Honda ANF 125 İnnova Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
20 Şubat 2011, 01:14
#3121
victorist adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar İnnovanın sert süspansiyonları sebebi ile geri dönmek istemiyorum ama o gücü ve torku sürüş keyfinide özlüyorum acaba en azından ön süspansiyonları yumuşatma veya başka bir şey yapılabilirmi malum yollar çok bozuk ve günlük 20 km yol gidiyorum buda zor oluyor
irfan, innovanın süspansiyonu malum biliyorsun, yeni modeldede aynı esneme aralıkları aynı yumuşatma olayı olmaz... innovanın tek eksi yönü bence, diğer + larıyla benim gerçek motorum innovadır eğer illaki biraz daha ataklık güç diyorsan yeni cbf e bakmanı öneririm gerçekten çok güzel makina özelliklede gri rengi ...bende şu an 2005 model bi wave birde innova var yaza doğru waveyi verip yeni cbf i almayı planlıyorum.....
Reklamlar
-
20 Şubat 2011, 20:06
#3122
aykan adlı üyeden alıntı
irfan, innovanın süspansiyonu malum biliyorsun, yeni modeldede aynı esneme aralıkları aynı yumuşatma olayı olmaz... innovanın tek eksi yönü bence, diğer + larıyla benim gerçek motorum innovadır eğer illaki biraz daha ataklık güç diyorsan yeni cbf e bakmanı öneririm gerçekten çok güzel makina özelliklede gri rengi ...bende şu an 2005 model bi wave birde innova var yaza doğru waveyi verip yeni cbf i almayı planlıyorum.....
Cbf hep aklıma geliyor ama hem ağır ve büyük Murat ve çok kalitesiz ben yılda en az 10 bin km yapıyorum cbf 50 binde biter ama İnnova 100 binde bile taş gibidir ama İnnovanın frenleride korkutuyor beni birde bakalım bende yaza doğru belki Ybr yi satıp bulursam 2. el 125i almayı planlıyorum ben işe gidip gelmesem Ybr en güzeli olurdu Cbf almadan önce yinede bir düşün derim adamlar halen armut tip far kullanıyorlar yok böyle bir şey
-
20 Şubat 2011, 20:35
#3123
Özür dilerim , Innovalarda benzin göstergesi var mıydı?
Elle tutulabilen , sessizlik vardır..
-
20 Şubat 2011, 20:46
#3124
victorist adlı üyeden alıntı
Cbf hep aklıma geliyor ama hem ağır ve büyük Murat ve çok kalitesiz ben yılda en az 10 bin km yapıyorum cbf 50 binde biter ama İnnova 100 binde bile taş gibidir ama İnnovanın frenleride korkutuyor beni birde bakalım bende yaza doğru belki Ybr yi satıp bulursam 2. el 125i almayı planlıyorum ben işe gidip gelmesem Ybr en güzeli olurdu Cbf almadan önce yinede bir düşün derim adamlar halen armut tip far kullanıyorlar yok böyle bir şey
Valla irfan innova zaten var diye pek girmek istemiyorum tekrar 125i ye 4600 iyi rakam arada bir uzun mesafe yaptığım için cbf benim için tek seçenek ben yeni modeli beyendim grisi çok hoş orjinal duruşu var detaylı inceledim, kalitede belirgin bir artış var sadece dediğin gibi detaylara fazla önem verilmemiş ampul işi kolay, güvenli bir yolculuk tutunma kabiliyeti çok çok iyi daha önce kullandığım için biliyorum cbf i ybr de vardı 2006 da bugüne kadar kullandığım araçların içinde en iyi tutunan yola giden cbf di, bişiy demek için erken bekleyip karar vereceğiz 1-2 aydaha..
---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:46 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:42 ----------
kh1 adlı üyeden alıntı
Özür dilerim , Innovalarda benzin göstergesi var mıydı?
Var hocam dijital yakıt göstergesi mevcut.
-
20 Şubat 2011, 20:54
#3125
aykan adlı üyeden alıntı
Valla irfan innova zaten var diye pek girmek istemiyorum tekrar 125i ye 4600 iyi rakam arada bir uzun mesafe yaptığım için cbf benim için tek seçenek ben yeni modeli beyendim grisi çok hoş orjinal duruşu var detaylı inceledim, kalitede belirgin bir artış var sadece dediğin gibi detaylara fazla önem verilmemiş ampul işi kolay, güvenli bir yolculuk tutunma kabiliyeti çok çok iyi daha önce kullandığım için biliyorum cbf i ybr de vardı 2006 da bugüne kadar kullandığım araçların içinde en iyi tutunan yola giden cbf di, bişiy demek için erken bekleyip karar vereceğiz 1-2 aydaha..
