Honda ANF 125 İnnova Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
08 Nisan 2009, 11:18
#1341
osmaniyeli adlı üyeden alıntı
aslında öne 2.75 arkaya 3.00 taksan daha güzel olur
70 lik lastik 2.75 inç oluyor
80 lik te yakaşık 3 inçlik oluyor
ön2.75 e arka 3inç taksan basınç değiştirmene gerek kalmaz fabrika ayarı olur yani
ama 2.50 dar ebatlı olacağından lastik gerilir 1-2 ps azaltabilirsin gibi
bir de lastik hava basıncı sürüş tarzına bağlı eğer artçı binecekse 1-2 ps ön ve arkaya fazla vurmak daha yararlı uzun yolda da yine 1-2 ps fazla olması yakıtı düşürüyor
lastik havası fazla olursa da virajlı yollarda çok tehlikeli kayıyor fabrika basıncından daha az olursa yine frenlemede motor kayıyor dediğiniz gibi fabrika ayarı iyi
peki arkayı 3.00yaparsak yanaklar çatala sürtmezmi kalın olmazmı yani?
Reklamlar
-
08 Nisan 2009, 23:48
#1342
arkadaşlar honda 125i innova satışa başladımı ... bilen varmı... en azından fiyatını bilen.....teşekkürler.
-
09 Nisan 2009, 00:17
#1343
teyfo71 adlı üyeden alıntı
arkadaşlar honda 125i innova satışa başladımı ... bilen varmı... en azından fiyatını bilen.....teşekkürler.
Nisan sonu dendi motolus fuarında,
Fiyatı da 4.000-4250 Tl arası olacak dendi.
-
09 Nisan 2009, 10:15
#1344
ben bizzat honda mekeziyle görüştüm mayısın ortalarında olacakmış ama bayi gelmeyecek diyor hangisi doğru bilemem tabi....
-
09 Nisan 2009, 10:17
#1345
-
09 Nisan 2009, 10:20
#1346
mondializzet100 adlı üyeden alıntı
Gelmesede olur.
neden garezinmi var innovaya
-
09 Nisan 2009, 11:23
#1347
mondializzet100 adlı üyeden alıntı
Gelmesede olur.
hemde heç gelmesin artık..
<<<<<VEDALAR HEP ZAMANSIZDIR..!!>>>>>
-
09 Nisan 2009, 11:58
#1348
aykan adlı üyeden alıntı
peki arkayı 3.00yaparsak yanaklar çatala sürtmezmi kalın olmazmı yani?
yok orjinali 80 lik olduğu için 3.00 arkaya sürtmez öne 3.00 olmaz da arkaya olur
-
09 Nisan 2009, 12:12
#1349
arkadaşlar bi sorum olacak bizim motor tamircisi bi abiyle konuştum ondaki innova 130 u rahat görüyomuş bide spor kitleri varmış bunların dediğine göre hızları 170 180 lere kadar çıkıyomuş deneyen var mı aranızda
[B][I]iki teker hastalığında bünye tedaviyi reddediyor.. !!![/I][/B]
-
09 Nisan 2009, 12:21
#1350
kadir_3483 adlı üyeden alıntı
arkadaşlar bi sorum olacak bizim motor tamircisi bi abiyle konuştum ondaki innova 130 u rahat görüyomuş bide spor kitleri varmış bunların dediğine göre hızları 170 180 lere kadar çıkıyomuş deneyen var mı aranızda
130 u görebilir
ama hyo gt250 nin 170 yaptığını düşünürsek innova ya ne yapacaklar acaba 180 yapması için
-
09 Nisan 2009, 12:30
#1351
osmaniyeli adlı üyeden alıntı
130 u görebilir
ama hyo gt250 nin 170 yaptığını düşünürsek
innova ya ne yapacaklar acaba 180 yapması için
debriyaj kiti falan bişeyleri varmış baya da bi iddalı konuştu innovam olmadığı için bişiy diyemedim ama düşünen arkadaşa yardımcı olurum hem ben de çok merak ettim o motorun o sürate nasıl çıktığını
[B][I]iki teker hastalığında bünye tedaviyi reddediyor.. !!![/I][/B]
-
10 Nisan 2009, 00:01
#1352
motorhocası adlı üyeden alıntı
Nisan sonu dendi motolus fuarında,
Fiyatı da 4.000-4250 Tl arası olacak dendi.
teşkkürler .... saygılar...
cevran07 adlı üyeden alıntı
honda'yamı
niye olmasın olur
innova'yı diyorsan ona da olurda disk zor gibi üzerindeki çelik jant..
yaa çelik cant derken telsiz demek istedim dubleks lastik takabilmek için.... teşkkürler saygılar.....
