5 liraya almıştım şeritleri ufak bi aparatı var ucunu yapıştırıp tekerleği bir çeviriyorsun hemen yapışıyor birde elinle üzerinden geçersen iyi olur ha bu arada yapıştırmadan önce jantı güzelce sil ben basınçlı suyla bile yıkadım atma olmadı
lastikler çok şık göstermiş motoru bu arada
Aynen benimki de aparatlıydı da geçtiği yeri tutmuyor işte. Şu 4 parça monster marka olanlardan sipariş vermeyi düşünüyorum.
Bu arada bizimkilerin hava filtreleri 2005-2009 ile uyumluymuş, selmani senin taktığın 2004 müş. O kısmı açarak 2005-2009 ile aynı hale gelmiş.
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:09 ----------
Evet önceki hafif arazi lastiklerinden sonra, resmen motorun duruşu değişti. Zaten arka 3.25'ti emanet gibi duruyordu. Sürüş olarak da resmen motorun karakteri değişti diyebilirim.
2010 Kanuni Breton 21.000km|2013 Kuba XR 125 8.000km|2012 Hyosung GT250R 25.500km|2016 Bajaj Pulsar 200NS 14.500km|2018 Motolux Rossi 50(King 139)|2013 Mondial Mash 150 6.000km|2017 Mondial Drift 135 6000km|2021 RKS Azure 50|2022 Arora Freedom 50|2023 Hero Dash 125
ne kadara geldi lastikler
Arkadaslar Malum hava filtresini normal hale getirip ayrıca kutudaki kapali olan deliği acmistim bugün binebildim bekledigim sonucu verdi eskisinden daha performansli oldu sabah rüzgarda yoktu biraz eğimli yolda motor 10000 devire kadar cikti 5.viteste gösterge 130 u gösterdi..ayrıca egsozu actirmayi düşünüyorum maksadim motorun rahatlamasi ..
Blackeagletr lastiklerin hayirli olsun motorun Duruşu bile değişmiş tecrübelerini aktarirsin bizede ama sen hemen değişim yaptigin için fazla anlayamayabilirsin bizim gibi 3/4 bin km yapsaydin motoru değiştirmiş gibi gelecekti eminim bende ilk firsatta bi takim lastik alacagim artik..
Hava filtresi için tavsiyenide dikkate alacağım
Orjinal lastiklerle 250km yaptım. Zaten lastiklere güvenemediğimden hiç sınırlarını zorlamayı düşünmedim, tedbirli kullandım. O yüzden ha o bu kadar yatınca kayıyordu, ıslak zeminde kayıyordu diyemeyeceğim. Ama belirgin farkları yazayım. Eski motorumla da 15 bin km dandik lastiklerle yapmıştım. Hemen hemen aynı lastiklerdi orjinallerle.
Öncelikle ilk yaptığım fren testiydi. Ön freni köküne kadar sıkmama rağmen tekeri kitleyemedim, hiç kızaklamadı lastik. Ciklet gibi yere yapışıyor.
Önceki arka lastik 3.25 olduğu için motorun dönüşü yatışı zor oluyormuş. Şimdi dönerken motor kendiliğinden yatıveriyor.
Virajlarda ister istemez güven veriyor, henüz lastikler rodajda olmasına rağmen kilit taşlı yolda pegleri yere sürttüm, en ufak kaçma hissi olmadı.
Önceki lastikler yolun pürüzlerini hissettiriyordu, bunlar hissettirmiyor.
Şimdilik bunlar dışında aman aman bir durumla karşılaşmadım. Islak zeminde tecrübem olmadı.
Lastik hakkında söyleyebileceğim bir diğer şey, sadece asfalt lastiği olduğudur. Yani hafif arazi ve köy yollarında hayal kırıklığına uğratır. Bunun yanında pek yumuşak hamuru yüzünden lastik çabuk yıpranacaktır. Eğer ara sıra stabil yola çayıra çimene girerim diyorsanız hemen bu lastiği eleyin. Pirelli Dura Traction tercih edin.
Bu arada jant şeritlerinden elimde kalan kadarını çektim. Ön tekerin bir yüzeyinin yarısı eksik kaldı. Onları da jant şeridi elime geçince tamamlayacağım.
sabah rüzgarda yoktu biraz eğimli yolda motor 10000 devire kadar cikti 5.viteste gösterge 130 u gösterdi
henüz lastikler rodajda olmasına rağmen kilit taşlı yolda pegleri yere sürttüm
Çok merak ettim sabahları yürek mi yiyorsunuz şaka bi yana şu iki cümle ile XR ın uygun şartlarda limitlerinin ne olduğu belli oldu diyebilirim.
