polo34 at sahibine göre kisner derler bizim köylüler
mekanik sorunlar, kullanim sonucu olusur, bir standarda göre çikiyor motorlar fabrikadan..
ayni sekilde kullanis seklide motorun performansina ekti eder..
polo34 at sahibine göre kisner derler bizim köylüler
mekanik sorunlar, kullanim sonucu olusur, bir standarda göre çikiyor motorlar fabrikadan..
ayni sekilde kullanis seklide motorun performansina ekti eder..
[COLOR="Red"][B]V[/B][COLOR="Black"]e[/COLOR] [B]F[/B][COLOR="Black"]ark[/COLOR] [B]R[/B][COLOR="Black"]üya 'da[/COLOR][/COLOR]
evet sürücü faktörü çok önemliymiş kimse motorum gitmiyor demesin, tecrübeli racing pilotuna versin makinayı sonra görsün motor virajlarda aman allahım nasıl yatıyor süren arkadaşta beğendi keşke 180 yapabilse dedi belki xt660x alırım dedi .. motor yüksek olduğu için araçların arasından slalom kabiliyetini çok sevdi ama bana uzak bir eğlence tarzıydı şimdilik
100 geçtikten sonra o motordan gelen seslere kulak asmadan kullanabilen arkadaşlarada helal olsun.Ben hala iddia ediyorum o motorda gidilebilecek en sağlıklı sürat 95-100 arasıdır.127 ise bence biraz gösterge hatası olma olasılığı var.Eski bir xt660r kullanıcısı olarak tabiikide rx ten süper bir performans beklemeyeceğim aşikar ancak ben rx125sm nin çokta yerlere göklere sığdıralamayacak bir alet olmadığını söylemek istiyorum.
At sahibine göre kişner lafıda burada genelde çok kullanılan benim motorum 130 görür sen kazmasın gibi bir şeye denk geliyor ki sonrasında o kuş kadar motordan çok performans bekleyenlerin halini bu lafın üzerine krank piston veya 10000km yeni motor yaptırdım olarak okuyoruz.Yani siz siz olun 125lik motor uzun ömürlü olsun istiyorsanız bence 100 geçmeyin ki ben hala iddia ediyorum o makine zanedildiği kadarda performanslı değil...
sağlıklı sürat lafına bende katılıyorum, at sahibine göre kişner lafı doğrudur ama taraf olan kişinin kazma olduğunu da göstermemeli çünkü herkesin yetenekleri çok farklı, sen güvenli sürüp hiç kaza yapmazsın, diğeri motoru uçurur ama bir sürü pert ettiği aracı vardır gibi...
bu hayat felsefesidir, herkesin yeteneklerini kabul edip saygı duymak lazımdır, nitekim bizimle yarışır gibi giden mondial zc150 sahibi arkadaşımız dünkü gezide dönüşte yoğun trafikte kaza yapmış, bu bizde olabilirdik, 100-110 ile bazen duran yavaş hareket eden trafikte araçların arasındaydık, o da aynısını muhtemelen yapıyordu ...
http://www.motosiklet.net/forum/tazi...ini-yapti.html
rx125sm için xt660'a geçmeden önce iyi bir başlangıç motoru diyebilirmiyiz? bu motorda min 20000 km tecrübe kazanıp ileride hayalim o motora geçmek...
herkese kazasız belasız sürüşler olsun...
20000km sıkılmazsan olabilir ancak rx 125ten sonra ara modele geçmek daha doğru xt660la rx 125 arasında dağlar kadar fark var bence 250 veya 400 cc sonra 660 ama kendini hazır hisediyorsan sana kalmış...
rx 125 sürücüsü istediği kadar yarışçı veya kurye veya deli neyse ne yapabileceği sürat bellidir.Zorlayıpta motoru eline almanın ne anlamı varki sadece egoları memnun etmek için.O motorun en sağlıklı gidebileceği hız 95-100 dür.Sonrasında titreşim ve motorda ki sesler daha hızlanma diyor.Ha bende çok para vardır zorlarım sonra motoru haşat ederim yaptırırım bana koymaz o ayrı ama ben öyle biri değilim 125liği ne kadar zorlayacağımı bilirim , bu hayat felsefesi değil malımın kıymetini bilmektir Ama kymco stryker 150, kymco ck 125 , cbr 125 aylarca kullandım ama en vasatı rx 125sm di.Ck 125 bile bana nedense daha performanslı gelmişti gerçi o zamanlar 600cc.lik motor kullanmamıştım belki onda diyeceğim ama??
