt plastik bişe olduğu için 10 yılda çatlaması normal.
Arka amortisör aldığımda gidiciydi ve gitti fiyat 160tl => Çin malı birşey denemek için aldım. Sağlamlığını görücez
Şu üründen aldım ama daha gelmedi
http://www.ebay.com/itm/321928480891...%3AMEBIDX%3AIT
Daha motoru askeri kamuflaj yapıcam. Yangın tüpü takıcam :p
-
05 Aralık 2015, 06:08
#678
-
06 Aralık 2015, 16:49
#679
Başka bir motorda arkadaşım kullanmıştı onu tavsiye edeyim sana.
Önce 5 10dk turlayıp egsozu ısıttıktan sonra 800 derece soba içi boyası kullan. İnanılmaz sağlam tutuyor. Kromajlı egsozdan bile 1 senede atmadı.
Hem mat siyah oluyor orjinal gibi durur.
-
07 Aralık 2015, 12:30
#680
Öncelikle belirteyim soba boyasının 2 çeşidi mevcut biri 400 derece. Diğeri 800 derece ısıya dayanıklı. Alacağın boya mutlaka 800 dereceye dayanıklı olsun ve mutlaka boyayı uygulamadan önce yüzeyi iyice temizlediginden emin ol.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)
Bu Konudaki Etiketler