-
10 Nisan 2009, 11:49
#1353
arkadaşlar lastik lastik derken dün bi çivinin azizliğine ugradım arkaya kocaman bi çivi girmiş ilk defa patladı 9000 km de ilk defa arka söküldü iç lastiğe baktık baya gitmiş yalnız şunu söyleyim iç lastik bile inanın dunloptu şaşırdım ama biz bulamdık tabiki aynısınıanlaşın ürettiği bi lastiği taktık duymamıştım ama irc yi fln onlar üretiyolarmış..neyse eski latiğide kapladık içeri şu an bi sorun yok uygun ebatları bulur bulmaz komple değiştiricem lastikleri jant ayarı yaptıktan sonra 0 lıcam ...
-
10 Nisan 2009, 21:52
#1354
daha hala takamadım lastiği yağ değişimide geldi eski performansı gitti..
<<<<<VEDALAR HEP ZAMANSIZDIR..!!>>>>>
-
13 Nisan 2009, 12:27
#1355
9000 km ye geldi çok şükür hiçbir problem yaşamadım makina böyle olmalı bence ufak tefek problemler her makinada çıkıyor ama ben ciddi hiçbir sorun yaşamadım makinanın sesi herzaman tok ve istekli.......
-
14 Nisan 2009, 08:54
#1356
ben yeni lastiği taktım yahu aynı cross lastiği bataklık çamurda bile kalmadı maşallah bozuk rampa yukarı yollarda rampa aşağı canavar gibi çıkıyor..
<<<<<VEDALAR HEP ZAMANSIZDIR..!!>>>>>
-
14 Nisan 2009, 13:28
#1357
cevran07 adlı üyeden alıntı
ben yeni lastiği taktım yahu aynı cross lastiği bataklık çamurda bile kalmadı maşallah bozuk rampa yukarı yollarda rampa aşağı canavar gibi çıkıyor..
cevran hayırlı olsun önemi taktın arkayamı yoksa ikisinedemi bide ebadı ve markası nedir taktıgın lastiğin??
-
15 Nisan 2009, 12:20
#1358
Arkadaşlar innovanın üzerinde gelen bujisinin marka ve modeli nedir benimkinin üzerinde çıkan buji "DENSO U20EPR9" diye bir buji sizlerde de mi aynısı var.Sorunum şu sabahları geç ısınıyordu motor ve bir kaç şikayetten dolayı servise gittim servis bujimi değiştirdi takdığı bujinin markasını hatırlamıyorum ama şimdi berbat motoru çalıştırıyorum ısınması bekliyorum çok zaman alıyor yola çıkıyorum motor sürekli tekliyor ısınması 5-10 dk alıyor neden olabilir sorun bujiden olabilir mi ?
4 Teker bedeni, 2 Teker Ruhunu taşır.
-
15 Nisan 2009, 13:23
#1359
Knight_eagle adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar innovanın üzerinde gelen bujisinin marka ve modeli nedir benimkinin üzerinde çıkan buji "DENSO U20EPR9" diye bir buji sizlerde de mi aynısı var.Sorunum şu sabahları geç ısınıyordu motor ve bir kaç şikayetten dolayı servise gittim servis bujimi değiştirdi takdığı bujinin markasını hatırlamıyorum ama şimdi berbat motoru çalıştırıyorum ısınması bekliyorum çok zaman alıyor yola çıkıyorum motor sürekli tekliyor ısınması 5-10 dk alıyor neden olabilir sorun bujiden olabilir mi ?
innovanın standart bujileri ngk:CPR6EA-9 VE DENSO:U20EPR9'DUR yüksek performanslı kullanım için ngk:CPR7EA-9 DENSO:U22EPR9'dur, senin motorun üzerine büyük ihtimal ngk ngk cpr6ea-9 takmışlardır tekleme sorunu şundan meydana gelir bujiyi çıkart ve elektrotu 0,8 0,9 mm eğ olmassa değiştir...
-
15 Nisan 2009, 16:18
#1360
aykan adlı üyeden alıntı
innovanın standart bujileri ngk:CPR6EA-9 VE DENSO:U20EPR9'DUR yüksek performanslı kullanım için ngk:CPR7EA-9 DENSO:U22EPR9'dur, senin motorun üzerine büyük ihtimal ngk ngk cpr6ea-9 takmışlardır tekleme sorunu şundan meydana gelir bujiyi çıkart ve elektrotu 0,8 0,9 mm eğ olmassa değiştir...
Hmm sağol aykan taktıkları bujiye bir bakayım ama iyi bir buji olduğunu zannetmiyorum.Yüksek performans için söylediğin bujiyi nereden temin edebilirim ve fiyatı nedir? ve motor şu anda 4400 km civarında 4400 km'de buji değiştirilir mi?
4 Teker bedeni, 2 Teker Ruhunu taşır.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 19 kullanıcı var. (0 üye ve 19 misafir)
Bu Konudaki Etiketler