Hyosung Karion (RT125) bigfoot {resimli}
Reklamlar
-
16 Mayıs 2012, 09:58
#441
@polo34 Valla 97 oktan hiç almadım. Kıyaslama yapamıycam. Yani aradaki fark varsa da olmayı versin ya 125cc motorlarda hissedilemeycek kadar fark olur diyorlardı. +600cc SS lerde felan tavsiye ediyorlar diye ben de hiç almadım...
@Chronix Yahu bizim de uzun yolumuz bukadar napalım Abimler pikniğe gidiyor da, öyle bir mesafe söz konusu şuanda. Hani daha da uzununa hiç gitmedim sen düşün, hep şehir içinde maksimum 30 dakikalık sürüşler... Dediğin gibi gitmeye çalışayım bakalım...
Reklamlar
-
16 Mayıs 2012, 12:23
#442
mavi prens adlı üyeden alıntı
Merhaba hocam sizin sm duruyor herhalde.bende ucuz yollu 2 kişilik uzun yollu enduro bakınıyorumda bütcem beni eski 250mct'ye itiyo.sele olayı nasıldı sizinkide?ucuz endurodan/cross'tan sm yapsak mı napsak
2 kişi sığarsınız muhtemelen, sen çok iri değildin, mesela ben iri sayılırım, bir ince arkadaşla ist-silivri yapmışlığımız var, arkada topcase de vardı, sığdık yani, arkadaşın tabiriyle yeni üye kaydı olmuştu süratimizde kendisi hızlı sürücü olduğu için düzde 110, yokuş aşağı 127 olmuştu, ancak selede az titreşim var, etkilenmeniz yüksek, direksiyonda titreşim sıfır, gerçi bende orada denge topuzları da var... bu paraya bu kadar demek istemezdim ama öyle işte, sonuçta f650 değil bence içinde modifiye aşkı yoksa, maddi durum kısıtlı ise hiç endurodan sm vs olaylarına girme, birbirini tetikleyen bir sürü şey var, al al bitmeyebilir, lastikleri tam arazi olmadıkça asfaltta da binmen mümkün ...
Gelecekse beklenen, beklemek güzeldir. Özleyecekse özlenen, özlemek güzeldir. Ve sevecekse sevilen; O hayat her şeye bedeldir. Özdemir Asaf...
-
16 Mayıs 2012, 21:19
#443
Bugün bi ustanın yanına gittim,rt125'e 250'lik motor taksak vs konuştuk.tam randıman alamıyacagımı ve daha masraflı olacagını onun yerine org motoru rektifiye ile 200 250cc yapmak daha mantıklı oldugunu belirti toplam maliyetide 300tl civarı hallederiz dedi.o zaman rt125'den vazgeçip mct250'yi 300e yükseltmek daha mantıklı geldi bana,rt125'in üst kapak sorunu cc yükseltinde daha çabuk karşıma çıkar diye düşünüyorum.
-
17 Mayıs 2012, 09:54
#444
-
17 Mayıs 2012, 12:21
#445
mavi prens adlı üyeden alıntı
Bugün bi ustanın yanına gittim,rt125'e 250'lik motor taksak vs konuştuk.tam randıman alamıyacagımı ve daha masraflı olacagını onun yerine org motoru rektifiye ile 200 250cc yapmak daha mantıklı oldugunu belirti toplam maliyetide 300tl civarı hallederiz dedi.o zaman rt125'den vazgeçip mct250'yi 300e yükseltmek daha mantıklı geldi bana,rt125'in üst kapak sorunu cc yükseltinde daha çabuk karşıma çıkar diye düşünüyorum.
olayın özü şöyle... 125 cc motorların çoğu basit bir yapıya sahip. silindir çapı ve hacim dolayısı ile de genelde çok yakın yada benzer ölçülere sahip oluyorlar...
iki türlü cc yükseltmesi yapılabiliyor.
1 - silindir bloğu rektefiye ile genişletilir... ki verimli bir yöntem değildir. çünkü motosiklet motorlarının bloğu alüminyumdur ve pistonun hareket ettiği içerideki silindir, çakma bir demir parçadır... rektefiye ile 125 cc den en fazla 130 - 135 cc'ye yükseltebilirsin... 200 cc hayal ürünü bir rakam rektefiye ile.. çünkü silindiri o kadar genişletirsen demir gömlek kalmaz ... bu şekilde cc büyütmenin bir dez avantajı da, ileride motor rektefiye istediğinde, bu gömlek tekrar traşlanacak... gömlek cc yükseltme işleminde, motorun rektefiye kapasitesini öldürmüş olacak...
rektefiye değerlerine uygun piston ve segman takımı bulman gerekecek... bu pistonun da yüksekliği, orjinal pistonla aynı yükseklikte olması çok önemli...
-----------
2 - farklı bir silindir / piston kombinasyonu kullanmak... pratik bir şekilde, ölçüleri uyan bir silindir bloğu bulunabilir. zilyon tane çinli motor var. silindir bloğu, malzeme kalitesi bakımından motoru zayıflatacak birşey değil... günümüzde sıradan bir teknoloji bile, yeterli verimde silindir bloğu üretebiliyor...
Eğer şanslı isen, rt125'in silindir başlığını ( kam milleri, valfler falan ) değiştirmeden uyacak bir silindir bulabilirsin.. tabi silindirle beraber o silindire uyan uygun ölçüde piston segman takımı gerek...
Şanslı değil isen, krank'taki kam zinciri hizasına uyan, kam zinciri zamanlamasına uyan bir silindir başlığı ve silindir takımı da bulabilirsin....
bunun için, rt125'in yola çıktığı motor tasarımı ( yamahanın bir modeli vardı sanırım ), ve buna uyan yan sanayi parçaları biraz internetten araştırmak, ustalara sorup soruşturmak gerek...