---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:46 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:42 ----------
Var hocam dijital yakıt göstergesi mevcut.
Ben incelediim yenisini yakından Cbf i kalite artışı pek göremedim açıkcası ben orjinalliğe çok önem veririm sıfır motor alıyorsun neden Fabrikasyon orjinalliğini bozayım bu motordan soğuma sebebim olur artık yaz gelince ona yol belirleriz fuarda olursa yeni Apache yede bakarım Ah İnnova ah diyorum
-
20 Şubat 2011, 21:25
#3126
victorist adlı üyeden alıntı
Ben incelediim yenisini yakından Cbf i kalite artışı pek göremedim açıkcası ben orjinalliğe çok önem veririm sıfır motor alıyorsun neden Fabrikasyon orjinalliğini bozayım bu motordan soğuma sebebim olur artık yaz gelince ona yol belirleriz fuarda olursa yeni Apache yede bakarım Ah İnnova ah diyorum
kanka sen böyle güzel gri gördünmü alttaki megafotoya bak
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...8454331/detay?
-
20 Şubat 2011, 21:28
#3127
aykan adlı üyeden alıntı
Grisi cidden güzel gözüküyor sen al objektif yorumlarını beklerim
-
20 Şubat 2011, 21:31
#3128
victorist adlı üyeden alıntı
Grisi cidden güzel gözüküyor sen al objektif yorumlarını beklerim
Kanka şaka maka iyi motor sen o ybr den kurtul çekiş yok motorda honda alda ne alırsan al.....bendeki 2005 innova bile şu haliyle tokatlayamayacağı 125 cc yok düşün yani
-
20 Şubat 2011, 21:40
#3129
aykan adlı üyeden alıntı
Kanka şaka maka iyi motor sen o ybr den kurtul çekiş yok motorda honda alda ne alırsan al.....bendeki 2005 innova bile şu haliyle tokatlayamayacağı 125 cc yok düşün yani
Ybr aslında çok mükemmel bir motor eksik olan yüksek devirde maksimum tork istemesi ve birazda düşük tork olunca benim gibi fazla vites değiştirmeyi istemeyen için kötü belki hiç innova kullanmamış olsaydım Ybr daha iyi gelirdi alıştık bir kere o ataklığa
-
20 Şubat 2011, 21:43
#3130
victorist adlı üyeden alıntı
Ybr aslında çok mükemmel bir motor eksik olan yüksek devirde maksimum tork istemesi ve birazda düşük tork olunca benim gibi fazla vites değiştirmeyi istemeyen için kötü belki hiç innova kullanmamış olsaydım Ybr daha iyi gelirdi alıştık bir kere o ataklığa
YBR yi ben en çok parça kalitesi için seviyorum yenileri bilmem ama eski ybr ler taş gibiydi.....
-
20 Şubat 2011, 21:56
#3131
aykan adlı üyeden alıntı
YBR yi ben en çok parça kalitesi için seviyorum yenileri bilmem ama eski ybr ler taş gibiydi.....
Gelişmemiş bir ülke ve toplum olarak ön yargılı kafalara bakmam dinlemem bu yüzdendirki kendim inceleyip öyle aldım yeni Ybr yi kaliteyi çok iyi koruyor Yamaha yani bana soracak olursan objektif olarak Ybr nin kalite sorunu yok gerisinide biliyorsun zaten Kaliteyi biz İnnovada gördük ben 130 bin km de ellenmemiş innova gördüm bindim hemen hissetirdi kendini Ya innova ya Ybr 2 tanemi kullansam ne yapsam
-
20 Şubat 2011, 22:06
#3132
zengin veya fakir farketmez, apaçilik ya da ezik alt kültürün, motosiklet üzerinde hiç bir izahı ve bahanesi olamaz...
