Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
7. sayfa BirinciBirinci ... 5678917 ... SonuncuSonuncu

Hyosung Karion (RT125) bigfoot {resimli}

    REKLAM ALANI
  1. #121
    polo34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mayıs 2006
    Şehir
    istanbul-beşiktaş
    Motosikleti
    RKS Cruiser 250
    valla ne deseniz haklısınız, demek bu kadar durum vahim, kendi getirdikleri yağ soğutmalı rt125 ile global motorun hava soğutmalılarının motorları farklı yani...yedek parça hepsine getirseler hem markanın prestiji sarsılmayacak hemde satış yapacaklar, daha ne istiyorlar anlamadım, rx 125 sm sürücüleri yırttı galiba, aynı motoru kanuni de getiriyor çünkü, hava soğutmalı rx lerde eskileri gibi geliyor galiba, eski gv250 ler de böyle sorun var mı? yenileri enjeksiyonluydu sanki ..


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #122

    Üyelik
    21 Ağustos 2007
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    VFR-800
    3 bilemedin 5 ay kullanıp sonrasında 12 ay parça beklemek çok sıkıcı bir durum..

    tamircilerle olabildiğimce uzak kalmak istiyorum, zaten yag değişimini kendim yapıyorum.. fakat iş mekanik parça bulmak ise bu hepten zorlar beni..

    eger bir kuralkan çalışanı ortaya çıkıp bu forumlarda güven telkin edemezse, satışları epeyce azalıcaktır..

    ben günler geçtikce, bigfoot a olan isteğimi kaybetmekteyim
    [COLOR="Red"][B]V[/B][COLOR="Black"]e[/COLOR] [B]F[/B][COLOR="Black"]ark[/COLOR] [B]R[/B][COLOR="Black"]üya 'da[/COLOR][/COLOR]

  3. #123
    alpher81 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Haziran 2009
    Şehir
    Acıbadem/IST
    Motosikleti
    hyosung rt 125
    Ben de 2007 model rt-125 aldım. 16800'de aldım. Şuana kadar 500 km yol yaptım.
    - 80 km/s hızı aşınca titreşim rahatsız edici hale geliyor. 100 km/s'den üstüne zorlamadım.
    (Zaten biraz daha zorlasam son gidişi olacak gibi geldi.)
    - 125'lik diğer (japon dahil) motorlardan güçlü olduğunu yokuş tırmanırken çok net anlaşılıyor.
    - Ağır bir motor, benim gibi kısa boyluysanız devrilme ihtimailiniz var. (sürüş esnasında hiç düşmedim ancak durduğum yerde bir kere devirdim).
    - 1- boş -2 Vitesler geçişlerinde problem var. Aldığımda boşa geçmekte sorun vardı. Devir arttırıp boşa alınabiliyordu. Yaptırdıktan sonra 1'e geçmede problem yaratmaya başladı. Ancak huyuna alışınca bir problem kalmadı.
    - Mucırların içine girdim birkaç kere, pişmanlık duyarak ve hatamı çok geç anlayarak. Devrileceğimden emindim ama devrilmedi. Lastiklerden mi yoksa Allah mı korudu bilemiyorum.
    - Parçalarıyla ilgili bir bilgim yok. Henüz bir parça problemi yaşamadım.
    - En güzel motor: Belki rt-125, En çirkin motor: Belki rt-125. Ben seviyorum.
    Ben de yazayım birşeyler almışken dedim....

