hiç motor tecrübesi olmayıp da 2005 de o dönemler cinler meshurdu bilirsiniz acaba otomatik bişeymi aliim rahat olsun falan derken yükselişde motoru görüp teknik verilerini inceleyince aradıgım motorun tam karsımda oldugunu gördüm,yarı otomatik olusu ve tekerlerin büyük olması bizim avrupai :p yolllarımıza gerekli oldugu için ilk innovada baslayanlardanım.
o km.den 45,000 e kadar yolda hiç kalmadım gerekli bakımlar harici servise ugramadım.45,000 de motorun sekmanları pistonu,krankı ve silindiri degişti(silindire gerek yokdu ama tam olsun dedim degmişken) motorun sıfırlanma nedeni benim 45,000 e kadar ki kullanımda motoru zorlamamdı örnek(karaburuna giderken otobanda ki 50 km. lik kısmı gaz kesmeden 120-140 arasında giderdim
hafta sonları ve her fırsatta otobanda bu böyleydi eee motorda bi yere kadar)
45,000 den soraki deneyimlerim öncesindeki birikimlerden dersler cıkartarak devam etmetkte
kasmıyorum artık su ana kadar deneme maksatlı olarak 135ii gördü bir iki o kadar. genelde 80 en fazla 100 le seyrederim.dengesi cok iyi virajlarda bir problem yasatmadı,frenleri anlatmaya gerek yok zaten.yakıt durumu da su an 12liraya fullendiginde 160km. götürmekte
mekanik olarak bu kilometrelere kadar beni hiç üzmedigini söylemeliyim her 7000 de bujisini 1500 de de yagını castrol 20-50 degiştiririm cünkü servisi bu yagı kullanmakda.
simdilerde bir sıkıntım yok ALLAHA sükür.68,800 lerdeyim acaba diyorum kafamı kurcalıyor debriyajı ne durumda diye bir ara servise ugrayınca onu sorarım.
sizin anlıyacagınız hersey ilk günkü gibi kafam rahat daha ddikkatli ve kasmadan kullnıyorum bu sefer 90,000 leri bulur herhalde.
kısacası bir motordan beklenen hersey innovada mevcut...