işte size ASYA 250 MAJOR ün üretcisi arkadaşlar.
SENKE MOTOR ÇİN DEN TIKLAYIN HELE BİR
Bende almayı düşünüyorum bu motordan bakalım kısmet işi.
işte size ASYA 250 MAJOR ün üretcisi arkadaşlar.
SENKE MOTOR ÇİN DEN TIKLAYIN HELE BİR
Bende almayı düşünüyorum bu motordan bakalım kısmet işi.
Ilk defa gebzede benzincide gördüm park halinde baya bi inceledim orasını burasını soksek şunu taksak burası kalitesiz degistirmek lazım egzoz komple mort derken orta ayaklik mal gibi sirtiyor nerden baksan 3000 lira ayak üstü ayar yaptim ama yine biseye benzemez dedim sonuc. 3000 eder diyorum 150 cc yazarım üstüne ancak .250 cc gücü yok 17 bg nedir yahuu en asaa 24 olması lazım çöp
www.erkakurye.com
Arkadaşlar, öncelikle merhaba forumda yeni bir üyeyim. bu motosikleti almayı düşünüyorum. Gezinirken gördüğüm ve çok beğendiğim bir motor. Sadece görüntüsü cezbetti açıkcası. Bu motordan çok birşey beklemiyorum tek beklentim acemiliğimi atmam ve daha iyi bir motora geçiş yapmam. diğer alternatifleri de düşündüm. Kanuni, Mondial, Honda gibi ama bu daha ağır bastı. 2. el yaklasık 1000 km de çok uygun bir fiyata alıyorum. Dediğim gibi tek amacım acemiliğimi atmak. Sizin bu motor hakkında görüşlerinizi almak isterim. Mondialdaki gibi vida gevşemesi veya aşırı titreşim gibi sorunları var mıdır. 1000 km de bakım yaptırmak gerekli midir? Görüşleriniz için şimdiden teşekkürler.
1 AY OLMUŞ SATIN ALAN YOK MU ?????????????
damastermaynd kardeş.acemiliğini atmak için böyle bir motora para verme sakın.satan adam 1000 km de niye satıyor önce onu sor kendine.bence başlangıc için 250 cc tehlikeli hemde verdiğin paraya yazık.sonra satamazsın elinde patlar.ben de 2 ay önce mondial 150 mcx le başladım motorsiklete.uzun süre binmeyi düşünüyorum bu motora.hatta 2. motosiklet alırsam bunu satmamayı düşünüyorum.sana tavsiye ya 100 lük yada ikinci el en fazla 150likle başlanmandır
Selamlar, öncelikle herkesin geçmiş Kurban Bayramını ve Cumhuriyet Bayramını kutlarım,
Yaklaşık bir buçuk aydır Asya Major 250 kullanmaktayım. Birçok farklı motorsiklet modeline baktım ama ne diyeyim bunu beğendim ve karar kıldım aldım. Kararımda motorsikletin görüntüsü ve uygun olan fiyatı, 2012 model ve daha 1000 km de olması etkili oldu. Satıcı arkadaşta çok anlayışlı biriydi. Hiç sorun çıkmadan alışverişi tamamladım.
Motor hakkında ilk izlenimim tahminimden daha heybetli duruyordu. yanlarda bulunan ferrari modellerini andıran ızgaralar sportif bir hava katmaktaydı.
Bir buçuk ay sonrası izlenimlerim.
1. Motoru çok kuvvetli. İki silindir 250 cc 17 beygir. ( Asya motorun sitesinde tek silindirli olduğu yazmakta. Çinli üretici SENKE motor da tek silindir demekte hatta polonyalı tasarımcı olduğunu iddaa eden Romet firması bile tek silindir olduğunu yazmakta sitesinde. Fakat iki silindir. iki adet bujiye ve iki egzos çıkışına sahip(egzos çıkışları birleşip tek susturucudan tahliye olmakta). Valla burasını anlamadım Tüm bu firmalar ne sattığını bilmiyor yada ben fazladan buji taktırıyorum yada bilmediğim bir motor tipi. teksilindir iki bujili.
2. Motorda fazla titreşim yok. Fakat vida gevşemesine rastladım.
3. Vites geçişleri sıkıntılı. Rahat bir şekilde seri olarak vitesler arası geçiş yapamıyorum özellikle boşa almakta zorlanıyorum. (Bunda benden önceki sahibinin vites pedalıyla oynamasında pay olabilir.)
4. Motor güçlü, gücü hissediyorsunuz. (Ben hala acemi olduğum için temkinli sürmekteyim)
5. Şimdilik 1000 km bakımına götürdüm. yağ değişimi yaptılar. servisten olumlu görüşler aldım motor hakkında bir daha sonraki servis 3000 km de.
6. Lastikler çin malı olduğu için kauçuklaı çok adi, ıslak zeminde kızak gibi kaymakta. Şimdilik yağmurlu havada hiç kullanmadım. En yakın zamanda pirelli veya metzeler ile değiştireceğim.
