Karion 195 boylu biri için fazla küçük kalır mı?
Maşallah kardeşim , kazasız belasız bin , çok temiz ve güzel görünüyor. Teknik konuda sorularınız olursa buradayım.
Bende bu hafta Hyosung umun yanına bir orta boy ağabey aldım. Honda CBF 500 . Hyosung şehir içi görevine devam ediyor,abisi uzun yollara çıkacak. İkiside garajda çok uyumlular.
Fakat dediğim gibi bir süre sonra Hyosung gitmek zorunda,hatta bi galeri istedi koyduk,bekliyoruz.
Bu arada başlığın hareketlenmesi güzel olmuş , Karion cular çıksın dışarı , hava şartlarına aldırmayan motordur karion , yağmur,çamur,kar,dağ,tepe dinlemez.Tatlısu motorcusuna göre değildir
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:26 ----------
Amortisör ayarları en yükseğe alınırsa sırıtmaz diye düşünüyorum.
Boyum 1.84 , youtube da videolarım var , bi bak istersen,çok sırıtmıyor bende.
Youtube : Burax Yolda
Mototaş Aş. çalışanı
SM versiyonunda var zaten onlar. Yapmadıkları şey değil de o zaman çok değişiyor olaylar
http://moto.zombdrive.com/images/hyo...upermoto-1.jpg
buna uzun boylu biri cevap versin benim gibi 170 biri değil :D
Bende GT650 nin yanına kardeş yaptım.
Ev-İş arası çok uzun git gel 65km. Birde motosiklet yaşam biçimi olunca çok km yapıyorum. Zaten aldığımdan beri 10 gün oldu 800km gibi birşey yaptım.
Geçen sene GT650 ile 25binkm civarında yol yaptım muhtemelen %50 si ev iştir.RT125'i de uygun düşürüp ucuza aldığım için yakıt farkından RT 125 1 sene sonra bana bedavaya gelecek.
Bizim o kadar kasap servisler var ki anlatamam. Motoru 12800km civarında aldım. 1000km bakımı hariç sadece 2 defa servise girmiş.
-Buji yuvasını biraz yalama gibi yapmışlar zor bela düzelttim. Yoksa silindir sök tornacıya götür helicoil yap sonra yeniden motorun üst kafayı topla dert oğlu dert olacaktı.
-Depoda çok fazla pas olmuş.(Ya temizliycem ya da Chronixx'in eski RT den kalma depoyu kullanıcam bakıcam artık)
Karbüratör çok pisti. Dün onu temizlettim bi arkadaşın serviste. Açarken gösterdi daha önce açmışlar karbüratörü ve memelerin düz vida larının kafalarını bir iki tık kırmışlar. Sorun değil anahtarla da sıkılıyor da. Bre öküz herif hiç mi karbüratör vidası sıkmadın. Pirinç malzeme bunlar az güç uygulanır.
- Ve motor karbüratör,manifold oralardan bi hava alıyor.Gazı veriyorsun bıraktın gazı 4-5 sn yüksek rölantide kalıyor sonra normal Rölantiye iniyor. Dün akşam vakti olunca bulamadık. Artık haftaya da onu halledersem motorda başka sorun yok. Ha birde lastikler sıfır gibi ipleri duruyor ama mermer olmuş artık feci kayıyor:D
Düşünün 2 servisle bu kadar sorun yapmışlar motora. Sonra 2. el motor alınmaz diyorlar. Bu kasap, bisikletten bozma tamirciler olduktan sonra nasıl alınsın ?
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:59 ----------
Dün arkadaşı bi yıkadım
Yakıt konusunda karbüratör ve hava filitresi pis, buji kömür olmuş durumdayken bile uzun yolda 3.3lt/100km şehir içi 3.5lt /100km yakmıştım.
Hava filitresini yıkayıp bujiyi değiştirdikten sonra dün ölçüm yaptım ama yanlış mı yaptım emin olamadım çünkü 2.7lt/100km yaktım galiba :D
Emin değilim tekrar fulledim depoyu. Tekrar ölçüp söylerim yakıtı
ver gazı... ver çoşkuyu
Abi SM versiyonu süpermiş yahu. Ancak satılmıyor sanırım çünkü KR motor siteden kaldırmış sadece Karion mevcut. Ya şu aleti hep gözüm ısırırdı bu başlığıda defalarca okumuştum. Sen alınca şimdi bende niyetlendim fiyatlarda uygun gözüküyor bende mi alsam bir tane ? :D. Ataşehirde bir ilan var 2007 model 5 bin km'de 4000 lira istiyor pazarlıksız. Biraz düşer ise alınabilir gibi duruyor sen ne düşünüyorsun abi ?
