Honda ANF 125 İnnova Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
18 Mayıs 2008, 15:06
#281
mondializzet100 adlı üyeden alıntı
aykan
Cbf600 Cbf150'ye çok benziyor.
evet izzet ama malum kalite farkı çok fazla cbf 150 yi honda ekonomi için yaptı yani cbf 600 ebenziyor ama parçaları kaliteli değil ben cbf 150 yi bodrum sıcağına dayanamadığı için sattım motor 2 de bir sıcakta iflas edip yağ kaçırıyordu krank desen ölesine...
muvattali adlı üyeden alıntı
Peki, ama benim kullandığım İnnova 80'den 90'a çıkınca bir üst vitese geçmek için yaygara yapıyordu ve devir saati
'yeter, daha fazla zorlama!' diyordu. Malum, aletin 5. vitesi de yok. 100'ün üzerinde ise titreşimi bana hep rahatsız edici gelmiştir. Senin İnnova sanırım daha özel bir makina
dostum sende abartmışın yahu titreşim var evet ama abartılacak bi titreşim yok çin motorumu bu titreşim olsun valla 90-100 arası gayet emniyetli ve titreşimsiz gidiyor 4 vites dişlisi 5 egerek bırakmıyor yani yeterince uzun tutulmuş dişli oranları...sen bide çinli bi cup modeline binde bak...bence innova gayet stabil....
satoyama adlı üyeden alıntı
küçük motorlarınızı satıp büyük almayın küçükler dursun çünkü benzin bu fiyattayken cbf600 le her yere gidemezsiniz büyük varsa yanında küçük motor da olcak
dostum zaten ben cbf i satarken innovayı bu yüzden aldım büyük makine alma fikriyle asla satmam innovayı heryere cbf 600 le gidilmez...benzin uçmuş zaten....dünyanın en pahalı benzinini tr kullanıyo....ki innova biçilmiş kaftan cbf 150 bile innovadan 50-60 ykr fazla yakıyor km de...
Reklamlar
-
18 Mayıs 2008, 15:25
#282
aykan adlı üyeden alıntı
dostum sende abartmışın yahu titreşim var evet ama abartılacak bi titreşim yok çin motorumu bu titreşim olsun valla 90-100 arası gayet emniyetli ve titreşimsiz gidiyor 4 vites dişlisi 5 egerek bırakmıyor yani yeterince uzun tutulmuş dişli oranları...sen bide çinli bi cup modeline binde bak...bence innova gayet stabil....
...
90-100 arası titreşimli demedim ki Aykancığım, 100'den sonra sorun. Çinli cup'larla zaten 90'a çıkmak bile akıl karı değil..
İnnova 125, nx4 falcon, xt660r, CBF 600s diyerek devam ediyor hayat
-
18 Mayıs 2008, 15:35
#283
muvattali adlı üyeden alıntı
90-100 arası titreşimli demedim ki Aykancığım, 100'den sonra sorun. Çinli cup'larla zaten 90'a çıkmak bile akıl karı değil..
ya bunları sorun bile etmem ben ben motorumdan şu an çoookk memnunum özellikle tüketim müthiş.....zaten süratle falan işim olmaz gideceğim yer 5 km şehir merkezi banka market vs vs ....diğer şeyleri yapmak için büyük makina alıcam zaten....
-
18 Mayıs 2008, 15:40
#284
muvattali
Senin motorda vardır birşey..Çünkü ilk sayfalarda 1 depo ile 140km gittiğini söylüyordun..Bu innovaya göre çok az..
-
18 Mayıs 2008, 15:46
#285
mondializzet100 adlı üyeden alıntı
muvattali
Senin motorda vardır birşey..Çünkü ilk sayfalarda 1 depo ile 140km gittiğini söylüyordun..Bu innovaya göre çok az..
ya izzet geçen bende baya bi sıkıştırdım motoru bi depoyla hesapladım 108 km gitmişim buna nediyosun ama baya bi gazladım....genede iyi geldi bana ...
-
18 Mayıs 2008, 15:55
#286
mondializzet100 adlı üyeden alıntı
muvattali
Senin motorda vardır birşey..Çünkü ilk sayfalarda 1 depo ile 140km gittiğini söylüyordun..Bu innovaya göre çok az..
O gün depo/yakıt konusundaki ilk ve son ölçü denememdi. TEM'de sürekli karşıdan esen rüzgara karşı gitmiştim, keşke satmadan önce bir kere daha uygun hava koşullarında deneseymişim.
İnnova 125, nx4 falcon, xt660r, CBF 600s diyerek devam ediyor hayat
-
18 Mayıs 2008, 20:10
#287
arkadaşlar bi konu var innovanın beyin değişikliğiyle 140 km yi düzde devirdiği söyleniyor manisalı arkadaşlardan çoğu böyle yaptırmış acaba yaptıran varmı sistemin prosedürü nedir ben daha önce duymuştum ancak serviste aynısını söleyince neyse... 100 dolarmış fiyatı yurt dışından geliyormuş ilgilenen varmı??
