cillop gibi biricik innovam fsm'de haczedildi kavacık yediemininde yatıyor 1 aydır. 30 bin tl Borç lazım :(
cillop gibi biricik innovam fsm'de haczedildi kavacık yediemininde yatıyor 1 aydır. 30 bin tl Borç lazım :(
Şimdi sıkmıyor derken levyeyi çekince tutmuyormu? yoksa levye aşşağıya kadar iniyor zar zormu tutuyor 1.Balatalarını kontrol ettir 2.Fren diskinde yağlanma olabilir biraz benzinli bir bezle diski iyice sil.3.fren hidroliğini kontrol ettir bitmiş veya eskimiş olabilir, eksikse dot3 veya dot4 hidrolik fren yağıyla seviyeyi tamamla.4 fren hortumunda mekanizmaya giren bağlantılarda hidrolik sızıntısı olabilir kontrol ettir..
---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:11 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:09 ----------
Geçmiş olsun..
haftasonu hidroliğini değiştirip havasını aldım, levyenin fren merkezinde basınç uyguladığı pistonu(etrafı lastikle kaplı) yağladım, fren diskini temizledim(sellozik tiner ile sildim) sorun %80 düzeldi, fren papuçları çok sert diye düşünüyorum ama şimdilik bu frenler idare eder eskisi çok kötü idi,
arka fren kolu ve ayaklıklar eğilmişti ve sehpası açılıp kapanmıyordu, söktüm fren kolunu düzelttim, bağlantıyı sağlayan mili ve yataklarını temizleyip yeniden yağladım, sehpası ve fren kolu düzeldi, vites kolunu kendime göre ayarladım,artık motoruma daha sağlıklı binebileceğim
İlo 50cc-Jawa250-Jawalazer-Honda Strada200cc-Honda Titan-Mondial 110ft-Cbr600-Dr 800-Afrikatwin-Varedero-QM200GY-Honda İnnova-Cb125e-Mondial Prostreet
Sorun hallolmuş iyi, bu tür sorunlar basit ama can sıkıcıdır, bundan sonra daha dikkatli olursun,balatalarında aşınmış gibi onlarıda bir ara değiştir innovanın ön fren sistemi komple nissin olduğundan baya kalite parçalardan üretilmiştir bakımı arada yapılırsa(temizleme hidrolik kontrolü)hiçbir sorunla karşılaşmassın nissin olan bütün sistemler cbr 600 cbf 500 hornet 900 cbr 600rr 1000rr gibi makinalrdada aynı marka mevcut..
Arkadaşın innovası(Murat-Esk.) aküsüz çalışıyordu hepten bitirmiş aküyü, aküyü alıp nesi var bakalım dedik o da akünün yerini bilmiyormuş,sökmediğimiz yer kalmadı dağıttık motoru
Grenajların tümünü çıkarttık,selenin önündeki plastik tapa çıkmadı yan-arka grenajları komple söktük.
Bagajın arkasında diye kafa karıştırdı yoksa bulurdum o aküyü bagajda.
Akünün içinde(kurşun - asit 5 Ah) sıvı kalmamış, eleman kapaklarının yanına ıslak mendil gibi bir şerit yerleştirmişler kısa devre yapıp aküyü kurutmuş, saf su ekleyip tamamladım elemanları yavaş şarja bağladım. Bakalım sülfatlaşmayı çözebilecek mi.
Bagajı kaldırırken de ona bağlı benzin hortumu çıktı depodaki tüm benzini boşalttı apartmanın garajına papaz olduk kokudan millet patlayacaz diye korkmuş.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:24 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:13 ----------
Bugün İnnova'yı(2006 9000km) doğru dürüst kullanma imkanım oldu. Kullanımı oldukça rahat sadece sol ayağımı pade koymak biraz canımı sıktı biraz dar geldi bilmiyorum Cgl'ye alıştığımdan olabilir. Sürüşü gayet konforlu ve manevra yeteniği harika ,gidon aşırı hassas ve sportif yani tam istediğim gibi, olağanüstü bir dinamiği var.
sele altındaki yan (onlar yekparedir) grenajları sökerken yada seleyi sökerken yanlışlıkla benzin hortumu çıktımı keşke bizlerden birini arasaydın
bir süre kymco cub yada çinli cub sürdükten sonra innovaya binince innova mercedes gibi geliyor insana ama cbf 150 de sonrada küçük geliyor ama manevrasını tutumaz hiç bir motor
birde yerler ıslanınca ayaklarınıda ıslatmasa
zengin veya fakir farketmez, apaçilik ya da ezik alt kültürün, motosiklet üzerinde hiç bir izahı ve bahanesi olamaz... ) (3 litre benzin koyuyorum bir hafta geziyorum diyen adamlardan ve motorlarından uzak durun)
Mustafa 3 saat uğraştık garenaj sök tak,öndeki 3 civatalı grenaj dahil söktük. Japon'a az saydırmadık.
