Yagi degistirdigim yerde bana bu yagin perfonmans saglayacagini soylediler pek inanmadim fakat motordaki gucu ve hiz artisini gorunce sasirdim, acaba disliden mi yoksa yagdan mi oldugunu sizlere sormak istedim. sanirim yurtdisinden geltirmisler ve ellerinde tek kalmis.
Rica ederim TAMERNEVİN arkadaşım.ben jant konusundaki herhangibir gelişmede bu topiği hemen bilgilendireceğim.
Ayrıca ARRİSALE arkadaşım;şu konuda seni bilgilendirmem gerek.İnnova km sayacının sensörü ön dişlinin arkasında yani şanzımandadır.Siz arka dişliyi büyüttüğünüz zaman km fazla gösterir,küçülttüğünüz zaman ise tam tersi(fizik kanunları gereği)bu dediğimi test edin anlayacaksınız.Siz 40 dişliyle 120 ile giderken 100 le giden normaldişlili bir innovayla yanyana gidersiniz.MUTLAKA DENEYİN.iyi akşamlar
slm arkdaşlar bu innovaların 1 tane performans egsozu varmış(bizim arkdaşta var ama hangisi oldunu sormadım:D) egsoz aynı innova orjinal egsozu gibi ama daha parlak gümüş rengindeymiş arkdaşla bindik motor daha yeni düz yolda 180 kg 135Le gittik arkadaş motoru alırken internetten sipariş vermiş ve tam motoru aldı gün takmış biz bindiğimizde motor 820km deydi bi araştırırsanız sevinirim ben bulamadım:S
arkdaşlar bizim bir tane daha var beyaz innovalı oda egsoz un peteklerini bişiler yapmış handa servesinde yapmışlar sese aynı ama hız artmış nasıl olabilrki eksileri artıları nelerdir acaba ben motoru yazın alıcam ama yavaş yavaş çekilmeye başladı diyorlar doğrumu acaba bizim fethiye kıvrrak motorda 1 tane var beyaz oda yaza akdar satılır herhalde ben yazın alacağıma göre ozmana kadar 0 innova 125i anf kalmaz galiba pfffffffffffffffffffffffffffffffff
foruma yazan kalmamış.cbf i vermesemiydim ne onların topic i düğün gibi ınnovada sorun yok yazanda yok....
ne cbf 150 motorum nede innovam var.
fakat gerçekci olursak 100 kişiden 75 i cbf 150 alıyor. bu tartışılmaz bir gerçektir. neden bu kadar sorunlu bir motor alınır ki?
çünkü motor heybetli 2 kişi daha rahat ne ybr de bulunuyor bu rahat nede innovada
tekleme , arka kampanadan gelen ses, ön disk sıcakken motor yıkayınca ön dikin yamulması,motor ömrünün kısa ve yağ yakması, bile bu motoru almaktan insanları geri tutamıyor. bunları hep bilerek motor aldılar. siz burda yazdınız insanlar okudu ve yinede şansını denediler. çin eli değdi böyle oldu.
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:50 ----------
bu motor çıktığı gün bu yazıları yazdım. bu motor ilk çıktığında 2006 yılında cg 125 3900 tl iken bu motor 150 cc 3000 e çıktı. ucuz etin suyu kara olur dedim ben honda düşmanı oldum. şimdiki cbr 250 r a olacağı gibi ama sakalımız yok ki inandıralım. hondanın vtr 250 si çıktı 13 bine cbr 250 r çıktı 9000 e ilk motor yağı kalmayıp motoru yakan bile oldu. kendi yazdı cbr 250 r bilgi paylaşımında bulabilirsiniz.
