Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
18. sayfa BirinciBirinci ... 8161718192028 ... SonuncuSonuncu

Hyosung Karion (RT125) bigfoot {resimli}

    REKLAM ALANI
  1. #341

    Üyelik
    08 Aralık 2011
    Şehir
    İZMİR KARŞIYAKA
    Motosikleti
    RT 125 D / Karion
    Syanur arkadaşım,
    bizim RT ler ile CBF ler aynı sınıfda değiller.. bu yüzden düzyolda yapabileceğimiz son hızlarda aynı olmayacaktır.
    cbf ile rt yi yanyana koyup arka dişlileri mukayese etmen bile yeterli gelecektir.. ...

    vites geçişlerim kullandığım tüm motorlar içinde en yumuşak olanı.. senin motorda biraz ayar gerekli gibi...

    çamura, yağmura girmediğim zaman 2 depo yakıt bitiminde zinciri yağlıyorum, eğer arazi ve çamurda gezersem de bir sonraki tur için zinciri temizleyip bırakıyorum motoru..

    Performans farkını en iyi birden fazla RT ile aynı parkurda ilerlerken anlaya biliriz, keşke aynı şehirlerde olsaydık diyorum yine.. ...


    ----------------------------------------------

    Bende sıkıntımı sizlerle paylaşmak istiyorum;
    Hani bazen motorların (genelde arabaların teknik cizelgesi) teknik bilgilerini içeren yazılarda viteslerdeki oranları görürsünüz bende uzun zamandır bu oranları araştırmaktayım ama malesef RTlerimizin vites oranlarına ulaşamadım..

    (1. Vites 3.142
    2. Vites 1.869
    3. Vites 1.235
    4. Vites 0.948
    5. Vites 0.727 ) bu örnek bir oran çizelgesi..

    bu oranlar ile diğer marka olan misal cbf in oranını karşılaştırmak istiyorum..


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #342
    Syanur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2009
    Şehir
    Angaranı Bağları...
    Motosikleti
    DR-Zurna 400
    Zincir;
    428SO*130*bakla*

    Hiçbiriniz söylemediniz ama 130 baklalıymış bu zincirler. Ben netten baktığım kadarıyla 130 baklalı bir zincir çeşidi göremedim. Dahası bir sitede bizim zincir için 428 tipli -128 baklalı olarak geçiyor...

    Aktarma*Oranları;
    1.*Vites*2,750
    2.*Vites*1,785*
    3.*Vites*1,368*
    4.*Vites*1,045*
    5.*Vites*0,913

    Sen yeterki iste, bende daha ne bilgiler var... Bir ara sana da göndereyim o kullanım klavuzunu. Koreden gönderdiler bana.

    CBF nin son hızını bilemem, zaten benim derdim son hız ile değil aslında. Biraz çekişle alakalı ama dediğin gibi diğer RT ler ile de kıyaslamak lazım
    Eğer dediğin doğru ise benim vites geçişlerinde bir sıkıntı var demektir. Debriyajdan başlıyım ben araştırmaya.
    Aynı şehirde olsaydık hakatten çok iyi olurdu. Buarada benim motoru allahın izniyle isteyen toplam 3 kişi oldu. Ulan satmaya kalksak satamayız ha
    #sürenadam

  3. #343

    Üyelik
    08 Aralık 2011
    Şehir
    İZMİR KARŞIYAKA
    Motosikleti
    RT 125 D / Karion
    Aktarma oranları iiçin çok saol, ben bulamamıştım... ...

    zincirimizin bakla sayısınıda sayende öğrendim.. Buarada kuralkan ın sayfasına baktım geçen gün, 2012 modellerinin arasında RT yer almıyordu.. Artık Türkiyeye gelmeyecek sanırım... Bu sebeple piyasadaki ikinci el RT ler kıymetlenecek gibi görünüyor..

