Honda ANF 125 İnnova Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
24 Nisan 2008, 10:35
#141
mondializzet100 adlı üyeden alıntı
Servis koyuyor sadece marka biliryorum castrol...
kanka garanti dışı makinalarınıza servis götürdüğünüz zaman isterseniz ayçiçek yağı koy deseniz koyar...ama Honda servisleri garantiliyse makinalara MOBİL den başka yağ bildiğim koyamaz...
ha ustanız Mobil traş kanka Castrol koyuyorum çaktırma derse onuda bilemem...
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
Reklamlar
-
24 Nisan 2008, 11:32
#142
mete_han adlı üyeden alıntı
kanka garanti dışı makinalarınıza servis götürdüğünüz zaman isterseniz ayçiçek yağı koy deseniz koyar...ama Honda servisleri garantiliyse makinalara MOBİL den başka yağ bildiğim koyamaz...
ha ustanız Mobil traş kanka Castrol koyuyorum çaktırma derse onuda bilemem...
abi castrol koyuyorlar koymasına mobil diye bişey duymadım hondada daha ama mobil daha kaliteli eski firma onu biliyorum ama bide 20/50 koymasalar,devri tükendi bitti 20/50 diye bi yağ var hala ona üzülüyorum ben ilk 1000 de repsol koydurucam 20 ytl 1lt 800 gr alıyor motor 4 bakım sonra 1 yağ değişimi bedavaya gelir biriktirirsen
-
24 Nisan 2008, 14:35
#143
valla bana 15-50w yağ koydular MOBİL marka bende castrol bilirim kullanırım fakat bende hondanın türkiye distribütmr kataloğu var 2007 nin orda bile honda castrol ü tavsiye eder yazıyo ve en pahalı en kaliteli yağ castroldür ne diyosun gökhan abi bu bu işe
zengin veya fakir farketmez, apaçilik ya da ezik alt kültürün, motosiklet üzerinde hiç bir izahı ve bahanesi olamaz...
) (3 litre benzin koyuyorum bir hafta geziyorum diyen adamlardan ve motorlarından uzak durun)
-
24 Nisan 2008, 21:44
#144
beyler bugün itibariyle 545 km deyim bugün motoru biraz zorladım tam gaz kullandım bi süre şu anda yokuş aşşağı 119 km hıza ulaştım düzde 110 km yi geçemedim ancak rüzgardan çok etkileniyor buda hızı acayip düşürüyor ne dersiniz düzde 120 görürmü iyice açıldıktan sonra???artık basıyorum çünki kullanım kitapçığı ilk 500 km diyor
-
24 Nisan 2008, 22:02
#145
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
-
24 Nisan 2008, 22:03
#146
mete_han adlı üyeden alıntı
vall aabi bende çözemedim...Honda MOBİL i tavsiye ediyor...
ama sen neyi kullanırsın bilemem...
sızma zeytinyağı en iyisi galiba aykanxtrol
abi mobil en iyisi hani su daflar volvolar falan tırlar mobilden şaşmaz var bi bildikleri...
-
26 Nisan 2008, 13:48
#147
700 e merdiven dayadı motor ama malesef innova kullanıcısı çok az tartışmak istediğimizde yanlız kalıcaz anlaşılan..
ama ben bu topiği canlı tutmaya çalışıcam.
-
26 Nisan 2008, 14:08
#148
-
26 Nisan 2008, 14:15
#149
aykan adlı üyeden alıntı
sızma zeytinyağı en iyisi galiba aykanxtrol
abi mobil en iyisi hani su daflar volvolar falan tırlar mobilden şaşmaz var bi bildikleri...
ya ben anlamam bu işlerden...servis neyi koyarsa o...bi günde niye bunu koyuyon bana demedim...
aykan adlı üyeden alıntı
700 e merdiven dayadı motor ama malesef innova kullanıcısı çok az tartışmak istediğimizde yanlız kalıcaz anlaşılan..
ama ben bu topiği canlı tutmaya çalışıcam.
öyle...sizde seneye satarsınız...yeni mecorlara akarız...hayat böyle decam eder...
mondializzet100 adlı üyeden alıntı
Aykan Dostum motorun daha açılmamış..120 çok kolay bir hız innova için hemde düz yolda..
Benimki şuan rüzgar varsa düz yolda 120de kalıyor yokus asagı 135 yapıyor..
