Honda ANF 125 İnnova Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
12 Şubat 2009, 00:32
#1061
Reklamlar
-
12 Şubat 2009, 00:34
#1062
http://images.google.com.tr/imgres?i...%3Dtr%26sa%3DN
Bu linke girdin mi, adamlar yarışa hazırlamak için yapıyor bu tuningi galiba Cup kupası için yarışıyorlar.
Linki düzelttim.
-
12 Şubat 2009, 00:52
#1063
Oradaki jantın fiyatını gördünmü????? 2. sayfada 240.00euro
-
12 Şubat 2009, 01:00
#1064
kafa zırıltısını nasıl kesemedin...
neleri denedin ki ?
[B]Düş peşindeysen, [U]DÜŞ PEŞİME[/U][/B] :bounce:
-
12 Şubat 2009, 01:06
#1065
ek yerine silikon çekin çözülüyor
-
12 Şubat 2009, 01:07
#1066
nonsleep adlı üyeden alıntı
Oradaki jantın fiyatını gördünmü????? 2. sayfada 240.00euro
Orjinal ama, değer bence, ama tel jant bittikten sonra, tabii ona da gerek kalmaz yani onu da 160'lık gösterge paneliyle beraber yarış ekipman listesine postalarız olur biter
-
12 Şubat 2009, 01:31
#1067
evet en yaygın yöntemler silikon, 0.25 mm lik cift taraflı bantlar ve ek olarak 1-2 damla japon yapıştırıcısı...
[B]Düş peşindeysen, [U]DÜŞ PEŞİME[/U][/B] :bounce:
-
12 Şubat 2009, 01:41
#1068
ercaan adlı üyeden alıntı
evet en yaygın yöntemler silikon, 0.25 mm lik cift taraflı bantlar ve ek olarak 1-2 damla japon yapıştırıcısı...
Japon tavsiye etmem daha sonra herhangi bir sorunda kafa granajını sökerken sorun yaratıyor silikon hem esnek hemde sökerken falçata ile keserek rahatlikla sökebilirsiniz motorun hiçbir parçasına zarar vermeden daha sonra yine aynı şekilde çekebilirsiniz... fakat çok ince çekilmesi gerekiyor burayı atlamayın lütfen...
-
12 Şubat 2009, 01:45
#1069
evet japon sorun çıkarabiliyor 8 yıldır dükkanımızda silikon kullanma tecrubem var ama bazlarında hala tecrubeme rağmen kesemedim zırıltıyı bu modellerde 0.25 mm çift taraflı bant üzerine 1-2 damla yapon damlatıyorum zaten bant çoğunu emdiği için kötü durmuyor sökerken biraz zahmetli oluyor onuda az damlatmanız lazım
[B]Düş peşindeysen, [U]DÜŞ PEŞİME[/U][/B] :bounce:
-
12 Şubat 2009, 01:50
#1070
Poliüretan köpük denediniz mi, bence sesi keser.Koçtaş'da var 5Tl gibi bir fiyatı var.
-
12 Şubat 2009, 01:52
#1071
poliüretan köpük kullanıldıktan sonra şişer o olmaz...
-
12 Şubat 2009, 01:54
#1072
arkadaşlarında innovalardaki zırıltıyı kesmek için genellikle silikon kullandık...innova malzemesi kaliteli olduğu için silikon çekilen yer renk atmıyor küf yapmıyor zaten görünmeyecek şekilde çektinmi tamamdır...
köpüğü denemedim hiç ama o köpükler sanırım sıktıktan sonra 40 kat büyüyor eğer benim dediğim köpükse olmayabilir ondan yada bilene yaptırmak lazım
[B]Düş peşindeysen, [U]DÜŞ PEŞİME[/U][/B] :bounce:
-
12 Şubat 2009, 01:59
#1073
He şimdi hatırladım biz arabada sesi kesmek için sprey yağ ve sprey silikon kullanıyoruz,kapı lastikleri kapı panzilotları gibi ses yapan yerlere silion spreyi uygulayınca kesiyor sesi.
-
12 Şubat 2009, 02:02
#1074
inşallah yenisinde bu tür problemler yoktur...
tamam çözümü kolay ama ilk bindiğimde kafayı tutarak geziyordum rezillik diyordum moral bozuyor yinede
[B]Düş peşindeysen, [U]DÜŞ PEŞİME[/U][/B] :bounce:
-
12 Şubat 2009, 02:08
#1075
ercaan adlı üyeden alıntı
inşallah yenisinde bu tür problemler yoktur...
tamam çözümü kolay ama ilk bindiğimde kafayı tutarak geziyordum rezillik diyordum moral bozuyor yinede
Bende öyle arıza olsa kesin hallederdim,73 tospa kullanıyorum tık ses yok olsa zaten kaçacak yeri yok. Kafaya taktım şimdi o problem neyse bulmadan rahat yok
-
12 Şubat 2009, 02:12
#1076
bende halletmiştim ama düşünüyorum ben bu motoru sıfır aldım neden zırıltı yapıyor bide yüksek devirlere çıktınmı caddedeki gözler direk sende millet bakıyor acaba o ses sürücüden mi geliyor motordan mı
sonra ister istemez hallediyorsun
[B]Düş peşindeysen, [U]DÜŞ PEŞİME[/U][/B] :bounce:
-
12 Şubat 2009, 07:29
#1077
dayanamadım yine bu fotoyu bilgisayarımda bulunca sizle paylaşmak istedim tekirdağ dönüşü gece (eski c90 nım)
zengin veya fakir farketmez, apaçilik ya da ezik alt kültürün, motosiklet üzerinde hiç bir izahı ve bahanesi olamaz...