-
18 Mayıs 2008, 21:34
#288
bu motorun eskisiydi galiba discoveri de tanıtmışlardı ben böyle sağlam motor görmedim ya inşaattan attılar jantı yamulmasa dahada yürüyecekti
peki bu motorların şuıanki 0 km fiyatı ne kadar arkadaşlar bilgisi olan varmı
No Manita No DIRDIR ONLY MAKARA ONLY GIRGIR
-
19 Mayıs 2008, 13:26
#289
selcuk543 adlı üyeden alıntı
bu motorun eskisiydi galiba discoveri de tanıtmışlardı ben böyle sağlam motor görmedim ya inşaattan attılar jantı yamulmasa dahada yürüyecekti
peki bu motorların şuıanki 0 km fiyatı ne kadar arkadaşlar bilgisi olan varmı
3300 ytl daha ucuzada bulabilirsin belki....
ama alacaksan acele et.... bitmek üzere...
-
19 Mayıs 2008, 18:05
#290
aykan
Benim arkadaş 110 dolara yaptırmıştı o performans beyinden..Motor düz yolda 2 kişi 135-140 arası yapıyor..Yokus asagı ibre patlatıyor..Araba ile ölçmüş yokus asagı 155 yapıyormuş..
-
19 Mayıs 2008, 22:19
#291
peki arkadaşlar o beyin çinli cuplara uyarmı mesela mondial 100 kh
-
19 Mayıs 2008, 23:39
#292
bugün bursadan geldim, evin önünde 46lt çantayı çıkarıp, fırına ekmek almaya gittim. çantayı çıkarınca motorun çekişinde ve hızlanmasında büyük fark oluştu.
aslında bu motora çanta takmamak lazım ama ben eşya taşıyorum, mecburum. eğer uzak bir yere gidersem çantayı kesin çıkaracam. sizede tavsiye ederim. file kullanın.
-
20 Mayıs 2008, 03:59
#293
yarın karbüratör temizlettireceğim her ay yaptırırım mutlaka..
<<<<<VEDALAR HEP ZAMANSIZDIR..!!>>>>>
-
20 Mayıs 2008, 11:36
#294
Mikuni
Çanta olunca -5km/h farkettiriyor..
-
20 Mayıs 2008, 14:35
#295
mondializzet100 adlı üyeden alıntı
aykan
Benim arkadaş 110 dolara yaptırmıştı o performans beyinden..Motor düz yolda 2 kişi 135-140 arası yapıyor..Yokus asagı ibre patlatıyor..Araba ile ölçmüş yokus asagı 155 yapıyormuş..
bende onu diyorum izzet acayip fark oluyormuş ama motor ömrü kısalıyordur çünki sınırlandırıcı da kalkıyor...
-
20 Mayıs 2008, 15:52
#296
aykan
Onuda bir sorayım .
-
20 Mayıs 2008, 16:56
#297
Mikuni adlı üyeden alıntı
arkadaşlar bugun farı söktüm, yerine H4 55 w ampul taktım. honda yetkili servisi bile bunu yapamadı.
resmini çekip siteye koyacam yarın..
çok güzel aydınlatıyor şu an. eskisi beş para etmez, önünü bile aydınlatmıyor.
arka stop için de ledli ampul bulduk yarın takacaz.
orjinal bujisi kaçlık bilen varmı? dğeişmek istiyorum. şimdi ben honda servisine gittim sordum 6 numara var dedi. cpr6ea. bunu takarsam motor 80 i geçmez. bana 8 numara lazım. innovanın kullanma kılavuzunda yazıyor, elinde olan varsa bana aynen söyleyebilirmi acaba? tam olarak kaç numara tavsiye ettiğini yani. kılavuz da yazıyor
peki kardeş uzun kısa sellektör yaparken uzuna çok kısa bi sürede geçiyormu yoksa 1sn sonra geç mi geçiyor
zengin veya fakir farketmez, apaçilik ya da ezik alt kültürün, motosiklet üzerinde hiç bir izahı ve bahanesi olamaz...
) (3 litre benzin koyuyorum bir hafta geziyorum diyen adamlardan ve motorlarından uzak durun)
-
22 Mayıs 2008, 02:44
#298
gidemedik ya gitsem iyi olacaktı..
<<<<<VEDALAR HEP ZAMANSIZDIR..!!>>>>>
-
22 Mayıs 2008, 03:08
#299
bu arada arkadaşlar innovanın götergesini test ettim bir kaç kez kılı kılına gösteriyo citroen c4 lerin göstergesi ile ölçtüm zaten ikiside digital honda ibreli ama aslında digital çalışıyo
zengin veya fakir farketmez, apaçilik ya da ezik alt kültürün, motosiklet üzerinde hiç bir izahı ve bahanesi olamaz...
) (3 litre benzin koyuyorum bir hafta geziyorum diyen adamlardan ve motorlarından uzak durun)
-
22 Mayıs 2008, 10:23
#300
satoyama
Doğrudur,mesala benim innovayı kontak kapalı yokuş aşağıya sür ibrede oynama olmuyor.Yani elektronik çalışıyor.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 18 kullanıcı var. (0 üye ve 18 misafir)
Bu Konudaki Etiketler