Honda ANF 125 İnnova Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
03 Nisan 2010, 11:43
#2381
emrekrbrn adlı üyeden alıntı
aykan lastigi siparişle getirtiyorlar 2,3 gün içinde,lastik orjinal dunlop daha öncede getirttigim gibi,kafanız rahat olsun teel:0232 373 70 70 burdan dahili 2 den yardımcı olurlar
Emre bu çok iyi oldu sağolasın kardeş, şu an bende innova yok işime yaramaz, ama motoru alınca mutlaka bi çift sipariş vereceğim gerçi bu lastikler waveyede on numara oturur olmassa izmire kadar gider alır gelirim
---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:43 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:37 ----------
mondial50tt adlı üyeden alıntı
evet arkadaşlar apache de titreşim sorunu yüksek devirlerde kesinlikle var ama seri oluşu beni çekiyo öte yandan km si yüksek gibi geliyo tvs için,,, ve innova sonuçta honda ve yola cıkarken activa daki gibi içim rahat cıkacağım daha rahat bi motor olduğuna da şüphem yok.. carşamba günü 2 tane innova ya bakacak gibiyim bir tane daha buldum gibi,,
Apache ybr vs vs hiçbiri innova kadar kaliteli ve sağlam olamaz, ben bu motorların hepsine bindim, göklere çıkardıkları apache ve ybr nin benim çin yapımı honda wave kadar iyi olmadığını gördüm, innova al servise ayda bir uğradiğer motorları kullanırken servisten çıkmadığım günleri düşünüyorumda...her gün don lastiği gibi boşalan zincirler zırıl zırıl öten eksantrik zincirleri 6000 gelmeden dağılan krank bilyeleri şimdi ybr cbf apacheciler bana kızıcak ama o .oktan motorlara bidaha binmem...İNNOVA VARKEN!
Reklamlar
-
03 Nisan 2010, 17:21
#2382
aykan adlı üyeden alıntı
Emre bu çok iyi oldu sağolasın kardeş, şu an bende
innova yok işime yaramaz, ama motoru alınca mutlaka bi çift sipariş vereceğim gerçi bu lastikler waveyede on numara oturur olmassa izmire kadar gider alır gelirim
---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:43 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:37 ----------
Apache ybr vs vs hiçbiri
innova kadar kaliteli ve sağlam olamaz, ben bu motorların hepsine bindim, göklere çıkardıkları apache ve ybr nin benim çin yapımı honda wave kadar iyi olmadığını gördüm,
innova al servise ayda bir uğra
diğer motorları kullanırken servisten çıkmadığım günleri düşünüyorumda...her gün don lastiği gibi boşalan zincirler zırıl zırıl öten eksantrik zincirleri 6000 gelmeden dağılan krank bilyeleri şimdi ybr cbf apacheciler bana kızıcak ama o .oktan motorlara bidaha binmem...İNNOVA VARKEN!
bunun için bir çok kişi sana surat yapcak darılacak hatta kızacak, buna emin olabilirsin. ben "daha kymco almam benden uzak dursun" yazdım hiç ummadığım adamlar surat yaptı
zengin veya fakir farketmez, apaçilik ya da ezik alt kültürün, motosiklet üzerinde hiç bir izahı ve bahanesi olamaz...
) (3 litre benzin koyuyorum bir hafta geziyorum diyen adamlardan ve motorlarından uzak durun)
-
03 Nisan 2010, 17:39
#2383
-
03 Nisan 2010, 18:22
#2384
aykan adlı üyeden alıntı
Mustafa, darılacak bişiy yokki herkes aracının ne mal olduğunu zaten biliyor pog sürdürmüyor sadece
kymcoyu tavana çıkarttılar ben bindiğim gördüğüm şeyemi inanayım şişirilen mesajlaramı? al işte az önce bahçeye çıktım bitane kymco city geliyor aşağıdan yemin ediyorum şu dandik dağılmak üzere olan çin scooterler gibi ses çıkartıyordu makina haşat çalışıyor motoru görünce inanamadım ki bu motoru almayı düşünmüştüm bi ara büyük lastik diye tabiki bunlar kul yapısı ama motora kulağımı dayayıp gaza yüklenince hondanın o tok sesini hiçir motorda bulamıyorum kanka bunlar gerçekler
metehanın dediği gibi ''gerçekler acıdır acıtır''
hondadan başka motora binmem
hondadan paramı alıyon diye soracaklar ben hondanın anlayışınada gıcıgım 2 lastikle ilgili bilgi veremediler daha ne diyim motorların sağlam olması durumu kurtarıyor..