Mete_han abi bana castrolu önerdiler bende castrol koyuyorum yoksa seviste mobil kullanıyor...
biz ne kadar servistir carttır curtturda desek herkes bildiğini okur...ya aslında bence fark yok hepsi aynı...ar-ge margede hikaye...biz markaya para veriyoruz bence...
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
-
26 Nisan 2008, 14:22
#150
yağların hepsi hikaye bencede hangisi olursa olsun hepsi iyi avrupa standartlarında yani işin özü farketmez...
ben hangisi ucuzsa onu koyarım 3 liralık motora biniyoz tutupta 1000rr a koyulan yağı neden koyayım 20/40 bu motorlara göre 10 kağat castrol atevo ben 3 senedir onu koyuyorum ama servis 20/50 koyuyor bende serviste değiştirmiyorum artık çokta kötü olmasın diye...
-
26 Nisan 2008, 14:24
#151
aykan adlı üyeden alıntı
yağların hepsi hikaye bencede hangisi olursa olsun hepsi iyi avrupa standartlarında yani işin özü farketmez...
ben hangisi ucuzsa onu koyarım 3 liralık motora biniyoz tutupta 1000rr a koyulan yağı neden koyayım 20/40 bu motorlara göre 10 kağat castrol atevo ben 3 senedir onu koyuyorum ama servis 20/50 koyuyor bende serviste değiştirmiyorum artık çokta kötü olmasın diye...
bneim servis yaz geliyor 10/40 koyalım dedi...kafana göre takıl dedim...10/40 daha inceymiş galiba...
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
-
26 Nisan 2008, 14:34
#152
mete_han adlı üyeden alıntı
bneim servis yaz geliyor 10/40 koyalım dedi...kafana göre takıl dedim...10/40 daha inceymiş galiba...
aslında servisler teknik bilgi konusunda oldukça yetersiz abi bunu bir otomobil teknisyeni olarak söylüyorum!!!bikere kullandıkları yağ cbf e göre çok fazla yav 20/50 koyun demekten geçtim biçok avrupa ülkesinde 20/50 numara yok artık bitek dizel versiyonlar için üretiliyor 20/40 koysalar en iyi verimi alırsın 10/40 daha pahalı ama şu var daha çok km gidersin,bizim burada yağ değişimi her 1000 km de bir onu varsaydım..
-
26 Nisan 2008, 14:42
#153
Banada 10/40 koyuyorlar..
-
26 Nisan 2008, 14:47
#154
mondializzet100 adlı üyeden alıntı
Banada 10/40 koyuyorlar..
10/40 la kafayı bozmuşlar ancak sizin yağ değişimleri 3000 de bir falandır bizde her 1000 km de bir
-
26 Nisan 2008, 15:12
#155
aykan adlı üyeden alıntı
10/40 la kafayı bozmuşlar ancak sizin yağ değişimleri 3000 de bir falandır bizde her 1000 km de bir
Yağ numaraları o yağın kullanılacağı iklim koşullarını temsil eder.
Sen bodrumda farklı yağ kullanırken erzurumdaki insan senin kullandığın yağı kullandırğı taktirde motoru alır kucağına.
Yağ değişim periyodu ustanın sallamasına göre değil aracın kullanma klavuzuna göre yapılır.
Buda herhangi bir iklim koşulu ile ilintili değildir. ( kutuplar-çöller için yağlar zaten ayrı )
Bodrumda 20w50 sentetik yağ kullanman gerekiyor. ( Multi-Viskoziteli )
Birinci rakam yağın en ince hali ikinci rakam yağın en kalin halini temsil eder yağ bu iki derece arasında ısıya duyarlı olarak değişim gösterir. ( İncelir ve Kalınlaşır)
İnce hali ilk çalıştırmada çok önemlidir. ( soğuk iklimde ilk çalıştırma için ince yağ özelliği gereklidir.)
Nekadar ince olursa o kadar çabuk bir biçimde motorun butun parçalarına ve en küçük aralıklara en hızlı biçimde nüfuz eder.
Fakat motor ısındıkca yağ bundan etkilenir ve kalın yağ ihtiyacı doğarki bu da ısıya karşı incelen ve hatta ısı karşısında etkisini yitiren düşük viskoziteli yağın işimizi görmeyeceği anlamını taşır.
Bu durumda ikinci rakam devreye girer ısınan motor yağı yüksek vizkozite özelliğini kullanarak motorun korunmasını sağlar.
Örneğin: Çok sıcak iklim 20w-50
Örneğin: Çok soğuk iklim 0w-30
Yüksek devirli motorlarda 0w40 tercih edilir ki bu da ilk çalıştırma ve aşırı ısınmaya karşı en etkili yağdır. Ve en pahalı motor yağlarındandır.