  4. #344
    Syanur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2009
    Şehir
    Angaranı Bağları...
    Motosikleti
    DR-Zurna 400
    Bu arada vites geçişlerinin çok yumuşak olduğunu belirtmiştin ya, hangi yağı kullandığını soracaktım... Marka model??
    #sürenadam

  5. #345
    Syanur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2009
    Şehir
    Angaranı Bağları...
    Motosikleti
    DR-Zurna 400
    Buarada son olarak araştırdım ve öğrendim,

    BUJİ : CR8E (CR8EIX-iridyum modeli) 2010 ve sonrası modeller için yani S&T modelleri için

    Ön dişli; 13 Arka dişli; 48 Zincir; 428-128bakla

    Bunlar motorun orjinalleriymiş...
    #sürenadam

  6. #346

    Üyelik
    08 Aralık 2011
    Şehir
    İZMİR KARŞIYAKA
    Motosikleti
    RT 125 D / Karion


    KULLANDIM... ...

    PERFORMANS ÖZELLİKLERİ
    • Çok iyi koruma: Motosikletler
    için özel olarak geliştirilmiş özel
    formülasyonu sayesinde çok iyi
    koruma sağlar. Bu sayede motor
    ömrü uzadığı gibi orjinal performans
    seviyesini kullanım ömrü boyunca korur.
    • Daha yumuşak kavrama ve vites operasyonu: Sessiz ve
    yumuşak vites geçişleri tüm motosiklet kullanıcıları tarafından
    onaylanmaktadır.
    • Düşük yağ tüketimi: Özel seçilmiş bazyağ ve özel formülasyonu,
    yağın uçuculuğunu ve buna bağlı eksiltmeleri minimuma indirir.
    • 4 mevsim motor yağı: Formülasyonu ürünün tüm hava koşullarında
    4 mevsim kullanılabilmesini sağlar.
    Shell Advance VSX 4, özellikle 4 zamanlı motosiklet motorları için
    geliştirilmiş, çok iyi koruma, sorunsuz dişli kutusu ve kavrama sağlayan
    sentetik bazyağlı bir motor yağıdır. Ürün önde gelen tüm motosiklet
    üreticilerinin gereksinimlerini karşılamaktadır.
    Shell Advance VSX 4
    Sentetik Teknolojili 4 Zamanlı Motosiklet Yağı

    Advance VSX 4 10W-40 15W-50
    SAE Viskozite S›n›f› 10W-40 15W-50
    Kinematik Viskozite ASTM D 445
    @ 40 °C mm2/s 94.2 142.2
    100 °C mm2/s 14.46 19.5
    Viskozite ‹ndeksi ISO 2909 159 157
    Yo¤unluk @ 15°C kg/m3 ASTM D 4052 871 870
    Parlama Noktas› COC °C ISO 2592 228 218
    Akma Noktas› °C ISO 3016 -33 -27

    verdiğin dişli bilgileri ve vites oran bilgileri için çooookkk tşkr ederimmm...

  7. #347

    Üyelik
    08 Aralık 2011
    Şehir
    İZMİR KARŞIYAKA
    Motosikleti
    RT 125 D / Karion
    http://www.sprocketcalculator.com/

    Ön Arka Ratio Torque Speed
    13T 45T 3.46 -6.7% +6.7%
    13T 46T 3.54 -4.3% +4.3%
    13T 47T 3.62 -2.1% +2.1%
    13T 48T 3.69
    13T 49T 3.77 +2.0% -2.0%
    13T 50T 3.85 +4.0% -4.0%
    14T 45T 3.21 -14.9% +14.9%
    14T 46T 3.29 -12.4% +12.4%
    14T 47T 3.36 -10.0% +10.0%
    14T 48T 3.43 -7.7% +7.7%
    14T 49T 3.50 -5.5% +5.5%
    14T 50T 3.57 -3.4% +3.4%

    eğer arka dişliyi büyütüp küçültme yapacaksanız, hız ve tork da oluşacak olan kayıp kazanç çizelgesi yukarıdaki gibi oluyormuş... ..

  8. #348
    Syanur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2009
    Şehir
    Angaranı Bağları...
    Motosikleti
    DR-Zurna 400
    Alıntı izmiRT125 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    http://www.sprocketcalculator.com/