malesef söylediklerine katılmamak elde değil!
bir motorun sağlam olması arıza yapıp uzun süre servise gitmemesi türkiyede kıstas olmuş durumda, buda malum çinliler yüzünden oluşan bir anlayış..
yani kymco gerçekten sağlam motorlar yapıyor ona lafım yok ama peki sadece arıza ve sağlamlıkmı kıstas?
bir motor titreşimden yarılıyorsa 40km/h da 3.vites 80km/h de 5.vites diye bağırıyorsa (5. vites yokki) gazı bırakınca takla atacak gibi oluyorsa, normal yağmurlu havada hava filtresine 1 çay bardağı su doluyorsa bir çukurdan geçince iç organların yer değiştiriyorsa -3 derece havada gece sakinliğinde 25km yoldan geldiğinde elini motora (yan kapağa) dokunduğun zaman elini tutamayacak kadar yakıyorsa...
bu yukarıda saydığım sebeblerden rahatsız olmayan adam motor bariz yolda kalmadıkça 100bin km de biner 200bin km de yani olay sadece yolda kalmamakmı?
bende öncelikle denge-sürüş keyfi-yoltutuş-titreşim-malzeme kalitesi-ince detay-performans.. gibi kriterler önemlidir bu kriterle olan motorlar zaten belli başlı durumlar harici servise gitmezler
@aykan bodrumlu olduğu için motor sesine aşina, küçük bir yerleşimde yaşadığı içinde yanından bir motor geçse sesinden sorununu anlayacak gibi oluyor iyi bilirim.
ben kymco cub u ilk aldığımda aykan la msn de konuştuk daha ben bişey demeden kendisi açıkça söyledi; "kanka kusura bakma ama motor böyle böyle değilmi dedi" benim ağzım açık kaldı, sanki benim motora binmiş gibi saydı rahatsızlıklarımı
zengin veya fakir farketmez, apaçilik ya da ezik alt kültürün, motosiklet üzerinde hiç bir izahı ve bahanesi olamaz...
) (3 litre benzin koyuyorum bir hafta geziyorum diyen adamlardan ve motorlarından uzak durun)
-
03 Nisan 2010, 19:39
#2385
Mustafa,senin önceki kymcoya bi kez bindim o activ 110 du valla innovadan inip ona binince insan hayal kırıklıgı yaşıyor, yönlendirmeden tut frene kadar hele o ön frene bastığın anda hayatın kararabilir, iyiki kurtuldun kardeş bak yeminle camın önündeyim bizim ev cadde üstü ve yola 5 metre innovanın biri 2 viteste yokuş iniyor eksoz hafif açık galiba o ufak patlama sesleri pıtır pıtır hangi makina 125 cc de bu kadar yağ gibi çalışır??bukadarmı güzel ses çıkartırkaliteyi taktir etmek gerek her daim.
-
04 Nisan 2010, 01:45
#2386
ya böyle anlatıyorsunuz valla cok sanslı hissediyorum kendimi,hayatımda ilk motorum bu dur.hiç baska cup kullanmadım bi kere mz kullandım bi arkadasındı o da sadece ehliyet sınavında+yine yakın bi arkadasımın honda hero su o kadar...bi ara denk gelirse kymco strike150 yi bi kullancam bakim durum nedir...
---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:45 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:42 ----------
bu arada yazmadan gecemeyecegim honda yükselişde cbr125 i gördüm perfeckt.öylece alıp evin bi kösesinde biblo olarak kullanacaksınız...
-
04 Nisan 2010, 05:39
#2387
aykan adlı üyeden alıntı
Mustafa,senin önceki kymcoya bi kez bindim o activ 110 du valla innovadan inip ona binince insan hayal kırıklıgı yaşıyor, yönlendirmeden tut frene kadar hele o ön frene bastığın anda hayatın kararabilir, iyiki kurtuldun kardeş bak yeminle camın önündeyim bizim ev cadde üstü ve yola 5 metre innovanın biri 2 viteste yokuş iniyor eksoz hafif açık galiba o ufak patlama sesleri pıtır pıtır hangi makina 125 cc de bu kadar yağ gibi çalışır??bukadarmı güzel ses çıkartır
kaliteyi taktir etmek gerek her daim.
malesef öyle murat! bende egzostu serviste hafif açtırdım, ses süper oluyor tavsiye ederim
emrekrbrn adlı üyeden alıntı
ya böyle anlatıyorsunuz valla cok sanslı hissediyorum kendimi,hayatımda ilk motorum bu dur.hiç baska cup kullanmadım bi kere mz kullandım bi arkadasındı o da sadece ehliyet sınavında+yine yakın bi arkadasımın honda hero su o kadar...bi ara denk gelirse kymco strike150 yi bi kullancam bakim durum nedir...
