Honda ANF 125 İnnova Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
16 Mayıs 2008, 14:55
#261
bakalım inşallah açılır açılmassada canı sağolsun bana her şartta 100 km son hız yeter bide artar ama düzde 110 geçmicek gibi bir his var içimde...
Reklamlar
-
16 Mayıs 2008, 18:49
#262
aykan adlı üyeden alıntı
bakalım inşallah açılır açılmassada canı sağolsun bana her şartta 100 km son hız yeter bide artar
ama düzde 110 geçmicek gibi bir his var içimde...
Biliyomusun o his bendede oldu..1300km'de bir ara denemiştim düzde en fazla 105-110 yaptı..Sonra içine tüküreyim böyle motorun dedim..Daha sonra 2500km'de tekrar denedim düzde tam 125 yaptı !..Ondan sonra motoruma aşık oldum..
-
16 Mayıs 2008, 21:38
#263
arkadaşlar bugun farı söktüm, yerine H4 55 w ampul taktım. honda yetkili servisi bile bunu yapamadı.
resmini çekip siteye koyacam yarın..
çok güzel aydınlatıyor şu an. eskisi beş para etmez, önünü bile aydınlatmıyor.
arka stop için de ledli ampul bulduk yarın takacaz.
orjinal bujisi kaçlık bilen varmı? dğeişmek istiyorum. şimdi ben honda servisine gittim sordum 6 numara var dedi. cpr6ea. bunu takarsam motor 80 i geçmez. bana 8 numara lazım. innovanın kullanma kılavuzunda yazıyor, elinde olan varsa bana aynen söyleyebilirmi acaba? tam olarak kaç numara tavsiye ettiğini yani. kılavuz da yazıyor
-
16 Mayıs 2008, 22:32
#264
mondializzet100 adlı üyeden alıntı
Biliyomusun o his bendede oldu..1300km'de bir ara denemiştim düzde en fazla 105-110 yaptı..Sonra içine tüküreyim böyle motorun dedim..Daha sonra 2500km'de tekrar denedim düzde tam 125 yaptı !..Ondan sonra motoruma aşık oldum..
valla bende diyorum şimdi anca yokuş aşşağı bişeyler görüyo düzde fıs diye bilmiyorum inşallah açılır dahada...
Mikuni adlı üyeden alıntı
arkadaşlar bugun farı söktüm, yerine H4 55 w ampul taktım. honda yetkili servisi bile bunu yapamadı.
resmini çekip siteye koyacam yarın..
çok güzel aydınlatıyor şu an. eskisi beş para etmez, önünü bile aydınlatmıyor.
arka stop için de ledli ampul bulduk yarın takacaz.
orjinal bujisi kaçlık bilen varmı? dğeişmek istiyorum. şimdi ben honda servisine gittim sordum 6 numara var dedi. cpr6ea. bunu takarsam motor 80 i geçmez. bana 8 numara lazım. innovanın kullanma kılavuzunda yazıyor, elinde olan varsa bana aynen söyleyebilirmi acaba? tam olarak kaç numara tavsiye ettiğini yani. kılavuz da yazıyor
far benimde dikkatimi çekiyor çok iyi aydınlatmıyor ancak arka far baya bi iyi özellikle frene basınca arkasını gündüz yapıyor...hangi ampülü taktın buraya koyarmısın tam oturdumu? buji tavsiye edilen performans için CPR7EA-9 STANDARDI=CPR6EA-9 ANCAK BEN PERFORMANS TİPİ OLANINI HİÇ BİR YERDE BULAMADIM...
