Honda ANF 125 İnnova Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
01 Eylül 2012, 15:01
#3861
hercul3367 adlı üyeden alıntı
kagy48,hayırlı olsun beyaztın kardeş.
performans ertırmak mı onu anlayamadım.
kardeş zaten bu kup lar motor hacmine göre çok seri
ve yeterli performasta.
bu haliyle bile cup da 80 i geçmemmek gerekiyor
çünkü bu motorların durma problemi var,birde
hafif motor,aşırı süratlarde motorun yere tutunması
sanki ortadan kalkıyor gibi oluyor.
Tabi şimdi sende haklısın fakat bizim Fethiye'de bu iş yaygın. Ana yurdu İnnovanın Bodrum zaten. Bodrum da Innovaya 160 yaptırıyorlar TAKEGAWA parçalarıyla. Yaklaşık 27-28 hp oluyor motor yapılan modifikasyonlarla. Şimdi ben ilk etapta motora İridyum Buji takacağım. Rolantide ışığın yanması bile daha parlak oluyormuş İridyum ile. Ayrıca motorun performansını da etkiliyor iridyum. Daha sonrada motosikletler için üretilen xenonlardan takacağım. Tabii ki role ve sigortayla destekleyerek
Reklamlar
-
02 Eylül 2012, 01:34
#3862
kagy48 adlı üyeden alıntı
Tabi şimdi sende haklısın fakat bizim Fethiye'de bu iş yaygın. Ana yurdu İnnovanın Bodrum zaten. Bodrum da Innovaya 160 yaptırıyorlar TAKEGAWA parçalarıyla. Yaklaşık 27-28 hp oluyor motor yapılan modifikasyonlarla. Şimdi ben ilk etapta motora İridyum Buji takacağım. Rolantide ışığın yanması bile daha parlak oluyormuş İridyum ile. Ayrıca motorun performansını da etkiliyor iridyum. Daha sonrada motosikletler için üretilen xenonlardan takacağım. Tabii ki role ve sigortayla destekleyerek
pardon kardeş 160 mı dedin,yanlışmı yazdın.
sonrada motoru durdurmak için sırtlarına paraşüt bağlıyorlardır kesin.
kardeş istediğin modifikasyonu yapsan,yırtınsan o yazdığın rakam
şehir efsanesidir.anca kayak rampasından bırakırsan o hızı görür bu makina bence.
velev ki o hıza çıksa bile kefeni giyip öyle yola çıkıyorlardır.
ama şu buji işini bir deneyeyim bakalım.
Para her şeydir diyen, para için her şeyi yapabilendir...
Nasıl bir hayat yaşıyorsan, öyle ölürsünüz. Nasıl öldüyseniz, öylede dirilirsiniz.
http://gezginpardus.blogcu.com/
-
02 Eylül 2012, 03:06
#3863
hercul3367 adlı üyeden alıntı
pardon kardeş 160 mı dedin,yanlışmı yazdın.
sonrada motoru durdurmak için sırtlarına paraşüt bağlıyorlardır kesin.
kardeş istediğin modifikasyonu yapsan,yırtınsan o yazdığın rakam
şehir efsanesidir.anca kayak rampasından bırakırsan o hızı görür bu makina bence.
velev ki o hıza çıksa bile kefeni giyip öyle yola çıkıyorlardır
.
ama şu buji işini bir deneyeyim bakalım.
Bahsettiğim hız düz yolda değil. Farkındayım şehir efsanesi gibi geldiğinin ama adamlar piston , silindir büyütüyor. Ön dişliyi büyütüp arkayı küçültüyorlar. Karbüratör sistemiyle oynuyorlar. Buji değişimi, egsoz, ince lastik takıyorlar. Hafif eğimli bir yolda motorun üzerine resmen yatıyorlar. Rüzgarına girdim çıktım olayları derken gerçekten de 160 kmyi görüyorlar belki geçiyorlar bile. Arabayla ölçerler genelde. Tabiki bizim amacımız motorlarımızı böyle Apaçi Sitiline sokmak değil fakat orjinalin nefesi de çok yetmiyor Birkaç küçük oynama yapılabilir motorun kızlığına dokunmadan.