  4. #124
    Chronix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Temmuz 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Ducati Monster 1200
    Alıntı alpher81 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben de 2007 model rt-125 aldım. 16800'de aldım. Şuana kadar 500 km yol yaptım.
    - 80 km/s hızı aşınca titreşim rahatsız edici hale geliyor. 100 km/s'den üstüne zorlamadım.
    (Zaten biraz daha zorlasam son gidişi olacak gibi geldi.)
    - 125'lik diğer (japon dahil) motorlardan güçlü olduğunu yokuş tırmanırken çok net anlaşılıyor.
    - Ağır bir motor, benim gibi kısa boyluysanız devrilme ihtimailiniz var. (sürüş esnasında hiç düşmedim ancak durduğum yerde bir kere devirdim).
    - 1- boş -2 Vitesler geçişlerinde problem var. Aldığımda boşa geçmekte sorun vardı. Devir arttırıp boşa alınabiliyordu. Yaptırdıktan sonra 1'e geçmede problem yaratmaya başladı. Ancak huyuna alışınca bir problem kalmadı.
    - Mucırların içine girdim birkaç kere, pişmanlık duyarak ve hatamı çok geç anlayarak. Devrileceğimden emindim ama devrilmedi. Lastiklerden mi yoksa Allah mı korudu bilemiyorum.
    - Parçalarıyla ilgili bir bilgim yok. Henüz bir parça problemi yaşamadım.
    - En güzel motor: Belki rt-125, En çirkin motor: Belki rt-125. Ben seviyorum.
    Ben de yazayım birşeyler almışken dedim....

    hayırlı olsun öncelikle o düşmeleri ilk başta bende yaşadım ama sonraları alışıyorsun alıştırma yap yükü ayaklarına vererek yatırabildiğin kadar yatır motoru , viteslere gelince senin bulunduğun km de ben balatamı değiştirdim debriyaj ayarı yaptırdım gıcır gıcır oldu ..Bir tüyo vereyim motoru 1. vitese al ayaklığı aç ve motorun yükünü ayaklığa verene kadar arka tekeri kaldır debriyajı sonuna kadar sık ve motoru çalıştır debriyajı sıkmana rağmen arka teker hafif hafif dönüyorsa debriyaj telini gevşetmeni öneririm o boşa alma sorunu ortadan kalkıyor...titreşime gelince subap ayarı yaptır yağını değiştir malum hava sıcak 10-50 ilaç gibi geliyor bahsettiğin titreşimi ben 110 da bile yaşamıyorum ve devirini iyi kullanırsan o lastiklere güven tutuyor abi motor çokta kuvvetli olmasa da devirini ayarladınmı lastikler senin devrilmeni engelliyor nerde bir köşeyi dönücek olsam ve yerde ıslaklık varsa kaydırıyorum çektire çektire arka tekeri ve eminim karion yerine başka bir 125 lik olsa kullanıcısıda usta değilse yeri öper...ama şu s&t kanuni yokmu etti içimize be..

    Her ne kadar parça sorunu yaşasamda seviyorum keretayı yok böyle bir imaj
    Two Against the World

    Hyosung RT125 (55.000) Hyosung GT250 X (100.000) Ducati Monster 1200

  5. #125

    Üyelik
    21 Ağustos 2007
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    VFR-800
    topic keyiflenmeye başladı, sonunda kullanıcılardan teknik ve kulllanım hakkında tavsiyeler okuyabiliyorum..

    yorumlarınızı okumak keyifli, bu motora karşı heyecanım var. bakalım bende karion sahiplerinden olabilecek miyimm
    [COLOR="Red"][B]V[/B][COLOR="Black"]e[/COLOR] [B]F[/B][COLOR="Black"]ark[/COLOR] [B]R[/B][COLOR="Black"]üya 'da[/COLOR][/COLOR]

  6. #126
    polo34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mayıs 2006
    Şehir
    istanbul-beşiktaş
    Motosikleti
    RKS Cruiser 250
    benim motora 35 lt kappa çanta taktım, şimdi kappa yan çanta düşünüyorum 21 lt plastik olanlardan, görüntü iyi olur mu acaba rüzgardan etkilenme çok kötüleşir mi? aralara çok girmiyorum...

    bir de markalara göre tasnif yapılmış konular ama bizim bu konu eksik, benim motorumun konusu bile yok rt125'e yanaştık, kardeş motor

  7. #127
    zenon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mayıs 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda nc700xa
    Bu ara Mecidiyekoyde görüyorum bu motordan cokca hoşta gözüküyor...
    Ötenazi hakkımı yaşayarak kullanıyorum. Z @ B ! T
    Gideceği yeri bilmeyene hiç bir GPS yardımcı olmaz!...