-
16 Mayıs 2008, 23:55
#265
aykan adlı üyeden alıntı
valla bende diyorum şimdi anca yokuş aşşağı bişeyler görüyo düzde fıs diye bilmiyorum inşallah açılır dahada...
far benimde dikkatimi çekiyor çok iyi aydınlatmıyor ancak arka far baya bi iyi özellikle frene basınca arkasını gündüz yapıyor...hangi ampülü taktın buraya koyarmısın tam oturdumu? buji tavsiye edilen performans için CPR7EA-9 STANDARDI=CPR6EA-9 ANCAK BEN PERFORMANS TİPİ OLANINI HİÇ BİR YERDE BULAMADIM...
hoca burası istanbul, ben 8ea bile buldumda korktum takmaya. şu an 7 ea-9 var, 7 milyon.
far ampulune gelince, bildiğimiz otomobillerin far lambaları.. 12volt 55watt
Şimdi motorun kafayı söküyosun, önce aynaları sonra 4 tane yıldız vida var onları sök. far tüpünü çıkarıyorsun, ampulu duy ile birlikte çıkarıyon, sanayiden, "H4 duy" alıyorsun + h4 ampul 12v 55w bu kadar.
Zaten kafayı sökünce görürsün, kablolar fişlidir. o fişi söküyorsun. öylece elektrikçiye götür yapar. ben 15 milyon verdim bi fiş bağlamaya birde ampulu yerine oturtmak var tabi onada para aldı
-
17 Mayıs 2008, 13:35
#266
motoru dün teslim aldım. 45-55 arası geçmemeye çalısıyorum.rodaj süresi boyunca basmayacagım sabırsızlıkla rodaj zamanının geçmesini bekliyorum.Dün motoru teslim almaya gittiğimde honda bayisinde dogru dürüst innova kalmamıs geçenlerde epey vardı.bi kaç tane gri renkte 2006 modellerden kaldı.
-
17 Mayıs 2008, 14:02
#267
Knight_eagle adlı üyeden alıntı
motoru dün teslim aldım. 45-55 arası geçmemeye çalısıyorum.rodaj süresi boyunca basmayacagım sabırsızlıkla rodaj zamanının geçmesini bekliyorum.Dün motoru teslim almaya gittiğimde honda bayisinde dogru dürüst innova kalmamıs geçenlerde epey vardı.bi kaç tane gri renkte 2006 modellerden kaldı.
Hayırlı olsun..Doğru tercih
-
17 Mayıs 2008, 14:57
#268
Mikuni adlı üyeden alıntı
hoca burası istanbul, ben 8ea bile buldumda korktum takmaya. şu an 7 ea-9 var, 7 milyon.
far ampulune gelince, bildiğimiz otomobillerin far lambaları.. 12volt 55watt
Şimdi motorun kafayı söküyosun, önce aynaları sonra 4 tane yıldız vida var onları sök. far tüpünü çıkarıyorsun, ampulu duy ile birlikte çıkarıyon, sanayiden, "H4 duy" alıyorsun + h4 ampul 12v 55w bu kadar.
Zaten kafayı sökünce görürsün, kablolar fişlidir. o fişi söküyorsun. öylece elektrikçiye götür yapar. ben 15 milyon verdim bi fiş bağlamaya
birde ampulu yerine oturtmak var tabi onada para aldı
dostum resimleri koyda bir bakalım
Knight_eagle adlı üyeden alıntı
motoru dün teslim aldım. 45-55 arası geçmemeye çalısıyorum.rodaj süresi boyunca basmayacagım sabırsızlıkla rodaj zamanının geçmesini bekliyorum.Dün motoru teslim almaya gittiğimde honda bayisinde dogru dürüst innova kalmamıs geçenlerde epey vardı.bi kaç tane gri renkte 2006 modellerden kaldı.
hayırlı olsun dostum güle güle kullan...
-
17 Mayıs 2008, 15:01
#269
Bugün 3.viteste düz yolda 105 gördüm pekte zorlanmıyordu..
-
17 Mayıs 2008, 15:41
#270
O H4 farı bende taktım baştan sona kendim uğraştım yaptım hatta beyaz ampul taktım fakat motor far gücünü drek konjektörden aldığı için düşük devirlerde far iyi yanmıyor ayrıca uzun yapınca uzuna 1 sn sonra geçiyor yani sellektörrün bi manası kalmıyor kısaca motor 55-60w h4 ü kaldıramıyor haa ben ona razıyım diyosan elbette güzel aydınlatıyor ama ben üzrerindeki orjinal ampulden memnunum
zengin veya fakir farketmez, apaçilik ya da ezik alt kültürün, motosiklet üzerinde hiç bir izahı ve bahanesi olamaz...