) (3 litre benzin koyuyorum bir hafta geziyorum diyen adamlardan ve motorlarından uzak durun)
-
21 Şubat 2011, 13:03
#3133
satoyama adlı üyeden alıntı
125i modeli gerçekten çok iyi ve normal innova ile arada her açıdan çok fark var bizim hasanın dün akşam (innova 125i) yağ değişimini yaptım, motoru her incelediğimde ve her kullandığımda kendi innovamdan soğuyorum
bırak ybr yi bırak cbf150 yi okadar yani .. malzeme kalitesi, motorun çalışma sesi, egzost sesi ,torku herşeyi ile bence en kral makinedir
geçen seferki yağ değişimin hasan bir hata yapmış, farketmeden 1lt yağı doldurmuş başka motor olsa 2000km boyunca o yağı her yerinden atardı
ama inanın koyulan yağdan fazlası çıktı içinden, 1lt den fazla yağ çıkarttım motordan bizde iananamadık, sonra düşündüm önceki yağ değişiminde tamamen boşaltma yapılmadan birde üzerinde 1lt yağı doldurunca belki 1100-1200gr yağ çıktı motordan.
bende eskiden yağ değişminde yağı tam boşalttığımı sanıyorumuşum ama öyle değilmiş işte..
125İ hakkında sölediklerin şüphe götürmez zaten mustafa, motor gibi motor bazen düşünüyorum böyle bir makinayı cbf kasası gibi bir kasaya koysalardı hacmi 200 cc yapsalardı müthiş bişiy olmazmıydı??yağ olayında en az 10 dk beklemek gerek, dikkat ederseniz kullanıcı klavuzlarında motor dağıtmadan sonraki yağ850 gr gözüküyor yani yağ tamamen boşalmamış oluyor ben wavenin yağını değiştirdim 2 gün önce 10 dk bekledim yağ tamamen sızmış gibiydi marş koluna bir iki defa basınca bi 150 gr daha akmıştır bunu hep yaparım değişimde kullandığım yağ po maximoto 15/50 kırmızı şişedeki mineral olan şişesi 9tl hiçbir problem yaşamadım 1300 km de değiştirdim halen kayganlığını koruyordu, bundan sonra yağa servet ödemem, yazın sıcağında shell in tam sentetik 15/50 sinin sabuna döndüğünü görünce 24 tl ye aldığım yağın nasıl fos çıktığını anlayınca hepsinin olmasa bile bi çoğunun aynı çeşmeden aktığına kanaat getirdim, ancak 1 marka mobili tek geçerim...po nun tam sentetik 15/50 sarı şeşide olanı 16 tl geçenlerde bi arkadaşın rebele koyduk hiçbir sorun yok ben po nun yağlarını beğendim....
---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:03 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:58 ----------
victorist adlı üyeden alıntı
Gelişmemiş bir ülke ve toplum olarak ön yargılı kafalara bakmam dinlemem bu yüzdendirki kendim inceleyip öyle aldım yeni Ybr yi kaliteyi çok iyi koruyor Yamaha yani bana soracak olursan objektif olarak Ybr nin kalite sorunu yok gerisinide biliyorsun zaten Kaliteyi biz İnnovada gördük ben 130 bin km de ellenmemiş innova gördüm bindim hemen hissetirdi kendini Ya innova ya Ybr 2 tanemi kullansam ne yapsam
Kanka satma ybr yi 125 i alamıyorsan şimdilik benim motoru satayım sana 55000 de 2005 model grenajlar haşat ama makina sağlam ön maşa önceki sahibinden hasarlı sağa çekiyor ama bu haliyle bile tokatlayamıyacağı 125 yok
-
21 Şubat 2011, 14:11
#3134
aykan adlı üyeden alıntı
125İ hakkında sölediklerin şüphe götürmez zaten mustafa, motor gibi motor bazen düşünüyorum böyle bir makinayı cbf kasası gibi bir kasaya koysalardı hacmi 200 cc yapsalardı müthiş bişiy olmazmıydı??yağ olayında en az 10 dk beklemek gerek, dikkat ederseniz kullanıcı klavuzlarında motor dağıtmadan sonraki yağ850 gr gözüküyor yani yağ tamamen boşalmamış oluyor ben wavenin yağını değiştirdim 2 gün önce 10 dk bekledim yağ tamamen sızmış gibiydi marş koluna bir iki defa basınca bi 150 gr daha akmıştır bunu hep yaparım değişimde kullandığım yağ po maximoto 15/50 kırmızı şişedeki mineral olan şişesi 9tl hiçbir problem yaşamadım 1300 km de değiştirdim halen kayganlığını koruyordu, bundan sonra yağa servet ödemem, yazın sıcağında shell in tam sentetik 15/50 sinin sabuna döndüğünü görünce 24 tl ye aldığım yağın nasıl fos çıktığını anlayınca hepsinin olmasa bile bi çoğunun aynı çeşmeden aktığına kanaat getirdim, ancak 1 marka mobili tek geçerim...po nun tam sentetik 15/50 sarı şeşide olanı 16 tl geçenlerde bi arkadaşın rebele koyduk hiçbir sorun yok ben po nun yağlarını beğendim....