-
03 Eylül 2012, 22:31
#3864
Bu buji degişimini bende yapmak istiyorum. İllaki motorda bi farklılık olacaktır .Gerçekten de nefesi yetmiyor innovanın hele iki kişi oldumu bezdiriyor beni kendinden:D geçenlerde yakıtımı hesapladım 100km/3 litre şehir içinde bana çok geldi ama şehir içi oldugu için mazur gördüm. Yazın motorla iznige gitmiştim dönüşte senaiye sofular lütfiye diyerek gölcüge indim arada bi bayır aşagı kaptırdım ve innovamla 125 km/h sürati buldum sonunda rahatladım :D makinayı bu sürate çıkardım ama düzde o sürate çıkacagına inanmıyorum .
Hepinize kazasız belasız sürüşler arkadaşlar ...
-
04 Eylül 2012, 15:08
#3865
eros01 adlı üyeden alıntı
Bu buji degişimini bende yapmak istiyorum. İllaki motorda bi farklılık olacaktır .Gerçekten de nefesi yetmiyor innovanın hele iki kişi oldumu bezdiriyor beni kendinden:D geçenlerde yakıtımı hesapladım 100km/3 litre şehir içinde bana çok geldi ama şehir içi oldugu için mazur gördüm. Yazın motorla iznige gitmiştim dönüşte senaiye sofular lütfiye diyerek gölcüge indim arada bi bayır aşagı kaptırdım ve innovamla 125 km/h sürati buldum sonunda rahatladım :D makinayı bu sürate çıkardım ama düzde o sürate çıkacagına inanmıyorum .
Hepinize kazasız belasız sürüşler arkadaşlar ...
Dün motorcumda iridyum buji taktırdım NGK marka. İridyumun etkisi taktırır taktırmaz değil 2-3 gün sonra motor alışınca ortaya çıkıyor. Fakat ben motorumda orjinal haldeyken (zaten şu anda orjinal sadece iridyum var) Ölüdeniz dönüşünde tam 140 km gördüm. Sonra viraj gelince gaz kesmek zorunda kaldım takriben 115-120 gibi viraja girdim rüzgar olmadığından sıkıntı yaşamadım. Zaten yeni taktırdığım Dunlop lastiklerle motoru yatırırken ayaklıklar çok rahat yere sürtüyor, dengesi harika Ben kendi kişisel verimi yazayım yakıt sarfiyatında. Şehir içi hiç gazlama yapmadan 15 liralık full depoyla 198 km gittim benzin bitti motor stop etti. Yarım litre benzinim selenin altındaydı zaten. Fakat bu denemeyi yaparken gerçekten çok cimri kullandım motoru 4. vites55-60 max Ayrıca eros01 kardeşim; bu araçlar küçük motorlu olduğundan uzunyolda az yakmıyor çünkü sürekli gaz açık gidiyorsun
-
05 Eylül 2012, 07:51
#3866
kagy48,iridyum buji hakikaten bu kadar marifetli mi yav.
deneyimlerini bekliyoruz,değecekse hemen takacağız.
bujiyi kaça aldın bu arada.
Para her şeydir diyen, para için her şeyi yapabilendir...
Nasıl bir hayat yaşıyorsan, öyle ölürsünüz. Nasıl öldüyseniz, öylede dirilirsiniz.
http://gezginpardus.blogcu.com/
-
05 Eylül 2012, 19:42
#3867
-
05 Eylül 2012, 19:51
#3868
kardeş bujiyi sök bak siyahlaşma varsa,iridyumla vedalaş.
çünkü ben xt 660r a iridyum taktım sık sık stop eder oldu
normal buji takınca düzeldi,daha iridyum takmadım doğrusu.
ben düz yolda 90 ı anca görüyorum,100 ü hak getire...
Para her şeydir diyen, para için her şeyi yapabilendir...
