Kuba XR125 - XR125 Plus Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
23 Nisan 2014, 22:04
#161
@selmani bi senle benim vitesler aynı demek vuruntu meselesi bende de vardı parkede felan direksiyon bilyesinin olduğu yer gevşemiş ( anahtarla sıkılan bi yer değil ) orayı sıkınca ses gitti. Aküleri çok tırt harbiden ben farlar açık gittikten sonra motoru çalıştırmaya kalksam çalışmıyor yan ayaklıktan vurduruyorum. Debriyaj konusunda da katılıyorum baskısını gösterdim iyi dedi usta ama ufaktan silkeliyor yinede. Ama her şeye rağmen motora mok atmak gibi olmasın.Bunlar çıtır şikayetler rahat konforlu ekonomik. Sonuçta ne kadar ekmek o kadar köfte
@cluphit kardeşim sende hoş geldin aramıza motorun benimkinden uzay kafa mod işlerine girmişsin fena olmamış. Kazasız günler
Reklamlar
-
23 Nisan 2014, 23:07
#162
Demek bunların hepsi böyle benimkide 1. 2 ye geçerken iki seferde geçiyor ön taraftan bi vuruntu var direksiyon boslugunuda aldık ses devam ediyor
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:03 ----------
Bir ben resim yukleyemedim
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:05 ----------
Bide siz motorları kaça aldınız ben peşin 2100 tl ye aldım sıfır
-
24 Nisan 2014, 09:00
#163
Yaw halilom Hadi diğerlerine çıtır diyelimde vites geçmiyor onu napcaz
Buarada hiç kalın yağ deneyen oldumu 15/50 falan Vites olayi duzelmezse ben kalin yağ koyayim diyorum
---------- Mesajlar birleştirildi - 08:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:54 ----------
O değilde yazmasak kimse sorunu olduğunundan bahsetmeyecek.. Motorun tek kurtarır yani yakit olayi o herşeyi unutturuyor seri kullanmama rağmen 2.5lt ortalama devam
-
24 Nisan 2014, 09:20
#164
Mehmet seni kazıklamışlar yahu..
Ben 740 peşin, 2000i 9 taksit aldım..
Forumumuza sakallılar gelmeye başlamış, selamlar.
Far sürekli açık gidip far kapalı park açık olarak dönüyorum, gerçi daha bir yıl olmadı alalı ama aküm daha iyi sayılır.
Eski tip amörtisörler, bu dikdörtgen reflektörlü olanlar, ybr nin şimdi taktığı siyah plastik muhafazalı olanlardan daha sağlam bence.
Onlardan da kaldırıma çıkarken yanaşırken yamuluyor diye şikayetler geliyor.
-
24 Nisan 2014, 12:42
#165
ilkerabi adlı üyeden alıntı
Mehmet seni kazıklamışlar yahu..
Ben 740 peşin, 2000i 9 taksit aldım..
Forumumuza sakallılar gelmeye başlamış, selamlar.
Far sürekli açık gidip far kapalı park açık olarak dönüyorum, gerçi daha bir yıl olmadı alalı ama aküm daha iyi sayılır.
Eski tip amörtisörler, bu dikdörtgen reflektörlü olanlar, ybr nin şimdi taktığı siyah plastik muhafazalı olanlardan daha sağlam bence.
Onlardan da kaldırıma çıkarken yanaşırken yamuluyor diye şikayetler geliyor.
SAKALLI ben mi oluyorum ? =)
-
24 Nisan 2014, 18:38
#166
-
24 Nisan 2014, 19:37
#167
vaaay konumuz canlansın ha şöyle yeni arkadaşlar hoşgeldiniz
-
24 Nisan 2014, 20:36
#168
mersinmehmet adlı üyeden alıntı
Demek bunların hepsi böyle benimkide 1. 2 ye geçerken iki seferde geçiyor ön taraftan bi vuruntu var direksiyon boslugunuda aldık ses devam ediyor
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:03 ----------
Bir ben resim yukleyemedim
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:05 ----------
Bide siz motorları kaça aldınız ben peşin 2100 tl ye aldım sıfır
2100 TL ye sıfır nereden aldınız acaba, ben bakıyorum da ikinci elleri bile 2500 üzerinde ? Varsa 2100 e sıfır yazın alayım ben de bir tane
2010 Kanuni Breton 21.000km|2013 Kuba XR 125 8.000km|2012 Hyosung GT250R 25.500km|2016 Bajaj Pulsar 200NS 14.500km|2018 Motolux Rossi 50(King 139)|2013 Mondial Mash 150 6.000km|2017 Mondial Drift 135 6000km|2021 RKS Azure 50|2022 Arora Freedom 50|2023 Hero Dash 125
-
24 Nisan 2014, 20:48
#169
Berber bile 2600 te le istiyo valla:
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...62072659/detay
Temiz XS 125
11 bin km de
-
24 Nisan 2014, 21:15
#170
Ben de 10 taksit 2600 TL aldım 2013 Mayıs ayında. Fiyatlar bu son zamanlarda döviz kurlarının artmasıyla birlikte tüm motosiklet fiyatlarında hareketlenme oldu.