---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:03 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:58 ----------
Kanka satma ybr yi 125 i alamıyorsan şimdilik benim motoru satayım sana 55000 de 2005 model grenajlar haşat ama makina sağlam ön maşa önceki sahibinden hasarlı sağa çekiyor ama bu haliyle bile tokatlayamıyacağı 125 yok
Buralarda olsan 2 ci motor olarak değerlendirirdim senin wave yi bakalım zamanla ne alırım ne yaparım
-
21 Şubat 2011, 15:31
#3135
victorist adlı üyeden alıntı
Buralarda olsan 2 ci motor olarak değerlendirirdim senin wave yi bakalım zamanla ne alırım ne yaparım
Kanka dediğim motor innova wavenin durumu fena diğil ama innovanın durumu pek iyi sayılmaz 55000 de önceki sahibi çok hor kullandığı için içerde bi sorun var kam mili olabilir süpaplarda değişecek çok şıkırtı var ayar tutmuyor bu motor bende olsaydı zamanında 80,000 den aşşağı yaşamazdım bu sorunları...
-
21 Şubat 2011, 18:31
#3136
murat yağ konusunda bazı bilgilerim yanlışmış, yaptığım derin araştırmadan sonra anladım hatta sana msn de biraz anlatmıştım, motoruma artık uzun zamandan beri 10w-40 dan başka yağ koymuyorum artık koymamda. 15w-50 20w-40- 20w-50 gibi kalın yağları kullanan (heleki otomobil yağı) innovaların motoru 20binde yağ yakmaya başlamış (kişisel araştırmam) honda indonesia gibi sıcak memlekette bile 10-30 yağı tavsiye ediyor innova için biraz geç oldu ama bende durumun farkına vardım.. innovanın çok kullanıldığı güney asya ülkelerinde honda nın kendi üretimi olan 10-w30 yağı kullanıyorlar innovacılar fotosuda vardı hatta bulursam eklerim ..
iyi bir motor ustası arkadaşım bana üstten egzantrikli motorların kesinlikle çok kalın yağ kullanmaması gerektiğini söylemişti de ben ozamanlar inanmamıştım yaz sıcağında kalın yağ incelse bile ilk çalışmadan belli inceliğe gelene kadar motoru yağ pompası ile yeteri kadar pompalanmıyor ve yeteri kadar üst cam tertibatını yağlaması eksik oluyormuş 92bin km de hala taş gibi çalıan innova görünce bende bazı hatalarımı anladım..
şimdi çok özel bir yağ keşfettik texaco marka 10w40 (usa) o yağı toptan aldık bir kaç arkadaş kullanıyoruz çok çok memnunum
zengin veya fakir farketmez, apaçilik ya da ezik alt kültürün, motosiklet üzerinde hiç bir izahı ve bahanesi olamaz...
) (3 litre benzin koyuyorum bir hafta geziyorum diyen adamlardan ve motorlarından uzak durun)
-
21 Şubat 2011, 21:18
#3137
satoyama adlı üyeden alıntı
murat yağ konusunda bazı bilgilerim yanlışmış, yaptığım derin araştırmadan sonra anladım hatta sana msn de biraz anlatmıştım, motoruma artık uzun zamandan beri 10w-40 dan başka yağ koymuyorum artık koymamda. 15w-50 20w-40- 20w-50 gibi kalın yağları kullanan (heleki otomobil yağı) innovaların motoru 20binde yağ yakmaya başlamış (kişisel araştırmam) honda indonesia gibi sıcak memlekette bile 10-30 yağı tavsiye ediyor innova için biraz geç oldu ama bende durumun farkına vardım.. innovanın çok kullanıldığı güney asya ülkelerinde honda nın kendi üretimi olan 10-w30 yağı kullanıyorlar innovacılar fotosuda vardı hatta bulursam eklerim ..
iyi bir motor ustası arkadaşım bana üstten egzantrikli motorların kesinlikle çok kalın yağ kullanmaması gerektiğini söylemişti de ben ozamanlar inanmamıştım yaz sıcağında kalın yağ incelse bile ilk çalışmadan belli inceliğe gelene kadar motoru yağ pompası ile yeteri kadar pompalanmıyor ve yeteri kadar üst cam tertibatını yağlaması eksik oluyormuş 92bin km de hala taş gibi çalıan innova görünce bende bazı hatalarımı anladım..