    Ön Arka Ratio Torque Speed
    13T 45T 3.46 -6.7% +6.7%
    13T 46T 3.54 -4.3% +4.3%
    13T 47T 3.62 -2.1% +2.1%
    13T 48T 3.69
    13T 49T 3.77 +2.0% -2.0%
    13T 50T 3.85 +4.0% -4.0%
    14T 45T 3.21 -14.9% +14.9%
    14T 46T 3.29 -12.4% +12.4%
    14T 47T 3.36 -10.0% +10.0%
    14T 48T 3.43 -7.7% +7.7%
    14T 49T 3.50 -5.5% +5.5%
    14T 50T 3.57 -3.4% +3.4%

    eğer arka dişliyi büyütüp küçültme yapacaksanız, hız ve tork da oluşacak olan kayıp kazanç çizelgesi yukarıdaki gibi oluyormuş... ..
    Evet onu bende gördüm dün, o siteyi... Yanlız bilmiyorum dişliyi değiştirmem sanırım. Yada bilmiyorum işte, şu aralar performansından emin olayım da motorun, bir uzun yol yaptıktan sonra bakıcam. Bana 100 km/h ye rahat çıksın yeter, başka bişey istemiyorum
    #sürenadam

  9. #349

    Üyelik
    08 Aralık 2011
    Şehir
    İZMİR KARŞIYAKA
    Motosikleti
    RT 125 D / Karion
    Biraz görsel şölen yapıyorum, alacak olanlara farklı açılardan görüntüler sunmak iyi olur...








  10. #350

    Üyelik
    20 Aralık 2011
    RT 125 D nin 2012 modelleri gelmiş ya benim mi haberim yoktu? yoksa süpriz mi oldu gerçekten..

  11. #351

    Üyelik
    08 Aralık 2011
    Şehir
    İZMİR KARŞIYAKA
    Motosikleti
    RT 125 D / Karion
    08.Ocak.2012 tarihinde yaptğımız turdan birkaç hatıra kareyi yayımlıyorum



    su geçişi çok keyif verdi, akan buz gibi suyun içinde yanlayarak, zıplayarak geçmek harikabir duygu.. uzun zamandır böyle yüzüm gülmemişti..





    fotoları çeken Emre arkadaşıma birkez daha buradan tşkrlerimii sunuyorum.. ... sayesinde epey değişik parkurlar öğrendim, fotolarım oldu...


  12. #352
    Syanur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2009
    Şehir
    Angaranı Bağları...
    Motosikleti
    DR-Zurna 400
    Alıntı izmiRT125 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    08.Ocak.2012 tarihinde yaptğımız turdan birkaç hatıra kareyi yayımlıyorum
    su geçişi çok keyif verdi, akan buz gibi suyun içinde yanlayarak, zıplayarak geçmek harikabir duygu.. uzun zamandır böyle yüzüm gülmemişti..
    Çok iyisiniz ya. Ben burada 3 haftadır böyle şeyler planlıyordum. 3 hafta sonu da kar yağdı...!(

    Çamura iyi bulamışsın motoru

    Ben de topcase taktım motora, o sırada sökmüş olduğum arka çamurlukları(yan turuncu plastikler) geri takmadım. Öyle canım sıkıldı, daha güzel göründü gözüme Umarım çamur felan atmaz üstüme

    Alıntı gargi amca adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    RT 125 D nin 2012 modelleri gelmiş ya benim mi haberim yoktu? yoksa süpriz mi oldu gerçekten..
    Ya hocam bakmayın siz 2012 dediklerine. İşte 40 yılda 1 motor getirdiler 0km, onu da yeni modeller diyorlar. 2009 dan beri aynı model, bir değişiklik yok yani. Hatta gelenlerin 2010 dan kalma olduklarından da şüpheliyim
    #sürenadam

  13. #353

    Üyelik
    08 Ocak 2012
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    hyosung karion rt 125
    merhaba ben de aranıza yeni katıldım. aşık oldum galiba bu motora. ve benim ilk aşkım bu. hani şu hiç unutulmayacaklardan..

  14. #354
    Syanur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2009
    Şehir
    Angaranı Bağları...
    Motosikleti
    DR-Zurna 400
    Hayırlı olsun, Motoru aldın mı, almak üzere misin, almayı mı düşünüyorsun?
    #sürenadam

  15. #355
    YILDIRIMBORA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Mayıs 2011
    Şehir
    Taşdelen-Kadiköy
    Motosikleti
    KTM 990 SMT
    Hayırlı olsun dostum.Rt 125 çok güzel motordur.Benim de ilk göz ağrım.Çok güzel geziler parkurlar dağ taş kum orman zevkleri yaşattı bana.Hiç üzmedi sağolsun.Şehir için de de her zaman atikti özgürlüğü kısıtlayıcı hiç bir yanı yoktu.Çok güzel motordu ya gerçekten şimdi yukardıdaki fotoğraflara bakınca özlemedim değil İleri de bir tane daha alırım belki

    Alıntı crazy wind adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    merhaba ben de aranıza yeni katıldım. aşık oldum galiba bu motora. ve benim ilk aşkım bu. hani şu hiç unutulmayacaklardan..