Akü gaz çıkışı yapmaya başladı 0,5A ile 10 saat normal şarj yazmış, Abus Akü.
Esk'de dün hava buzdalabı gibiydi ince ince kar yağıyordu,0 derecede 30 km gezdik, ayakları koruyan siperlik baya işe yarıyor soğuk gelmiyor.
15 saat şarjla akü şarj oldu, takıp çalıştırdık ibreler çek yaptı tek marşta çalıştı.
evet akü aslında çok kolayda ama malesef alt sepetin içine gizlemişler, hemde güzel gizlemişler. elini oradaki bölmeye atınca açılan küçük göz takım evrak kutusu, onun altında 2 vida var onu açınca komple akü koruma plastik çıkıyor sonrası kolay zaten. zararı yok geri topladıysan sorun yok tecrübe olmuş işte
o siperlik iyi bişey aslında ama görüntüsü hiç hoşuma gitmiyor ayrıca ona burada kurye örtüsüde derler kuryeler kullanır (diz örtüsü) o siperlikten başka bir innovada gördüm inceledim , bu örtü commuter ler için yapılmış bir örtü olduğundan innovanın yan motor bloklarını kapatıyor debriyaj bölümüne rüzgar çarpmadığı için kışın bile aşırı ısınma yapıyor ayrıca dikkat edilmezse hava filtresi havalandırmasını (tam gidon altında otada bacaklar arasında) kapatıyor ama gel gelelim çok pratik ve koruyucu ayaklara bile su çamur gelmiyor
örnek
inanırmısın benim motorun üzerinde orjinal 5 yıllık aküsü duruyor ve gayet iyi durumda bu soğukta bile maşallahı var
zengin veya fakir farketmez, apaçilik ya da ezik alt kültürün, motosiklet üzerinde hiç bir izahı ve bahanesi olamaz... ) (3 litre benzin koyuyorum bir hafta geziyorum diyen adamlardan ve motorlarından uzak durun)
Aküye tuzak kurmuş takan Mustafa eleman kapaklarının yanında ıslak mendil gibi emici şerit vardı, bu plakaları kısa devre yaptırır ve akü sıvısının kaybolmasına neden olur.
Kapaklar açık halde kurşun-asit aküyü ters çevirdim zerre asitli su kalmamıştı. Saf su ekleyince oldu.
En son o civataları gördük herşeyi dağıtmıştık,ön grenaj dahil.
Aslında ilk motorum innova olacaktı ama Kymco Activ 125 kapıştırma vs. derken kendimi Cgl'de buldum.
zengin veya fakir farketmez, apaçilik ya da ezik alt kültürün, motosiklet üzerinde hiç bir izahı ve bahanesi olamaz... ) (3 litre benzin koyuyorum bir hafta geziyorum diyen adamlardan ve motorlarından uzak durun)
Şimdi aklım innovada kaldı hangisini alayım 2 motor aklımda.
Sıfır innova mı Kuba Str 250 mi tarzları önemsemezsek hangisi mantıklı.
http://www.kubamotor.com/new2/tr/mod...z/cross/str250
Fiyatları aynı 4300-4350Tl.
zengin veya fakir farketmez, apaçilik ya da ezik alt kültürün, motosiklet üzerinde hiç bir izahı ve bahanesi olamaz... ) (3 litre benzin koyuyorum bir hafta geziyorum diyen adamlardan ve motorlarından uzak durun)
zengin veya fakir farketmez, apaçilik ya da ezik alt kültürün, motosiklet üzerinde hiç bir izahı ve bahanesi olamaz... ) (3 litre benzin koyuyorum bir hafta geziyorum diyen adamlardan ve motorlarından uzak durun)
gökhan yanlış anlama ama amerikada bu ve bunun gibi motorlara kimse binmez yüzüne bile bakmaz emin ol ben çok gezdim gördüm yurt dışı inan 1 tane çinli görmedim zamanında bu yalanlar dorado için söylenmişti abd den bağlanan bir üye bunlara dorado topiğinde baya bi gülmüştü hatta elemanla konuşmuştuk sonra bu konuyu..
abd de en kötü motosiklet yamaha honda aprilia ducati dir harley e binenede yanki gözüyle bakarlar
herifler sırfır nissan ı 6000$ a alıyor
zengin veya fakir farketmez, apaçilik ya da ezik alt kültürün, motosiklet üzerinde hiç bir izahı ve bahanesi olamaz... ) (3 litre benzin koyuyorum bir hafta geziyorum diyen adamlardan ve motorlarından uzak durun)
Mustafa bende arazi hastalığı var dağ bayır keşif yapmak vs. isteği dorukta yani önceleri sorup duruyordum İnnova ile araziye gidebilir miyim arazi performansı nasıl diye. Cgl gibi gider mi innova arazide.
Şu an bu konu içerisinde 16 kullanıcı var. (0 üye ve 16 misafir)