) (3 litre benzin koyuyorum bir hafta geziyorum diyen adamlardan ve motorlarından uzak durun)
-
17 Mayıs 2008, 16:53
#271
satoyama adlı üyeden alıntı
O H4 farı bende taktım baştan sona kendim uğraştım yaptım hatta beyaz ampul taktım fakat motor far gücünü drek konjektörden aldığı için düşük devirlerde far iyi yanmıyor ayrıca uzun yapınca uzuna 1 sn sonra geçiyor yani sellektörrün bi manası kalmıyor kısaca motor 55-60w h4 ü kaldıramıyor haa ben ona razıyım diyosan elbette güzel aydınlatıyor ama ben üzrerindeki orjinal ampulden memnunum
Clube neden uğramıyorsun ya..
-
17 Mayıs 2008, 21:51
#272
Ya arkadaşlar İnnova çok sevdiğim ve hala özlemini çektiğim bir model ama şu hızı konusunda yazdıklarınız çok özendirici olmaya başladı
İnnova 100'den sonra aşırı titreşimi ve konforsuz oluşunun ötesinde çok da emniyetsiz olmaya başlıyor, lütfen bu modele ilgi duyan kardeşlerimizi bilgilendirmek adına bunu da yazın olur mu? Yol bir de çok rüzgarlıysa soğuk ecel terleri döktürdüğünü de yazın ki verilen bilgi tam olsun. Almak isteyen arkadaşlarımız bu yönünü de bilerek alsınlar.
Edit: Mondializzet rüzgar sorununa değinmiş, geç farkettim afedersiniz, ama 120-130 diye hızı övmeyelim lütfen, zira 100'den sonra kontrolü ve zaptı zorlaşıyor, küheylan oluyor, savrulabiliyor vs vs vs
İnnova 125, nx4 falcon, xt660r, CBF 600s diyerek devam ediyor hayat
-
17 Mayıs 2008, 22:12
#273
teşekkür ederim arkadaşlar.Hafta içi plaka işlemlerini de hallettim mi tam olacak inşallah.
-
18 Mayıs 2008, 03:39
#274
muvattali adlı üyeden alıntı
Ya arkadaşlar İnnova çok sevdiğim ve hala özlemini çektiğim bir model ama şu hızı konusunda yazdıklarınız çok özendirici olmaya başladı
İnnova 100'den sonra aşırı titreşimi ve konforsuz oluşunun ötesinde çok da emniyetsiz olmaya başlıyor, lütfen bu modele ilgi duyan kardeşlerimizi bilgilendirmek adına bunu da yazın olur mu? Yol bir de çok rüzgarlıysa soğuk ecel terleri döktürdüğünü de yazın ki verilen bilgi tam olsun. Almak isteyen arkadaşlarımız bu yönünü de bilerek alsınlar.
Edit: Mondializzet rüzgar sorununa değinmiş, geç farkettim afedersiniz, ama 120-130 diye hızı övmeyelim lütfen, zira 100'den sonra kontrolü ve zaptı zorlaşıyor, küheylan oluyor, savrulabiliyor vs vs vs
+1.................................
zengin veya fakir farketmez, apaçilik ya da ezik alt kültürün, motosiklet üzerinde hiç bir izahı ve bahanesi olamaz...
) (3 litre benzin koyuyorum bir hafta geziyorum diyen adamlardan ve motorlarından uzak durun)
-
18 Mayıs 2008, 13:40
#275
muvattali adlı üyeden alıntı
Ya arkadaşlar İnnova çok sevdiğim ve hala özlemini çektiğim bir model ama şu hızı konusunda yazdıklarınız çok özendirici olmaya başladı
İnnova 100'den sonra aşırı titreşimi ve konforsuz oluşunun ötesinde çok da emniyetsiz olmaya başlıyor, lütfen bu modele ilgi duyan kardeşlerimizi bilgilendirmek adına bunu da yazın olur mu? Yol bir de çok rüzgarlıysa soğuk ecel terleri döktürdüğünü de yazın ki verilen bilgi tam olsun. Almak isteyen arkadaşlarımız bu yönünü de bilerek alsınlar.
