fero sıkma canını izzet hoca bazen çoşuyor ne yaparsın seninki 17,000 de bak baskı lamba türü şeyler değişmedi ancak sübap ayarı yapıldı diyosun benmkine o bile yapılmadan biniyorum heç de bir sorunu yok maşallah maşallah ama biliyorum kızacaksın gerçekten sevmiyorum ybr'nin sesini çok gıjık bi sesi var hele ki hava filtresi sökülmüşse tamam benden uzak allaha yakın olsun hepinize iyi sürüşler..
<<<<<VEDALAR HEP ZAMANSIZDIR..!!>>>>>
Arkadaşlar daha öncede yazmıştımo motor bende dağılmadıysa kimsede dağılmaz okadar güzel ve sağlam bir motor yapmışlarki öldüremezsiniz benim motor şuğan 26,000km de ciddi bir sorun çıkartmadı hatta hiç yolda bırakmadı yağını değiştir ufak tefek bakımlarını yap banamısın demeden heryere gidiyor çok gaddar bir makina...
BUDA BENİM MOTOR SİZLERLE PAYLAŞMAK İSTEDİM SAYGILAR...
bugün çekilmiş bir resimdir tozlanmış olduğu için biraz pis durabilir kusura bakmayın
nonsleep jantlar orjinal mi.çapı tel jant ile aynımı?Baya bi yakışmış.Maaşallah.
Rica ederim.Çokiyi yapmışsın hocam.Mosenas vardı bi ara bir günde 7 kere patlamıştı.Bir günüm iptal oldu.Sabah çıktım lastik tamir etmekten akşam eve zor döndüm
kardeşim jantlar cuk oturmuş desem yeridir bende aylardır koca istanbulda 2 tane çıkma cup jantı bulamadım sıfırına çok para istiyorlar eğer senin eline çıkma geçerse bana yollarsan çok sevinirim kardeş
bu lastik patlama benim başıma yalova festivali dönüşü geldi topcase ve port bagaj full dolu artçı eşimle iç lastik basınca dayanamadı patladı neyseki elimden geliyor yaptım söktüm taktım tubeless gereçekten iyi bi nimet bide xenon
bu yalovaya giderken temde eşimin çektiği videodan bir göründü 115km sabit gidiyoruz
zengin veya fakir farketmez, apaçilik ya da ezik alt kültürün, motosiklet üzerinde hiç bir izahı ve bahanesi olamaz... ) (3 litre benzin koyuyorum bir hafta geziyorum diyen adamlardan ve motorlarından uzak durun)
kardeş benim xenon vardı ama motorum çalındığında geri bulduğum zaman yan ve ön grenajlar kırıldığı için xenon un beynini de almışlar sadece ampulu kaldı oda beyni (balast) tı olmadan bi işe yaramıyor ben tek H4 olarak 2 adet takımı 200 ytl aldım arkadaşımla paylaştık ama şu anda 145 ytl ye düşmüş benim taktırdığım yerde fakat H7 olanı bizimkilere H4 dibli olanı uyuyor ve o biraz daha pahalı taş çatlasa 180 ytl çifti ortak birni bulursan çok ucuza gelir ama kesinlikle tavsiye ederim çok büyük nimet
zengin veya fakir farketmez, apaçilik ya da ezik alt kültürün, motosiklet üzerinde hiç bir izahı ve bahanesi olamaz... ) (3 litre benzin koyuyorum bir hafta geziyorum diyen adamlardan ve motorlarından uzak durun)
xenon uygulamasını biri kademe kademe anlatsın sato sen anlat
5500 deyim hiçö lastik patlamadı daha ama eminim patlıyacaktır...
innova eşşek gibi gidiyor hiç bi problem yok yanlız bugünlerde motorun çekişi biraz düştü 6000 de bakılacak....
arkadaşlar motorlarımızda bulunan orjinal far ampulu 35-35w (traktör ampulu) halogen bile olmayan 2 huzmeli (uzun kısa) bi ampul ama en iyi aydınlatan 35-35w diyebilirim çünkü far aynası çok iyi diğer motorlarda inanın okadar aydınlatmıyor o ampul..
gelelim xenon uygulamasına malesef innovada biraz karışık ama karışık olmasını istemiyorsanız uzun dan ve sellektörden benim gibi feragat etmeniz gerek :(
çünkü tek far sistemi olduğu için buna uyan xenon dibi H4(klasik şahinlerin ampulu uzun kısa aynı ampulde tıpkı bizdeki gibi ama bu 55-60w) yani ampul duyumuzun oturması için mecburen H4 dibli xenon almalıyız bunlar genelde 2 çeşit oluyor uzun yapabilmeleri için ya yanına 1 adet normal halogen (hemen xenon ampulunun dibine) koyuluyor uzun yapınca xenon kapanıyor 55w halogen yanıyor bide motorlu dediğimiz önünde şapkası olan ve xenon ampulunu ileri geri hareket ettirip aynayı kullanarak uzun kısa yapan var bunda motor yerine manyetik bir mıknatıs xenon ampulunu uzun kısa yaptığımızda çekip bırakıyor yani ampul hareketli yani extra bir ampule gerek dumuyor ama bu biraz daha pahalı
ama honda uzun kısa düğmesinde farklı bir sistem kullandığı için o düşme üzerinde + değilde sadece şasiyi anahtarlıyor ve öyle bir ayarlamışlarki başka sistem takamıyorsunuz yani xenon takmak isteyen arkadaşlar tek kısa hüzme ile idare edicekler ama inanın uzunlara ve sellektöre gerek kalmıyor
zengin veya fakir farketmez, apaçilik ya da ezik alt kültürün, motosiklet üzerinde hiç bir izahı ve bahanesi olamaz... ) (3 litre benzin koyuyorum bir hafta geziyorum diyen adamlardan ve motorlarından uzak durun)
saol sato güzel anlatmışsın da ben hiç bişey anlayamadım
arkadaşlar kısacası xenon takıcaksanız ki sellektör ve uzun yapmak da istiyorsanız takan usta biraz zorlanabilir aslında xenon takmam 5 dakikalık iş ama bizim motorun bazı bağlantıları uymuyor honda değişik bir şema yapmış benim gibi sadece tek kısa ile idare ediceksiniz ha uğraşan ve tecrübeli birisi olursa yapar orası ayrı
peki şimdi sorcaksınız neden xenon da uzun olmaz xenonlar tek ampul olarak çalışır ve gazı yanma süresi halogenler kadar kısa ve çabuk değildir!! ve çift farlı aralar için daha uygundur (yani uzunu başka farda kısası başka farda) misal bi şahinde farklı bi peugeot 206 da farklı sistem vardır çift farlı motorlarda sağ taraf kısa ve geniş açıdır oraya xenon uygulanır ama sağ taraf uzun için ayarlanmıştır orayadaki normal halogen uzun ve sellektör işini görür ;) benden bir andan anlamadım arkdaşlar merak etttim araştırdım inceledim
zengin veya fakir farketmez, apaçilik ya da ezik alt kültürün, motosiklet üzerinde hiç bir izahı ve bahanesi olamaz... ) (3 litre benzin koyuyorum bir hafta geziyorum diyen adamlardan ve motorlarından uzak durun)
arkadaşlar benım de bır ınnova 125 lık var ve buna sele baglantısı nı almak ıstıyorum yaklaşik bı saatten berı arıyorum bulamadım nette nereden bula bılırım ya
arkadaşlar bu kymoco aktiv 110 nasıl bi motor?innovaya göre
Şu an bu konu içerisinde 10 kullanıcı var. (0 üye ve 10 misafir)