Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Honda ANF 125 İnnova Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #2181
    satoyama - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Eylül 2006
    Şehir
    avrupa yakası
    Motosikleti
    Gilera Runner / Aprilia Sr GT200
    innovanın enjeksiyonlusu geldi ama hala orj ölçülerindeki dunlop lastiği gelmedi (bu lastiğin yunanistan'da bile olması ayrı bir dert @aykan bu konuda dertli zaten) bende lastik değişimi sırası satmıştım bu durumuda bilerek değiştirmemiştim

    arkadaşlar mecbur kalıyorsunuz biliyorum ama innovaların orj ölçüdeki lastiğini bulmadan değiştirmeyin!! neden çünkü ben başıma geleceği bilip değiştirmemiştim.. @aykan değiştirmiş tecrübesini size aktarsın..
    ben fii tarihinde hem honda hem dunlop bayii ne gitmiştim adam bana "innovanın lastiği var abi diyor gel diyor"!! beni kandıracak 17" ya olurya! dedim "bu değil" adam da "nasıl bu değil abi bu işte 17" değilmi" dedi!? bende değil abi dedim hala idda ediyordu sonra baktı yemiycem "taze kalmadı" abi dedi..
    ben bu lastiği ist. bulamazsam nerde kim bulur?
    zengin veya fakir farketmez, apaçilik ya da ezik alt kültürün, motosiklet üzerinde hiç bir izahı ve bahanesi olamaz... ) (3 litre benzin koyuyorum bir hafta geziyorum diyen adamlardan ve motorlarından uzak durun)


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2182
    aykan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2006
    Şehir
    BODRUM
    Motosikleti
    HONDA PCX/HONDA NF
    Alıntı satoyama adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    innovanın enjeksiyonlusu geldi ama hala orj ölçülerindeki dunlop lastiği gelmedi (bu lastiğin yunanistan'da bile olması ayrı bir dert @aykan bu konuda dertli zaten) bende lastik değişimi sırası satmıştım bu durumuda bilerek değiştirmemiştim

    arkadaşlar mecbur kalıyorsunuz biliyorum ama innovaların orj ölçüdeki lastiğini bulmadan değiştirmeyin!! neden çünkü ben başıma geleceği bilip değiştirmemiştim.. @aykan değiştirmiş tecrübesini size aktarsın..
    ben fii tarihinde hem honda hem dunlop bayii ne gitmiştim adam bana "innovanın lastiği var abi diyor gel diyor"!! beni kandıracak 17" ya olurya! dedim "bu değil" adam da "nasıl bu değil abi bu işte 17" değilmi" dedi!? bende değil abi dedim hala idda ediyordu sonra baktı yemiycem "taze kalmadı" abi dedi..
    ben bu lastiği ist. bulamazsam nerde kim bulur?
    Çok iyi bir konuya değinmişsin mustafa;
    bu innovanın lastik derdi beni çok kızdıran bir unsur olarak kaldı hep orj ebatları nerede aradıysam bulamadım servis dahi çaresizlikten 2,75 2,50 verelim dedi bende mecburen taktım aslında öne 2,75 arkaya 3,00 ebadı oluyor orj göre ancak arkaya 3,00 bile bulunamıyor ben 2,50-17 2,75-17 kombinasyonunu kulandım ön hafif ve düşük kalıyordu tavsiye etmem ancak geçenlerde serviste duronun 80,90-17 lastiklerini gördüm bi bakıma sevindim ama ön ebatta vardı ama biraz farklıydı 75-100 galiba her neyse lastiklerinizi mutlaka orj ebatları ile değiştirin servislerde şu an var ancak duro.

  3. #2183
    satoyama - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Eylül 2006
    Şehir
    avrupa yakası
    Motosikleti
    Gilera Runner / Aprilia Sr GT200
    benim motorun üzerinde şu anda duro var 2,50 * 2,75 orjinalden öyle
    zengin veya fakir farketmez, apaçilik ya da ezik alt kültürün, motosiklet üzerinde hiç bir izahı ve bahanesi olamaz... ) (3 litre benzin koyuyorum bir hafta geziyorum diyen adamlardan ve motorlarından uzak durun)

  4. #2184
    victorist - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Kasım 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    CBF 150
    Duro çok kötü bir lastik benim için

    İnnova için malesef en mantıklı seçim ön 2.50 arka 80/90 şeklindedir ve duro yerine Irc alınabilir ikiside aynı fiyatlarda

  5. #2185
    satoyama - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Eylül 2006
    Şehir
    avrupa yakası
    Motosikleti
    Gilera Runner / Aprilia Sr GT200
    şimdi ölçüleri bilmem ama galiba sadece bu lastiği innova kullandığı için getirmiyor olabilirler çünkü sonuçta bir yatırım, satılması lazım ama getirmeleride lazım. her 17" lastik bir değil bunu bilmeleride lazım..

    ölçüler bir yana japon mühendisler bunu hesap etmiş, bir çok scooter ve motosiklettede dikkat etttim ön ince yüksek, arka kalın ve alçak yani innovanın orj lasitkleri bu şekilde. sizlerde artık bu şekilde bi benzerlik uydurmak zorunda kalacaksınız ırc ve duro asla tercih etmeyeceğim markalardır...
    zengin veya fakir farketmez, apaçilik ya da ezik alt kültürün, motosiklet üzerinde hiç bir izahı ve bahanesi olamaz... ) (3 litre benzin koyuyorum bir hafta geziyorum diyen adamlardan ve motorlarından uzak durun)

  6. #2186
    cevran07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Haziran 2006
    Şehir
    ANTALYA
    Motosikleti
    HONDA İNNOVA ANF 125,Honda CBF150. v strom inşalla
    Ne ırc ne pırelli ne duro varoll metzeler varolll ön arka 15 20 lira fark atar yanlız.
    <<<<<VEDALAR HEP ZAMANSIZDIR..!!>>>>>

  7. #2187
    Knight_eagle - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Mayıs 2008
    Şehir
    ANTALYA
    Motosikleti
    Honda İnnova ANF-125/ Yamaha YZF R25 Race Blu 2016
    Herkese merhaba arkadaşlar uzun zamandır konuya bakamıyordum.
    Çok güzel bir konuya değinmişsiniz.Kış itibari ile motorumu hergün kullanamıyorum haftada bir kaç kez akşamları kullanıyorum bazen 1 hafta bile kullanamıyorum.Geçen hafta farkettim lastikler yanlarından çatlamaya başlamış bunun sebebi nedir ? nasıl çözebilirim?
    4 Teker bedeni, 2 Teker Ruhunu taşır.

  8. #2188
    aykan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2006
    Şehir
    BODRUM
    Motosikleti
    HONDA PCX/HONDA NF
    Alıntı Knight_eagle adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Herkese merhaba arkadaşlar uzun zamandır konuya bakamıyordum.
    Çok güzel bir konuya değinmişsiniz.Kış itibari ile motorumu hergün kullanamıyorum haftada bir kaç kez akşamları kullanıyorum bazen 1 hafta bile kullanamıyorum.Geçen hafta farkettim lastikler yanlarından çatlamaya başlamış bunun sebebi nedir ? nasıl çözebilirim?
    Lastiklerin bayatlıyor kanka, çatlama bunun belirtisi ama kullanmadığından olur genelde mümkün olduğunca binmeye çalış..

  9. #2189

    Üyelik
    08 Mart 2009
    lastik konusu ciddi problem,ilk degiştirdigimde ırc almısdım(o dönemde motoru aldıgım honda yükselişe sormusdum fakat getirtmediklerini söylemişlerdi) orjinalini bulamadıgımdan tabi ki kullandım daha sora 7-8 ay sora servise gittigimde sormus bulunmusdum ve artık lastikleride getirttiklerini söylediler ve orjinal ön+arka lastigi getirttirip taktırtım.
    konuyla ilgili olarak aykanada bunla ilgili msj atmısdım ama daha sora ne oldu bilmiyorum aklınızda olsun sorun 0 232 373 70 70 tel. numarası bu arkadaslar.umarım yardımcı olmusumdur

  10. #2190
    satoyama - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Eylül 2006
    Şehir
    avrupa yakası
    Motosikleti
    Gilera Runner / Aprilia Sr GT200
    Alıntı emrekrbrn adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    lastik konusu ciddi problem,ilk degiştirdigimde ırc almısdım(o dönemde motoru aldıgım honda yükselişe sormusdum fakat getirtmediklerini söylemişlerdi) orjinalini bulamadıgımdan tabi ki kullandım daha sora 7-8 ay sora servise gittigimde sormus bulunmusdum ve artık lastikleride getirttiklerini söylediler ve orjinal ön+arka lastigi getirttirip taktırtım.
    konuyla ilgili olarak aykanada bunla ilgili msj atmısdım ama daha sora ne oldu bilmiyorum aklınızda olsun sorun 0 232 373 70 70 tel. numarası bu arkadaslar.umarım yardımcı olmusumdur
    bak bu iyi haber işte ! ozaman fiyat neydi? eğer kymco ile sorunları halledip devam etmeyi düşünürsem bende alıp takabilrim

    kymco activ125sr 'dan son 300km izlenimlerim... (4200 de aldım 4500 yaklaşık oldu)

    1.her yerinden ses geliyor özellikle arka artçi pegler inanılmaz tek sorumlusu titreşim belli önceki arkadaş bu durum yüzünden pegleri bantlıyordu

    2.önceki sahibi servisi götürdüğünde servis arka zinciri bilerek çok germiş ben normal tansiyona getirince arka dişli ve takozlarda acayip bir boşluk oluştu yada oluşmuş bunu zinciri gererek azaltmışlar. gaz verince motora arka teker dengeyi bozuyor bırakınca tersi oluyorsanki arka teker kaymış gibi oluyor bir nevi kıç atmış gibi hissediyorsunuz

    3.frenler yumuşak pek sorun olmuyor,lasikler duro anlatmama gerek yok sanırım..

    4. motor soğukken debriyaj kaçırıyor ısınınca geçiyor bu ben almadan kısa bir süre önce oluşmuş

    5.süspansiyonlar vasat ama çinli kadar da sert değil tabi

    6.ön ve arka dişli tertibatından zinciri gevşettikten sonra bi gıcırtı gelmeye başladı resmen yağsız bisiklet gibi bi ses! frene basılıyken arka dişliye bakıp gaz verirsen dişili nin tekerden bağımsız boşluğunu bariz görebiliyorsun resmen motoru vurduruyor

    7.en acısı 10tl benzin ile (2.7lt) 100km anca gidiyor gitmiyor (innova 150km gidiyordu "2008" ozamanki benzinle

    8.ibre hemen hemen doğru gösteriyor gösterge tertibatında sorun yok fakat göstergedeki 3. vites ve sol sinyal ışığı yanmıyor arada gidip geliyor, kafasına göre

    9.sık yağmur yağdığı için motoru yıkamadım bir baktım arka egzost koruma paslanmış

    10.zincir açıkta yani koruması yok yağmur çamur herşeyle muhattap (bu fabrikasyon)

    11.motor gücü yeterli hatta fazla bile 80le giderdek çok güzel ivme alıyor 100e çıkıyor fakat bu durumda ya inanılmaz yüksek devire çıkıyor ki bu diğer düşük viteslerden belli öyle yada o titreşim aksama ses yaptırdığı için bana öyle geliyor yani 100km ile uzun süre gideyim derseniz hem sizi hem motor için ne olur bilmem düşünemiyorum

    12. aldığım arkadaş 120km görüyor demişti bazen 110 u geçmiyor demişti kendisi uzun boylu ve benden yapılı o cüsse ile bu motor 120km çıkmışsa bu olanlar normal gibi geliyor

    13. motorla hafif eğimde en fazla 110km çıktım dip gaz, okadar korkutmuyor ama bir cup için o devire çıkmak mantıksız geliyor heleki aynı cc deki hondadan sonra

    15. normalde o güce göre 4. vitesde 80km ile rahat süzülmesi gereken motor gereksiz yüksek devirlerde gereksiz yüksek torkla seyrediyor fabrikasyon bir transmisyon hesaplama hatası olduğu bariz belli tabi ben eski motorum innova ile kıyaslamaklamı hata yapıyorum hatta en acısı daha eski motorum 3 vites honda c90 super cup bile 80km (son hız 95km) ile giderken okadar devire çıkmıyordu

    16. kavrama ve aktarma sistemini bukadar yeni olmasına karşın bu hale getiren motordaki bu vites oranı hatası ve aşırı kompresyonun oluşturduğu etki ile alakalı 1.2. viteslerde gazı kesince resmen fren basmış gibi inanılmaz bir kompresyonla bileklerinizn üzerine yığılıyorsunuz. tabi o aradaki aktarma boşluğu sinir bozucu

    17.kymco gibi bir markanın tireşimle(öyle bilirdim) bu balans sorununu nasıl çözmediğini bilerekmi yapmadığını anlayamadım belki bazı çinli cup a binen ve sonra activ e geçen için tireşim az gelir belkide aynı bilmiyorum ama honda cup larla arada sırf titreşimle bile dağlar var belkide kıyaslamada hata yapıyorum

    18. şimdi diyeceksiniz bu cup un hiç mi iyi yanı yok elbette var birincisi sağlam ve uzun km ler götüreceğini fazla sorun çıkartmayacağını zaten kendi belli ediyor ona sözüm yok zaten bir arkadaşım (@batuhan35) forum üyesi 2005 model activ i 50bin i devirdi. ki çoğu zaman motorda 1 çay bardağı yağ kalmasına karşın..

    fakat benim anlamadığım daha 4binli km lerde olan bir makinadan bu gariplikler bu hatalar canımı sıkıyor "km ile oynanmış belki" dersiniz ama satan arkadaş ve motorun temizliği lastikler herşey zaten belli ediyor buna ihtimal vermiyorum .satan da zaten bu şikayerlerden sattığını söyledi hatta forumda bir mesajıda var kendisinin ..

    şimdilik izlenimlerim böyle arkadaşlar yinede kargaya yavrusu şahin gibidir..
    zengin veya fakir farketmez, apaçilik ya da ezik alt kültürün, motosiklet üzerinde hiç bir izahı ve bahanesi olamaz... ) (3 litre benzin koyuyorum bir hafta geziyorum diyen adamlardan ve motorlarından uzak durun)

  11. #2191

    Üyelik
    08 Mart 2009
    fiyatı yanlış hatırlamıyorsam arka 70 ön 50 tl gibi hatırlıyorum,orjinali getirttiklerini ögrenince fazlada düsünmedim acıkcası

    bu arada benim innova da (2005) su an 68,800 lerde...

  12. #2192
    satoyama - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Eylül 2006
    Şehir
    avrupa yakası
    Motosikleti
    Gilera Runner / Aprilia Sr GT200
    Alıntı emrekrbrn adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    fiyatı yanlış hatırlamıyorsam arka 70 ön 50 tl gibi hatırlıyorum,orjinali getirttiklerini ögrenince fazlada düsünmedim acıkcası

    bu arada benim innova da (2005) su an 68,800 lerde...
    ohh maşallah innova başka ya
    zengin veya fakir farketmez, apaçilik ya da ezik alt kültürün, motosiklet üzerinde hiç bir izahı ve bahanesi olamaz... ) (3 litre benzin koyuyorum bir hafta geziyorum diyen adamlardan ve motorlarından uzak durun)

  13. #2193
    aykan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2006
    Şehir
    BODRUM
    Motosikleti
    HONDA PCX/HONDA NF
    Alıntı emrekrbrn adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    lastik konusu ciddi problem,ilk degiştirdigimde ırc almısdım(o dönemde motoru aldıgım honda yükselişe sormusdum fakat getirtmediklerini söylemişlerdi) orjinalini bulamadıgımdan tabi ki kullandım daha sora 7-8 ay sora servise gittigimde sormus bulunmusdum ve artık lastikleride getirttiklerini söylediler ve orjinal ön+arka lastigi getirttirip taktırtım.
    konuyla ilgili olarak aykanada bunla ilgili msj atmısdım ama daha sora ne oldu bilmiyorum aklınızda olsun sorun 0 232 373 70 70 tel. numarası bu arkadaslar.umarım yardımcı olmusumdur
    Konuyla ilgili arama fırsatım olmadı uygun fiyata irc bulmuştum 2,75 2,50 memnun kalmadım fazla, arka iyide ön hafif ve düşük kalıyordu...tavsiyem benimde herzaman orjinal ebat .

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:06 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:04 ----------

    Alıntı emrekrbrn adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    fiyatı yanlış hatırlamıyorsam arka 70 ön 50 tl gibi hatırlıyorum,orjinali getirttiklerini ögrenince fazlada düsünmedim acıkcası

    bu arada benim innova da (2005) su an 68,800 lerde...
    Emre kardeş,innovayla bukadar uzun km yapan biri olarak izlenimlerini anlatırmısın o km ye kadar neler değişti vs hangi yağı kullandın motor hiç indimi?periyodik bakımlara kaç km lerde götürdün..???

  14. #2194

    Üyelik
    08 Mart 2009
    Alıntı aykan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Konuyla ilgili arama fırsatım olmadı uygun fiyata irc bulmuştum 2,75 2,50 memnun kalmadım fazla, arka iyide ön hafif ve düşük kalıyordu...tavsiyem benimde herzaman orjinal ebat .

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:06 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:04 ----------



    Emre kardeş,innovayla bukadar uzun km yapan biri olarak izlenimlerini anlatırmısın o km ye kadar neler değişti vs hangi yağı kullandın motor hiç indimi?periyodik bakımlara kaç km lerde götürdün..???
    hiç motor tecrübesi olmayıp da 2005 de o dönemler cinler meshurdu bilirsiniz acaba otomatik bişeymi aliim rahat olsun falan derken yükselişde motoru görüp teknik verilerini inceleyince aradıgım motorun tam karsımda oldugunu gördüm,yarı otomatik olusu ve tekerlerin büyük olması bizim avrupai :p yolllarımıza gerekli oldugu için ilk innovada baslayanlardanım.
    o km.den 45,000 e kadar yolda hiç kalmadım gerekli bakımlar harici servise ugramadım.45,000 de motorun sekmanları pistonu,krankı ve silindiri degişti(silindire gerek yokdu ama tam olsun dedim degmişken) motorun sıfırlanma nedeni benim 45,000 e kadar ki kullanımda motoru zorlamamdı örnek(karaburuna giderken otobanda ki 50 km. lik kısmı gaz kesmeden 120-140 arasında giderdim hafta sonları ve her fırsatta otobanda bu böyleydi eee motorda bi yere kadar)
    45,000 den soraki deneyimlerim öncesindeki birikimlerden dersler cıkartarak devam etmetkte kasmıyorum artık su ana kadar deneme maksatlı olarak 135ii gördü bir iki o kadar. genelde 80 en fazla 100 le seyrederim.dengesi cok iyi virajlarda bir problem yasatmadı,frenleri anlatmaya gerek yok zaten.yakıt durumu da su an 12liraya fullendiginde 160km. götürmekte
    mekanik olarak bu kilometrelere kadar beni hiç üzmedigini söylemeliyim her 7000 de bujisini 1500 de de yagını castrol 20-50 degiştiririm cünkü servisi bu yagı kullanmakda.
    simdilerde bir sıkıntım yok ALLAHA sükür.68,800 lerdeyim acaba diyorum kafamı kurcalıyor debriyajı ne durumda diye bir ara servise ugrayınca onu sorarım.
    sizin anlıyacagınız hersey ilk günkü gibi kafam rahat daha ddikkatli ve kasmadan kullnıyorum bu sefer 90,000 leri bulur herhalde.
    kısacası bir motordan beklenen hersey innovada mevcut...

  15. #2195
    satoyama - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Eylül 2006
    Şehir
    avrupa yakası
    Motosikleti
    Gilera Runner / Aprilia Sr GT200
    Alıntı emrekrbrn adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hiç motor tecrübesi olmayıp da 2005 de o dönemler cinler meshurdu bilirsiniz acaba otomatik bişeymi aliim rahat olsun falan derken yükselişde motoru görüp teknik verilerini inceleyince aradıgım motorun tam karsımda oldugunu gördüm,yarı otomatik olusu ve tekerlerin büyük olması bizim avrupai :p yolllarımıza gerekli oldugu için ilk innovada baslayanlardanım.
    o km.den 45,000 e kadar yolda hiç kalmadım gerekli bakımlar harici servise ugramadım.45,000 de motorun sekmanları pistonu,krankı ve silindiri degişti(silindire gerek yokdu ama tam olsun dedim degmişken) motorun sıfırlanma nedeni benim 45,000 e kadar ki kullanımda motoru zorlamamdı örnek(karaburuna giderken otobanda ki 50 km. lik kısmı gaz kesmeden 120-140 arasında giderdim hafta sonları ve her fırsatta otobanda bu böyleydi eee motorda bi yere kadar)
    45,000 den soraki deneyimlerim öncesindeki birikimlerden dersler cıkartarak devam etmetkte kasmıyorum artık su ana kadar deneme maksatlı olarak 135ii gördü bir iki o kadar. genelde 80 en fazla 100 le seyrederim.dengesi cok iyi virajlarda bir problem yasatmadı,frenleri anlatmaya gerek yok zaten.yakıt durumu da su an 12liraya fullendiginde 160km. götürmekte
    mekanik olarak bu kilometrelere kadar beni hiç üzmedigini söylemeliyim her 7000 de bujisini 1500 de de yagını castrol 20-50 degiştiririm cünkü servisi bu yagı kullanmakda.
    simdilerde bir sıkıntım yok ALLAHA sükür.68,800 lerdeyim acaba diyorum kafamı kurcalıyor debriyajı ne durumda diye bir ara servise ugrayınca onu sorarım.
    sizin anlıyacagınız hersey ilk günkü gibi kafam rahat daha ddikkatli ve kasmadan kullnıyorum bu sefer 90,000 leri bulur herhalde.
    kısacası bir motordan beklenen hersey innovada mevcut...
    yazdıklarını okuyunca bir kez daha innovamı özledim cbf150 solladım 3. vitesde 115km gördüm diyince benimle alay etmişlerdi..
    tekrar maşallah diyim allah kaza bela vermesin motoru aşırı sıkıştırmana rağmen 45000 km bence doğal aslında dahada giderdi ama performas kaybı olduğu için sanırım değiştirdin, motorun kitlediğini sanmıyorum!?

    yağ konusuna gelince servis işi biliyormuş geçmişte bu topicde antalyanın sıcağında (geçmiş sayfalarda yazısı var) bir arkadaşa dandik 20w-40 yağ koyuyormuş servis söyledik arkadaşa hemen değiştirdi sonra bize dua etti burdaki bazı geyiklerde "siz servisten iyimi bileceksiniz lan çakallar" diye nahara atmıştı.. neyseki 20-50 olayı cup motorlar için mantıklı bende istanbulda 15-50 kullanıyordum ama artık bulunmuyor kymco yada 20-50 koydum
    zengin veya fakir farketmez, apaçilik ya da ezik alt kültürün, motosiklet üzerinde hiç bir izahı ve bahanesi olamaz... ) (3 litre benzin koyuyorum bir hafta geziyorum diyen adamlardan ve motorlarından uzak durun)

  16. #2196
    aykan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2006
    Şehir
    BODRUM
    Motosikleti
    HONDA PCX/HONDA NF
    Alıntı emrekrbrn adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hiç motor tecrübesi olmayıp da 2005 de o dönemler cinler meshurdu bilirsiniz acaba otomatik bişeymi aliim rahat olsun falan derken yükselişde motoru görüp teknik verilerini inceleyince aradıgım motorun tam karsımda oldugunu gördüm,yarı otomatik olusu ve tekerlerin büyük olması bizim avrupai :p yolllarımıza gerekli oldugu için ilk innovada baslayanlardanım.
    o km.den 45,000 e kadar yolda hiç kalmadım gerekli bakımlar harici servise ugramadım.45,000 de motorun sekmanları pistonu,krankı ve silindiri degişti(silindire gerek yokdu ama tam olsun dedim degmişken) motorun sıfırlanma nedeni benim 45,000 e kadar ki kullanımda motoru zorlamamdı örnek(karaburuna giderken otobanda ki 50 km. lik kısmı gaz kesmeden 120-140 arasında giderdim hafta sonları ve her fırsatta otobanda bu böyleydi eee motorda bi yere kadar)
    45,000 den soraki deneyimlerim öncesindeki birikimlerden dersler cıkartarak devam etmetkte kasmıyorum artık su ana kadar deneme maksatlı olarak 135ii gördü bir iki o kadar. genelde 80 en fazla 100 le seyrederim.dengesi cok iyi virajlarda bir problem yasatmadı,frenleri anlatmaya gerek yok zaten.yakıt durumu da su an 12liraya fullendiginde 160km. götürmekte
    mekanik olarak bu kilometrelere kadar beni hiç üzmedigini söylemeliyim her 7000 de bujisini 1500 de de yagını castrol 20-50 degiştiririm cünkü servisi bu yagı kullanmakda.
    simdilerde bir sıkıntım yok ALLAHA sükür.68,800 lerdeyim acaba diyorum kafamı kurcalıyor debriyajı ne durumda diye bir ara servise ugrayınca onu sorarım.
    sizin anlıyacagınız hersey ilk günkü gibi kafam rahat daha ddikkatli ve kasmadan kullnıyorum bu sefer 90,000 leri bulur herhalde.
    kısacası bir motordan beklenen hersey innovada mevcut...

    Şimdi konuya bi başka açıyla giricem, yıl 1993 ben 10 yaşındayımozaman bodrumda hep mobilet, çin malları ozaman bilinmez...abim bigün garip bi motorla çıkıp geldi eve yanına gidip motoru dakikalarca inceledim, motor honda c 90 okadar mobilet gördükten sonra çok garip gelmişti bana, fren aşşağıda karşısında 2 pedal var ama ne acaba(vites:D)mobilete binmeyi yeni öğrenmiştim, abim hadi bi tur atalım dedi bende tamam dedim üstüne çıkıp gazı vermemle 1 viteste takla atmam bir olmuştu, hiç unutmuyorum aklıma geldikçe gülüyorum daha sonra vitesleri öğrendim abimde motoru vermeye başladı arada güvenip veriyordu bi turda olsa çok seviniyordum derken bodrumda yavaş yavaş çoğalmaya başladı c90 lar kos yunan adasından geliyordu, abim c90 ları alıp rent kiraya bile vermişti bi ara 10 kadar c90 olmuştu güzel günlerdi... daha sonra yıllarca c90 a bindik zaman geçti bazıları satıldı bazıları kaza yaptı 1 tane c90 kaldı onuda geçen sene muayne ve vize olmadığı için abim jndrmaya kaptırdı, çok üzüldü..c90 da baya yaşlıydı 150000 km vardır belki daha fazla gittiği yol.. ben ilk motorumu 2005 de alabildim, bitane honda wave aldım 0 km onunla 1 yılda yaklaşık 25000km yaptım beni hiç üzmedi sattım, 0 km ybr aldım 2006 da onunlada bi 12000 yapıp sattım, 2007 de cbf 150 aldım 0 km onunla 15000 yaptım sattım, 2008de büyük makina maceramız oldu 2003 tdm 900 aldım bakım maliyetleri şehir içindeki ağırlığı yüzünden onuda okuttum, 2008 nisanda gidip bitane gene 0 km bi innova aldım, şunu söyleyim fazla uzatmadan bu saydığım araçların içinde en kalitelisi innovadır.. 12500 km de onuda vermek zorunda kaldım, şu an gene 2005 wave var elimde sağa sola gidip geliyoruz, ancak yaza gene 0 km bi innova almak istiyorum şehir içinde daha az yakan daha kıvrak bir motor yok!! kıymetini bilin arkadaşlar.

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:39 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:38 ----------

    Alıntı satoyama adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yazdıklarını okuyunca bir kez daha innovamı özledim cbf150 solladım 3. vitesde 115km gördüm diyince benimle alay etmişlerdi..
    tekrar maşallah diyim allah kaza bela vermesin motoru aşırı sıkıştırmana rağmen 45000 km bence doğal aslında dahada giderdi ama performas kaybı olduğu için sanırım değiştirdin, motorun kitlediğini sanmıyorum!?

    yağ konusuna gelince servis işi biliyormuş geçmişte bu topicde antalyanın sıcağında (geçmiş sayfalarda yazısı var) bir arkadaşa dandik 20w-40 yağ koyuyormuş servis söyledik arkadaşa hemen değiştirdi sonra bize dua etti burdaki bazı geyiklerde "siz servisten iyimi bileceksiniz lan çakallar" diye nahara atmıştı.. neyseki 20-50 olayı cup motorlar için mantıklı bende istanbulda 15-50 kullanıyordum ama artık bulunmuyor kymco yada 20-50 koydum
    Başkadır innova mustafaYağ konusunda ben kışın hep 10/40 koydum po yazında shell 15/50 koydum..yalnız waveye geçenlerde serviste 20/50 koydular vitesler geçmiyor kışın ağır olur 20/50..

  17. #2197

    Üyelik
    08 Mart 2009
    Alıntı satoyama adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yazdıklarını okuyunca bir kez daha innovamı özledim cbf150 solladım 3. vitesde 115km gördüm diyince benimle alay etmişlerdi..
    tekrar maşallah diyim allah kaza bela vermesin motoru aşırı sıkıştırmana rağmen 45000 km bence doğal aslında dahada giderdi ama performas kaybı olduğu için sanırım değiştirdin, motorun kitlediğini sanmıyorum!?

    yağ konusuna gelince servis işi biliyormuş geçmişte bu topicde antalyanın sıcağında (geçmiş sayfalarda yazısı var) bir arkadaşa dandik 20w-40 yağ koyuyormuş servis söyledik arkadaşa hemen değiştirdi sonra bize dua etti burdaki bazı geyiklerde "siz servisten iyimi bileceksiniz lan çakallar" diye nahara atmıştı.. neyseki 20-50 olayı cup motorlar için mantıklı bende istanbulda 15-50 kullanıyordum ama artık bulunmuyor kymco yada 20-50 koydum
    ewet motor da kitlenme olmadı ama calısırken içinden sesler (su motoru gibi gürültülü bir ses) gelmekteydi ondan dolayı komple bakıma aldım.
    aykan yagla ilgili olarak dogru söylüyorsun belki yorar ama servis gerek yaz gerekse kısda bu yagı kullanıyor,düsünüyorumda 10-40 belli bir ısınmadan sonra motorun asınmasına etki ediyorda olabilir,teknik olarak aman aman bi bilgim yok ama ince yag belli bir süre sonunda etkisini yitiriyorda olabilir diye de düsünüyorum???

  18. #2198
    satoyama - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Eylül 2006
    Şehir
    avrupa yakası
    Motosikleti
    Gilera Runner / Aprilia Sr GT200
    evet 10-40 yağ hava soğutmalı motorlarda (özellikle kalitesizleri) yüksek hararret ve yaz aylarında motoru tam koruma sağlamıyor onun yerine 20-40 bile daha iyi olur ama kışın 25dereceye kadar 10-40 idealdir özellikle sabahları çalışırken.
    benim motorun türkçe manuelinde 20-50 tavsiye ediyor ingilizcesinde 15-40 bende mail attım onlarınki doğrudur diyor distr. bende anlamadım ama şu an 20-50 var ısınana kadar aykanın dediğin gibi vites zor geçiyor
    zengin veya fakir farketmez, apaçilik ya da ezik alt kültürün, motosiklet üzerinde hiç bir izahı ve bahanesi olamaz... ) (3 litre benzin koyuyorum bir hafta geziyorum diyen adamlardan ve motorlarından uzak durun)

  19. #2199
    cevran07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Haziran 2006
    Şehir
    ANTALYA
    Motosikleti
    HONDA İNNOVA ANF 125,Honda CBF150. v strom inşalla
    Egzantirik zincirimi aldım 20 lira thailand'dan geliyo yav baya zangır zangır ses yapıyo.
    <<<<<VEDALAR HEP ZAMANSIZDIR..!!>>>>>

  20. #2200
    innovacı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Kasım 2009
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    honda 600rr
    selamun aleyküm arkadaşlar hemen yağ konusuna değinmek istiyorum ben yağı erken değişiyorum1000kmde castrol 20/50 koydum motorun sesi ve çekişi daha güzel oldu diyorum bu arada biraderle motor alıp topluyup satıyoruz elimizde çok kaliteli maxi scuterlar var,şehiriçinde her yere innova ile gidip geliyorum innovayı hiç birine değişmem çok istiyen var kıyamıyorum ben ona memur motoru diyom 5 lirayla istanbulun altını üstüne getiriyom innovası olanlar aklını başına alsın satmaya kalkmasınlar herkeze selamlar saygılar.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 37 kullanıcı var. (0 üye ve 37 misafir)

Bu Konudaki Etiketler