---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:45 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:42 ----------
bu arada yazmadan gecemeyecegim honda yükselişde cbr125 i gördüm
perfeckt.öylece alıp evin bi kösesinde biblo olarak kullanacaksınız...
bence çok şanslısın, innovacı murat abininde ilk motoru innova oda çok şanslı ve bunu asla satmam diyor
zengin veya fakir farketmez, apaçilik ya da ezik alt kültürün, motosiklet üzerinde hiç bir izahı ve bahanesi olamaz...
) (3 litre benzin koyuyorum bir hafta geziyorum diyen adamlardan ve motorlarından uzak durun)
-
04 Nisan 2010, 06:18
#2388
İnnova gibisi yok ben innovamı satıp ybr aldım ama hala o innovanın artı yönlerini arıyorum inşallah ilerde enjeksiyonlu modelini alacağım
-
04 Nisan 2010, 13:45
#2389
Arkadaşlar bu discovery nin yaptığı honda cup testinin tam versiyonunu arıyorum bi versiyonu buldum ama diğeri yok bulursam bi topik açacağım şunu bi inceleyin.Hatırlarsanız adam önce kızartma yağı koymuştu sonra bisürü darbeye tabi tutmuştu ve en sonunda çatıdan atmıştı ve honda cup hala çalışıyordu bu videoda yarıda kesmişler.
http://dsc.discovery.com/videos/grea...bike-ever.html
-
04 Nisan 2010, 14:25
#2390
buradaki kod u alıntı yaparak konu açabilirsin aykan
zengin veya fakir farketmez, apaçilik ya da ezik alt kültürün, motosiklet üzerinde hiç bir izahı ve bahanesi olamaz...
) (3 litre benzin koyuyorum bir hafta geziyorum diyen adamlardan ve motorlarından uzak durun)
-
04 Nisan 2010, 14:29
#2391
-
04 Nisan 2010, 21:06
#2392
-
04 Nisan 2010, 21:36
#2393
yahu bu motor 125kmde rahat,titreşimsiz bir sürüş sağlayabiliyor mu?
Dünya üzerinde Türk’ten daha büyük, ondan daha eski, ondan daha temiz bir millet yoktur ve bütün insanlık tarihinde görülmemiştir... M.KEMAL ATATÜRK
-
04 Nisan 2010, 21:57
#2394
Knight_eagle adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar Herkese Merhaba
İnnovam ile Aof Sınavına Antalya merkeze gittim.Mobil race 4t 15w-50 yağımı da alıp Honda servisine gittim sağolsunlar ilgilendiler yağ değişimi yapıldı ve buji (NGK CPR6EA ) değiştirildi gerekli kontroller yapıldı.İnnovam saat gibi oldu maşallah
Daha önceki bujiden memnun değildim başka bir servis NGK CPR9EA takmış o yüzdenmiş
Yağ olarak hep motul kullandım ilk defa mobil kullandım şu ana kadar bir fark göremedim vites geçişleri iki yağda da çok güzel...
Toplam 275 km yol yapmışım 22,00 TL lik 95 oktan kurşunsuz benzin tüketti km'de 8 Krş yapıyor fakat dip gaz gittim dip gaz geldim 15-20 km şehir içi, şehir dışında 80-85 km hızdan aşağıya düşmedim max 125 km gördü
innova sonunda
Not: Motoru servisten aldıktan sonra yağı ne kadar koyduklarına dikkat ettim 550 mg koymuşlar şaşırdım
geri dönüp soramadım.Sizden öğrendiğimi yaptım arkadaşlar 700-750 mg arası yağa tamamladım fakat kitapçıktan bakıyorum 700-750 mg yağ yağ çubuğunun max seviyesini geçiyor
550 mg yağ bana garip geldi buradaki sevis 800 ml koyar genelde yağ eksiltmeye karşı üst sınır 800 mg alt sınırda 700 dür 550 olamaz o işte bir yanlış var yağ dolumu yapıldıgında çubugu soktuğunda(tam vidalamadan)3 mm kadar yukarıda olması iyidir bu durumda 810 mg gibi bir yağ vardır motorda,daha üst seviye motorun sıkışık çalışmasına neden olur keçe patlatabilir 550 mg gibi bir seviyede yağ basıncını olumsuz etkiler ileri zamanda mutlaka zarar verir.
-
04 Nisan 2010, 23:46
#2395
aykan adlı üyeden alıntı
550 mg yağ bana garip geldi buradaki sevis 800 ml koyar genelde yağ eksiltmeye karşı üst sınır 800 mg alt sınırda 700 dür 550 olamaz o işte bir yanlış var yağ dolumu yapıldıgında çubugu soktuğunda(tam vidalamadan)3 mm kadar yukarıda olması iyidir bu durumda 810 mg gibi bir yağ vardır motorda,daha üst seviye motorun sıkışık çalışmasına neden olur keçe patlatabilir 550 mg gibi bir seviyede yağ basıncını olumsuz etkiler ileri zamanda mutlaka zarar verir.
Yağ kutusundaki mg göstergesinden 550 mg yağ koyduklarını düşünüyorum ve bunun üzerinde yağ eklemesi yaptım.Bunun üzerine 150 km yaptım şu an herhangi bir sıkıntı yok
4 Teker bedeni, 2 Teker Ruhunu taşır.
-
05 Nisan 2010, 00:30
#2396
s. aleyküm arkadaşlar dün ve bugün toplamda 170 km civarı yol yaptım malum motoru sıfır yaptım rodaj meselesi yüzünden yüklenmiyorum sesi kompresyonu özellikle yakıtı şahane 10 gün öncede debriyajı değişmiştim şu an herşey mükemmel ben motoru değilde torna makinası kullanıyomuşum motorculuğa honda ile başlamam aynı zamanda otomobiliminde honda olmasının etkisi idi, tabikide tavsiyeleride göz önüne almıştım pişman olmayacağımı biliyodum tereddütte olan arkadaşlar hiç düşünmeden alabilirler asla pişman olmayacaklar büyütmek istediklerindede yüksek cc, honda alacaklar kesinlikle ne demişler honda hayat onda selamlar saygılar.
-
05 Nisan 2010, 00:39
#2397
Knight_eagle adlı üyeden alıntı
Yağ kutusundaki mg göstergesinden 550 mg yağ koyduklarını düşünüyorum ve bunun üzerinde yağ eklemesi yaptım.Bunun üzerine 150 km yaptım şu an herhangi bir sıkıntı yok
motoru stop ettikten kaç dakika sonra ölçüm yaptın?zemin düzmüydü?innovalarda yağ biraz geç aşşağıya iniyor stop ettikten 10 dk sonra ölç ve zemin mutlaka düz olsun.
-
05 Nisan 2010, 06:31
#2398
Knight_eagle adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar Herkese Merhaba
İnnovam ile Aof Sınavına Antalya merkeze gittim.Mobil race 4t 15w-50 yağımı da alıp Honda servisine gittim sağolsunlar ilgilendiler yağ değişimi yapıldı ve buji (NGK CPR6EA ) değiştirildi gerekli kontroller yapıldı.İnnovam saat gibi oldu maşallah
Daha önceki bujiden memnun değildim başka bir servis NGK CPR9EA takmış o yüzdenmiş
Yağ olarak hep motul kullandım ilk defa mobil kullandım şu ana kadar bir fark göremedim vites geçişleri iki yağda da çok güzel...
Toplam 275 km yol yapmışım 22,00 TL lik 95 oktan kurşunsuz benzin tüketti km'de 8 Krş yapıyor fakat dip gaz gittim dip gaz geldim 15-20 km şehir içi, şehir dışında 80-85 km hızdan aşağıya düşmedim max 125 km gördü
innova sonunda
Not: Motoru servisten aldıktan sonra yağı ne kadar koyduklarına dikkat ettim 550 mg koymuşlar şaşırdım
geri dönüp soramadım.Sizden öğrendiğimi yaptım arkadaşlar 700-750 mg arası yağa tamamladım fakat kitapçıktan bakıyorum 700-750 mg yağ yağ çubuğunun max seviyesini geçiyor
doğru buji takmışlar..
servisin 550gr yağ koyarak bir rekora imza atmış, bu yaşıma geldim ilk kez böyle bir yağ değeri duydum gördüm. honda supercub c90 bile 750gr yağ da tam değere ulaşıyor ve zaten fabrikasyon değeride 750gr.
yağı 750-800gr kadar tamamlaman akıllıca olmuş iyi etmişsin innova gibi motorlar yani cub tarzı TAS motor sistemine sahip motorlar için yağ çok önemlidir ve bu motorlar doğası gereği (yatık silindir tip) 1000km de 30-50gr hatta yağın değerine motorun durumuna göre 100gr yağ eksiltirler bu doğal bir durumdur çünkü silindir gömlek ve sekmanlar yağ içinde yüzerler yağ basıncı diğer motorlara göre düşük ve daha başarılıdır dez avantaj olarak yağ seviyesi ,değeri ve değişim zamanı çok önemlidir
@innovacı murat abinin motoru çok yeni olmasına rağmen bilinçsin bir kullancı tarafından yağsız bırakılarak yıpratılmış muhtemelen yüksek yağ basınçlı pompalı yağ filtreli motorlardan sanıp 4000-5000km (insaflı yazdım) yağ değiştirmeden bilinçsizce kullanılmış eğer başka motor olsa o silindir ve gömlek ile kesinlikle motor sarar ve murat abiyi yolda bırakırdı ama kendisini o şekilde izmitten ist. getirmiş silindiri pistonu gözümle gördüm yorum yapmıyorum
motordelisi_ adlı üyeden alıntı
yahu bu motor 125kmde rahat,titreşimsiz bir sürüş sağlayabiliyor mu?
rüzgara bağlı diyebilirim! hafif olduğu için rüzgarlı havada 100km/h bile güven vermiyor. titreşim sıfıra yakın diyebilirim hafif meyilli yolda 3. vitesde 115km gördüm zadece doğal motor titreşimi vardı zaten innovada 4. vites çok uuzn ve en titreşimsiz olanı..
aykan adlı üyeden alıntı
550 mg yağ bana garip geldi buradaki sevis 800 ml koyar genelde yağ eksiltmeye karşı üst sınır 800 mg alt sınırda 700 dür 550 olamaz o işte bir yanlış var yağ dolumu yapıldıgında çubugu soktuğunda(tam vidalamadan)3 mm kadar yukarıda olması iyidir bu durumda 810 mg gibi bir yağ vardır motorda,daha üst seviye motorun sıkışık çalışmasına neden olur keçe patlatabilir 550 mg gibi bir seviyede yağ basıncını olumsuz etkiler ileri zamanda mutlaka zarar verir.
aykan adlı üyeden alıntı
motoru stop ettikten kaç dakika sonra ölçüm yaptın?zemin düzmüydü?innovalarda yağ biraz geç aşşağıya iniyor stop ettikten 10 dk sonra ölç ve zemin mutlaka düz olsun.
+1 doğruya doğru kardeşim! kimsenin kara kaşına kara gözüne okey vermiyoruz adam biliyor ve yazıyor, benim motorada şu anda 850gr yağ var ve yağı tıpayı kapatmadan ölçüyoruz
zengin veya fakir farketmez, apaçilik ya da ezik alt kültürün, motosiklet üzerinde hiç bir izahı ve bahanesi olamaz...
) (3 litre benzin koyuyorum bir hafta geziyorum diyen adamlardan ve motorlarından uzak durun)
-
05 Nisan 2010, 09:36
#2399
aykan adlı üyeden alıntı
motoru stop ettikten kaç dakika sonra ölçüm yaptın?zemin düzmüydü?innovalarda yağ biraz geç aşşağıya iniyor stop ettikten 10 dk sonra ölç ve zemin mutlaka düz olsun.
Aykan kardeşim en son ölçümümde motoru orta ayağa aldım ve üzerinden yaklaşık 12 saat geçti yani ertesi sabah yağ çubuğuna baktım fakat kontrolü yaparken yağ çubuğunu yerine iyice yerleştirmiştim.
4 Teker bedeni, 2 Teker Ruhunu taşır.
-
05 Nisan 2010, 10:38
#2400
Selam arkadaşlar,2006 model innova motosikletim var şöyle bir sorunum vardı arızayı ararken az çok tespit ettim.Motor çalışırken her 3-4 sn de bir pulp-pulp arada kesiklikler yapıyordu çok belirgin değil ama fark edilebiliyordu.gaz verdiğinizde karbüratörün üzerinde bulunan bir siviç var.Zaten gaz kolunu çevirirken şık-şık diye ses çıkarır,o siviçten 2 tane kablo çıkıyor onları çıkarınca pulp-pulp diye ses gitti.Motor daha güzel çalışmaya başladı.öyle 2-3 km gittim daha iyi oldu diyebilirim.Tabiki ben tekrar o kabloları tekrar geri taktım.İşte o sivicin ne işe yaradığını bilen varmı? Çünkü o siviç ile ilgili bir özellik çalışmıyor.Bilgi verirseniz sevinirim.Teşekkürler...
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 22 kullanıcı var. (0 üye ve 22 misafir)
Bu Konudaki Etiketler