    ---------- Post added at 06:02 ---------- Previous post was at 05:43 ----------

    Motorumu satmadan önceki son hali ile paylaşmak istedim.Üzerin de uğraşmıştım gidon, elcik, far, ön süspansiyon koruma, egzos , denge topuzları , sticker çalışmaları v.b. Çok keyifli motordu gerçekten














  16. #356

    Üyelik
    08 Aralık 2011
    Şehir
    İZMİR KARŞIYAKA
    Motosikleti
    RT 125 D / Karion
    YILDIRIMBORA görseller için çok saol, çok keyiifle baktım... Bende acerbis donanımlar almayı düşünüyordum, fakat uygulanmışını görünce hoşuma gitti...

    bu aarada kumsalda çok güzel park etmişsin, tekeri gömerek bırakmak bu işin en keyifli yanı

    Şu aralar FE450 araştırıyorum, dağlarda daha rahat gezinebilmek için, ama şehir içinde pek mutluyum motorumla... ... (özellikle sıkışık sabah ve akşam trafiiğinde)

  17. #357
    YILDIRIMBORA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Mayıs 2011
    Şehir
    Taşdelen-Kadiköy
    Motosikleti
    KTM 990 SMT
    Rica ederim Bahtiyarcım ben de sana çok teşekkür ederim motorunun hakkını veriyorsun fotoğraflarınız da çok hoş ,zaten onları gördükten sonra ben de paylaşayım bir kaç fotoğraf hem motorumun satmadan önceki son halini göstererek aklında bu tarz fikirler olanlara örnek olmasını istedim , genel de ilk motor olarak tercih edilsede bir süre sonra hakkını vermeye başlayınca ne kadar güzel bir motor olduğu anlaşılıyorBen de ileride durumlar el verirse bir tane daha almak istiyorum tekrar Araziye yada kuma çıkınca saplama mantığıyla park etmek zaten geleneksel tavrı bu işin

    FE 450 efsanelerinden bu işin kesinlikle doğru seçim yaparsın.Ama bir süre sonra ona binerken aldığın tattan sonra şehirde de kullanmak isteyebilirsin.Sonra sana supermoto modifikasyonu görünürBen doğal ortamlara girmeyi çok seviyorum motorumla.Doğaçlama keşifler herzaman çekici geliyor''şurada ne varmış bir gidip pakayım'',yada ''ben biyer gördüm kamp yapılabilir gibi görünüyor siz bekleyin bakıp geleyim'' demek herzaman güzel oluyorBu sebeple rt harika tatlıydı.Yeni aldığım motorun da lastikleri buna elverişli olduğu için biraz da olsa içimi rahatlattı.Rt performansı kesinlikle veremeyebilir ama en azından tedirgin de etmez.Henüz tam randımanlı bir gezi yapamadım ama o da nasip olacaktır.


    Alıntı izmiRT125 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    YILDIRIMBORA görseller için çok saol, çok keyiifle baktım... Bende acerbis donanımlar almayı düşünüyordum, fakat uygulanmışını görünce hoşuma gitti...

    bu aarada kumsalda çok güzel park etmişsin, tekeri gömerek bırakmak bu işin en keyifli yanı

    Şu aralar FE450 araştırıyorum, dağlarda daha rahat gezinebilmek için, ama şehir içinde pek mutluyum motorumla... ... (özellikle sıkışık sabah ve akşam trafiiğinde)


    ---------- Post added at 12:16 ---------- Previous post was at 12:14 ----------

    Bir kaç fotoğraf koyayım;

    http://img585.imageshack.us/img585/8...1228203257.jpg

    http://img848.imageshack.us/img848/2...0101140529.jpg

    Rt yi aratır arazide kesinlikle ,ilk arazi deneyimim sonrasında ah ah derim zaten Rt için