üstat döktürmüşsün.doğru söze diyecek bir şey yok.bu güne kadar 20 tane motor değiştirmiş ve 80 cc den 1300cc ye kadar bir çoğuna binmiş 200.000 km üzeri tecrübeye sahip biri olarak sana sonuna kadar katılıyorum.çin eli değmiş motorlu taşıttan dost düşman herkez uzak durmalıdır.honda cbf 150 ve diğer çin malı motorlarından dolayı ismini feci bir şekilde karalamaktadır.honda nın yeni sloganı kulaktan kulağa yayılıyor.honda hayat onda dikkat et kalır yolda.
serviste elemanla konusuyoruz n'olcak bu cbf nin hali dedim su cıktıgı günden bu güne bir motordaki kronik problem hiçmi hallolmaz diye inanın bende modeli cok begeniyorum konfor,tork,artcılı kullanım rahatlıgı ki en önemlisidir benim için ama olmuyor düzeltilmedi.elemana söledi avrupaya gönderilen yada uzak doguda bunların 125lik leri oldugu ve motorda innovala aynı motoru kullandıklarını ki bu motoru cbr125 de de kullanıyorlarmıs sorun kalmayacak ama nerdeeeee ....
Hocam cbr 125 le avrupadaki cbf125 motorları farlı olması lazım. Cbr 125 geniş cap(57mm) ve düşük strok kullanıp 10.800 devir çevirmek için üretiliyor. Cbf ise PCX125 gibi dar çap uzun strok kullanp düşük devirde tork almak istiyor.
Keşke avrupadaki cbf125 gelse. kasası daha ufak ama çok estetik bi dizaynı var. devir sayacı eksik ama enjeksiyon var. 2012 kışında fuarla gelebilme ihtimali yok değil ama düşük ihtimal.
servisteki satıstaki elemandan aldıgım bir bilgiydi yanılmıs olabilir,dikkat cekmek istedigim sey sorunsuz motorun varken bunu neden bu motorda kulllnamaz durumuydu,yakın bir abim karaburundan öncesinde wave100 vardı onla ögrendi sorunsuz kullanmaktaydı ve artık artcılı kullanımın ve edindigi deneyimin yeterliligiyle motorunu degğiştirdigini söyledi bir baktım cbf sevindim rahat etcekler üzüldüm wave gibi problemsiz olmayacak...motor problemi düzelse grisini alırım.
evet arkadaşlar her gün lastiğim patlıycak korkusuyla bindiğim motorumun bu gün arka lastiği patladı.ulan honda herşeyi iyi güzelde şu lastikleri tubless niye yapmazsın.yedek lastiğim olmasına rahmen kendi imkanlarımla tam 1 saat uğraştım.manisa dan bir motorcu ile anlaştım siyah modifiye 1 takım tubless cant siparişi verdim.ALLAH tan hava güzel ve gündüz yolda kaldım.şamyelli lastiğin çilesi çekilmez arkadaşlar.cefası sefasından çok.
bende de cub varken çok kaldım yolda tubeless olmaz dediler sonra araştırdım kararttım gözümü çevirdim tubeless e 6 ayda bi havasını kontrol ettim sıkıntı olmadı bundan sonra da tubeless olmayan motora binmem dedim ybr yi aldım gene iç lastikli 2gün sonra hemen taktım pirelli mt 65 leri tubeless hiç patlar yolda kalırım diye düşünmüyorum sende iyisini yapmışsın innova güzel ama tel jant olması dez avantaj
hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır
ya ben innova beyaz alıcam ama bizim burda fethiyede1 tane kalmış başka gelmicekmi die sordumda ise adam üretimi bitti artık dedi bende 5 6 sonra alıcam dedim yaza doğru adama dedi buda 1 aya kalmaz satılır dedi napıcam ben yaa offf innovasız bir hayatya off sordum adama başka bayilerden getiremezmiyiz diye büyük bi ihtimal kalmaz ama bi bakarız yine dediler siz diceksinizki 2. el al diceksiniz bende 2. el motora binmem yaa offff 2. el olunca insanın içinde bi kkuşku oluyor ginede sıfırının yerini kesinlikle tutmayacağı için de binesim gelmiyor burda plaka dahil 4.300 tl dedi nasıl acaba fazlamı?
