Bunun 250 cc olanını yapmışlar. Bakalım gelecek mi ?
Bunun 250 cc olanını yapmışlar. Bakalım gelecek mi ?
Merhaba;
Motosikletin kullanım kılavuzu konunun ilk mesajına eklenmiştir.
Keyifli Forumlar...
Bu hafta içi muayenenin de tamamlanması ile 4 yıldır hiçbir büyük arıza çıkartmayan,beni uzun-kısa yolda taşıyan Karion umla vedalaşmaya karar verdim.Artık daha uzun ve zorlu yollar peşindeyim,satma sebebim bu. 2006 model TR ye gelen ilk ve en sağlam seri den , ufak tefek basit masrafları olabilir. Keyfi olarak boyadım. Yürüyen aksamında sorun yok ve 23.000 km de. Zaten motor toplamda 1.5 sene yattı. Ben askerdeyken 12 ay ve yaklaşık bi 6 ay da sağlık sorunlarım sebebiyle.
Sahibinden'e ilanı henüz koymadım,buranın bir ayrıcalığı olsun,fotoğrafları koyuyorum.Motor şuan Tekirdağ da,ciddi alıcılar plaka dan sorgulatabilir kazası yok.Tekirdağ Rodosto Motor da görüp deneyip başında pazarlık yapabilirsiniz. Borcu harcı vs.. si yoktur. Satışa hazırdır. Muayenesi 2017 haziran ayına kadardır. Alıp marşa basıp sorunsuz binilebilecek bir motordur.
Fiyatı 4000 tl
http://i.hizliresim.com/EYBYp8.jpg
http://i.hizliresim.com/7kpkP5.jpg
http://i.hizliresim.com/kkakgA.jpg
Motorun ilanı an itibari ile aktiftir. İlan no : 217169235
Youtube : Burax Yolda
Mototaş Aş. çalışanı
Arkadaşlar merhaba. Motorum 2012 model ve yağ filtresi contasından arıyorum. Nereden bulabileceğimi bilen var mı acaba?
Eskisi varsa elinde sanayide bi rulmancı/contacıya git versin 1-2tl ye.
Ya kapağı al git sanayiye, en mantıklısı o olur, yada şöyle yapabilirsin; conta çapını ölç, sanayiye git, aynı çapta, bir alt çapında ve bir üst çapında, o ring iste, yağ kapağında kullanacağını söyle. Varsa değişik et kalınlıklarda o ringler al. en fazla 5-6 tane o ring almış olursun, işin garanti olur, 10 TL tutar tutmaz.
Extra sıcaklığa dayanıklı o-ringler de var ama gerek yok, normal o-ringler sıcaklık olarak yeterince dayanıklı oluyor.
#sürenadam
Konuyu güncel tutmak adına ;
Bugün ihtiyacım olmadığı halde motora Acerbis gidon aldım ve taktım , görsel olarak çok hoş duruyor , direksiyon hafifledi ve daha kararlı bir hissiyat geldi fakat her güzelin bir kusuru vardır. Elcikler de boşluk yani gidon kısa geldi. Alternatif bir yol bulamazsam tekrar orjinaline döneceğim,gidon değiştirmek isteyenlere buradan duyurulur. 22mm çapında gidon fakat uzunluk ölçülerini ve gidon ekipmanlarını iyice ölçün biçin.
Bunlara ek olarak buji değişimi ve buji piposu değişimi yaptım.Ateşleme ünitesinin ara sıra ıslanmasının önüne geçmiş oldum. Elcik ve elcik topuzu arayışlarım sürüyor,genelde piyasadakiler uyuyor fakat görsel olarak tatmin etmedi.
Aklıma gelmişken ; arka sinyallerimi muayeneye girmeden önce LED olanlarla değiştirdim. Led sinyalleri kesinlikle tavsiye ederim,görsel ve işlevsel olarak daha iyiler,aynı zamanda daha uzun ömürlü. Montajı esnasında mevcut delikleri matkap yardımı ile biraz genişletmeniz gerekiyor.
Motor halen satışta fakat böyle eklentiler yaptıkça satasım gelmiyor pek.
Youtube : Burax Yolda
Mototaş Aş. çalışanı
Yağ filtre contası , keçe , elcik , ayak marş kolu , depo kapağı gibi parçaları rahatlıkla Delta motor da orjinal olarak buldum ve değiştirdim.Siparişi geçtiğim andan itibaren 2 günde elime ulaştı. Motoru titizlikle revize ediyorum,sıra geldi elektrik aksamına , gelişmeleri burada paylaşırım. Motor halen sorunsuz ve rahatlıkla uzun yol yapıyor,satacağımı anlamışcasına bana direniyor ve sattırmıyor kendisini
Türkiye'ye gelen rt125 in en son modeli kaç yılı?
Rodosto Motor da elimizdeki kataloglarda halen listede aktif satışı var. En son 2014 ler geldi diye hatırlıyorum. Eski versiyonlarla aradaki tek farkı yağ soğutma (eskilere de eklenebiliyor) sinyaller,km göstergesi ve renk seçeneği.
Bu arada elimde hiç kullanılmamış , sıfır debriyaj balatası için metal plaka ve contası var. Hyosung rt 125 d orjinal parçasıdır. İhtiyacı olan buradan msg atabilir.
** şimdi de reklamlar : Hyosung Karion videoları için youtube kanalıma göz atabilirsiniz,yenileri de eklenecek. Kanal İsmi : Burax Yolda
https://www.youtube.com/channel/UCsb...n7X0gW-8qzP6Fg
Eski versiyon dediğin karionlarsa eğer arada çok fark var.
Şanzımandan yukarısı komple farklı. Karionlar SOHC motorken yeniler DOHC motor aralarında %15den fazla güç farkı var.
Eskilerin sübaplar ayarlı iken yenilerde şimli. Gt250 nin tek kafalısı gibi bişe çoğu şey aynı gt 250 ile
Uygun fiyata bitane dohc bulsam alırım. GT250 naked fiyatına rt125 satmaya çalışıyorlar.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)