7.Yeni bir motorsiklet sürücüsü olmama rağmen motora çabuk alıştım ve en önemlisi bu motora binmekten zevk duyuyorum. Bence önemli olan da bu. Daha önceki yazımda olduğu gibi acemiliğimi atmak derdim ama beğendim belki satmaya gerek görmem üzerine yeni bir motor alırım.
8.Yakıt durumu 100.3 km de 18.75 tl ödedim yeni fiyatlarla. Yami km de 18.69 gibi yakmakta.
9. Frenler bence gayet sağlıklı çalışıyor. (Ön fren ağırlıklı durmaktayım genelde)
Motorun fotolarını sonra yayınlayacağım.
Saygılarımla.
Major da dikkati mi çeken bir şey oldu. Egzoz benim egzozun bire bir aynısı sanırım görüntü olarak. Ses olarak nasıl merak ediyorum?
MAJOR
CALİBRE
Önce emniyet, sonra hareket...
Bunun hakkında yorum yapamıyacağım. Bire bir aynı gözüküyor. Fakat resiminden gördüğüm kadarıyla senin moturunda çok kaliteli malzeme kullanılmış. Elbette farkı olacaktır. Nacizhane bilgisiz biri olarak benim açımdan benim motorun egzusunun gayet gür bir sesi var. Motorunun markası ve modeli nedir?
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:50 ----------
Major 250 nin resimleri aşağıdadır.
Bumoto Calibre 250rr marka ve modeli.
Calibrenin çok tok bir sesi var. Tek silindir olmasına rağmen, piyasa da ki çoğuçift silindirden çok daha iyi bir sese sahip. Özellikle orta devirler de ağır ağır ilerlerken 4 silindir gibi de homurdanması var. Yani kulağa oldukça hoş geliyor sesi. Siz de nasıl bilemiyorum. Anlattıklarımdan az, çok tahmin de bulunabilirsiniz.
İleri de ses kayıt ve görüntü kayıtı yaparsanız, az çok aydınlanabiliriz.
Motor hakkında bilgi almak için linke tıklayabilirsiniz.
Motorunuz hayırlı olsun bu arada. Kazasız, belasız kullanın.
Önce emniyet, sonra hareket...
Ön farı 125-150'lik çinli commuterlarla aynı, açıkçası motorun geri kalanındaki kaliteli anlayışı hakkında bir fikir sahibi olmamı sağlayan bir ayrıntı Kalitesi idare eder gibi ama çok para istiyolar böyle bir motor için 6.5 milyarlık motor kesinlikle değil.
Adamlar Asyayı Kawasaki Yapmışlar KAWASAKİ :D
Selam arkadaşlar, motoru aldım kullandım ilk servisine girdi. Deneyimlerimi paylaşmak isterim.
- Düşük viteste yüksek devir sesi gayet tatmin edici,
- Vibrasyon düzeyi emsallerine göre güzel.
- Frenler çok güzel fakat lastikler çok kötü alan arkadaş hemen değiştirsin. (Islak zeminde yol tutuş sıfır. Kalkarken bile patinaj yapıyor, dururken kızaklıyor.)
- İlk geldiğinde çıkan plastik ve metal aksam sesleri servisten sonra kesildi.
- Yakıt 100 km 3 lt yakıyor.
- Hızlanması biraz pasif ama kesinlikle iş görür.
- Çift buji ve çift egsoz çıkışı uzun yolda işe yarıyor. Yolda şişme tıkanma yapmıyor ve sizide yormuyor.
- Geldik en büyük probleme Ben endurocuyum bende pek sıkıntı yaratmıyor ama yağmurlu günlerde bence motoru kullanmayın çünkü istisnasız önden arkadan her yerden çamur artıyor. Depo üzerine bile ön lastikten çamur geliyor. Arka lastik koltuğu ve dolayısıyla sizi çamur bombardımanına tutuyor.
- Plastik ve metal aksam olarak malzeme kalitesi güzel, fakat plastik aksam boyası kötü. Vernik atılmayan siyah mat kesimler siliniyor. Siyah rengin altından beyaz çıkıyor. Önerim hemen folyo kaplatın :D
Genel olarak bence binilecek motor. Ayrıca parçalar Çin üretimi olsa da (Artık ne çinde üretilmiyor ki :D mühim olan kalitesi) Polonya patentli bir motor, aklınızda pek soru işareti kalmıyor. 5500 tl fiyatla iyi kötü yanlarını düşünürsek 10 üzerinden 8,5 alır.
Bu alet zorlanmadan kaç km hıza çıkabiliyor?
Kullanıcılar hakkı rahmetine kavuştu :D
2006 Peugot -2010Kenbo125 - 2011Racer 200s- 2012GT250R -2014Xtreme Max- 2015: Snappy x Cub
2016 Asya Shark 150- 2017Cbf150 -2018 BMW F650GS / Snapyy x- 2019 Kymco Xciting250i
Motorumu yarin teslim aliyorum sizi burdan bilgilendirmeye calisirim kullandikca
major 250 hakkında bilgilere devam edin lütfen ilgimi çekmeye başladı...
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)