RT125 alırsam benim de yapmak istediğim birşey cc yükseltmek ve bir kaç ek modifikasyon
-
17 Mayıs 2012, 23:21
#446
puff ya bu iş daha bi çıkmaza girdi ben vazcayıcam bu işten-en iyisi mct250'de karar kılıp cc yerine açık hava filtresi+ateşleme bobin yükseltme ile yetinicem,yinede sagolun arkadaşlar güzel bilgiler vermişsiniz.burda bi mct buldum 14binde 2000 demiş ama bakalım..ya öyle bir yere düştümki ne motor var ne esnaf afr yahu gözünü seveyim istanbul özledim seni gözlerim kapalı ))
[COLOR="Blue"][B][I][U]Asfalta yakın olmayı seviyorum :) hatta eğilip öpesim geliyor :cherry:[/U][/I][/B][/COLOR]
-
19 Mayıs 2012, 11:35
#447
-
24 Mayıs 2012, 14:33
#448
Ötenazi hakkımı yaşayarak kullanıyorum. Z @ B ! T
Gideceği yeri bilmeyene hiç bir GPS yardımcı olmaz!...
-
24 Mayıs 2012, 15:57
#449
-
24 Mayıs 2012, 23:57
#450
büyüksün mastır
Syanur adlı üyeden alıntı
Buyrun birine mi bakmıştınız?
Güzel resim. Yamaha TW200 değil mi o??
---------- Post added at 14:57 ---------- Previous post was at 14:50 ----------
Hadi konu boş kalmasın bari;
Geçen haftasonu ki, Çamlıdere gezimizden ;
http://www.youtube.com/watch?v=s_uKQ...&feature=g-upl
(Çeken kişi abim, 'yardımcı'm da kardeşim
)
-
25 Mayıs 2012, 10:31
#451
Aman efenim o sizin büyüklüğünüz...
Nası geçtim ama dere yatağını bozmadan
-
25 Mayıs 2012, 10:38
#452
-
25 Mayıs 2012, 11:06
#453
Ya ilk geçtiğimde düden gibiydi orası, dönüşte durulmuş sular... (çekimden önce aynı yoldan gelmiştim, sonra döndüm işte)
Bir de bende kasktan farketmemişim, uzaktan çekiyor sanıyordum da g.tmün dibinden ayrılmamış ya
-
29 Mayıs 2012, 19:36
#454
Selamlar beyler, ufak bir soru soracağım.
CBF mi alıyım, yoksa Bigfoot mu.
Kalbim der ki bigfoot, beynim derki cbf ):
-
29 Mayıs 2012, 19:59
#455
Kaplanboğa adlı üyeden alıntı
Selamlar beyler, ufak bir soru soracağım.
CBF mi alıyım, yoksa Bigfoot mu.
Kalbim der ki bigfoot, beynim derki cbf ):
2007 de kendi kendime ya bigfoot alıcam ya da hiçbirşey dedim . sene 2008 mayıs oldu gittim bigfoot aldım.
Two Against the World
Hyosung RT125 (55.000) Hyosung GT250 X (100.000) Ducati Monster 1200
-
29 Mayıs 2012, 20:19
#456
Kaplanboğa adlı üyeden alıntı
Selamlar beyler, ufak bir soru soracağım.
CBF mi alıyım, yoksa Bigfoot mu.
Kalbim der ki bigfoot, beynim derki cbf ):
cbf bayırda bigfootu tokatlıyormuş ulu manitu öle söledi
ANGARAJ
-
30 Mayıs 2012, 16:26
#457
ikisini de kullanan bi arkadaş varsa hangisinin daha kıvrak olduğunu söyler mi acaba
-
30 Mayıs 2012, 16:30
#458
Kaplanboğa adlı üyeden alıntı
ikisini de kullanan bi arkadaş varsa hangisinin daha kıvrak olduğunu söyler mi acaba
Abi Allahını seversen sorduğun soruyu bir daha tartar mısın...? (CBF mi Bigfoot mu)
100 lerce CBF gördüm, ama hiç kullanmak nasip olmadı. Hanigisi daha kıvrak...Hımmm. Bilemedim cidden. Ama ben 2sininde kalas olmadığını düşünüyorum. Daha detaylı sorarsan belki daha yardımcı olabiliriz. Ama konuya da bir göz atmanı isterim. İstediğin cevapları bulabilirsin.
-
30 Mayıs 2012, 17:29
#459
cbf bu motoru geçsin veya geçmesin, bu önemli değil motorların tipleri arasında dağlar kadar fark var, bu motorları alacak olan 125cc oldukları için çok da beklenti içine girmesin az yakacaklar, düzde max 110-120, yokuşta 90-100, ivmelenme jet gibi değil, yarışta cbf nin biraz gerisinde kalabilirler, cbf den daha konforlular, vidaları dökülmez, parçalar ucuz ve bulunuyor, tipi farklı, en önemlisi amacı farklı
Gelecekse beklenen, beklemek güzeldir. Özleyecekse özlenen, özlemek güzeldir. Ve sevecekse sevilen; O hayat her şeye bedeldir. Özdemir Asaf...
-
30 Mayıs 2012, 20:06
#460
Kaplanboğa adlı üyeden alıntı
ikisini de kullanan bi arkadaş varsa hangisinin daha kıvrak olduğunu söyler mi acaba
Oturuş pozisyonu selenin gidona yakınlığı daha fazla beygir gücü ile rt125 daha kıvrak..
Two Against the World
Hyosung RT125 (55.000) Hyosung GT250 X (100.000) Ducati Monster 1200
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler