Kuba XR125 - XR125 Plus Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
16 Temmuz 2014, 20:36
#341
O patlayan şey nedir yahu?
Onun da bir resmini çekseydin, egzost üzerinden dönüş filan yok ki bizde????
Burada bir gün güneş 2 gün yağmur devam etmekte.
Metrekareye 65 kg inmiş. Gece 4 den gündüz 3 e kadar yağdı. Bazı semtlerde 1. katları su bastı.
Sabah yollar GÖL, felaketti, arabayla zor geldim.. motor yatışta..
Reklamlar
-
16 Temmuz 2014, 21:22
#342
Katalitik konvertör hocam, inanılmaz iğrenç bir gürültü yaptı, o an inip bakmadım egzoz contası yandı dedim de, katalitik konvertör borusu patlamış. Sizde de vardı koruma demiri fotolarından hatırlıyorum.
Patlamış hali yok ne yazık ki iner inmez amerikan bantıyla onardım. Ama şöyle gösterebilirim.
Kırmızıyla işaretlediğim yerde o daire kadar bir patlak oluştu. Bu katalitik konvertör zımbırtısı hiç sevmedim zaten, silindirdeki yanmamış havayı geri karbüratöre üfürüyor, tekrar yakmaya çalışıyor. Bu sıcak oksijeni düşmüş hava da tabiki performansı kötü etkiliyor. 2004 ybr ler gibi iptal edip motorun performansını biraz daha arttırmak mümkün gibi. Tabi bir de Euro 2 egzoz alıp karbüratör ayarı yapmak lazım.
-
17 Temmuz 2014, 09:01
#343
He tamam tamam..
Aşağıda egzost susturucu tarafında da bir hortum oluyor ya şanzımana dönüş, benim kafa oraya gitti ses denince..
Doğru, eski tip krom egzos alırsak uğraşçaz yani bi de ayarla filan demek...
-
17 Temmuz 2014, 15:25
#344
Arıza çıkarırsa takarız artık krom egzoz o bahaneyle performans da artar
Motorun takım çantasının içine bir de elektrik bandı koyacağım, nerede ihtiyaç olacağı belli olmaz, çok işe yarar. Belki yedek buji falanda koyarım
-
17 Temmuz 2014, 18:48
#345
Arabanın sigortasını unutmuşuz,
201 tl cezalı...
Motorunkine de 13 gün kalmış, 39.41 tl de onaaa..
Hadi bilal kim tutar seniii..
Buji bulundurmak pimpiriklik olabilir, ben gezdiriyom.
O yoksa ince zımpara, cuzdanın ruhsatın bir kenarına şööle bıçak gibi ince uzun kesip koymakta fayda var. Yağlandı mı işe yaramaz ama silip bi zımpara ile itmekten çoğu zaman kurtarır!
-
17 Temmuz 2014, 19:29
#346
ilkerabi adlı üyeden alıntı
Arabanın sigortasını unutmuşuz,
201 tl cezalı...
Motorunkine de 13 gün kalmış, 39.41 tl de onaaa..
Hadi bilal kim tutar seniii..
Buji bulundurmak pimpiriklik olabilir, ben gezdiriyom.
O yoksa ince zımpara, cuzdanın ruhsatın bir kenarına şööle bıçak gibi ince uzun kesip koymakta fayda var. Yağlandı mı işe yaramaz ama silip bi zımpara ile itmekten çoğu zaman kurtarır!
nasıl 39 tl abi zorunlu trafik sigortası benim 150 tl bu ay bide mtv2. taksit var 51tl
-
17 Temmuz 2014, 20:13
#347
Yaş 30 üzerindeyse sigorta fiyatlarında ciddi düşüş oluyor da, 39.41 TL biraz hallice ucuz olmuş
-
17 Temmuz 2014, 20:26
#348
Pardon ya yanlış yazmışım..
39.91 TL olacak. Özür dilerim.
Gençlere bilal indirimi yapıyolar İso'cuğum! Benim yaş tırt'ı geçik. Bi de kazasızlık vs var.
-
17 Temmuz 2014, 22:56
#349
-
18 Temmuz 2014, 10:06
#350
Ben katalizör den hemen önceki borunun altına bir delik actim sanildigi gibi seste artis olmadi belki %10 olabilir yakit da etkilenmedi ama motor hissedilir derecede rahatladi önceden tıkandığı yerde simdi hizlanmaya devam ediyor
-
18 Temmuz 2014, 14:46
#351
isobln adlı üyeden alıntı
nasıl 39 tl abi zorunlu trafik sigortası benim 150 tl bu ay bide mtv2. taksit var 51tl
Bugün onları da bayıldık.
2013 model, 2 teker, 125 cc 51 TL..
1993 model, 4 teker 1300 cc 29 TL..
Yaşasın adalet!....
-
19 Temmuz 2014, 23:58
#352
O borunun neden patladığını buldum !
Şimdi o üst kapaktan çıkıp hava filtresine gittiğini düşündüğüm boru, önce katalitik konvertöre gidiyor, katalitik konvertörü sağ yan kapağı çıkarıp deponun altına baktığınızda görebilirsiniz.
Her neyse, bu boru katalitik konvertöre giderken öyle bir kıvrılmış ki, boru bükülmüş ve hava geçişi çok zorlaşmış. Yani burdaki hava akımının zorluğundan dolayı basınca dayanamayıp patlamış borumuz. Boruyu eski haline getiremiyorum, öyle sabitlenmiş. Ancak penseyle sıkınca açılıyor, bırakınca bükülü haline geri dönüyor. Boruyu penseyle sıktığımda ise motorun gazı daha rahat yediğini gördüm.
Pazartesi servise götürüp değiştirteceğim.
-
20 Temmuz 2014, 14:41
#353
-
23 Temmuz 2014, 16:58
#354
-
23 Temmuz 2014, 20:40
#355
Burdayız.
Ben her gün giriyorum foruma.
Lakin motor garajda yatmakta, boş muhabbet olmasın diye yazmıyorum.
Ancak yanan motor ne diye de sormadan olmaz..
-
23 Temmuz 2014, 22:59
#356
Burdayız, ben de güncel bilgi ve tecrübe namına edindiğim herşeyi buraya aktarıyorum
Bir arkadaşım da bu motordan alacak bir sorun olmazsa yakın zamanda. Pek foruma yazmaz da başlığı takip ediyor.
-
24 Temmuz 2014, 22:53
#357
Tamam o zaman bi kaç gün önce yaptığım gezinin resimlerini yukleyecegim toplamda 606 km bir gunde
-
24 Temmuz 2014, 22:54
#358
Çok iyi, merakla bekliyorum
-
25 Temmuz 2014, 17:15
#359
-
25 Temmuz 2014, 18:06
#360
Vayy.. Serindir orada havalar.
Motor aksırmaya başladığında hava filtiresinden biraz daha hava alacak şekilde gevşetmek veya filtireyi komple çıkarmak bir çözüm olabilir mi acaba yüksekte.?
O model rayban ler çok rahattır yani bu arada.. 2 tane kırdım, 3sünü arıyom..
Gene öğrenemedik yanan motoru, bilerek mi yazmıyosun?
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)