Neyse ben memnun değilim kısacası rx125sm den. Herkesin beklentisi farklı bana göre hyo rx 125sm verilen para biraz fazla, hem motor olarak hemde TC'deki marka değeri olarak benim gözümde giderek değer kaybediyor.Nede olsa distribütörü olmayan bir firma artık ve motor olarakta beni kesinlikle tatmin etmedi.
sıfır alınmaz zaten, şu an 6000 küsürlerde, o paraya neler var :(
Sonunda bende karion uma kavuştum... fotoları koyarım fırsat olunca... İlk izlenimlerim...
Yola oturuşu ve yol tutuşu mükemmel...
2 kişi çok keyif vermiyor.
Çukur mukur artık önemli değil
Sesi ortalama.Daha da güzelleşebilir.
Vites aralıkları tatminkar düzeyde.
Trafikte ilgi odağı olmak hoş.
beklediğim kadar seri değil.Tork yeterli. Bi kaç ayardan sonra tadından yenmez sanırım.
şuan 120 km/h ı rahat gördüm.Hızı gayet yeterli.
Benzin göstergesi ve devir saati olmaması kötü... :(
Farları ve aküsü bi çok motora göre iyi .
Şuan şöle güzel bi kontrol ve bakımdan sonra salı yada çarşamba Tekirdağ a gidicem. Eğer gelmek isteyen var ise eşlik edebilir
---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:22 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:18 PM ----------
Bu arada bi gün bi karion toplantısı yapalımmı ? Ben organize edebilirim . Mekancıyım
Youtube : Burax Yolda
Mototaş Aş. çalışanı
hayırlı olsun, bende şimdi şileden geldim, yağmur yağacak diye geziyi iptal etmişler, farkında değilim, yalnız gittim, dönüşte 2 saat boyunca kontak kapamadan geldim, devirli kullanılmadığı zaman bayırlarda hangi süratle girmişsen o süratle çıkıyorsun ne eksik ne fazla, viteste düşürsen devirlendireyim diye gene de olmuyor
yaw abilerim özür dileyerek mototraktör gibi gözüküyor bu alet..
hayırlı olsun arkadasım motorun, iyi günlerde kullan ve izlenimlerini paylaş.. yalnız ben nekadar dendiysem de 100 ün üzerine çıkamadım benim karionla, fazla süratten hoşlanmam ama bazen gerekebiliyor, gerçekten 120 yapabildiysen demekki senin motor tam performans veriyor, bendekine de ayar gerekiyor demektir, bence..
Görüntü olarak cross motorların o bilindik tipsizliğini pek taşımıyor. daha estetik doğrusu.. Hem dağa taşa da gelir
Bence karbüratör ayarlarına ve sübap ayarlarına baktırabilirsin... Böylelikle titreşim azalıyor...
İlk aldığımda berbat bi çekişi ve rölantisi vardı.Bu işlerle profesyonelce ilgilenen ve ailece motosporcu bi arkadaşıma verdim. Motor çıktığında gözlerime inanamadım.
Şuan çok zorlamıyorum.Sarı olan rengini de fosforlu sarı olarak değiştiricem sanırım. Birde ya çıkma bi ön far almam gerek,yada şu KTM kafalarından takıcam sanırım... Bakalım nası görünücek. Egsoz a da ufak bi takviye yapmak gerek...