Nasıl bir hayat yaşıyorsan, öyle ölürsünüz. Nasıl öldüyseniz, öylede dirilirsiniz.
http://gezginpardus.blogcu.com/
-
05 Eylül 2012, 23:37
#3869
hercul3367 havada rüzgar varsa ve dik oturuyorsan, dediğin doğru. Fakat kafanı hafif öne eğince az önce arkadaşımla 100 km gördük. ben 75 kg arkadaşta en az 70. Fakat hep o ters pozisyonda da gidemezsin. Bu arada benzini değiştirince teklemeler gitti. Şiddetle söylüyorum Bir Daha Petrol Ofisi'nin benzinini kullanmayın. OPET çok iyi gerçekten
-
06 Eylül 2012, 21:38
#3870
kagy48 adlı üyeden alıntı
Dün motorcumda iridyum buji taktırdım NGK marka. İridyumun etkisi taktırır taktırmaz değil 2-3 gün sonra motor alışınca ortaya çıkıyor. Fakat ben motorumda orjinal haldeyken (zaten şu anda orjinal sadece iridyum var) Ölüdeniz dönüşünde tam 140 km gördüm. Sonra viraj gelince gaz kesmek zorunda kaldım takriben 115-120 gibi viraja girdim rüzgar olmadığından sıkıntı yaşamadım. Zaten yeni taktırdığım Dunlop lastiklerle motoru yatırırken ayaklıklar çok rahat yere sürtüyor, dengesi harika
Ben kendi kişisel verimi yazayım yakıt sarfiyatında. Şehir içi hiç gazlama yapmadan 15 liralık full depoyla 198 km gittim benzin bitti motor stop etti. Yarım litre benzinim selenin altındaydı zaten. Fakat bu denemeyi yaparken gerçekten çok cimri kullandım motoru 4. vites55-60 max
Ayrıca eros01 kardeşim; bu araçlar küçük motorlu olduğundan uzunyolda az yakmıyor çünkü sürekli gaz açık gidiyorsun
140 km stock innova için çok çok güzel keşke bende o süratleri görebilsem :D vede 4. viteste 55-60 giderken çok tatlı oluyor tın tın virajlara yatmayı bende seviyorum da benim ehliyetim olmadıgı için köy yollarında gazlıyorum asfalt atıldı ama kalite yok ondan 90 ı geçmiyorum virajda.zaten belirli bir rotam var her sabah aynı 30 km gazlıyıp eve geliyorum.
hercul3367 arkadaşım babamla birlikte kullanıyoruz innovamızı aynen senin gibi söylüyor o da 100 bile yapmıyor diye :D
Bide şu innovanın arka freni tek kişiyken pek nalet çabuk kitleniyo yada fren yapsanda durmana fazla etkisi olmuyor...
-
08 Eylül 2012, 09:41
#3871
eros01 adlı üyeden alıntı
Bide şu innovanın arka freni tek kişiyken pek nalet çabuk kitleniyo yada fren yapsanda durmana fazla etkisi olmuyor...
arka fren tutmuyor kardeş bende,ön fren kitliyor.
ilk zamanlar seriliği hoşuma gidiyor şehir içi basıyordum ne varsa.
ani feren de iki kez düştüm allahtan birşey olmadı.
ama şimdi daha efendi kullanır oldum,çünkü tırstım.
adamlar bir de 140-160 demezler mi...
Para her şeydir diyen, para için her şeyi yapabilendir...
Nasıl bir hayat yaşıyorsan, öyle ölürsünüz. Nasıl öldüyseniz, öylede dirilirsiniz.
http://gezginpardus.blogcu.com/
-
08 Eylül 2012, 20:43
#3872
Aynen 140-160 gibi süratlerde hiç mi hiç çıkılmaz ben de Piaggio x9 500 var onda bile 160a zıp diye çıkamıyorum .160 Yapan innovalar kaç km de o sürate çıkıyorki :D
Bide bu sabah anormal bişey oldu 3. vitese attım göstergedeki 3. vites ışıgı yandı, gaz veriyorum motor boşta kaldı gitmiyor. 3 e geçmedi çektim 2ye tekrar 3 denedim bu sefer attı ama niye saçmaladı o an demekki anayolda sollama yapıyor olsam ayvayı yedik
-
09 Eylül 2012, 01:40
#3873
53 yaşında, 100 kilo ve 1.84 boyundayım. Vstrom DL650'nin yanına ş.içi için 3 gün önce 2007 14 binde innova aldım.
