Benim benzin göstergesi bozulmuş çıkma bi tane taktık çalıştı. O panelde de 3 tane ampul kesmiş onları da yaptırdım lan 50 lira para bayıldım. tamircim de sevdiğim bi abimdir. Ama gel gör ki içime bi kor alev düşürdü
Benim benzin göstergesi bozulmuş çıkma bi tane taktık çalıştı. O panelde de 3 tane ampul kesmiş onları da yaptırdım lan 50 lira para bayıldım. tamircim de sevdiğim bi abimdir. Ama gel gör ki içime bi kor alev düşürdü
Benim de gösterge aydınlatmasında bir tane patlak var sanırım, ama yeteri kadar gösteriyor 50 lira bana da biraz fazla geldi, tabi ne kalitede birşey taktığı da önemli.
Kaliteli bişey olduğunu sanmıyorum en nihayetinde çıkma parça. er6 yı da götürüm ufak tefek işlerde para almaz, onları da aradan çıkardı sanırım
Motoru götürdüğünüzde nazlanmadan ve bekletmeden bakıyorsa ve göstergeyi de değiştiyse verilen para çok değil, kendimiz yapsak kargosu, kırılanı, cumartesi-pazarı var... daha pahalıya mal olur. Zevkine uğraşçam vaktim var dersen başka.
Yarın gökgürültülü sağanak yağışlıymış.
Sadece yeni kablolarımı bantlama işim vardı motorda, sonra vuralım yola..
Pazartesi artık..
Der demez ilgilendi de bana söktürdü paneli felan Neyse lafı olmaz aslında her zaman yardımcı olur bana. Ama o 50 lira dedikten sonraki gülüşü lan acaba şaka mı yapıyor dedim içimden başka müşteriler olmasa yapacaktım makarayı da sessizce verdim öyle cebimdeki tek 50 lirayı
cebteki son para tahmin etmediğin şekilde gidince kötü oluyor.. geçen hafta benim arka lastiği akıllı vida parçaladı :( 80 tele lastik 5 tl supap dişliyi sökünce dişli takuzunun da değişmesi gerekiyor dediler oda 10 tl işçilikte 10 tl verdim ve toplamda hiç hesapta olmayan 105 tl cebimden çıktı : ( dizlik ve yazlık bot alacaktım onun parası öylece gitti :(
Halilom tavsiye için teşekkürler. Bot almadan once sizlerede sorarım . Bu arada tavsiyelre açığım fiyatı uygun iyi bir bot varsa önerirsiniz sevinirim
Şu balata spreylerini zincir temizliğinde de kullansak olur mu? bide bu zincirden janta atlayan yağı çıkarır mı? bizim topikte biri yazmıştı sanki ama tam hatırlayamadım.
benimde hayalimde bir r25 var hayırlısı olsun
bende dün ufak bir gezi yaptım çantama doldur yiyeceği attım kendimi dağlara.. pek yol yoktu doğru düzgün.. topraktan taştan aşa aşa gittim
burada rakım 1300 metre.. merkezde rakım 1000 metre.. giderken sıkıntısız gittim fakat döneceğimde motor çalıştı ve 5 saniye sonra stop etti.. ayak marşı el marşı mümkün değil çalışmadı.. dağın başında kaldım diye baya korktum önce.. sonra zar zor tekrar çalıştırdım yine stop etti.. en son biraz düzlüğe inene kadar saldım motoru.. sonra aşağı yola inince çalıştı.. bu durumun karbüratör hava rölanti vs ayarıyla bir alakası olabilir mi? rakımdan dolayı? forumlarda o tarz konulara denk geldim ama bilemedim..
Ben canttaki yağı cam sille çıkardım. Ama ugraşırım dersen sıcak su, bulşık deterjanı ve bulaşık süngeri ile cant pırıl pırıl oldu. Zincir yağı olarakta resmini paylaştığım spreyi kullanıyorum yapış yapış bişi hem akmıyor hemde ortalığı batırmıyor. Sadece spreyi uygularken zincirin arkasına karton gibi bişi koy zincirden başka yerlerde sıçramasın..
Rakımdan dolayı performans düşmesi rölanti düşmesi falan normal de, hiç çalışmayacak duruma gelmesi garip geldi Rölanti normalde çok mu düşük ? Belki biraz yükseltsen çalışırdı.
Yokuş aşağı bir kaç kere vurdurunca çalışması gerekir, akü bitip motoru benzine boğsak bile şaşmaz.. ????
2. viteste yokuş aşağı sal, az hızlanınca debriyajı bırakıver ve şak, almazsa biraz daha salıp tekrar bırak, 3. denemede almıyorsa şöförden hayır yoktur.. Yüksekliklen veya hava ayarlarından vs olsaydı TIRMANIRKEN yolda kalırdın..
Askerde TOROS tatbikatlarında jipleri az itelemedik takımımla, koca telsizler, çift aküyü alo derken bitiriyordu, astsubaylar oturunca şak diye alıyordu, erler olunca 40 derece sıcakta tarlalıkta dört dönüyorduk..
Janttaki yağları, stickerlardan kalan yapışkan artıkları vs.. mazotla temizleyebilirsiniz yanlız fren diskine ve kalipere sıçratmayın, geride biraz yağ bırakıyor.
2010 Kanuni Breton 21.000km|2013 Kuba XR 125 8.000km|2012 Hyosung GT250R 25.500km|2016 Bajaj Pulsar 200NS 14.500km|2018 Motolux Rossi 50(King 139)|2013 Mondial Mash 150 6.000km|2017 Mondial Drift 135 6000km|2021 RKS Azure 50|2022 Arora Freedom 50|2023 Hero Dash 125
Abi mazot da dediğin gibi yağlı bi madde zincir temizliğinde eyvallah ta jantta biraz yağ bırakır. Oda parlaması için ideal herahalde
senin bu kayalıklı resmi görünce benimde geçen sene bu gün yaptığım gezimdeki şu foto geldi aklıma Resimdeki razım 2k lar civarı pek bi sıkıntı yaşamadım. Ama Erzurum ovit dağına düz yolda giderken rakımdan dolayı ( 2640 ) motorun 3. vitesi yukarı çıkmadığına şahit olmuştum. Rakım düşünce kendine gelmişti birazda şişirmiştim esasında motoru.
Bizim uzay kafaya uzun cam nasıl uyarlanabilir diye düşünüyordum. Bildiğiniz gibi Cbf 150 camı geniş geliyor, başka da uyarlanabilecek cam yok.
Derken denk gele şu fotoğrafı gördüm.
Bundan alayım ben dedim, baktım fiyatı 275 lira Dedim ki "Ulan ben bunu yaparım".
Dönünce şundan alıp, birkaç alüminyum plakayla ayarlanabilir cam yapacağım, maaliyeti de en fazla 20-25 lira olacak. O kadar zor olmasa gerek. Düşünen arkadaşlara da fikir olsun.
http://www.kalyoncumotor.com/yamaha-...&category_id=0
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)