@mersinmehmet bu gün dikkat ettim eskisi kadar olmasa da ufaktan bi tıkırtı var kasislerde felan.
Yaw halilom Hadi diğerlerine çıtır diyelimde vites geçmiyor onu napcaz
@selmani abi çok mu dertlisin bu konuda ben alıştım valla. Benimki sürekli yapmıyor ama alışmışlığım ondandır
vaaay konumuz canlansın ha şöyle yeni arkadaşlar hoşgeldiniz
Sen nerelerdesin yaa??
Eski tip amörtisörler, bu dikdörtgen reflektörlü olanlar, ybr nin şimdi taktığı siyah plastik muhafazalı olanlardan daha sağlam bence.
katılıyorum abi Bu arada yeni zincirime 15 liraya uzak doğu malı sprey zincir yağı aldım. zincire özen var bundan sonra
benim yakıt ortalama 3 litre vites geçişlerim genelde 7-8 bin devir bandında oluyor kimisi tata ta ta
-
24 Nisan 2014, 23:22
#171
ilkerabi adlı üyeden alıntı
Evet evet sen..
Bahsettiğin sakallılarla uzaktan yakından alakam yok motoru alınca bi arkadaş hediye etti bende bi takim bakalım nasıl olacak dedim gayet güzel oldu siyah motora ekstra eksoz delmeymiş şuymuş buymuş hiç sevmem hatta eksozun altındaki ufak deliği çelik yapıştırıcı ile kapattım tam fıtı fıtı ses çıkıyor keşke daha kısık olsa :D
-
25 Nisan 2014, 09:46
#172
Muhabbet olsun diye takılıyorum, bizim motorun kullanıcıları yazmayı pek sevmiyor. Bir nevi teşvik.
Bu fabrikasyon deliği tıkama işi güzel, ben de klavuz çekip bi vidayla kapamayı deneyim bakayım.
Bakın hiç denemediğimiz veya aklımıza gelmeyen şeyleri diğer kullanıcılardan 'denemesi bedava' tarzından öğreniveriyoruz.
-
25 Nisan 2014, 10:33
#173
O kadar uğraşmanıza gerek yok 3-4 tl ye satılan arap yapıştırıcıları var ikisi birbirine karıştırılıyor ondan bi nohut tanesi kadar yapıp deliği kapatın seste güzel bi değişme oluyor.
-
25 Nisan 2014, 17:30
#174
peki o delik ne işe yarıyor abi onu düşündünüzmü hiç neden oraya delik koymuşlar kapatıyoruz ama
-
25 Nisan 2014, 19:20
#175
isobln adlı üyeden alıntı
peki o delik ne işe yarıyor abi onu düşündünüzmü hiç neden oraya delik koymuşlar
kapatıyoruz ama
benim bildiğim o delik ince ayar deliği, yani hava filtresine uygun olarak tam kararında motoru kasmadan veya cok çıkıpta gücünü düşürmemesi için konulan bir delik
-
25 Nisan 2014, 20:22
#176
abi ayarı felan yokta bencede içinde su oluşursa buharlasma vs. yada egzosa su kaçarsa tahliye deliği diye düşünüyorm
-
25 Nisan 2014, 21:15
#177
isobln adlı üyeden alıntı
peki o delik ne işe yarıyor abi onu düşündünüzmü hiç neden oraya delik koymuşlar
kapatıyoruz ama
Deliğin amacı, içerde buharlaşan suyun tahliyesidir. Hemen her motorda mevcut
-
26 Nisan 2014, 16:23
#178
O Bir XR125 Monster Oldu Artık :D
-
26 Nisan 2014, 17:20
#179
kasislerde ön kafa tarafından ses geliyomu sizinde?
-
26 Nisan 2014, 21:46
#180
isobln adlı üyeden alıntı
abi ayarı felan yokta bencede içinde su oluşursa buharlasma vs. yada egzosa su kaçarsa tahliye deliği diye düşünüyorm
hayır tahliye deliği xr 125lerde eğilip bakarsan, egzoz un en dip noktasında ufak bir delik. bende bir ara ordan ayağıma üfleme yapınca farketmiştim
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)