Depoyu fulledim, 3.7 litre alıyor ve tam boşsa 16,5 liraya doluyor.
Düzce - Akçakoca arası inişli ve çıkışlı, 45 km, gittim, gezdim, görüşlerim şu şekilde:
Rampada 65 km. Düz yolda 95km Yokuş aşağı 120 km/h bugün gördüğüm hızlar. Motorun üzerine yatarsam 10 km. daha hızlanıyor.
Uzun yola gidilebilir mi? Gerektiğinde evet. 70 - 80 km aralığında ve biraz sıkıntılı da olsa; 60 km ortalama tutturularak 1 günde 300 - 400 km. yol yapılabilir diyorum.
İnanılmaz keyif veriyor, az yakması buna başlıca etken etken olabilir.
Vites düşürürken, topuğa basarak 4 - 3 - 2 - 1 ve N yapmak daha akılcı, ayağın burnu işi 1 aşağı, 2, 3, 4, 5, varsa 6 yukarı şeklinde kullanan şanzıman sistemli motorlar için olmalı. Bu da benim önlem amaçlı görüşüm.
Dururken vites düşürme işi: 4 - 3 - 2 - 1 - N - 4 - 3 - ... döngüsü şeklinde hep devam ediyor ama, motor hareket halindeyken 4 den N'e geçmiyor, büyük ihtimalle önlem alınmış. Ama buna da çözüm bulmuş japon mühendisler: 4 te iken vites artırmak gibi tekrar basar ve basılı tutarsanız, N konumu gibi işleve sahip oluyor, çok akıllıca ve başarılı. Işıklara yaklaşırken veya yokuş aşağı inerken, o metodu kullanarak kendi salınımıyla kompresyona bindirmeden kullanılabilir. Yakıt tasarrufu yapar mı? Bilmem. Şanzımana sakıncası varmı? YOK.
Ön cam olmalı, rüzgar naked motorlardaki gibi göğsüme vuruyor. 30 liraya takıyorlar, ama montajı uyduruk sistem, sizin önerinizi bekleyeceğim.
Sele altı bölmesi çok küçük, kaskı burakın, 20 tane limon almaz sanırım. Mutlaka topcase takmak gerekir.
Tel jant sebebiyle şamyelli lastiklere sahip, sele altına yedek arka iç lastik koydum 15 lira, ne olur ne olmaz.
Benim hacmim motora büyük olmasına rağmen pek yadırganmadığımı söyleyebilirim.
Göstergede vitesleri belirten 1 - 2 - 3 - 4 - ışıkları, N - sinyal ışıkları çin motorları gibi değil, çok stabil görevini yerine getiriyorlar.
Devir saati, günlük saat, hararet, günlük km. bilgileri yok.
Kontağı açınca km. ibresi sona kadar gidip geliyor, sonra marşa basmak gerekiyor.
Cheeta (Yanlış yazmış olabilirim) marka çin cup motoru, sanırım innovayı bire bir taklit etmiş olacak ki, ön, yan grenajları bire bir uyuyor, belki başka çin cuplar da uyar, bu da çok para vermeden plastik aksamı ucuza almak demek oluyor.
Yakıt: Sert ve yokuşlu yolda; 16 liraya ( 3,5 litre) 150 km. yaptım. 9 - 11 kuruşa gezmek, hele ki kamera ve radara yakalanma korkusu olmadan gezmek gibisi yokmuş.
Bir de sorularım var:
ÖN CAM KONUSUNDA NASIL ÇÖZÜMLER ÖNERİYORSUNUZ?
