Mondial 150 X-treme Max Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
29 Aralık 2015, 23:57
#6961
beyler ben normal asfaltta değil genel olarak arazide kullanmayı planlıyorum xtremenin 0 fiyatlarına yamaha xt125 r satılıyor ve videolardan anladığıma göre xtreme biraz daha hantal görünüyor yada ben öyle anladım siz kullanıcılara sormak istedim aynı paraya 2. el almaya değermi ?
Reklamlar
-
30 Aralık 2015, 00:41
#6962
arkadaşlar max a hangi motorun amortisörlerini uydurabilirim.bıktım artık ayda bir keçe değişmekten.sıfır amortisör aldık oda patladı.araziye girmeden düz yolda nasıl patlıyor anlamıyorum.bana bir yardımcı olun.yuki izci 250 nin amortisörleri uyar mı acaba?
-
31 Aralık 2015, 13:20
#6963
by*cambaz adlı üyeden alıntı
arkadaşlar max a hangi motorun amortisörlerini uydurabilirim.bıktım artık ayda bir keçe değişmekten.sıfır amortisör aldık oda patladı.araziye girmeden düz yolda nasıl patlıyor anlamıyorum.bana bir yardımcı olun.yuki izci 250 nin amortisörleri uyar mı acaba?
iş sadece amortisörü alıp takma ile bitmiyor.
disk baglantı yerlerininde tutması gerek, teker göbek genişliğide aynı olmalı vs vs
Adım
CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
-
01 Ocak 2016, 03:43
#6964
dalangıç adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar merhaba umarım iyisinizdir, Size bi sorum var şuan karabatağın üstünde sava mc24 (120/80/18) lastikler var sorum şu 130/80/18 arka lastik taksam sıkıntı olur mu?birde sipariş verdim arka dişliyi 45 yapıcam ama ön dişliyi değiştirmeyi düşünmüyorum durum bu şimdiden teşekkürler cevap için
Şimdi gördüm mesajını. Ben de arka lastikte 120/80/18 kullanıyorum bir sıkıntı yok merak etme.
Her motorcu bir gün asfaltı tadacaktır
-
01 Ocak 2016, 04:13
#6965
BerkayGünönü adlı üyeden alıntı
Şimdi gördüm mesajını. Ben de arka lastikte 120/80/18 kullanıyorum bir sıkıntı yok merak etme.
Zaten sıkıntı o ölçülerde değil de 130 takarsam ne olur diye sormuştum ki Cem usta bilgilendirdi ama teşekkür ederim cevabın için Bakalım takım fiyat sordum cevap bekliyorum... Ayrıca herkesin yeni yılını kutlarım sağlık olsun gerisi kolay
-
01 Ocak 2016, 15:11
#6966
Bende şimdi karda extreme max ı denicem bakalım karda Nasıl bi macera olcak
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:16 ----------
Ewt gerçekten kardada çok başarılı extreme max.iki gündür motora binmiyordum kardan dolayı dışarıda kitli ve açık alanda yatıyordu motorum tek marşta aldı önceki motorum Honda 250 cbf bile karda marş basar ama çalışmazdı vurdururdum Honda'yı aratmadı maşallah diyelim.ve kar gezim başladı araziye gittim yumuşak karda hiç sıkıntı yok çok rahat gidiyor sert yerlerde patiye biniyo ama vites birde ve debriyajı bırakıp gazlıyınca çok keyifli oluyo.ne kadar anlatsam az yaşamak lazım
-
03 Ocak 2016, 17:26
#6967
by*cambaz adlı üyeden alıntı
arkadaslar elimde xtreme max ın bir adet sıfır komple arka jantı vardır.servis fiyatı 275 tl.isteyene 200 liraya veririm.burada bulunsun
ön olaydı iyiydi bana ön çember lazım
-
03 Ocak 2016, 17:55
#6968
arkadaşlar bu motora rev limiter takılması mümkünmüdür ?
-
08 Ocak 2016, 04:22
#6969
Arkadaşlar xtreme max supermoto jant yapan varmı fiyatı ortalama ne kadar tutar izmir içi şimdiden teşekkürler
-
10 Ocak 2016, 15:24
#6970
yollara ve km lere devam 16.000 km hatırası
Adım
CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
-
10 Ocak 2016, 16:01
#6971
Arkadaslar selam. Motoru soguk havada malum jikle ile calistiriyorum, ancak bi sabah jikle ile calistirip bir miktar motoru isittiktan sonra jikleyi kapattim motor stop etti. Birkac kez daha denedim sorun devam ediyor. Sıkıntı nedir fikri olan var mi???