arkadaşlar motorumun cantlarını tubless e çeviriyorum.bilindiği üzre motorun orjinal dunlop lastiklerinin ebatında piyasada tubless lastik yok.farklı ebat takmak motorun dengesini bozuyormuş.motorcunun biri ben alaşımlı canta ınnovanın dunloplarını taktım oldu dedi.hava kaçırma falan yok diyor.orjinal dunlopların üstünde tubless uyumludur yazmıyor.fakat adam ısrarla oluyor diyor.bildiğim kadarıyla tubless olan lastiklerin değerleri 80/90/17 vs.şeklinde yazılırken,iç lastik uyumlu olanlar 2.75x17 vs.şeklinde yazılıyor.buda orjinal dunlopların tupless uyumlu olabileceğini düşünmeme yol açıyor.
konu hakkkında detaylı bilgisi olan yardımcı olursa sevinirim.satoyama,aykan arkadaşlar yardımlarınızı bekliyorum.
---------- Post added at 13:56 ---------- Previous post was at 13:51 ----------
ön amortisörler çok vuruyor,buna bir çözüm varmıdır?bence bu vurma aşırı yumuşaklıktan kaynaklı ve darbeyi absorte edemeyip son haddesinde vurma yapıyor.
şahsi çözümüm amortisör yağını biraz çoğaltmak veya 15w ile kople değiştirmek.önerilere açığım.
sen kafanı fazla yoruyorsun bu kadar düşünme..
ben 2 innova eskittim sayılır ikisindede toplasan 3 kere lastiğim ya patladı yada patlamadı. o güzelim jantlara yazık edeceksin benden söylemesi, keşke innova için yapılmış, yurt dışında çok sayıda olan (yunanistanda var) o güzel alaşımlı monoblok jantlardan olsada bizde taksak, ama çinlinin jantını takıp o motorun orjinalini bozacağıma (ağır- kalitesiz- çirkin) o patlağı tamir ederim mantığında bir insan olduğum için asla hiç bir honda cub motorumun jantına ellemedim halada öyledir hatta forumdan jantlarını çinli cub jantı ile değiştiren bi arkadaş bana fotolarını göndermişti cidden çok çirkin olmuştu bulursam paylaşırım..
gerçi benim motor bir kaç aydır yatıyor arka lastik hafif iniyor ama bakalım neden
tubeless olayına gelirsek merak etme o lastikler herşeye uyumludur, hatta ondan daha tubeless ini istesende bulamazsın
kolay gelsin
rahatlıkla taktırabilirsin! ayrıca forumda dunlop larla ilgili bolca inceleme yazım vardır okumanı tavsiye ederim..
zengin veya fakir farketmez, apaçilik ya da ezik alt kültürün, motosiklet üzerinde hiç bir izahı ve bahanesi olamaz... ) (3 litre benzin koyuyorum bir hafta geziyorum diyen adamlardan ve motorlarından uzak durun)
kafayı takmamın nedeni daha 2 gün önce korktuğum başıma geldi ve arka lastiğim patladı.tam 1 saatimi aldı söküp takmak.ben bu motoru işe git gel ulaşımım için kullanıyorum.bu esnada sabah lastiğim patlasa işe geç kalırım,akşam eve dönüşte patlasa karanlıkta rezil olurum.keyfi binici olsam zamanla işim olmsa kesinlikle bu işe kalkışmam zaten.
bu yurt dışında satılan monoblok alaşım jantlardan nasıl nerden temin edebilirim?marka isim varmıdır?ebayda falan yokmudur?yada birkaç yurt dışı sitesi?teşekkürler.
zengin veya fakir farketmez, apaçilik ya da ezik alt kültürün, motosiklet üzerinde hiç bir izahı ve bahanesi olamaz... ) (3 litre benzin koyuyorum bir hafta geziyorum diyen adamlardan ve motorlarından uzak durun)
arkadaşlar maddi durum yüzünden innova alamıyorum ama 110 luklardan alıcam galiba resimleri varmı acaba bi koyarsanız sevinirim ve motorcu abinin biri 125lik le 110 luk arasında ki fark 110 lugun beygiri fazladır dedi o yüzden daha hızlı gider 125 likten dedi yeni olan şey her zaman daha iyidir dedi varmı böyle bişey acaba olabirmi hız konusunda?
Şu an bu konu içerisinde 12 kullanıcı var. (0 üye ve 12 misafir)