Kanuni Phantom 180 kullanıcıları / Bilgi paylaşım başlığı
Reklamlar
-
sedat_57 adlı üyeden alıntı
ybr bile biraz sıkıştırdın mı 90 ı yakalıyo toprağım 3 te keşke orjinali bozdurmayaydın
:D 4. viteste 120 yi yakalayan ybr varsa ben talibim . dursun garajda 3 te 90 5 te 110 max gidersin
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:05 ----------
polo34 adlı üyeden alıntı
son sürat, ivmelenme, yakıt tüketimini de eski ve yeni durumu karşılaştırarak verirseniz iyi olur, bir de ne kadara toplamda mal oldu desem
son olarak dişli oranlarıyla oynanacak mı?
son sürat için erken selim kardeş. silindir piston alışmadan haddinden fazla zorlamak yanlış. toplamda 250 tl ye mal oldu. işçiliği sağolsun arkadaşım çok almıyor. dişliyi değiştirmek gerekiyor. orjinali resmen motorun girmemesi için konmuş. 4. viteste 120 km hıza ulaşıyor bu arada, 5 e attım ama silindiri düşünerek yavaşladım. tahminim düz yolda 135 km hıza ulaşacak.
Reklamlar
-
3 te 90 yapiyor yapmasına fakat 4 le 5 te bişey yapmıyor sadece bağirtısı gidiyor o kadar
https://www.youtube.com/watch?v=GGatfgQkPGY
-
abana1903 adlı üyeden alıntı
son sürat için erken selim kardeş. silindir piston alışmadan haddinden fazla zorlamak yanlış. toplamda 250 tl ye mal oldu. işçiliği sağolsun arkadaşım çok almıyor. dişliyi değiştirmek gerekiyor. orjinali resmen motorun girmemesi için konmuş. 4. viteste 120 km hıza ulaşıyor bu arada, 5 e attım ama silindiri düşünerek yavaşladım. tahminim düz yolda 135 km hıza ulaşacak.
peki çok sağol, yakıt tüketimi için senin rodaj sonrasını bekleyelim o zaman, gerçi şu an ölçümün varsa öğrenmek isterdim, hız ve serilik açısından epey fark etmiş heralde, 250 tl karşılığında gayet iyi olmuş gibi duruyor, benim motor için arkadaşın bir şey diyebilir mi acaba? hyosung rx 125 sm üstten çift egzantrikli 125cc 14.5hp ...bunu en az 180-200cc yapsak 17-18hp civarına gelir mi acaba? gelse diğer 18-21hp arası motorlar gibi 140 yapar heralde ... bu arada yakıt tüketiminin de coşmaması lazım ...
Gelecekse beklenen, beklemek güzeldir. Özleyecekse özlenen, özlemek güzeldir. Ve sevecekse sevilen; O hayat her şeye bedeldir. Özdemir Asaf...
-
arkadaşlar merhaba,
öncelikle istediğim verimi alamadığımı belirteyim. orjinal silindirinden 2mm büyük olan bu silindir istediğim seviyeye gelmesine yetmedi. 4. viteste 115i görüyor bunda sıkıntı yok ama 5 e atınca torku ve hp yetmiyordu. benzin tüketimi aynı bir değişiklik yok( hızında bir değişiklik olmadığı için). arkadaşım kadıköy baymoto stkanuni servisi. sana yardımcı olur ara git yanına selim kardeşim.
satmaya karar verdim. hızı yetmiyordu. birazcık daha hızlandırabilseydim satmaya kıyamazdım ama sahibindene koydum. ilgilenen arkadaşlar varsa http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...2269781/detay/
0506 719 63 95
güzel bir hafta sonu geçirmeniz dileğiyle
-
merhaba;
öncelikle arkadaşlar bir konuya açıklık getrimek istiyorum; silindir çapını büyütmek tek başına hız artışı sağlamaz.. Eğer ki bu teori doğru olsa kamyonları geçebilen bir ferrari bulunmaması gerekirdi. Ancak silindir çapını büyütmenin yanı sıra hava-yakıt karışımını yeniden düzenlemeyi ve bunun oluşturduğu gücü tekerlere aktaran dişlilerin oranlarını değiştirmeyi başarırsanız motor yeni bir kimlik kazanacaktır. Ancak motorun orjinal haliyle de kötü bir motor olduğu asla söylenemez. Bu arada motorda oynamaya gitmeden önce şunu belirtmek isterim ki fabrika aldığım duyumlara göre yeni çıkacak olan versiyonlarında dişli oranlarını değiştirmeyi planlıuyor. Bu da bize kopya çekebileceğimiz ve uygulayabileceğimiz orjinal ekipman anlamına gelmektedir. Biraz sabır diyorum..
-
Bence 175cc yada 200cc olması fazla hızlı olmasını gerektirmiyo bir motorun. Gösteriş amacıyla üretilmiş kalıplı bir motorun 115-120 yapması yeterli, neticede üzerindeki hava soğutmalı cg motor.