şimdi çok özel bir yağ keşfettik texaco marka 10w40 (usa) o yağı toptan aldık bir kaç arkadaş kullanıyoruz çok çok memnunum
Kanka benim bilader amerikada oturuyor texaco oranın markası herhalde nerden nasıl aldınız bunu? valla şaşırdım yağ konusunda bu sayfalar uzar gider mustafa çok araştırdım günlerce okudum kafayada çok taktım acaba hangisi diye burası çok sıcak bi memleket kanka 15/50 burada uygun bana kalırsa (50)dereceyi buluyor burası, ben kışın kullanabilirim burada 10/40 acaba yazın kullansam bi sorun olurmu yağ özelliğini yitirip kızartma yağına dönermi yine kafamı karıştırdın bea...
-
21 Şubat 2011, 21:41
#3138
aykan adlı üyeden alıntı
Kanka benim bilader amerikada oturuyor texaco oranın markası herhalde nerden nasıl aldınız bunu? valla şaşırdım yağ konusunda bu sayfalar uzar gider mustafa çok araştırdım günlerce okudum kafayada çok taktım acaba hangisi diye burası çok sıcak bi memleket kanka 15/50 burada uygun bana kalırsa (50)dereceyi buluyor burası, ben kışın kullanabilirim burada 10/40 acaba yazın kullansam bi sorun olurmu yağ özelliğini yitirip kızartma yağına dönermi yine kafamı karıştırdın bea...
dönmez kanka biz öyle sanıyormuşuz dönmez
zengin veya fakir farketmez, apaçilik ya da ezik alt kültürün, motosiklet üzerinde hiç bir izahı ve bahanesi olamaz...
) (3 litre benzin koyuyorum bir hafta geziyorum diyen adamlardan ve motorlarından uzak durun)
-
24 Şubat 2011, 12:55
#3139
satoyama adlı üyeden alıntı
dönmez kanka biz öyle sanıyormuşuz dönmez
Mustafa şimdi bizim bölgenin meteroloji istatistiklerini inceledim, ağustos 2009 da sıcaklık 45.0c seviyelerine çıkmış (en yüksek olarak) haziran temmuz ağustosta 40c nin üzeri hep 10/40 Yağ bu bölgede başarılı olabilirmi? bu sıcaklık 10/50 15/50 gibi bir sonuç veriyorki bu yağlar bu sıcakta motoru daha iyi korusun....
http://www.dmi.gov.tr/veridegerlendi....aspx?m=BODRUM
-
24 Şubat 2011, 18:24
#3140
aykan adlı üyeden alıntı
Mustafa şimdi bizim bölgenin meteroloji istatistiklerini inceledim, ağustos 2009 da sıcaklık 45.0c seviyelerine çıkmış (en yüksek olarak) haziran temmuz ağustosta 40c nin üzeri hep 10/40 Yağ bu bölgede başarılı olabilirmi? bu sıcaklık 10/50 15/50 gibi bir sonuç veriyorki bu yağlar bu sıcakta motoru daha iyi korusun....
http://www.dmi.gov.tr/veridegerlendi....aspx?m=BODRUM
bak başka yüksek hararette çalışan (innova hariç) farklı motor sistemleri farklı cc deki motorlar için belki 20-50 de lazım olur ama innova ya onlar kalınmış kankam onu anlatmaya çalışıyorum üst değer 40 olarak yeterli adamlar 30 koyuyor diyorum
zengin veya fakir farketmez, apaçilik ya da ezik alt kültürün, motosiklet üzerinde hiç bir izahı ve bahanesi olamaz...
) (3 litre benzin koyuyorum bir hafta geziyorum diyen adamlardan ve motorlarından uzak durun)
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 10 kullanıcı var. (0 üye ve 10 misafir)
Bu Konudaki Etiketler