Kuba XR125 - XR125 Plus Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
29 Ağustos 2015, 20:46
#1101
Motorun kmsi 5100'lere dayandı. Güncel durum, gaz kesince egzoz patlaması hariç herşey sıfır kondisyonda çalışıyor.
Yarın boş günüm, bir yıkarım artık. Zinciri de gererim, o kadar bollaşmış ki, orta ayağa sürtüyormuş. Bunun dışında hiçbir sorunumuz yok çok şükür. Nazar değmesin
Bu arada banka kredilerine baktım da, 10 bin çekmek istesem faiziyle 12 bin ödememi istiyorlar. %1.30 faiz diyorlar da, öderken her aya faizi bindirince %20 faiz oluyor. Yani +10bin civarı bir motor almak yakın vadede hayalden başka birşey değil.
Amaaa, Mondial Z one 180'ler dikkatimi çekmiyor değil. 180cc 15beygir, ters amortisörler, kalıbı da fena değil gibi. Renkleri de çok albenili, kurye motoru olmadığı belli
4800 civarı sıfır fiyatı, ikinci eller de 4000-4500 civarı. Ufak bir takviyeyle yükseltebilirim sanki. Kaşınıyorum yine.
Reklamlar
-
30 Ağustos 2015, 09:40
#1102
Blackeagletr gaz kesince egzoz patlaması için bi hortumları kontrol et derim. 9 bin km de benim motorun neredeyse bütün borularinda çatlaklar yırtıklar olmuştu..
-
30 Ağustos 2015, 15:42
#1103
Leo hocam boruları kontrol ettim sorun yok hiç.
Bu da pazar temizliğinden
2010 Kanuni Breton 21.000km|2013 Kuba XR 125 8.000km|2012 Hyosung GT250R 25.500km|2016 Bajaj Pulsar 200NS 14.500km|2018 Motolux Rossi 50(King 139)|2013 Mondial Mash 150 6.000km|2017 Mondial Drift 135 6000km|2021 RKS Azure 50|2022 Arora Freedom 50|2023 Hero Dash 125
-
30 Ağustos 2015, 16:39
#1104
maşallah Tuna motosiklet yine ışıldıyor : ) inşallah basit bişidir..
-
30 Ağustos 2015, 18:52
#1105
Çok değil, bir birbuçuk aya önce konut kredisi aylık 0.70 bireysel 1.5 civarı idi. Şimdi tüketici kredisi aylık %2 dir.. Bana da (banka) 20 bin al 9 ayda öde deyip duruyor da.. 9 ayda ödenmez o para.. (asgari ücretle hele hiç) Toplamda %18 faiz yapıyor yani geriye 23bin600 kayme ödeyeceğiz en iyi olasılıkla. Hiç olmaz. Elde para varsa ve bir süre tutacaksanız ya ikiye bölüp döviz yapın ya da 3. olarak yanına yatırım altını yapın. Hiç olmazsa develuasyonda ezilmez. Bu aralar kredi ile ev-araba VS almak için en kötü zaman bence, iki gün sonra ne olacağı belli değil.
Egsozsun gaz kesince kompresyonda pat-pat etmesi ihtimal egsoztan kaynaklanıyordur. Eski düldülde ben istemediğim halde yapıyordu, perçinleri filan iyice dağılmıştı.. Değişince kesildi.. Hanginizde ybr egsozu vardı bakıym?
-
30 Ağustos 2015, 19:25
#1106
ilkerabi adlı üyeden alıntı
Çok değil, bir birbuçuk aya önce konut kredisi aylık 0.70 bireysel 1.5 civarı idi. Şimdi tüketici kredisi aylık %2 dir.. Bana da (banka) 20 bin al 9 ayda öde deyip duruyor da.. 9 ayda ödenmez o para.. (asgari ücretle hele hiç) Toplamda %18 faiz yapıyor yani geriye 23bin600 kayme ödeyeceğiz en iyi olasılıkla. Hiç olmaz. Elde para varsa ve bir süre tutacaksanız ya ikiye bölüp döviz yapın ya da 3. olarak yanına yatırım altını yapın. Hiç olmazsa develuasyonda ezilmez. Bu aralar kredi ile ev-araba VS almak için en kötü zaman bence, iki gün sonra ne olacağı belli değil.
Egsozsun gaz kesince kompresyonda pat-pat etmesi ihtimal egsoztan kaynaklanıyordur. Eski düldülde ben istemediğim halde yapıyordu, perçinleri filan iyice dağılmıştı.. Değişince kesildi.. Hanginizde ybr egsozu vardı bakıym?
Elde para malesef yok. En iyi seçenek olarak Nisan'a kadar 3-4 bin peşinat biriktirip, XR'ı da 2.5'a falan satıp 6 bin civarı peşinat elde etmek üstünü babamdan faizsiz kredi ile tamamlamak olarak belirledim, şuan kendisinin haberi yok gerçi 2. el ya da 0 km pulsar yakıt ve parça fiyatı da düşünüldüğünde cebime mantıklı geliyor.
Orjinal egzozu takılı hala ilkerabi, krom egzozu takamadım ki... Lanet şey hatalıymış, eğimini iyi vermemişler oturmuyor yerine. Ucuz etin yahnisi işte, g.tümüzde patladı.
Bu egzoz patlatma olayı eski Hilti'de de vardı. Katalitik konvertörü değiştirince düzeldi. Anamur'da ustaya götürmüştüm motoru patlama için, aynı şekilde katalitik konvertörden olduğunu söyledi. Parça bu,
http://www.rialli.com/products/0/120...a-ybr-k-125cc/
-
01 Eylül 2015, 18:42
#1107
kardeşim bu bizim motordaki katalitik konvertör değilki benimkide arızalı bulamıyorum biryerde
-
02 Eylül 2015, 08:58
#1108
Arabalardaki katalitik konvertör tamamen motorla egzost arasında yer alan bir kutu, motordan atılan gazın tamamı bunun içinden geçiyor..
Konvertör görev yapabilmesi için motorun egzost manifoldu ile susturucu tüp arasında bi yerde olmalı, zaten karburatörlü araçlarda değil enjeksiyonlu araçlarda oluyor.. Katalizör denen zımbırtı Başka bir yerdeyse başka bir iş yapıyordur, yani o zaman kovertör filan da değildir. Başka bişeydir.. Nedir?
-
03 Eylül 2015, 21:45
#1109
ilkerabi benimkinin arızalanması sonucu araştırdım bunu bu katalizör denen zımbırtı egsozdan çıkan yanmayan gazları belli bir sistemde hava filtresine göndererek tekrar yakılmasını sağlıyor ve bu sayededirki bu ybr motorların yakıtı çok çok az bir eksisi ise motorun gücünü 2 beygir falan düşürüyor bu sebeptendirki ybrnin katalizörsüz modeli 12 beygirin üzerinde iken katalizörlü modeli 10 beygir benim katalizör bozuldu ve hala bulamadım o boruyu iptal ettim o şekilde kullanıyorum m0otorun gücünde kesinlikle farkedilir bir artış oldu rampalarda bir vites farketti ama biraz daha fazla yakıyor 150lik motorla kapışır o güçte olmayan 150lik bile olabiliyor zaten çinlilerde internette bakarsanız katalizörü kapatan çoğu kişiye rastlayabilirsiniz zaten güç artışı için
-
03 Eylül 2015, 22:12
#1110
ilkerabi, onun adı katalizör değil de, başka birşeydi. Geri dönüşüm pompası sanırım doğru adı, ama malum tamirciler herşeye katalözör deyince
Yarın bir kurcalayım, bulursam fotosunu atarım. Silindirin yanından çıkıp karbüratöre geri dönen bir hortum var ya, onun üzerinde olması lazım o parçanın.
Aslında bu patlama işi bazen hoşuma gidiyor da, olur olmadık yerde çok patlıyor. Geçen bir Avm'nin kapalı garajındayım, gece saat 10 civarı. Yanımdan 6-7 güvenlik geçiyor, ayrılıyorlar. Tam o sırada marşa bastım. Bir patladı egzoz, tabanca atmış gibi ses çıktı. Hemen yanıma gelmeye kalktılar bombacıymışım gibi. Dedim sıkıntı yok, egzoz patladı. İşten ayrılırken de aynı şekilde, tip tip bakıyorlar sanki özellikle yapıyoruz. İlk marşta %90 patlıyor ve çok güçlü bir şekilde patlıyor
-
06 Eylül 2015, 23:25
#1111
Motoru sahibinden'e koydum. Ankara'nın ayazının ve yağmurunun bastırması yakındır. Zaten binemeyeceğim bu uzun süreçte motoru 2800 civarına satabilirsem karıma. Çok da aşağı inmem zaten. Kısmet
Satılırsa, ben de Nisan-Mayıs'a alacağım modeli kesinleştirip, bir miktar nakit biriktirmiş olacağım. İlan onaylandığında linki atarım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:03 ----------
İlanı koyunca şöyle bir baktım, içim bir tuhaf oldu geri sildim Henüz erken anlaşılan, satılmak için yeni yılı beklesin.
Yeni hava filtresi, buji, benzin musluk filtresi sipariş verdim. Buji 5 tl, hava filtresi 9 tl, musluk filtresi 3 tl. Fiyatlar bildiğin nimet.
-
07 Eylül 2015, 12:16
#1112
Ben yazdıkların arasında sadece bujiyi 5 bin km de değiştim 9 bin oldu o bujiyle gidiyorum.