  8. #128
    buraxdj - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Aralık 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Honda VFR 800 / Honda Msx 125
    Şuan tam bi araştırma safhasındayım.Buradaki yorumları dikkatle okuyorum.Parça fiyatı ve titreşim dışında bi sorun göremedim.Son hızı nedir ki bu aletlerin?Uzun yol yapar mı?Gücü ve torku nasıl?Bi terslik olmassa alıcam sanırım...Sattım scooter ımı.Ve önemli bi soru daha.Bunların depo kapağını yoldan geçen adam açıp içinden benzini çekebiliyormu?yada o pipetle açmadanda halledebiliyormu işini ?
    Youtube : Burax Yolda
    Mototaş Aş. çalışanı

  9. #129

    Üyelik
    21 Ağustos 2007
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    VFR-800
    Alıntı buraxdj adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    önemli bi soru daha.Bunların depo kapağını yoldan geçen adam açıp içinden benzini çekebiliyormu?yada o pipetle açmadanda halledebiliyormu işini ?
    bak ben bunu hiç düşünememiştim...

    sahi bu konuda kullanıcıların cvpları ne olur diye bekliyorumm.
    [COLOR="Red"][B]V[/B][COLOR="Black"]e[/COLOR] [B]F[/B][COLOR="Black"]ark[/COLOR] [B]R[/B][COLOR="Black"]üya 'da[/COLOR][/COLOR]

  10. #130

    Üyelik
    16 Nisan 2007
    depo kilidi olmadığından bu mümkün tabi..

  11. #131

    Üyelik
    21 Ağustos 2007
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    VFR-800
    allah korusun adamın biri kapağı açıp küpşeker atar ; al başına belayı

    bu motoru dışarıda tek başına bırakamayacağız anlaşılan
    [COLOR="Red"][B]V[/B][COLOR="Black"]e[/COLOR] [B]F[/B][COLOR="Black"]ark[/COLOR] [B]R[/B][COLOR="Black"]üya 'da[/COLOR][/COLOR]

  12. #132
    KaPTaNHaSaN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Nisan 2009
    Şehir
    İzMiR- EşReFPaŞa-BoğaZiÇi
    Motosikleti
    Kawa Z750
    yakınlarımızda sahibi olan bir bulsak da denesek. arka tekerden dolayı çok dengeli oldugu söyleniyor.. depo konusunda da küp şeker yerine sigara da atabilirler
    Beni sevmeyeni ben hiç sevmem. hayat felsefem budur..

  13. #133

    Üyelik
    28 Haziran 2009
    Bende bir suredir 2006 rt 125 kullaniyorum. motorumu cok seviyorum, üstünden inmiyorum hic. Benim izlenimlerim ise su ana kadar söyle : motoru her kosulda denedim, kum,çamur,dere, tepe, saglamlık konusunda kesinlikle sorunsuz, kimse aksini söyleyemez. YAKİT TUKETİMİ (benim motorum icin) defalarca ölcerek kesin sonuca ulastım, normal sehirici kullanımda 100 km de 3 lt. duz yolda 2.8 gibi, birazda motorun bakımıyla ilgili. kimseyi yanıltmak istemem bunlar benim ulastıgım kesin sonuclar. HIZ : motorun en rahat kullanım hızı saatte 80 km, maksimum yaptıgım hız 95 km, daha fazlasını denemedim ama 110 u bulur fakat cok zorlanır..70-80 ile hic durmadan 200 km mesafe denedim, hic sorun yasamadım ısınma problemi yok, zaten motoru aldıgımdan beri hic sorun cıkarmadı..2 kisi cok rahat biniliyor 70-75 kilo iki kisi heryere gidilebilir..bazıları rampada zorlanabilir diyor ama cok dik rampaları cıktım hemde 4. 5. viteste fazla zorlanmadım. ve ozellikle bu motosiklet virajlarda olaganustu performanslı yatabildigin kadar yat. lastikleri cok iyi tasarlanmıs yumusak zeminde kaymasını onluyor, asvaltta ise yuvarlak oldugu icin lastigin sadece birkac santimetrelik alanı yere temas ediyor dolayısı ile ince bir lastik vazifeside goruyor aynı zamanda, viraj kabiliyetinin sebebi de bundan. amarsitor sistemi fazlasıyla rahat cukura, kasise girmekten zevk alıyorsun,ama 2 kisi cok sallanınca yay son noktaya gelebiliyor nadiren. ayrıca motorun yuksekligi ayarlanabiliyor.. Motorda ilk bindigim zamanlar titresim beni rahatsız ediyordu, sonradan kullnımla ilgili oldugunu anladım suan cok rahatsız etmiyor,motoru devrinde kullnmakla ilgili, birazda güclü oldugu icin titriyor. birde ekzos sesi sanki 250 lik gibi cıkıyor, tek sevmedigim yönü bu,ama bazıları sesini cok begeniyor sırf sesi icin binerim diyolar..herkes depodaki hortumu merak ediyor, hortum depo hava alsın diye konulmus, sallantıdan benzin sıcramasın diye, ucu asagıda pek bi önemi yok cıkartıladabilir bana gore..son olarak yakıt gostergesi yok bu bana gore dezavantaj.. arkadaslar yazdıklarım kesinlikle ciddi denemelerle ulastıgım sonuclardır, kimseyi yanıltmak istemem ama ben bu sonucları elde ettim.

  14. #134

    Üyelik
    24 Haziran 2009
    arkadaşlar parça durumu nedir bu motorda ? yedek parça sıkıntısı varmı?

  15. #135

    Üyelik
    28 Haziran 2009
    simdiye kadar yedek parcaya pek ihtiyac duymadım, ama bircok parcası diger 125 liklerle uyum saglıyor, öyle cok kritik bi problem olmadığı surece parca sıkıntısı yasanmaz. Bu tür motorların orjinal parçaları astronomik seviyelerde pahalı, cunku cok kullanan yok. aynı kalitedeki başka bi marka parcayı uyum saglıyorsa cok ucuza alınıp kullanılabilir, ama cok özel bi parcadır aynısı bulunamıyordur ozaman paraya kıymak gerekebilir, para olduktan sonra parcası cok rahat bulunur.

  16. #136
    Chronix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Temmuz 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Ducati Monster 1200
    Alıntı BHTYR_VFR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bak ben bunu hiç düşünememiştim...

    sahi bu konuda kullanıcıların cvpları ne olur diye bekliyorumm.
    şimdiye kadar öyle bir sorun yaşamadım nedenini sorucak olursanız motor çokta bilinen bir motor olmadığı için kimse kapağın kilitsiz olduğunu bilmiyor bu sayede de benzin çalınma riski çokta yüksek olmuyor ya zaten çekmek isteseler sökerler vanayı ordanda çok rahat alırlar...

    nikaui1 aslında bir çok parçaya uyum sağlamıyor fren balatası dışında tamirciler en uygun parcayı bir kaç işlemle uyum sağlayacak hale getiriyor.. ben 16000 debriyaj balatası değiştirdim orjinali yoktu kanuni sağolsun , daha sonra devamlı gittiğim tamirci uyumlu birşey bulurum dedi taktı ve motorum şu anda 20000ni geçti vitesler takır tukur pişman oldum 70 tl vermezmiydim verirdim kaçmazdım ama bulamadım ..30 verdim ve sonucunu gördüm vardığım kanı daha uzun kullanmak istiyorsan 1. kural orjinal parçaları kullan 2.kural herşeye hallederiz diyen ustaya da gitme ..