Kuralkan a parça sordum... Diğer firma ile alakalı hukuki bi durum olduu için ilgilenmiyoruz dediler.Ama parçaları ellerinde mevcut allahtan...
Korna çok yetersiz , sinek vızıltısı gibi şuan gördüüm en büyük eksiği bu...
Youtube : Burax Yolda
Mototaş Aş. çalışanı
evet haklısın sübap ayarları ile ilgili araştırma yapınca titreşim,yakıt,çekişe büyük etkisi var..far konusunu bende düşündüm motorun yapısna uygun olarak yamaha bws 100 ün farları çok hoş ve farklı denemeyi düşünüyorum, bir de koruma demiri tasarlıyorum, motorun orjinalliğine uygun küçük ve fonksiyonel neredeyse bitmek üzre ,çünkü koruma demiri son derece önemli hem motor için hem sürücü..bitince resimlerini eklemeyi düsünüyorum, ihtiyaç duyanlar kafa yormak zorunda kalmaz enazından..çünkü hazırını bulmak zor ve çok masraflı..
yağı değiştirirken alt tıpayı sökünce bir yay ve de bir mil gibi bişey çıktı.bunlar nedir?
ben gelişi güzel tıpayı kapatırken tekrar taktım.fakat şimdi motordan sanki ses geliyo gibi.bir de zor çalışmaya başladı.nedeni o çıkan parçaların yanlış takılması olabilir mi?
Arkadaşlar... Bu merete yeni bi gaz teli arıyorum... Var mı tavsiyesi olan ? Motoru revize edip tüm ağır bakımlarını yapıyorum Fena keyifli bi hal almaya başladı... Sarı renkteki motoru daha göz alıcı bi sarı ile değiştirdim böylelikle önemsiz olan fakat dış görünümüne takıntılı olan beni rahatlattı... Motorun çeşitli ayarları yapıldı,gömlek sübab vs.. Bitmiş olan hidrolik yağı değişti,balatalar yenilendi,elektrik aksamı tekrar elden geçti,bir tek gaz teli beni biraz tedirgin ediyor.ne olur ne olmaz diye değiştiricem sanırım...
Bu modelle parçaları bire bir uyan hangi motorlar vardır?
Youtube : Burax Yolda
Mototaş Aş. çalışanı
kuralkanda gaz teli 30 tl hazır varken arayışa girme derim
son 1 aydır motorumdan memnunsuzluğumun kaynağı yanlış usta ve orjinal yedek parça kullanmamamdan kaynaklanıyor...
17000 km ile ilk debriyajımı bitirdim ikinci debriyajımı 3000 de bitirdim neden nedeni belli uyar dediler uydurdurlar sonrası malum...
benim motorda da gömleğin bittiği kran kolunun olduğu bölge de bi tıkırtı geliyor her gazı verişimde gazı arttırdıkkça motordan bile daha çok sesli çıkıyor
nedeni ne olabilir + arkadaşına götürmüşsün sanırım ve çok memnun kaldığını yazmışsın bu konuda bana yardımcı olabilirsen sevinirim
Two Against the World
Hyosung RT125 (55.000) Hyosung GT250 X (100.000) Ducati Monster 1200
güzel motor ama, o motora o far gitmemiş
Benim hayatta yegâne fahrim, servetim Türklükten başka bir şey değildir ! ϜϓſϞ BAŞBUĞ ATATÜRK
Krank vuruyor olabilir...
Evet arkadaşıma götürdüm fakat yapan arkadaş babadan motokross yarışçısı... esas işleri klasik araba revizyonu , tabii ailece motorcu oldukları için ilgilendi ve müthiş yaptılar motoru sağolsunlar...
Ben hafta içi ve h.sonu her gün Galatasaray da tosbağa sokak tayım akşam 6 dan sonra ... Adresi veriyim istediğiniz zaman alın gelin karionları sohbet eder bi çözüm buluruz ;) Mekanın ismi Pixie ... kime sorsanız gösterir.
Youtube : Burax Yolda
Mototaş Aş. çalışanı
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)