Bu ön lastiğin su tahliye kanalları niye böyle ters?
Mişlenin sitesinden bakayım dedim, motorsiklet seçince İngiltereye modelini belirtince de feed rss ye atıyo, ordan ileri gidilmiyor!
Sanırım frenlemeyle ilgili. Herhangi bir eksisini görmedim.
Jant şeritlerini hallettim. Kısa zaman içinde fotoğraf atarım.
Titreşimde bir miktar azalma var. Yağ değişiminden sonra iyice azalır heralde.
Ön takımdan lakırdı sesi geliyor hafif bozuk zeminde.Sıkılması gereken yerler var sanırım.
360km oldu motor. Benzin bitmeye yakın, yedeğe geçmeden 420-430'a tamamlayacak kadar benzin vardır heralde.
Yarın da plakam çıkacak büyük ihtimalle, rodajı yarın bitirebilirim
2010 Kanuni Breton 21.000km|2013 Kuba XR 125 8.000km|2012 Hyosung GT250R 25.500km|2016 Bajaj Pulsar 200NS 14.500km|2018 Motolux Rossi 50(King 139)|2013 Mondial Mash 150 6.000km|2017 Mondial Drift 135 6000km|2021 RKS Azure 50|2022 Arora Freedom 50|2023 Hero Dash 125
selamun aleykum cemaati musliminnnn
2.el aldım bgun begenıyordum motoru xr 125 yalnız bı sıkıntı6000 7000 devırde elektrık kesıyr napıcammm
kı yarın mersıne yanı 400 km yol gıtmem gerekıyr
Aküyü düzgün şarj ediyor mu acaba?
Elektrik tesisatında bir hata var, fakat şimdiye kadar böyle bir şey duymadım, stop mu ediyor yoksa elektrik komple mi gidiyor, far açıkken gaz kolunu açıp kapadığınızda far ışığından biraz belli eder kendini. Dinamo/alternatör arızasından ziyade direksiyonun ortasındaki kontak kundağından çıkan kablo ve fişleri kontrol edin komple gidiyorsa. Bir de akü kutup başlarını..
Bu şekilde bırak 400 kilometreyi 4 kilometre yola bile çıkılmaz.
Halilom yürek muhabbeti iyiymis
Blackeagletr o önden ses gelir özellikle plus modelinde kronik sorun diyelim
zaten benim aldigim yerin ustasi (salgın motor) abi bu modeller böyle dedi
Ayrıca bununla ilgili Kuba motora da 2 kez mail attim cevap yok sonra baktim facebook tan sikayetlerinizi gönderin diyor orayada 2 kez gönderdim gene ses yok geçenlerde baktim sikayetlerinizi bize gönderin diye Face den gene paylaşımda bulunmuşlar bende altina yorum yazdim gonderdiklerimiz ne olduda göndereceklerimiz ne olacak diye onlarda sağ olsunlar beni engellediler bende dedim ki ulan servis senin neyine o sayfayi kapattim gerisini zaten biliyorsunuz durum bu kardeşim..
1000 ide devirmişiz 3 ayda doğru düzgün binemesekte :D
Ilker abi bu druma anlam veremiyrum 80 km deponun 4/1 i gitti 4 viteste 80 i gecmiyr
Motorun acilmamasiyla alakasi olabilirmi ? Akude sikinti yok sarj ediyr fari actim bi sikinti yok
4. Vitesde 7500 devirde sıkıstriyorum bosluk veriyo bnzin mi gtmiyo bnmi kullanmayi bilmiyrum
Anlamdim ... Halbuki kndimi bildim bileli kullanyrum mtoruu
Kaç kilometredeki sizin motor, 2. el aldım demiştiniz???
4. viteste zaten 40-50 yapar 5. ye atıcan surat için. Alışana kadar vites aralığı dar geliyor insana. 3. veya 4. vitesde ne kadar bağırtsan da yapacağı hız belli.
4800 km de motr abim bilmiyrum bi gun erteledim yola cikmayi sıkıstrmadan
Gdicem artik
Bak yeni aklıma geliyo.
JİGLE AÇIK KALMIŞ OLMASIN???
Sol tarafta karburatör yanındadır. En aşağıda olacak konumu.
Sizinki en yukarda olabilir.
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)