    en son adama viteslerde sorun var diye gittim adam motorunda sorun var dedi o ana kadar gül gibi çalışan motor şimdi parçalıyor kendini sırf bu kurallara uymadığım için yakın zamanda kadıköyde bulunan niyazi ustaydı sanrım onunla iletişime geçip derdimi anlatıcam yada bu işin ehli olduğunu düşündüğünüz birileri varısa yönlendirirse sevinirim paradan kaçmıyorum sadece aldığı parayı hakedecek usta arıyorum....
    Two Against the World

    Hyosung RT125 (55.000) Hyosung GT250 X (100.000) Ducati Monster 1200

  17. #137
    buraxdj - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Aralık 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Honda VFR 800 / Honda Msx 125
    Arkadaşlar ;

    Ortak gözlemim birçoğunuzun parça sıkıntısı yaşadığı ... E-bay de araştırılsa,ucuza orjinal parça bulunsa , sonra birlik olup shipping masrafı ortak ödense ve parçalar elimize ulaşsa... Ne dersiniz güzel olmazmı ?

    Ben daha önceki motorlarımda bu şekilde arkadaşlarımla parça getirtmiştim.Para tam olduktan sonra güvenle alışveriş yapabilirsiniz internetten ;)


    Bu arada benzinim biterse diğer hyo lardan çekicem :D ahahah
    Youtube : Burax Yolda
    Mototaş Aş. çalışanı

  18. #138
    buraxdj - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Aralık 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Honda VFR 800 / Honda Msx 125
    Karion u olan başka bir arkadaşım 115 km/h ları rahat gördüğünü , 90 dan sonra titreme yaptığını , titremelerin gerekli ayarlarla giderilebildiğini,vites zor geçme probleminin oturuş pozisyonu ile alakalı olduğunu , motorun viraj kabiliyeti ve konforunun çok yüksek olduğunu , çekişinin iyi olduğunu , şu ana kadar parça sorunu yaşamadığını ve 2006 ilk serilerin kanuni versiyonlardan daha iyi çıktığını söyledi...

    Bu motosiklete alınınca ne gibi eklemeler yapılabilir acep ?
    Youtube : Burax Yolda
    Mototaş Aş. çalışanı

  19. #139

    Üyelik
    21 Ağustos 2007
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    VFR-800
    buraxdj bende senin gibi yorumlari gözlemliyorum...

    paylasim olsa keske, daha çok tecrübelenirizzz..
    [COLOR="Red"][B]V[/B][COLOR="Black"]e[/COLOR] [B]F[/B][COLOR="Black"]ark[/COLOR] [B]R[/B][COLOR="Black"]üya 'da[/COLOR][/COLOR]

  20. #140
    polo34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mayıs 2006
    Şehir
    istanbul-beşiktaş
    Motosikleti
    RKS Cruiser 250
    Alıntı superzzt adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Rx125 sm değil 130,110 görsün öp başına koy.Bence şehir içi rahat ama biraz uzun mesafede çok yoruyor.(En azından beni yoruyordu.)Zanedildiği kadarda süper kuvvetli bir motor değil neticede 125lik zaten fazla birşey beklememek lazım.Bütün hyo.ların lastikleri (650likler haricindekiler) çok kötü bence ilk iş lastik almak lazım tabii rt125 kariona araka lastik nereden bulunur açıkçası merak ediyorum.Rt kullanıcılarından arka lastiğin değiştirmiş olan var mı?
    bugün çok tecrübeli bir arkadaşın (cem, hell24) arkasında yolun büyük kısmında istanbul-tekirdağ yolunda kendi motorumda artçı olma fırsatım oldu, ben 70-90 km/h arasında giderkene, arkadaş 100-120 km/h arasında düz yolda gitti, genelde 110 km/h ortalama ile gitti, titreşim max durumdaydı, motor 110 dan 120 ye nazlanarak çıkıyordu ama 110 yapıyor, yokuş aşağı 127 km/h değerini gördük, motorumun neler yapabileceğini gördüm, arkadaşın sürüş stili muhteşemdi benimde değişti azıcık pek çok motor yalan oldu arkadaşın sürüş tarzıyla


7. sayfa BirinciBirinci ... 5678917 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler