Millet benzin kokusuna hasret kalmış valla. Biraz ucuzladı ama daha duyamadık kokusunu.
Hava çok soğuk yapınca otogazla çalıştıramazsak diye arabaya biraz koyduk ama daha zor çalışıyor benzinle..
Yani o bakımdan diyorum benzin kokusu da zenginlik alameti oldu..
2010 Kanuni Breton 21.000km|2013 Kuba XR 125 8.000km|2012 Hyosung GT250R 25.500km|2016 Bajaj Pulsar 200NS 14.500km|2018 Motolux Rossi 50(King 139)|2013 Mondial Mash 150 6.000km|2017 Mondial Drift 135 6000km|2021 RKS Azure 50|2022 Arora Freedom 50|2023 Hero Dash 125
Hocam benimde 20 tl benzinle 1lt/4.96 kurus iken yaz aylarinda 130-140 km civari yol yapabiliyordu
4 litre ile 135 km desen.... 100 km de 3 litre yapar. Biraz fazla yaz dönemi için. Tek kişi, karışık ve devrinde kullanımda 1.8 litreye kadar düştüğünü gördüm. Ölçümlerde depo fulleyip bitmeye yakjlaşınca tekrar fulleyip ölçtük ama dur doldu, taştı diyene kadar biraz fark olabiliyor dolumda. Benzin göstergesi 4 e bölünmüş durumda ya.. Bu her bir 1/4 lük kısmı 100 km ve 2 lt olarak hesap edin. Tasarruflu kullanırsanız 1/4 kısımda 110 hatta 115 km yapabilirsiniz. Buna göre de tam depo menzil en az 400 en çok 450 km civarıdır. 10-15 km git gel yapanlar için 14-20 günde bir yakıt ikmali demektir. 8 litre olsa benzin de bugün gene zamlandı zor hesap etçez şimdi...
Günlük ulaşım 2 liranın altına mal oluyor yani kısaca, motordaki rahatı da hiç bir otobuste-minibüste bulamam ..
Kötü havalar sebebi ile motorum baya kir çamur içindeydi.. dün hava güzel olunca hemen kollları sıvadım yıkadım bir güzel cilaladım zincirini temizledim yağladım lastikleri parlattım baya bi detaylı temizlik yaptım tek kalan kısım gösterge tablosunun içi arka civataları sökerek sorunsuzca açabilir miyim acaba? söksem toplayabilir miyim?
temizlik sonrası
masallah pırıl pıril olmus ellerine saglik
seninkide 2012 model galiba jantlardan anladım km saati kapagini bende acmayi dusunuyorum gecen iceriye koyarken duvara geldi ufak bi catlak oldu km kapagi iki parcadan olusuyo biri arkasi biride vites gosterge bolumu ikiye ayriliyor acan varsa banada yardimci olabilir bide arkadaslar bizim motorlarin parcalarinin satildigi bi site biliyormusunuz ??
aynen kardeşim benimki de 2012 model çok saol
http://www.taymot.com/urun/ybr-125-k...plastigi/1024# şöyle bi sitede var ama perakende gönderim yapıyorlar mı bilmiyorum.. ybr 125 yedek parçası şeklinde aratırsan daha rahat bulursun yedek parçayı.. birebir çünkü bütün parçaları
EDİT:
http://www.n11.com/yamaha-ybr-125-go...arca-P17790022 n11 üzerinde de var..
Her iki adres de perakende satış.
2 adet elektrik fişi bir de kilometre telini de söktükten sonra dağıtabilirsiniz tablayı.
Sadece dış kasa veya cam değiştirecekseniz km telini sökmek yeterli olur sanırım.
Fişin biri devir, panel ışıkları, benzin göstergesi içindir. 9 pinlidir. Fişler far çanağı içinde bir arada duruyor.
Diğeri vites dijital göstergesi içindir. 5 veya 6 pinlidir.
Yamaha tablasından küçük bir farkı olduğuna dikkat ediniz, vites kısmı yamahanınkinde yok, burada hasar oluşturmak zor ama ince matkap ucu ve kıl testere ile aynı yuvayı açabilirsiniz..
Ybrnin Komple panel Yan sanayisi 60, orjinali 150 tl ye satıyorlar:
http://www.rialli.com/products/gidon...cc-2004-model/
Ilker abi ben 100 km'de 2.8-3 lt. yakmasina raziyim
Bende 2006 model Honda Cbr125r vardi o canavar 1 lt. benzine 25 km. yol yapiyordu yani 100 km./4 lt. biraz fazla geliyordu acikcasi
Simdi Xr'ımla mutluyum ufacik tefecik memnun edici bir motosiklet kereta Xr
Selam arkadaşlar, sonunda evime geldim, 4 ay sonra motoruma kavuştum Bi-xenon kitim dün gelmiş, ben de bugün hemen taktım. Biraz uzun iş,teferruatı detayı çok ama bir zorluğu yokmuş. Bunlar da uygulamadan sonraki fotoğraflar;
Parklar,
Far açıkken,
Fotolar bir saat önce çekildi, hava aydınlık o yüzden daha aydınlatma fotoları atamıyorum, akşam çıkıp bir sürüş yapacağım. Sonrasında aydınlatma fotolarını da atarım.
2.5 parmak mı?
Epey boş yer varmış kare farın içinde..
Hatasız ve de güzelce olmuş...
Tebrikler..
Saolasın hocam
Aynen 2.5 Ben ön cama dayanır diye düşünüyordum da, baya güzel sığdı içine.
Çok teşekkür ederim, ayrıyetten bixenon'a karar vermemde çok yardımcı oldunuz ilkerabi, onun için de ayrıyetten teşekkür ederim, sonuç mükemmel.
Kısa,
Uzun,
Bu da far çizgisi,
Hiç dağılma yok, o far çizgisi diye attığım fotolardaki yansımalar da farın içini siyaha boyamadığımdan kaynaklı, yolda hiç belli olmuyor. Siyaha boyayınca zamanla pul pul dökülür diye düşündüm, bir de ön cam siyah, ön tarafı iyice boğardı sanırım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:37 ----------
soner4, hocam öncelikle benzin borularına, bakın. Sıkıntı yoksa karbüratörde pislik birikmiştir büyük ihtimalle, musluğun orada da karşılaşmışsınız.
Öncelikle far çok güzel olmuş güle güle kullan forum iyice şenlendi bu ara
soner dostum gazı aniden veriyorsan ilk başta boğulur gibi olur zaten motor.. hatta birden açarsan stop eder.. tek silindir olduğu için gazı ani verdiğinde emme yapamıyor boğuluyor.. bu arada ben kadranı söktüm ama camlarda sararmış temizliğimin bi etkisi olmadı bu arada basit ama dikkatli açmak lazım.. kadran camını sökeyim derken tırnağın birini kırdım ben.. dışını komple değiştirmek farz oldu
aynen bu aralar forum şenlendi baya abi senin dedigin gibi gazi normal verip arttirdigimda sıkıntı yok ama aniden verince boguluyor gazi birakinca normal haline donuyor bi daha gaza aniden yuklenmiyeyim yarin bende acayim km saatini bu arada verdiginiz bilgiler icin hepinize tekekkur ederim ayri ayri bunlar benim icin birer artı verdiginiz bilgilerle yavas yavas ogreniyorum bazi seyleri
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:44 ----------
benzin borularinda bisey yok sorun benim gazı aniden vermemmis gazi aniden verince motor boguluyor biraktigimda eski haline donuyorr gaza yavas yuklendigimde sorun yok saol bu arada bilgi icin
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)