Bu pahalı yağı alıp motorunuza iyilik yaptığınızı sanmayın sakın.
Kuş olup uçmak isterken uzaklara, Ağaç olup kök salıyorum buralarda.........
-
26 Nisan 2008, 15:17
#156
Arkadaşlar topicimiz hep böyle canlı olsun..
-
26 Nisan 2008, 15:18
#157
harbiturk adlı üyeden alıntı
Yağ numaraları o yağın kullanılacağı iklim koşullarını temsil eder.
Sen bodrumda farklı yağ kullanırken erzurumdaki insan senin kullandığın yağı kullandırğı taktirde motoru alır kucağına.
Yağ değişim periyodu ustanın sallamasına göre değil aracın kullanma klavuzuna göre yapılır.
Buda herhangi bir iklim koşulu ile ilintili değildir. ( kutuplar-çöller için yağlar zaten ayrı )
Bodrumda 20w50 sentetik yağ kullanman gerekiyor. ( Multi-Viskoziteli )
Birinci rakam yağın en ince hali ikinci rakam yağın en kalin halini temsil eder yağ bu iki derece arasında ısıya duyarlı olarak değişim gösterir. ( İncelir ve Kalınlaşır)
İnce hali ilk çalıştırmada çok önemlidir. ( soğuk iklimde ilk çalıştırma için ince yağ özelliği gereklidir.)
Nekadar ince olursa o kadar çabuk bir biçimde motorun butun parçalarına ve en küçük aralıklara en hızlı biçimde nüfuz eder.
Fakat motor ısındıkca yağ bundan etkilenir ve kalın yağ ihtiyacı doğarki bu da ısıya karşı incelen ve hatta ısı karşısında etkisini yitiren düşük viskoziteli yağın işimizi görmeyeceği anlamını taşır.
Bu durumda ikinci rakam devreye girer ısınan motor yağı yüksek vizkozite özelliğini kullanarak motorun korunmasını sağlar.
Örneğin: Çok sıcak iklim 20w-50
Örneğin: Çok soğuk iklim 0w-30
Yüksek devirli motorlarda 0w40 tercih edilir ki bu da ilk çalıştırma ve aşırı ısınmaya karşı en etkili yağdır. Ve en pahalı motor yağlarındandır.
Bu pahalı yağı alıp motorunuza iyilik yaptığınızı sanmayın sakın.
dediklerine katılıyorum ancak 20/50 ve açık yağ sıcak olmasına sıcakta kullanılır aksini idda etmedim ancak 20/40 da hemen hemen aynı ama 10/40 da fazla ince değilmi istanbul içinde olsa ve pahalı değilmi bu motorlar için??
-
26 Nisan 2008, 19:36
#158
aykan adlı üyeden alıntı
dediklerine katılıyorum ancak 20/50 ve açık yağ sıcak olmasına sıcakta kullanılır aksini idda etmedim ancak 20/40 da hemen hemen aynı ama 10/40 da fazla ince değilmi istanbul içinde olsa ve pahalı değilmi bu motorlar için??
Yaz ayları için 20w50 istanbulda kullanılabilir hatta yoğun trafikte şart bile diyebilirim.
Bodrumun kışı varmı bilmiyorum ama burda kış oluyor ve gece semtine göre don yapıyor tipi olur çiğ oluyor yani kış için 10w40 yaz 20w-50 olmalı ( istanbul için)
Hal böyle olunca ucuzlukta kendiliğinden gelmiş oluyor.
Kuş olup uçmak isterken uzaklara, Ağaç olup kök salıyorum buralarda.........
-
27 Nisan 2008, 01:30
#159
beyler bugün 60 km kadar uzun da demiyeyim artçıyla beraber yol yaptım gittiğim mesafe bodrum gümüşlük gidiş geliş 60 km falan ancak yollar delik deşik kamyonlar falan eşelemiş yolu bi çukurdan diğerine içim dışıma çıktı akşam dönüşte motorun konsolundan cızırtılar çok sinirimi bozdu artçınında arkadan fırlayıp gidecek gibi olması beni korkuttu bu motorla uzun yola çıkılmaz....haşat bu türkiyenin yolları motordada suç yok valla en kıral mercedes olsada traş....
-
27 Nisan 2008, 15:26
#160
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 16 kullanıcı var. (0 üye ve 16 misafir)
Bu Konudaki Etiketler