5000'deki motorda lastik değişmemiştir muhtemelen ve kafadan 800-900 lastiğe vermek gerekicek belki birde bakım gerekir gibi geliyor. Karburatörlü motorlar hakkında hiç bilgim yok açıkcası.
Alacağın tüm motorlarda lastik ihtiyacı var onu bi kenara yaz.
Arka lastik 550-600tl yazıyor :D
Ön lastik için ucuz ve pahalı alternatif var ama sen 1000tl de lastik setine.
Ben o yazan 5000'e hiç inanmadım
2 foto var birinde sele ikiye ayrılmış diğerinde yepyeni. birinde depo boyalı birinde orjinal boya.
Süprizli bi motor gidip görmek lazım.
Sancaktepeden bir ilan var 28.000km de boyası orjinal. Yan karenajları sökülmüş ama dert değil. Bu ilandaki motor daha bi alınabilir çıkma olasılığı yüksek.Fiyatı da daha uygun.Pazarlıkla 3200 desen 4000 diyene göre lastikler bedavaya gelir ;)
Masrafsızını alamayacaksan az masraflı bulup toplamda mantıksızlaşmayacak birşey almak lazım.
Benim aldığım kadar temiz ve depoda yatmış bi motor daha çıkmadı piyasaya. Arada bakıyorum eğer güzel bişe denk gelirse sana da haber veririm.
Ama asıl sorum şu. Neden RT125 alıcan? Seninki de tek silindir. Neredeyse yakıtları aynıdır muhtemelen. Sendeki motora göre bu motor oldukca hantal kalır(hızlı gitme gibi bi derdi yok da o ayrı zaten )
Bu motor max 115 civarı görüyor galiba da ideal seyir hızı 85 bence
Değişik bi tarz için dersen o ayrı bu fiyata cbf 150 ybr 125 de alınabilir ama bu motorun albenisi çok yüksek. Arka lastiği görenin aklı gidiyor ve herkesin ilk sorusu "Bu motor kaçlık" 2. sorusu ise "Bu lastiği nasıl çeviriyor 125lik motor" oluyor
Abi 19'unda EICMA var. Hyo yeni model patlatırsa orada haber verecek. Yeni nesil GT650 falan ABS'li veya 400cc'lerden onlara kayma görüşüm var. Bunuda şehir içi motoru yaparım. Benim GD ile bile genel süratim 80-90 ı geçmiyor %90'ında sürüşlerimin. Çok sıkıntıya düşeceğimi sanmıyorum. Bunu isteme sebebim kışın ve bozuk yollarda da kullanabilecek olma avantajı bundan dolayı en iyi lastiği alırım alır isem ve aykırı bir tipe sahip olması . Güzel bir şey bulursan ve haber verirsen çok memnun olurum açıkcası teşekkür ederim.
O zaman olur ve sancaktepedekine bakabilirsin. Muhtemelen boşuna gitmiş olmayacaksın.
Dün eve gelirken yokuş yukarı yolun birini Harç kamyonu enlemesine kesmişti.Harç kamyonunu uzaktan kumanda ile idare eden adam kendi kendine
"Kamyonu gördün boşu boşuna yukarı kadar geldin napcan bakalım şimdi" diye suratıma bakarken yolun kenarındaki 30cm lik kaldırıma hop diye çıktım, kamyonu geçip diğer taraftan indim yoluma devam ettim. Adam da arkamdan baka kaldı :D
GT 650 olsaydı paşa paşa dönecektim
Bu hyosung markasının ülkemizde şu an ki durumu nedir?
Distribitör, servis,parça vb...
Distributorlük Kuralkandan Uniteks motor'a geçti. Uniteks motor bir çok farklı motorun distributörü
Motoran -> Giriş seviyesi kalitesinde motorlar
SYM -> Orta seviye
Hyosung -> Orta seviye
Indian -> Üst Seviye
Victory -> Üst Seviye
Servisleri ortak. Buraları kullanabilirsin. Yada garantisi bitmiş 2. el alırsan Kuralkan servislerini de parası ile kullanabilirsin sonuçta 7-8 yıllık tecrübe birikimleri olan servisler var.
Parça olarak ilk distribütör Globalin stoğunu internetten satan deltamotorluaraclar.com var Buradan 2005-2008 arası modellerin parçasını alabilirsin.
İnternette Türk siteleri var. İncik cıncık bol miktarda var.
Uniteks motor çok yavaş davrandı bir yıldır adam gibi bir online satış sitesi yapmadı.
Fakat telefonla arayıp fiyat alabiliyor. Stokta yoksa bile getirtebiliyorsun. Japonlara kıyasla çok çok hızlı geliyor ürünler. A dan Z ye herşeyi alabilirsin fakat biraz pahalı satıyorlar.
