farklı bi motor bende yakından inceledim güzel sayılır ama her zevke hitap etmiyo bide daha güçlü bi motor adapte edebilirlerdi...
farklı bi motor bende yakından inceledim güzel sayılır ama her zevke hitap etmiyo bide daha güçlü bi motor adapte edebilirlerdi...
walla benim çok hoşuma gitti. arka lastik kalınlığı arazide zorluk çıkarır ama lastikler benim touranceyle aynı dere tepe gidersin walla ah bide bu motor 600lük falan oalcaktı o zaman alınır işte
Retro Moto Works
Instagram & Facebook
.../retromotoworks
yine canlandırmışsınız senelik konuyu
:bounce:[B]тєк вαѕıηαℓıgıη уσℓ¢υѕυ тєк σℓυя...[/B]:bounce:
İleriye doğru motorsiklet alacağım şimdilik alacağım modeli kafamda belirleme aşamasındayım.Tercihlerim cbr125 ile runner arasında olacaktı ama son zamanlarda nedense acayip bir naked motor tutkusu başladı.Hani bu öyle böyle bir his değil.Cbr olsun, runner olsun güzel hoş geliyordu fakat şimdi bunlardan acayip vazgeçmiş durumdayım.Ne olursa olsun naked olsun diyorum.Model olaraktan da hyosung gt 250 comet çok hoşuma gitti.Fakat bu model yeni başlayan için büyük galiba.Yine böyle gezerken hyosung rt 125 karion(big foot) gördüm.Bu model bayağı bayağı hoşuma gitti.Duruşu, kaldırım dahil heryere çıkma düşüncesi hoş geldi.Bugünden beri araştırıyorum fakat net birşey öğrenebilmiş değilim.İyi diyen de var kötü diyen de.Ben öncelikle viteslide yeni olacağımdan bu motorda olmayan devir göstergesinin eksikliğini yaşar mıyım acaba?Hız kesinlikle amacım değil.Evden okula gitmek ve de ara ara dolaşmak.Açıkcası kıra bayıra da çıkacak değilim ama şehir içinde böyle bir makine kullanılmaz mı dersinizÖncelikle bu makineden kullanan arkadaşlar biraz anlatırlarsa memnun olurum
Not:ilk topic yanlış yere açılmış...
karionu uzun zamandır takip ediyorum,
guzel bir motor alismanın zor olacağını sanmıyorum devir gostergesi filan dert etme...
hyo nun bitme ihtimali var cunku artik TR distributoru kanuni ve yeni adi ST
ST gelmeyen yeni versiyonlari geldi zamla beraber
yeni karionlar soch degil doch motor zaten doyurucu olan performansı cok daha iyi, st yi getiren kanuni hyo ya yedekparca ve garanti destegi vermiyor buyuzden hyo alirken 2kere dusunmek gerek
diger bir konuda st nin servislerinin yaygın olmayisi ama onu hallediceklerdir kısa surede
tavsiyem st lerin yaygınlasmasini bekleyip st sahibi olmak sebebi doch olmasi
karionla ilgili test topigi var onada bakabilirsin
bugün sahibi olucam sorun çıkmazsa sabah vekaletname alıcam noterden akşamda S&T motoru .eğer varsa imkanın düşünmeye gerek yok parası biraz fazla gelebilir ama yinede değer diye düşünüyorum
Eğitimde Özgürlüğe Hayır Diyenlere [B][COLOR="DarkRed"]HAYIR[/COLOR][/B]
Hyosung'a yedek parça olmayışı çok kötü olmuş yaŞu anda en mantıklısı s&t yaygınlaşmasını beklemek ve 2. elini almak sanırım...
Bu arada sevgili kentacdis, doch soch ne oluyor?
Dakika 1 Gol 1 sözde alacağım motor bir başkasına satılmış ve sözde kanuninin elinde hiç yokmuş gelmezi haziranı bulurmuş muşta muş muş sağlık olsun dedik
tekay plazada aldık soluğu hyosungmuzu aldık umarım sabah sapa sağlam binerim karionuma...
Eğitimde Özgürlüğe Hayır Diyenlere [B][COLOR="DarkRed"]HAYIR[/COLOR][/B]
doch cift egzantrikli soch tek...
doch daha performanslı, birmiktar daha ekonomik
karionlar zaten cok uzun suredir doch uretiliyordu fakat memlekete st ile geldi,
eski modeller soch
125cc oldugundan en ufak guc degisimleri bile faydalı olucaktır
tabi arlarında mutis bir fark yok buyuk bir fark degil perf. olarak.