Edit: Mondializzet rüzgar sorununa değinmiş, geç farkettim afedersiniz, ama 120-130 diye hızı övmeyelim lütfen, zira 100'den sonra kontrolü ve zaptı zorlaşıyor, küheylan oluyor, savrulabiliyor vs vs vs
aynen katılıyorum bu motorlar şehir içi için üretilmiş kısa mesafe 99 kg alete 100 km bile fazla ama alet özellikle yokuş aşşağı manyak kaçıyor adeta manyaklaşıyor 125 gördüm ybr ve cbf için bu hız hayal ancak kasa hafif kalıyor bu süratler innova için tehlikeli...
-
18 Mayıs 2008, 14:02
#276
muvattali
Katılmıyorum..Rüzgar yoksa zaptı zor olmuyor..Titreşim demişsin..hayır dostum..Rüzgarsız yolda 115-120 sabit gidiyorum titreşim sarsıntı yok..Tabi innovanın tek eksi yönü rüzgarda savrulması..Rüzgar varsa evet özellikle 90'dan sonra zaptı biraz zor..
aykan
Haklısın dostum..Zaten dün akşam bir cbf600 abs'ye bindim motor 2 kişi 200'le gidiyor..Hasta kaldım..Cbf150'den sonraki motorum cbf600 olacak..
-
18 Mayıs 2008, 14:38
#277
mondializzet100 adlı üyeden alıntı
muvattali
Katılmıyorum..Rüzgar yoksa zaptı zor olmuyor..Titreşim demişsin..hayır dostum..Rüzgarsız yolda 115-120 sabit gidiyorum titreşim sarsıntı yok..Tabi innovanın tek eksi yönü rüzgarda savrulması..Rüzgar varsa evet özellikle 90'dan sonra zaptı biraz zor..
aykan
Haklısın dostum..Zaten dün akşam bir cbf600 abs'ye bindim motor 2 kişi 200'le gidiyor..Hasta kaldım..Cbf150'den sonraki motorum cbf600 olacak..
izzet ben varya 3 senedir hayalini kuruyorum cbf 600 ün geçenlerde bitane 10000 kmde bakımlı temiz denk geldi 11 kağat istiyor tanıdık yabancı değil ama yaz sonunu beklemek gerekecek.....ben şu tam naked olanada bayılıyorum....
-
18 Mayıs 2008, 14:56
#278
küçük motorlarınızı satıp büyük almayın küçükler dursun çünkü benzin bu fiyattayken cbf600 le her yere gidemezsiniz büyük varsa yanında küçük motor da olcak
zengin veya fakir farketmez, apaçilik ya da ezik alt kültürün, motosiklet üzerinde hiç bir izahı ve bahanesi olamaz...
) (3 litre benzin koyuyorum bir hafta geziyorum diyen adamlardan ve motorlarından uzak durun)
-
18 Mayıs 2008, 14:57
#279
aykan
Cbf600 Cbf150'ye çok benziyor.
-
18 Mayıs 2008, 15:03
#280
mondializzet100 adlı üyeden alıntı
muvattali
Katılmıyorum..Rüzgar yoksa zaptı zor olmuyor..Titreşim demişsin..hayır dostum..Rüzgarsız yolda 115-120 sabit gidiyorum titreşim sarsıntı yok...
Peki, ama benim kullandığım İnnova 80'den 90'a çıkınca bir üst vitese geçmek için yaygara yapıyordu ve devir saati 'yeter, daha fazla zorlama!' diyordu. Malum, aletin 5. vitesi de yok. 100'ün üzerinde ise titreşimi bana hep rahatsız edici gelmiştir. Senin İnnova sanırım daha özel bir makina
İnnova 125, nx4 falcon, xt660r, CBF 600s diyerek devam ediyor hayat
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 50 kullanıcı var. (0 üye ve 50 misafir)
Bu Konudaki Etiketler