-
07 Eylül 2015, 18:50
#1113
Fabrikanın taktığı (yamaha tabii ki bizimkini bilmem) 6 bin milde değişin diyor. 10bin km eder.. ngk nın iyi bi bujisi ile 15-20 bin arkana bakma. Fiyat olarak da 2-2.5 lira fark vardır.
Satma motoru abicimm..
Yamahalar kaç TL oldu bilmem ama seneye 7 bin olur.. Hem kiminle muhabbet etçez burda sonra..?
-
08 Eylül 2015, 12:36
#1114
Hıç sorma İlkerabi 600 rr sayfasından çok burda takılıyorum
sahibinden de sıfır ilan gördüm 2012 model satılıyor. 1 tane daha alsak mı diye düşünüyorum bende
-
08 Eylül 2015, 23:11
#1115
-
09 Eylül 2015, 12:23
#1116
Gayet diri duruyor resimlerde. Yüksek cc motor alma niyetiniz varsa imkanlar doğrultusunda yanında birde düşük cc olsun
2008 Kanuni seyhan 125, 2013 Kuba xr 125, 2006 Kawasaki ER-6F, 2013 Honda Cbr 600 RR, 2014 YAMAHA XT660ZA, 2019 Hero XPulse 200T, 2023 Moto Guzzi V85TT
-
09 Eylül 2015, 19:27
#1117
Motor satılmış ne yazık ki. Ankarada satılık başka gt650 yok şimdilik. Facebook gt650 turkiye sayfasında bir tane cok temiz var. Takaslık oldugunu soyluyor, mesaj attım nakit satmıyorum diyor. O olay da garip geldi
-
15 Eylül 2015, 17:08
#1118
-
16 Eylül 2015, 23:48
#1119
Halil senin canavar yakıyor maşallah, yavrusu da bana nasip olur belki bakalım Ah bir 250'nin yetip yetmeyeceğinden emin olabilsem, test etme şansım da yok. 0-100'ünün 6.5-7 sn olduğu videolar var aslında ama yokuş performansı vs de önemli benim için. Xr zaman zaman 60'a düşüyor yokuşlarda gitmiyor
Hedefimi öncelikli olarak 2 silindir 650-500cc naked (Aklımda GT650 ve CBF500) olmazsa 250cc ss (GT250R yada CBR 250) olarak belirledim. Bu konuyu buraya milyon kere yazdığımın farkındayım ama hoşgörün, heves işte Boş zamanlarımda komple ilan kovalıyorum. Fırsat motoru bulsam hemen çökeceğim, yoksa Mart'ı bekleyeceğim. Bulursam güzel uygun birşey XR yolcu olur Gönül ister ki ikinci motor olarak köşede dursun, ama bütçe yok. Belki öyle birşey olur ama bakalım.
Herneyse, dönelim XR'a;
Geçen gün sübap sesinden bahsetmiştim, o gece soğuyunca düzeldi. Genleşmeyle ilgili birşey oldu sanırım.
Motor 5900 km'de şuanda, haftasonuna 6100-6200 civarı olur, pazar da yağını değiştiririm. Hava filtresi ve bujiyi geçen hafta değiştirdim zaten. Yine Ipone 10.4 aldım, çok kral yağ imiş. 1800km'dir özelliğini kaybetmedi, eskidiğini hissettirmedi Castrol gibi. Bilirsiniz Castrol varken 1000-1500km de bir değiştirirdim.
Ankara'ya geldiğimden beri motor 2.9lt/100km civarı yakıyor. Çok dur kalk yapmaktan ve ana yollarda mecburen +90km hızlarda gitmekten ötürü sanırım. Bu sefer yumuşak gaz vererek ve 80km hızı geçmeyerek ölçüm yapacağım.
Lastik kalitesi de bir yere kadarmış. Geçen motorun kıçı atıp duruyor, lastik patladı sandım indim baktım, bir sorun yok. Anladım ki cam gibi asfaltta Michelin tutuşu kaybediyor bazen. Islak zeminde de pek farkı yok. Kötü demiyorum, çok kez ani durmam gereken anlarda kurtardı beni. Ama lastiği değiştirmeyi düşünen varsa Michelin yerine Metzeler denesin derim. En azından su kanalları daha fazla.
-
17 Eylül 2015, 20:34
#1120
Sen araya güzel bi cbr 250 koy. Güzel motorlar yakıtı vs adam üzmez. Sonrasında ilerde güzel bişeyler bakarsın ben hyo ya pek girme derim ama sen ne kadar dinlersin bilemem imkanın varsa r25 e yürü ama gerek 2. eli olsun çok pahalı bi motor.
lastikte de dura traction da eydur bilirsiniz
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)