-
değerli phantom kullanıcaları ve gereksiz tipler haricinde gerçekten bilgi almaya gelmiş arkadaşlar,
dün phantomu satarak son zamanlarda düşündüğüm sym gts 250 modelini aldım. daha rahat daha hızlı bir motora geçme hevesim ağır bastı diğelim.
sağalıcakla kalın
-
Öncelikle merhabalar.
arkadaşlar şu hız merakınızı anlamış değilim zaten türkiye yollarında hız sınırılarımız en fazla 100 istedğiniz kadar yüksek motora binin her halukarda suçlusunuz.Hem kendimizi hem çevremizdekini tehlikeye atarız. Ne güzel bak phantomu adamlar yapmış en fazla 110 civarı yapıyor :D. Fazla hıza ne gerek var.
abana1903 adlı üyeden alıntı
Bu arada benzin tüketiminide söyliyim 1050 kmlerde doldurmuştum 1550 kmdeyim.rodajı aştım diye sıkıştırdım sakin kullanımda biraz daha gidecek gibi.şamandıra arızalı olduğu için şu kadar diş var falan diyemiyorum ama az kalmış 50 km anca gider.
merak eden arkadaşların bilgilerine sunarım
Bu arada yakıt olayını forumda arkadaşımızın yazdığını ayrıntılı olarak yazayım dedim.
Tüketilen yakıt miktarı 17 litre(depo kapasitesi)
Katedilen yol 550 km
Litre Fiyatı 4.86 TL(fiyat değişkendir:D)
100 kilometrede 3.090909090 litre yakıt tüketilmiş.
1 kilometrede 0.15021818181818183 TL'lik yakıt tüketilmiş.
-
ben bu ölçümü yaptığımda benzin ne kadardı acaba, 4.30 falandı sanırım :( genellikle her depoda ölçümünü yapardım, en fazla 0.15 krş yaktığını gördüm. ondada rodaj bitmiş ve gazı açmaya başlamıştım.
bu arada otobanda emin ol 100 l giderken daha çok tehlike arz ediyoruz. denemesi bedava ben dün gece 10:00 gibi yanlışlıkla yolu şaşırarak otobana çıktım ataşehir kurtköy arasında hızlı gitmeyeceğim ve gts ne kadar benzin tüketecek diye 100e sabitletim. olmuyor valla. kesinlikle kendini kurtarabileceğin bir gaz açma olacak. max 110 la giderken sıkıştığında açacağın bir gaz olmuyor.
hız konusunda söylediğim gibi tepki verebilecek kadar olmasını isterdim . nacizane fikrim bu
-
birde şu video ya bir bakın :D (hep ezberletmişler adama )
http://www.kanuni.com.tr/kanuni-tv/2...rikasi-phantom
-
kanbayrak1 adlı üyeden alıntı
yzf r1 yazan elcik var ve sinyal normalden çok hızlı çalışıyor.
daha çok ekmek yemeleri lazım.
hele facebook hesaplarından bmw motosikletin reklamlarını yaparcasına karikatür paylaşmaları ise ayrı bir güzellik :D
-
abana1903 adlı üyeden alıntı
değerli phantom kullanıcaları ve gereksiz tipler haricinde gerçekten bilgi almaya gelmiş arkadaşlar,
dün phantomu satarak son zamanlarda düşündüğüm sym gts 250 modelini aldım. daha rahat daha hızlı bir motora geçme hevesim ağır bastı diğelim.
sağalıcakla kalın
hayırlı olsun. Bu motosiklet hakkındaki son yorumlarını alabilirmiyiz.
Satma nedenin?
Motosikletten arıza vs. gibi nedenlerden dolayı memnunmuydun?
Şimdiki aldığın motora göre kıyaslarsan neler söylemek istersin?
Son olarak en çok merak ettiğim(paylaşamayada bilirsin.) kaç tl ye sattığın?
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:38 ----------
makseli adlı üyeden alıntı
yzf r1 yazan elcik var ve sinyal normalden çok hızlı çalışıyor.
daha çok ekmek yemeleri lazım.
hele facebook hesaplarından bmw motosikletin reklamlarını yaparcasına karikatür paylaşmaları ise ayrı bir güzellik :D
evet sinyaller dikkatimi çekti galiba arıza var motosiklette arabalarda olurya bozuk olunca hızlı yanar buda öyle galiba.
-
Konu olmesin cunku bende bu motora takildim bu aralar tipi guzel fiyati guzel ama.nedense kullanicisi az galiba banami oyle geldi yoksa
-
Gecen kanuni servisinin onunden gecicem yanimdan bi phantom takir tukur zangir zangir geciyo gitti servise adam dedi 100u gordum butun vidalar dokuldu elimde kalicak ikiye ayrilcak diye korka korka geldim buraya
-
bakımını yapmazsa olacağı o bakımını yaptıran 7000 km ye gelmiş sorun çıkartmadan gelen kişilerde var.