Bu konuda sağlam bi giydirdim geçen maille. Sallarlar yada sallamazlar önemli olan müşterinin tepkisini ve alternatiflere yöneleceğini bilsinler
Yada gavur sitelerinden kendin alabilirsin. Çok sayıda alternatif var gayet de ucuz buradakilere göre.
www.hyosungwholesale.com
www.koreanbikeparts.com
www.hyosungsource.com
Aralarında bazen fiyat farkı oluyor hangisi en ucuzsa oradan alıyorum
Bu motor uzun zamandır aklımın bir köşesinde var almak için motorumun satılmasını bekliyordum, tam motor satıldı Karion bakalım derken malum site üzerinden mesaj attığım motoru siz almışsınız(UNdocab) kazasız belasız uzun yolculuklar dilerim sizin almanıza da sevindim sayenizde buralara bir heyecan geldi.
Gel gelelim Sancaktepe'de bulunan motorda grenajlar eksik, kendisine mesaj yolu ile ulaştım sanırım satan arkadaş ikinci sahibi o aldığında da grenajlar yokmuş. Sonuç olarak bende temiz bir Karion arıyorum
Mondialin X Treme SuperMoto modeline de bakıyorum ne diyelim hayırlısı olsun..
XV
Kız gibi motoru kaçırdın :p
Bi kızı 10 kişi ister hızlı olan alır
Adamı ben çok aradım.Yaşlı bi abimiz emekli arkadaşının motoru vekaleten satıyordu.
Bi aradım bu akşam tatile gidiyorum antalyaya 10 gün sonra gelicem dedi.
Bi aradım geldim ama bayrama memlekete gittim dedi.
Sonra 1-2 defa daha aradım ve sonuçta gittim gördüm 1 saat içinde noter vs bitirdim
O karenajlar 3 kuruş para ya. Takılmayın ona internetten getirtirsiniz. 2. sahibindeki motor tertemizdir muhtemelen.
Ben motoru ~12600de aldım 13600 e getirdim yaza kadar o ilandaki motorun km ye gelir.
Bence gidip bi bakın derim.
Bak buldum bile karenajları
http://koreanbikeparts.com/index.php...ng-rt125d.html
ver gazı... ver çoşkuyu
Bilgilendirme için çok teşekkürler...
Hyosung un kendi sitesini ve uniteksi bulup incelemiştim ama ne model neden fiyat yazmayınca distr. sitesinde demek ki bu işi bırakmışlar herhalde diye düşünmüştüm...
RT125D modelini hala getiriyor mu firma ve eğer geliyorsa güncel fiyatları hakkında bilginiz var mı ?
Sana yakın sayılır aslında
Haritada şurası
https://www.google.com/maps/place/Sa...bd54f901bc3c9c
Bilmiyorum arayıp sormak lazım.
Keşke 125D modeli çok satsaymış ikinci eli fazla olurdu =/
ilanlarda birtane beyaz renk var. Bazen ilana geliyor bazen gidiyor. Km de düşük. Sıfır almaktan mantıklı olabilir.
D versiyonları üstten çift egsantirikli dohc motor. 2.5hp daha güçlü ve yağ soğutmalı.Bu sayede 100 ile çok kasmadan stabil gidiyor.
Bizdeki versiyonda bence 85 den fazla gitmek çok sağlıklı değil. Gerektiğinde 110 a kadar çıkılır anlık olarak ama genelde 85 iyidir.
Motoru dohc'a çevirmek için bakındım fakat astarı yüzünden pahalıya geliyor
Yeni silindir,komple yeni üst kapak, farklı bi krank var, birde yağ soğutma karteri.
Bunların sıfırı zaten 2500tl gibi bişe ediyor.
Çok satılmadığı için ikinci eli de yok. Olsa ebaydan ucuza bulurum. Beklemedeyim bu konuda ebayda pert bi motor bulursam kellesini alıcam :D
ver gazı... ver çoşkuyu
Teşekkürler...
RT125D yada RV 125 vanvan benim kullanma amacıma yetecek modeller...
Acelem yok bakalım bekleyeceğim...
Kolay gelsin...
Rica ederim.
Van van'ı boğaz köprüsünde gördüm stok hali pek alımlı değil açıkcası. Belki aksesuarlarla görüntü işi değişir.
vanvan rt125 yani bizdekilerle aynı güçte. hatta aynı pistonu kullanıyor. Muhtemelen eski dr125 motorunu kullanıyor.
Artıları enjeksiyonlu ve 6 vites olması(6 vites bi yandan dezavantaj da olabilir sürekli vites değiştir)
Açıkcası ona o parayı ben asla vermem.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)