Tabi, yolun buradan geçerse mutlaka haberim olsun, yazın genelde Anamur'dayım
Bu arada konuya giren arkadaşlar, bir önceki sayfanın son mesajında gezi fotoğrafları var, kim vurduya gitmesin
Ters ışığa rağmen güzel fotoğraf.. Ah bi de makinayı yan tutup çekeydin... ah..
O tenha yollarda zevklen gez gez bitmez ha...
Yağmurlardan dolayı motora binemedim doğru dürüst. Yarın gece de Kıbrıs'a dönüyorum. Gözümü karartıp sağnak yağmurda sürüşe çıkmamak için kendimi zor tutuyorum. Haziran'a kadar tekrar ayrılıyoruz motorumla
Cuma günü hava öyle güzeldi ki.. Ulan dedim yarın motoru çıkarayım, işyerine izin günümde bi kontrol atayım. Girdim yanına çalıştırdım da biraz..
Benzin epey uçmuş, yedeğe düşecek nerdeyse...
Cumartesi hava gene kışladı, yağmur, yağmur...
Tam böyle planlanınca olur zaten İlkerabi, sana da bir depoyu tamamıyla yol yaparak bitirmek nasip olmadı, büyük bir çoğunluğu uçuyor heralde
Herşeyin su geçirmezi var da, pantolon yok. Belden aşağıyı ıslatacaz artık. Kafaya koydum bineceğim biraz sonra, hodri meydan
İzin diye bişi yok ki..
Olsaa lastiklere mi acıycam..
İşyerinde kedinin izin hakkı var benim yok..
Yukardaki izin dediğim sadece bir mesai zamanı 10 saattir, yanlış anlaşılmasın..
Belli ki yoğun bir işte çalışıyorsun ilkerabi, allah kolaylık versin. Havalar zaten tırt, ne biz hastalanalım, ne XR'ların kulağına su kaçsın
Hafta sonu benimde var bi planım dağlara doğru, bakalım tutarsa tabi.
Sayın Abilerim ve Kardeşlerim bizim bu Xr'larin hiz limitini arttirabilmemiz icin silindir kitleri mevcut oldugunu duymustum yani Ybr silindir kitlerinin oldugunu..
Peki sizce bu silindir kitlerini taksam nasil bir + veya - olayla karsilasma olasiligim olabilir dusuncelerinizi benimle paylasabilir misiniz ?
Belki 5-10 km daha son süratte artış olabilir ama motor gövdesi hafif olduğu için 90 km lerden sonra denge işi şansa kalıyor. Hafiflik, rahatlık, az yakışı ve titreşimsizlik gibi motorun bütün olumlu yanlarını birkaç km daha hızlı gidebilmek için feda etmeye değer mi sizce...?
İlkerabi'ye katılıyorum.Bunun yanında Ybr motorları, cg'lere nazaran orjinalin dışında pek ayar tutmamaları ile meşhurdur. Yani yağ basıncı az gelir motor kitler, yüksek devirlere çıkamaz, titreşim yapar, krank dayanmaz en sonunda kırılır. Bunlar cc yükselten Ybr'lerde karşıma çıkan şeyler.
2010 Kanuni Breton 21.000km|2013 Kuba XR 125 8.000km|2012 Hyosung GT250R 25.500km|2016 Bajaj Pulsar 200NS 14.500km|2018 Motolux Rossi 50(King 139)|2013 Mondial Mash 150 6.000km|2017 Mondial Drift 135 6000km|2021 RKS Azure 50|2022 Arora Freedom 50|2023 Hero Dash 125
er6 cezalı bu aralar 78 km hızla radara girmişim 391 lira kitlediler 3 hafta önce
Tam takım.
Binecem üstüne vurucam kırbacı gibi olmuş biraz
Zorlu yollara başladık artık.
Herzaman da yoldan gibilmez ki #endurozamanı
Köy evimize geldim nihayet.
Balkonumuzdan bi kare.
Köy yolları. Köy dediğime bakmayın mahalle gibi burası yazın gelenler oluyor. Şimdi kimsecikler yok yayla gibi.
Arazinin dikliğini bilmem fark ettiniz mi ama mecera arıyorken kaldım ya orda ne terler döktüm çkmak için
Kar biraz uzakta kaldı ama neyse bu hafta geliyomuş yine kar belki hafta sonu yine vururum köye doğru.
Günün sonunda Arkadaşımın babasının dükkanda karnımı doyuruyorum. Bu karedeki herkez motorcu ama ben tektim bu gün uzuuuuuun ca bi aranın ardından tek güzeldi tafamı dinledim..
O zaman hic böyle işlere kalkismaya gerek yok , yine tısss tısss keyifle sürmeye devam edeceğiz
Bilgiler ve öneriler icin tesekkurler İlkerabi ve Blackeagletr kardeşim
Halilom gene döktürmüşsün FOTOROMAN'ı... Eline sağlık..
Benim zıpzıpı yine yazlığa kapattım bir hafta önce, Kıbrıs'a sürgün edildik yine son defa Haziran'ın ortasına kadar motorsuzuz yine
Kıprısta havalar iyidir şimdik be yiğenim.. PAPATYALAR AÇMIŞTIR bahse girerim..
Alsaydın motorcağızını da..
Trafik çok ters yannız orda adam tepe sersemi oluyo kavşaklarda..
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)