ayni motor rx125tede var onuda incelersen farkedersin
bunun disinda
yeni karionlarin renkleri cok daha guzel
DOCH Double Over Head Cam,üstten çift eksantrikli
SOCH Single Over Head Cam, üstten tek eksantrikli
doch da daha fazla subap bulunur modele gore degisir
Ya arkadaşlar, ben büyük bir ihtimalle bu makineden alamayacağım.Nedeni motordan soğumam değil.Şimdi hyosung alsak ne olacağı belli değil.Kanuni desen parçaların hepsi koreden değil bir kısmını Çin'de yaptırıyolarmış
Ya bu kanuni'ye öyle uyuz oluyorum ki anlatamam.Güzelim hyosung markasının içine etti bıraktı resmen.Herkes diyor işte yok kanuni'yi destekleyelim şöyle böyle edelim kalkınsın da yok Tr malı da.Kanuni'de motoru s&t motora yaptırıyoryanılmıyorsam, global motor da oradan Hyosung adıyla getiriyordu. Yani şimdi kanuni Türk, hyosung kore malı mı oluyor? Bırakın Allah'ınızı severseniz kendimizi kandırıyoruz.Hyosung %100 kore malıydı ve alınırdı.Ama benim gözümde s&t kanuni'nin hiç bir değeri yok.Kesinlikle çin malı karıştıracaktır araya.Bu arada s&t motor da global'i bırakıp da kanuni ile anlaştıysa onların da Allah belasını versin.Valla motor işi çok zor
bence st den simdilik vazgecme
bunku koredeki sirket ayni sirket...
yaniliyorda olabilirim global dogrudan getirtiyordu
kanuni ise parca halinde getirtecek burda montaj yapacak
cinlilere yaptıgı gibi...
burda montaj edilmesi tabi turk oldugu anlamina nekadar geliyor oda ayri
tabi kanuni oldugundan hyo da prestij ve musteri kaybı sozkonusu o ayri...
En azından birkaç ay erteledim bu motor sevdasını.Şöyle herşey yerine oturursa hani s&t kanuni cidden hyosung gibi olursa belki alınır ama bilmiyorum. Kanuni'nin montajı burada yapması da hiç hoşuma gitmiyor mesela.Kanuni kim ne kadarlık bilgisi var da Kore'lilerin bilmem kaç yılda öğrendiğini burada yapacak.Ben o motorlardan hiç hayır beklemiyorum arkadaşlar.Şu an bir racer 200 ne kadar berbat ve insanı uğraştırıyorsa s&t gt 250r de aynısı olacak.Demedi demeyin
Harika makina bana göre ....
yaw iyide bu motosikletin arka tekeri şaka gibi ama küçük birşey bekliyordum görünce çok şaşırdım hayvan gibi bir şey ebat olarakda bayağı bir iri yarı motosiklet tam arazi delisi yani... alan ve alacak olan arkadaşlara hayırlı olsun...
bence gayet kötü o hacim ve o lastikle anca kumsalda gider o motor
İlla devr-ül alemin, bi kerametun red - line
Bu motoru bir ara test etmiştim..Tipi harika..Cross yapınca banamısın demiyor..Performansı 125 cc'den beklenenin üstünde..Hız konusunda 150 cc'lere kafa tutan bir motor..Rodajı güzel yapılmış bir karion 115-120 km gibi hızlara çok zorlanmadan çıkar kanısındayım..
bence bu motor cok güzel ya bicok arkadasım bu fiyata degmez ws bunun yerine cbr125 alırsın 130u görürsün ws diolar ama kendilerine göre haklılar belkı ama benim hız la işim olmaz we oldum olası da racing makinelerinden nefret etmısımdır(belkı kucuk yasta sewdklermı kaybetmıs olmamdan bilemiyorm) ben motoru sadece zewk için alıcam üstüne atlayıp hsonu marmaris e bodruma gitmek için ws. aslında cruiser lar biçilmiş kaftan uzun yol için ama cin malı bi makine almak istemiyorum o yüsden cruiser planlarımı +30 lara erteledim. sonuc itibariyle ewet daha önce bi cok motor kullandım(ybr,cbf) ama bu benim ilk motorum olcak.aslında baslangıc için iyi gibi görünüyo ancak acaba aldıktan 3ay sonra cc bakımından az gelirmi sıkar mı die düsünmeden edemiyorum.vibrasyon olayı baya yüksekmiş sanıyorm. ama ne bilim herseye ragmen bu motor benim kimligmi yansıtıo yh aslında baslarda ramzy yada honda xl200 cross düsünüodum ama bu motor cok cok tatlı yh. ayrıca motoru almadan önce ehliyet olayını halletmem gerekiyo bugn aradım acaba 25ekimdekne kayıt yaptırablrmym die malesef mümkün degilmis aralık da ki sınawa gircem we ehliyeti almam subat basını bulur gibi. anlıcagnız 4ay daha yaya yım.bu zaman diliminde karion u biraz daha arastrmak istiyorm yabncı sitelerdn we ilginc seyler buldukca da sizle paylasıcam arkadaslar. siteyi bayadır takip ediyordum ama üye olmak simdi kısmet olduu.bundan sonra hep beraberiss :D görüsmk üzere ;)
abi bana göre bu hyo tip olarak güzel ama.arka teker cok geniş ya yagmurda durmaz o ya.dagda gitse ne olur.fiyat desen acayip derecede yüksek onun yerine cbr 125 i tercih ederim 6 vites su sogutmalı.yani o motorun yapacagı fiyat benim gözümde 2500 baska hayatta vermem.artı bi özelliği yokki
motorcuda geri vitess olmaz daima ileri
Bu motorla uzun yol yapan var mı? Nedir durumlar?
Herkese selamlar.RT 125 Karion aldım yeni.Yedek parça bulmam gerekiyor nerelerden temin edebilirim acaba ?
Born To Be wild,Live to Ride...
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)