  18. #358
    Syanur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2009
    Şehir
    Angaranı Bağları...
    Motosikleti
    DR-Zurna 400
    Evet geçenlerde karda kışta tek başıma yapmış olduğum gezimi yükledim en sonunda... Epey debelenmiştim, tek başına olunca motoru karda neyse de balçıkta hareket ettirmek epey zor oluyormuş Aralarda kronolojik olarak videolar da ekledim


    İlk olarak ben gideceğim yerlerde kar olduğunu bilmiyordum. Şöyle bir gezineyim dedim okulumun arka bahçelerinde. Göl varmış diyorlardı oraya da giderim diyordum. İlk başta "aa ilerki dağlarda hala baya bir kar var dedim. Sonra gideceğim yolda birden bire kar çıktı karşıma. Önceki yerleri belli ki temizlemişler. Direk 5~10 cm kar vardı çünkü yerde. Önce bir tereddüt ettim. Sonra şu ilerdeki kavşağa kadar tırmanayım dedim sonra bakarız diye düşündüm.

    Burası ilk durup resim çekmeyi akıl ettiğim yer. Geldiğim ve gideceğim yerler görünüyor. Ben resim çekeyim derken motorun ayaklığı çamura gömüldü ve lömp diye devrildi zavallı



    Burada "bana bak ben yatıyom" diyor motor zaten, farketmemişim





    Burası epey ilerledikten sonra tekrar resim çekesimin geldiği yer. Havanın soğuğunu heycanla karışık hissetmemeye başladığım anlar. Artık karda gitmeye alıştım gibi gibi Genelde kenardaki çamurlu bölgeleri kullanmam gerekti, özellikle yokuş çıkarken






    Epeeeeey bir yol kat ettikten sonra(aslında okadar da değil, kar olmasaydı 5 dakka sürerdi ama ben 20 dakkada felan gelebildim). Öncesinde seyir tepe diye bahsedilen bir tepeye çıkmaya çalıştım. Ancak kardan değil de balçıktan dolayı çıkamadım. Hatta bırakın çıkmayı, geri dönene kadar akla karayı seçtim. Araba tekerlerinin açtığı ve buzlanmış sular ile kaplı bir çukurdan "biraz daha hızlı gidersem buzu kırar geçerim" diyerekten az daha ~30cm lik balçığa yapışıyordum. Sonrasında dikleşen yokuştan balçık sebebi ile çıkamadım ve motoru U çevirmem 5 dakkadan fazla sürdü...Kan ter içinde kaldım diyebilirim. Ayağımı yere koyuyorum ve gömülüyorum... Motorun hem ön hem arka tekeri gömülü. Elimle ittiriyorum motoru fakat ön çamurluğa dolan çamurlara gücüm yetmiyor... Ama becerdim en sonunda...Ve birçok sapaktan kaybolma tehlikesi atlattıktan sonra aranan o göl güründü. Zorlu bir tepeyi aştım ve yokuş aşağı verdim kendimi.. 1 dakka, bunu kutlamak adına resim çekmem gerek!!







    Veeee işte o meşhur ve meğer çok gizli deneylerin yapıldığı göl... Çok tehlikeli dakikalar bunlar. Ben burasının insanlar üzerinde korkunç araştırmalar yapan bir mekan olduğunu bilmiyordum. İnsanların ağzına kimyasal maddeler tıkıp su altına nekadar nefessiz kalacağına dair deneyler yapıldığını düşünüyorum, ürpertici...


    Hemen uzaklaşıyorum buralardan bekçi abi Göletin karşı tarafı beni bekler, kurtuluşum orada olabilir Çünkü oralar epey çamurlu ama kar yok...

    Burası karşı taraftan çekilmiş resimler ve videolar. Buraya gelirken de epey derin çamurlardan geçtim. Ama düşmedim



    Adamlar bildiğin dolusavak yapmışlar...



    Burası geldiğim yol

    Burası gideceğim yok... Hiç kar görünmüyor. Üstelik biraz evel bir araba geldi oradan, demekki ben hayli hayli giderim




    Ama önce aşağıdan daha yakın resimler çekeyim. Tabi bu arada bekçi karşı taraftan bana baktığı için çok fazla telefonu belli etmek istemedim. Birkeresinde güvenlik görevlileri beni bu arazide biyerde bulup uyarmıştı. 2 Kuba cruiser motorla gelip "hocam burada motorla gezmek yasak!" demişlerdi. Belliki birileri ihbar etmişti çünkü ozaman epey iç taraflara gitmiştim. Nasıl bulduydular beni bende bilmiyorum...





    Bahsettiğim çamurlu yoldan gittim. Hatta iyi burda kar yok diye biraz hızlandım. Allah korumuş!! Çok fena yapışıyordum yere, biraz hızlı giderken daha güvenli ve kuru diye düşündüğüm kenar tarafa geçeyim dedim... Hala nasıl düşmedim ben de bilmiyorum ama çok fena tongaya düşmüşüm. İnce çamur tabakası varmış orada. ~35 la felan gidiyordum...

    Neyse sonra beni bu çamurlu yollar kesmedi ve geri dönmeye karar verdim. Tee göle geri döndüm. İlla kardan gidicem, dibine vurdum bugün Geldiğim yolların bir kısmında geri tırmandım ve tahminimce okula giden ve aslında ilk olarak sapmam gereken sapağa kadar geldim.

    Bundan sonraki yol da tamamen kar. Biraz yokuş aşağı... Kaptırdım gidiyorum... Eeee artık usta oldum karda, motoru ayakta kullanmacalar felan, çeşitli atraksiyonlar... Bira ara hızımı +25 km/h felan yaptım sanırım. Sonra birisi bana mı seslendi neyaptı tam anlayamadım. Hatırlamıyorum oraları nedense....

    Allah allah, bunlar ne izi ki böyle??))

    Veeee, bammmm Epey yavaşlamış olsam da motoru kurtaramadım bu sefer. Allahtan kara devrildim, çamura düşsem oturup ağlardım Fazla kendime güvendiğim için oldu sanırım...





    İşte bahsettiğim buz tutmuş çukurlar. İçine girdim-çıktım-savruldum-tekrara girdim-motorun önü ayrı arkası ayrı ben ayrı taraflara savruldum. AMA DÜŞMEDİMMMM!!!!


    İşte medeniyet... Video herşeyi anlatıyor




    Bundan sonra az biraz daha asfaltta gidip bölümlere ulaştım.












    Sonlara doğru yorgunluktan saçmalamaya başlamış olabilirim... Baya da bir terledim.

    Yanlız bu gezimde emeği geçen herkese (kışlık montunu bana vererek test imkanı sunan hayır sever bir vatandaştan bahsediyorum ) çok teşekkür ederim. Eve gidince 1 saat elbiselerimi temizledim...
    #sürenadam

  19. #359
    YILDIRIMBORA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Mayıs 2011
    Şehir
    Taşdelen-Kadiköy
    Motosikleti
    KTM 990 SMT
    Çok eğlenmişsin belli ki karda motosiklet kullanmak ayrı bir zevk çocukluk yaşlarda dışarı'' kar vaaaar koşuuun ''diye nasıl çıkıyorsak aynı psikolojik etkiyi yaratıyor kesinlikle Güzel fotoğraflar keyifle baktım hepsine ,anlatış üslubun da o anı tekrar yaşamışsın dedirtecek cinsten.Karion'un lastik izi de çok karakteristik zaten

    -Çok uzaklaşmış olamazlar efendim buradan geçmişler ,bakın!
    -hmm,,..?**Evet bu bir karion sanırım sandığımızdan fazla uzaklaşmış olabilir..!

    Filmlik bir iz Güzel gezi olmuş teşekkürler paylaşım içinBana karionumu özlettiniz durduk yere arkadaşlar yapmayın bunu!!:(

  20. #360

    Üyelik
    08 Aralık 2011
    Şehir
    İZMİR KARŞIYAKA
    Motosikleti
    RT 125 D / Karion
    yıldırımbora; ktm in maşşallahı var, yandan pek bi heybetli görünüyor, zaten arka lastik karion arka tekeri kadar bunun 2 egzostu olması çok güzell... 4*4 lük tercihhh





    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:35 ----------



    syanur elcik korumalarını kaça aldın? turunda birrkaç kez yan yatırdığını gördüm, görevlerini başarıyla yerine getirmiş korumalar... ... zaten yata kalka gitmek bu işin keyifi. manetlerin yamulup bozulmasındansa koruma takıp güvenle yatırmak en güzeli...


18. sayfa BirinciBirinci ... 8161718192028 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler