Dostum aklıma takılan tek soru servis şekili malzeme kalitesi değilde bunun yakıtı nasıl yakıtı hele onu deyiverin bi bana ne kadar yakıyor bu canavar 100 km de :D
Dostum aklıma takılan tek soru servis şekili malzeme kalitesi değilde bunun yakıtı nasıl yakıtı hele onu deyiverin bi bana ne kadar yakıyor bu canavar 100 km de :D
Asla unutmayın ki otomobil ve araçların motorlari en çok taciz ettiği ülkelerden birinde yaşıyoruz motorsiklet kullanmak her ne kadar güzel olsa da hiç bir şekilde tedbiri elden bırakmayın trafikte dikkat hayat kurtarır "Tekeriniz Düz Bassın ! "
15 diş var
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:41 ----------
8500 de aldık motoru 105 geçmezmi 180 cc ya arka koltuk mahvetti dizlerini çok kırıyosun yoruldum bacak ağrısı başladı 3 satlik yol oldu 10 saat tavsiyene uyucaz nerdeyse ağrıdan ağlıcaktık kardeş
cesaretin yoksa!!!!!seyret
hacım demekki motorun senden önceki sahibi motorun ırzına geçmeyi bırak yedi sülalesini sıradan geçirmiş. bu arada motor 105'i geçmezmi diyorsun ama ben 2 kişi yokuş yukarı (hafif bir eğim) 110 gördüm dikkat edersen yokuş aşağı demedim. tek kişide 125-130 gördüğüm oldu. hızlanmak istiyorsan vites geçişlerini 8-9bin devirde yap. ha birde istersen bir servise götür böyle böyle ikinci el aldım benden önce motorun ırzına geçmişler nasıl düzelir de belki bir çözüm bulurlar. istersen tanıdık serviste var. ama motordan soğuduysan artık yapacak birşey yok.
Merhaba arkadaşlar şu 250 cc olayını biraz acar mısınız? yavastan motorda oynama zamanı geliyor sanki
millet cc yükseltiyor 200 yapan var 250 yapan var iyi güzelde şöyle bir durumda var ruhsata nasıl işleteceksin onu. hadi işletmedin diyelim muayenesi gelince biraz zor geçer o motor muayeneden. bana sorarsan yok motoru 250 cc yapayım zart yapayım zurt yapayım diyene kadar ona harcayacağın parayı koy kenara üstüne az daha ekle motorunu sat git 250 cc bir makina al.
motorun bji kablosunu ve bujisini değiştirdik ngk,hava filtresi temizlendi,vites geçişleri düzeltildi şimdi daha iyi bide artçı için oturma düzenini yola koyarsak aramız düzelcek pantomla
cesaretin yoksa!!!!!seyret
hacım hemen hemen bütün motosikletlerin fabrika çıkışlı lastikleri dandiktir. bu sebepten ister honda olsun ister yamaha ister kanuni ister zartzurt markası hepsinin lastikleri maliyeti düşük tutmak amaçlı kötüdür. bunu bilerek o lastiği kullanacaksın yada değiştireceksin.
beyler motor 250lik yaptırdım zaten söylemişdim ama dişli değişimini henuz yapmadım o yuzden cok bagırıyor hemen yuksek devirlere çıkıyor bu arada yakışı değişmedi bilmek isteyenler için yazayım dedim siz ön ve arka dişliyi ne taktırdınız memnunmusunuz değilseniz ön ve arka kaç taktırsam iyi verim alırım.. ? silindiri değiştircek arkadaşlara bilgi vereyim bu arada ustanız kagıt sıvı conta kulanıcaksa hic elletmeyin metal conta kulanmalı bir diğeride klark ve ust kapak tornada oturtulmalı suan rodaj surem bitmek uzere dip gazla zorluyorum hiç bir sorun çıkmıyor çıkcagınıda sanmam ha bide son olarak kalin etek silindir kulansın yoksa hararet hemen yapıyor ve sorun çıkarabiliyor.. yakıt testimi ful depo yontemıyle yaptım 20.5 e 136 km gitti..benzin 4.9 dan
forum olu.. bişey yazın beyler dişli değiştirenler..? 2. bi soru daha kişin 10 40 yağ mı kulanıyosunuz 15 50 mi ?
650 liraya maal oldu ben değil usta yaptı kısaca anlatmak gerekirse 250 cc kalin etek bi silindir ile orjinal silindiri değiştirdim klarkı ona gore tornada guclendırttım metal conta yaptırdım tornada bir kaç parça daha motor silindir kapağa tam oturtulması için birşeyler yapıldı.. dişli değiştirmem gerekiyor ama suan orjinal dişlisi var on 12 bu sekilde max 127 yaptım devir cok artıyo tabi bu hıza orjinal halinden hızlı cıksamda dişli değiştirmek şart siz kaçlik kulandınız soru sormusun ama soruma cewap vermemişin..
kartel değiştirilip motor numarası değişmedikten sonra muayenede hiçbir sorun olmaz.
hangi muayene istasyonu silindir hacmini ölçüyor ki?
adem ustanın dediği seye yani silindir üstünde yazana bile bakacaklarını sanmam
cc yazan yer peteklerin arada derede bir yerde kalıyor zaten
Adım CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
Selam arkadaşlar.. Forumu uzun zamandır pasif olarak takip etmekteyim.. Daha çok cbr 125 bölümüne bakardım.. 2010 enjeksiyonlu kırmızı-siyah cbr 125r 'ım var. Nedendir bilinmez ama son 15 gündür phantom'un peşindeyim. Daha motoru gerçekte görmek nasip olmadı. Kocaeli/gölcük'teyim. Bu civarlarda olan yada motoruyla buralardan geçecek olan arkadaş varsa bi çay ısmarlamak isterim ))
Merhaba arkadaşlar kimseler girmiyor galiba buraya artık. Bende phantom a angel eye yapmaya karar verdim. Farın içinde bir demir parçası çıkmış. Onu takarken angel eye yapmayı düşünüyorum. Bir kaç güne yapabilirsem yapıp resimlerini atacağım.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)