türkiye deki her bayiyi aradım yok :(
türkiye deki her bayiyi aradım yok :(
çanta demiri işini hallettim givi nin orjinal ini aldım.
---------- Post added at 17:00 ---------- Previous post was at 16:58 ----------
şu anlık sadece ön cam ihtiyacım kaldı.
olm sen laftan anlamıyonki ben ne yapıyım! aylarca dilimde tüy bitti
gittin aldın o fason makinayı
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:37 ----------
arka çanta demiri pahalı ve çok satılmayan, ayrıca hondanın üretmediği bir ürün olduğu için servisler keyfi getiriyorlar şimdi dolar euro uçtu demir iyice pahalandı
bu demiri innovaya göre KAPPA ve GIVI markası yapıyor en iyisi ve orjinalide bunlardır
bu site de mevcut ama biraz tuzludur..
http://www.motorturk.com.tr/givi/can...rat/SR151.html
zengin veya fakir farketmez, apaçilik ya da ezik alt kültürün, motosiklet üzerinde hiç bir izahı ve bahanesi olamaz... ) (3 litre benzin koyuyorum bir hafta geziyorum diyen adamlardan ve motorlarından uzak durun)
Selam abilerim ben 17 yaşındyım motoru alacam ama bana gidermi diye düşünüyorum lise öğrencisiyim ve bana gidermi diye teretütlerim var fethiye kıvrak motorda beyazını alıcam burda var:D fethiyede hangi yağı kullanmalıyım sizce?
zengin veya fakir farketmez, apaçilik ya da ezik alt kültürün, motosiklet üzerinde hiç bir izahı ve bahanesi olamaz... ) (3 litre benzin koyuyorum bir hafta geziyorum diyen adamlardan ve motorlarından uzak durun)
Sağol aabi :D
---------- Post added at 23:24 ---------- Previous post was at 23:15 ----------
ßeyaz rengi Çok hoşuma gitti biraz daha sportif duruyor sanki :D
hayırlı olsun
yağ olayı şudur
10w40 nuramara motosiklet yağı kullanacaksınız serviste başka numara yağ eklemelerine izin vermeyin genelde ellerinde kalan yağları eritmek adına 15w-50 15w-40 hatta 20w-50 gibi saçma sapan yağları koyan servisler gördüm..
kullanma klavuzunda 10w-30 numara yağ önerir ama ülkemizde zor temin edilen bir yağdır zaten gereğide yok 10w-40 daha iyi, marka önemli değil ama motosiklet yağı olsun yeter.
tam sentetik yağ 2000km-
yarı sentetik yağ 1500km-
mineral yağ 1000km de bir değiştirilmelidir.
tubeless lastik olayını kafaya takmayın çünkü innova jantları özel bir janttır hafif ve esnektir tel jantın amacıda zaten budur! patladığı zaman tubeless lastikde patlıyor yanınızda tamir spreyi taşırsanız yolda kalmazsınız.
günlük 70 km innova için devede tüy bir mesafedir ama istanbul trafiği ve özellikle beylikdüzü avcılar arası metrobüs çalışması seni daha fazla yorabilir.
sorunsuz bir motosiklet almışsın değiştirmekle iyi etmişsin
hangi ortama girersen gir innovanın karizması başkadır..
zengin veya fakir farketmez, apaçilik ya da ezik alt kültürün, motosiklet üzerinde hiç bir izahı ve bahanesi olamaz... ) (3 litre benzin koyuyorum bir hafta geziyorum diyen adamlardan ve motorlarından uzak durun)
lastik sipreyleri telli cantlarda işe yaramıyor... başımıza geldi bir gün... bence lastik tamir seti alın ve tekeri sökmeyi öğrenin ama arka tekeri söküp takmak çok zor
yağ olarak ben iskenderun çok sıcak olduğu için 15-50 w tam sentetik yağ koyuyordum, 2000 km de bir değiştiriyordum... performansı da , vites geçişleri de 10 numaraydı... ama yazları tabi... kışın ve soğuk şehirlerde 10-40w idealdır sanırım...
ben innova ile 35-40 km yaptıktan sonra belim ağrıyordu... motorun önü boş ve rüzgardan bütün yük bele yükleniyor... selesi rahatsız sert...
yakıt ise 70 i geçmezsen uzun yolda 1,6 lt / 100km ayrıca yağ değişimi hariç servise uğramaz... tel jantları ve gösterge paneli çok şıktır... düşük devirde pat pat pat diye tok bir sesi var dır, hızlanınca arı gibi vızıldar, seni rahatsız etmez...
tabi tüm bunlar 2 yıl 6000km lik bir tecrübe ile sabittir...