TOPCASE EN ÇOK KAÇ LİTRELİK TERCİH EDİLEBİLİR?
Sezai Rahmi YILDIRIM / Düzce / 1959 / T.Öğretmen
-
09 Eylül 2012, 16:31
#3874
sereye arkadaşım aramıza hoş geldin Motor hakkındaki görüşleriniz çok doğru.Ama ben biraz yakıt konusunda sıkıntılıyım Viteside ben önden kullanma taraftarıyım.
Gelelim sorularınıza ;
1.Ön cam konusunda taktırmanızı tavsiye etmem adi olanları 85-90 km süratte yamuluyor, rüzgar önünüze kadar eğdiriyor .Başka çözüm şu anlık bende bulamadım gerçekten motorun süratini bile etkiliyor göğse vuran rüzgar.
2.Bende topcase olarak 35lik kappa var virajları çok etkiliyor, ama babam istediği için duruyor.
-
09 Eylül 2012, 23:38
#3875
30 liraya ön cam aldım, eros01 arkadaşın yazdığı gibi biraz hızlanınca bağlantı yerinden bükülüyor, zaten sağlam bir montaj şekli değil. Bakalım, görsel ve işlevsel bir çözümler deneyeceğim. işe yararsa buradan da resimlerim.
Hani belki çözüm bulan, veya üretilmiş olan vardır diye ÖN CAM konusuna değindim. Metehan damda olmasaydı, yetişir, bir çözüm sunardı.
Arka çanta bana mutlaka gerekli. Bakalım birinde kappa 29 litrelik varmış, köyden getirecek.
Bu başlık çok zayıf. Bu konuyu vstrom sitesinde açmış olsaydım, bundan daha çok uğrayan olurdu.
Sezai Rahmi YILDIRIM / Düzce / 1959 / T.Öğretmen
-
10 Eylül 2012, 02:17
#3876
-
10 Eylül 2012, 07:45
#3877
topic hareketlenmiş maşallah,güzel olmuş.
sereye dostumun dediği gibi şu rüzgar camı
meselesine bir el atalım arkadaşlar.çünkü kışında motorun
üzerinde oluyoruz,uzun yolda yapmak istiyoruz.
seneye güney doğu gezisi planlıyorum inşallah.
---------- Mesajlar birleştirildi - 06:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 06:42 ----------
kagy48,güzel yatırmışsın kardeş,demekki motorda yatıyor
dicem ama sen yinede şansını fazla zorlama,o parkelerin
dayanıklılık testini yapmanı istemem,benim gibi
dizlerimde hala izler mevcut.
Para her şeydir diyen, para için her şeyi yapabilendir...
Nasıl bir hayat yaşıyorsan, öyle ölürsünüz. Nasıl öldüyseniz, öylede dirilirsiniz.
http://gezginpardus.blogcu.com/
-
10 Eylül 2012, 13:11
#3878
-
10 Eylül 2012, 19:07
#3879
topic biraz şenlensin sizdende biraz resimler görelim :D kayg48 resimleri seninki gibi görünür nasıl yapıcaz .
http://imageshack.us/f/502/270520122623.jpg/ Pejo benim eski alet şimdi arşive kaldırdım innovaya devam arkadaki ybr 125 amcamın alırken innovayı geçer dedim ybr tam manasıyla TIRT çıktı :D
-
11 Eylül 2012, 16:08
#3880
eros01 kardeşim, aşağıda vereceğim linkte resimli anlatımı var çok basit anlatılmış
http://www.motosiklet.net/forum/moto...isa-kolay.html
hercul3367 abicim, allah kaza bela vermesin inşallah
Bu arada forumu canlandırmak için elimizden geleni yapalım arkadaşlar. Lasitklerin yazılarını biraz önce dakstil ile beyaza boyadım fakat öğlen güneşinde boyadığımdan attı.
Akşamüzeri tekrar boyayacağım fotoğrafını atarım..
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)
Bu Konudaki Etiketler