-
Allah allah öyle uç örnekler var kafam karışıyor kimi çok memnun kiminin elinde kalmış sıfır makine ne kadar sorun çıkartabilir ki diye düşünüyorum sonuçta binmek için üretiliyor odamızda biblo niyetine koyacak değiliz kanuni de bunu biliyor herhalde servis yetersiz yedek parcalar diğer markalarınki uymuyor diyenler oldu bunları anlarım ama hepsi çin menşeili neticede bu karad fark olur mu markalar arasında ? mondial-ramzey-kanuni-lifan kafam karıştı.kanuninin diğer model kullanıcıları ne düşünüyor sorun markada mı modelde mi fikri olan yazsın lütfen
-
Merhaba arkadaşlar. Öncelikle Bursa'dan İstanbul'a şimdi geldim. yaklaşık 3200 km de olan motorum 2 kez Bursa bir kez de Balıkesir yaptı. Çok şükür daha tık demedi. Kısaca daha önce de çeşitli arkadaşların ifadelerinde de belirtildiği üzere zamanında bakımı yapılan rodaj dönemi düzgün atlatılan bir motor hiç sıkıntısız yol alabilmektedir. Yaklaşık 500 km önce dişli değişimini ben de yaptım ancak 14 dişte yaşadığım tork kaybı son sürate aynı oranda yansıtmadı. Daha doğrusu beni tatmin etmedi diyelim Ben de onu 13 dişe geri çektim. Şuan ise en ufak bir sıkıntı yaşamamaktayım. Motorun titreşimi azalmakla birlikte uzun yolda çok daha konforlu yol almaya başlamıştır. Son seferim olan Bursa turunda ki yolu bilen arkadaşlar hatırlayacaktır; onca rampada ne bir şişme ne de sıkışma yaşamıştır. Hız olarak da düz yolda 100-110 arasına oturup yol almayı başarmakla birlikte sıkıştırdığınızda +120leri zorladığı görülmüştür. Bu arada parça sıkıntısına gelince; ben şuana kadar en ufak bir sıkıntı yaşamadım bu konuda. Marka olmaksızın elinize örnek dişlileri alıp araştırdığınızda çok rahat istediğinizi bulabilmektesiniz. Hatta bulunmaz denilen arka dişliye bile Nazilli/AYdın'da rastladım. Gerisini düşünün..
Yüce ATATÜRK'ün bıraktığı en değerli hazinemiz olan Türkiye Cumhuriyeti'nin Cumhuriyet Bayramı HEPİMİZE kutlu olsun...
NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE!!!
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:30 ----------
bu arada arkadaşlar dişli oranlarında yapacağınız değişikliklerin motorunuza ne şekilde etki edeceğini görebilmeniz amacı ile ekteki hesap makinasını kullanabilirsiniz:
http://www.sprocketcalculator.com/
Not: Unutulmaması gereken tork kaybı çok yüksek olursa belirtilen hız artışına ulaşamazsınız.
Kısaca hızdan önce tork değerini göz önünde bulundurun!
-
01 Kasım 2012, 11:17
#278
kanbayrak1 adlı üyeden alıntı
hayırlı olsun. Bu motosiklet hakkındaki son yorumlarını alabilirmiyiz.
Satma nedenin?
Motosikletten arıza vs. gibi nedenlerden dolayı memnunmuydun?
Şimdiki aldığın motora göre kıyaslarsan neler söylemek istersin?
Son olarak en çok merak ettiğim(paylaşamayada bilirsin.) kaç tl ye sattığın?
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:38 ----------
evet sinyaller dikkatimi çekti galiba arıza var motosiklette arabalarda olurya bozuk olunca hızlı yanar buda öyle galiba.
daha öncede söylediğim gibi daha rahat ve daha hızlı giden bir motora geçme niyetim vardı. zaten aldığım motor phantomun segmentinden oldukça uzak. ben severek binlerce km kullandım. uludağa tırmanırken kardeşimle rampalarda tutma yeri ,selesi gibi sebeplerle satıp gts alalım dedik ve aldık. 8 saatte 600 km yolda yaptım ben bu motorla . tuzla/ kastamonu-abana.
yazın yaptığımız gezileri yazmaya çalıştım. 9200 km yol katederek gts ye geçtim.
-
06 Kasım 2012, 01:54
#279
arkadaşlar ortadaki amortisör için bi bakım varmı acaba cukurlarda gacur gucur sesler gelmeye başladı aldıgımdan beri bişey yapmadım ben oraya yapmam gereken bişey varmı bide onu ayarlama şansımız varmı kendimiz sertlik seviyesini
-
06 Kasım 2012, 04:53
#280
geçen ay kocaeliden - bursa/inegöle gittim sıkıntı yaşamadım titreşim haricinde tabi. henüz yeni sayılır o yüzden arıza çıkartan bir kısım olmadı. 1 aydır binemiyorum işden sebeb. bide son olarak sen motoruna ne kadar iyi bakarsan masrafdan kaçınmaz bakımlarını düzgün yaptırırsan hor kullanmazsan o da seni sırtında okadar uzun süre taşır.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)