selamlar...
eğer şambreldeki delik yarık biçimindeyse ve lastiğe giren nesne yerindne çıkartılmamışsa eve sprey bir işe yaramıyor doğru.
kalın yağlar şanzımanda daha kalın ve yoğun kaldığı için (şanzumanlar kalın yağları sever) vites geçişlerini rahatlatıyor fakat kalın olduğu için motorun üst bölümü dediğimiz cam mili ve egzantirik elemanlarını daha az yağlıyor buda ileride sorunlara yol açıyor.. ki 10w30 yağ tavsiye edilen bir makinaya 15w50 gerçekten zarar verebiliyor. bunu forumda kaç senedir defalarca yazdım aynı hataya zamanında bende düştüm.
koltuk konusuna gelirsel demekki önceki innovaya binseniz 10km gidemiyeceksiniz çünkü yeni innovanın en iyi değişikliği enjeksiyoından sonra yumuşayan ve genişletilen selesidir.. ikisinede defalarca binmiş test emiş birisi olarak.
evet motor geçekten kısaca olsa bir ön cam istiyor bu sürüş konforu için çok faydalı oluyor rüzgarı göğüs bölgesine gelmeden yarıyor ama kısa bir cam..
zengin veya fakir farketmez, apaçilik ya da ezik alt kültürün, motosiklet üzerinde hiç bir izahı ve bahanesi olamaz... ) (3 litre benzin koyuyorum bir hafta geziyorum diyen adamlardan ve motorlarından uzak durun)
Uzun zamandan beri sormak istediğim bi konu var bu innova hakkında;
-Gaza birden asıldığımda sadece güçlü bir çekiş yapıyor, ön tekerin hafifte olsa şaha kalkması gibi bi olayı olmuyo
velasım kelam demek istediğim arkadaşımın çin malı motosikletinde ise gazı verdiğinizde motor dengesiz bir güç ile nerdeyse altınızdan kaçıp gidiyo..
Kronik yapısı böyle midir innovaların, yoksa benim motorumun ciddi bir problemi mi var?
(Kendi motorumla 5.000 km yaptım ve tecrübe sahibi olmadığım için daha önceleri hiç böyle bişeyi denemeye kalkışmadım)
innovada şaha kalkma gibi bir durum olmaz zannımca.debrijay sisteminden dolayı.bence gayet normal motorunuz.gerçi ben daha yeniyim innova konusunda ustalarıda dinlemek lazım.
arkadaşlar motorumla ilk 100 km i doldurdum.ilk izlenimlerim amortisörleri çok sert özellikle ön,koltuk ta sert ama aşırı bir rahatsızlık yaratmıyor.motoru çok güzel mükemmel bir sesi var,kesinlikle motor sesi dışında abuk subuk sesler gelmiyor(cbf 150 deki gibi ısınınca sibop sesi yapması),yakıt zaten kokluyor adeta,sürat olarak daha rodajda olduğum için genelde 70 km/h gidiyorum.bugün hafif yokuş aşşağı yolda bir ybr 125 in beni sinir etmesi sonucu 125 km/h yaptım ve onu geçtim.akabinde tekrar 70 km ye düştüm.
arkadaşlar yağ konusu kafamı karıştırmış durumda.kitapçığında 10w30 yazıyor.
satoyama arkadaşımızda 10w30 bulunmaz diye 10w40 demiş.
eski yazılara göz attımda 20w40 lardan 20w50 lerden bahsedilmiş.
şahsi fikrim 10w50 castrol yarı sentetikten yana taviyelerinizi paylaşırsanız memnun olurum.
arkadaşımın innovasından ısınınca garip sesler geliyordu... 15-50 tam sentetik yağ koyduk... o sesten eser kalmadı... aşırı sıcak aylarda, 15-50 öneririm... kışın da 10-40 tam sentetik... benim yağ değişimlerim : 500 - 1000 - 2000 - 4000 - 6000 km de olmştu... 4000 km de genel bakım oluyor , sanırım 45 liraydı... parçaları söküp temizleyip yağlayıp geri takıyorlar
yağ değişimi haricinde servise uğramazınız yıllarca... müthiş sorunsuz cimri atak bir alet... ah bir de uzun yol konforu olsa, tadından yenmez... ama şehir içinde daha pratiği yok... ileride zaten para sorunum hallolduğunda garajımda kesinlikle bir tane f 650 gs ve bir tane innova 125i olacak... ama şimdilik uzun turlar için bir cbf 150 kesinlikle
Şu an bu konu içerisinde 7 kullanıcı var. (0 üye ve 7 misafir)