) (3 litre benzin koyuyorum bir hafta geziyorum diyen adamlardan ve motorlarından uzak durun)
-
12 Şubat 2009, 11:13
#1078
bende ilk zamanlar kafa zırıltısı çekiyordum malum en çok kafa ağrıtan sorunumuz.Bir kaç denemeden sonra artık sessiz bir şekilde biniyorum.Önce sadece bir kaç sertlikde farklı süngerleri denedim olmadı.En son olarak tekrar süngerleride kullandım ve kafa grenajının birleşim yerinin altına ses yapacak yerlerini çift yönlü kalın bant ile yapıştırıp monte ettim artık yüksek devirlerde bile zırıltı duymuyorum.
-
12 Şubat 2009, 12:40
#1079
motorhocası adlı üyeden alıntı
dostum arka disk olsa çok iyi olur ama bu malzemeyi bize getirmezler ben innovanın arka kampana sisteminin duruş sırasında çok yeterli olmadıgını düşünüyorum pedal ayak ıslanınca kayabiliyor ve benim balata su sıralarda sona dayanmak üzere bi 1000 daha götürür herhalde ancak ön balatalar gerçekten sağlam bi 7000 daha gider...kafa zırıltısı belkide innovalarda en büyük problem ama ben bu saydıgınız bütün şeyleri denedim geçmedi ön kafanın ön paneli bile değişti pimapen lastiğini farın çerçevesine bile sardım...
önemli olan makina diyoruz.....
bu motorun artları daha fazla....
+motor sağlamlıgını ıspatlamış tok sesi ve performansıyla rakipsiz
+tüketim dip gaz gidilmediğinde koklama şeklinde
+2 vites 80 km hıza ulaşmak mümkün..yokuş aşşagı -125 düzde 115..
+parçalar çok kaliteli fren sistemi nissin (cbr 1000rr ve diğer üst modellerdede bu kullanılıyor sinyallerde aynı şekilde)
+yüksek süratlerde seyredilmediği taktirde yolla bağlantısı çok iyi diğer taklit cuplar gibi güvensizlik vermiyor yere iyi basıyor, viraj alışı çok iyi ama limitler zorlandıgında önden kayabiliyor (80km ve üstü)
+altı nekadar alçakta gözükse şu ana kadar araziye bile çıktım hiç sürtmedi.
+göstergede yanılma payı yok kaçla gidiyorsanız aynen dogru.
+koltuk altında eşya koymak için yeterli alan var (ufak tefek evrak vs pet şişe su 1 lt lik yağ şişesinde yedek yakıt ben sürekli bulunduruyorum depo küçük oldugundan sakata gelmeyim diye
eksileri..
-ön kafa zırıltısı geçmiyor...
-ön süspansiyon hafif tümseklerde ve çukurlarda vuruyor esneme oranı kısa.
-iki kişi biraz cüsseliyseniz innovayı düşünmeyin sele dar ama zayıfsanız yeterli gelebilir
-yedek parçası biraz pahalı.
-depo 3,7 litre küçük
-orjinal lastikleri lastikleriniz bittiğinde asla temin edilemiyor ön lastik ebadı hiçbiryerde yok arka ise mevcut..başka bir lastik takıldıgında ön hava basıncının ne olacagı belli değil....çünkü farklı ebat fabrikanın koydugu bi standart olmayacak arka ile aynı havayıda basamassınız...
Bunlar çokta takılacak şeyler değil ama en azından araçların orjinal lastiklerini blundursa servisler daha iyi olacak rastgele, sunu tak bunu tak demiyecekler...
lastikler son derce hassas ölçümlerden birsürü hesaptan sonra o janta oturtuluyor iç lastiği isteseniz oda yok orjinali......
satoyama adlı üyeden alıntı
dayanamadım yine bu fotoyu bilgisayarımda bulunca sizle paylaşmak istedim tekirdağ dönüşü gece (eski c90 nım)
ahdostum hatana yan diyorum herzamn sana satılırmı bu diyorum kızıyorum sana
bende şu an bitane var ama yıprandı artık jant istiyor çamurluk ve kafa grenajı alıcam kos adasında mevcut bütçeyi ayarlayınca toplamayı düşünüyorum...
-
12 Şubat 2009, 13:44
#1080
Bu honda c90 nasıl bir motorki değerlimi yani kaç model bunlar?
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 47 kullanıcı var. (0 üye ve 47 misafir)
Bu Konudaki Etiketler