-
11 Ocak 2016, 15:27
#6972
klien adlı üyeden alıntı
Arkadaslar selam. Motoru soguk havada malum jikle ile calistiriyorum, ancak bi sabah jikle ile calistirip bir miktar motoru isittiktan sonra jikleyi kapattim motor stop etti. Birkac kez daha denedim sorun devam ediyor. Sýkýntý nedir fikri olan var mi???
Rolantiyi biraz arttir
Kafani takma soguklarda ole olabilir
olmazsa karburator ayarlarina bir baktir.
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:01 ----------
normal kamera ile video denemem,
Adım
CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
-
11 Ocak 2016, 16:01
#6973
cenkito adlı üyeden alıntı
çok titreşik ama iyi olmuş
-
12 Ocak 2016, 23:52
#6974
-
13 Ocak 2016, 09:37
#6975
Tolga Can adlı üyeden alıntı
Cem tamda motor bloğunun dibine kamerayı sabitlemişsin. Kulak zarlarıma zorla sahip oldun
Sessiz modda izledim. kamera görüntüsü fena değil. çok fazla sarsıntı da yok. ilki kötü olabilir ama sonrakilerin çok daha güzel olacağına inanıyorum. sabırsızlıkla diğer videolarıda bekliyorum. Cem artık yollarda , hemide görüntülü
tolgacan hem görüntülü hemde yepyeni daha buyuk modifiyelerle dönüyorum
Adım
CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
-
14 Ocak 2016, 04:17
#6976
-
14 Ocak 2016, 13:11
#6977
Tolga Can adlı üyeden alıntı
Tolga sen bu 130 lastiği taktığında iç lastiği de değiştirdin dimi ? Ben asfalt ağırlıklı kullanıyorum 130 asfalt versiyon takmayı düşündüm sonra dedim arka dişli buldum 45 ona da gireyim ama motoru yoracagini söyledi cem usta sonra bizim motorun orjinal lastik ebadını araştırdım 110 gibi şeylerde çıktı karşıma şuan 120 takılı ya dişli değiştirip 120 den devam sirac mesala iyi olur gibi dişli değişmesem motor kalkışta zıplayıp duruyor sende bilirsin, e devamlı uzun yolda kullanıyorum hani 5 -10 km daha fazla hız işime de gelir, e hadi arka yi boşver ön dişliyi 17 yapayım diyorum arkaya göre daha kolay değişmesi ama etki aynı olur mu bilmiyorum hatta dedim ön 90/90/21 arkayı 120/90/18 yapayım dedim asfalt lastiği bulamadım yav çok işi var yaz başına kadar toparlicam inşallah soft çanta içiin yanlara demir yaptırmam lazım, gidon değişmem lazım, sis farı takmam lazım, boyama yapmam lazım, motorun bakıma girmesi lazım debriyaj balatasi şu bu 15000 km geçti gaz teli debriyaj teli değişmedim motor koruma demiri de istiyorum yazarken yoruldum :/
-
14 Ocak 2016, 16:52
#6978
dalangıç adlı üyeden alıntı
Tolga sen bu 130 lastiği taktığında iç lastiği de değiştirdin dimi ? Ben asfalt ağırlıklı kullanıyorum 130 asfalt versiyon takmayı düşündüm sonra dedim arka dişli buldum 45 ona da gireyim ama motoru yoracagini söyledi cem usta sonra bizim motorun orjinal lastik ebadını araştırdım 110 gibi şeylerde çıktı karşıma şuan 120 takılı ya dişli değiştirip 120 den devam sirac mesala iyi olur gibi dişli değişmesem motor kalkışta zıplayıp duruyor sende bilirsin, e devamlı uzun yolda kullanıyorum hani 5 -10 km daha fazla hız işime de gelir, e hadi arka yi boşver ön dişliyi 17 yapayım diyorum arkaya göre daha kolay değişmesi ama etki aynı olur mu bilmiyorum hatta dedim ön 90/90/21 arkayı 120/90/18 yapayım dedim asfalt lastiği bulamadım yav çok işi var yaz başına kadar toparlicam inşallah soft çanta içiin yanlara demir yaptırmam lazım, gidon değişmem lazım, sis farı takmam lazım, boyama yapmam lazım, motorun bakıma girmesi lazım debriyaj balatasi şu bu 15000 km geçti gaz teli debriyaj teli değişmedim motor koruma demiri de istiyorum yazarken yoruldum :/
Can geldi mi dişlin? hani bana ayrıntılı fotolarını atacaktın beklemedeyim, unutma beni
Adım
CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
-
14 Ocak 2016, 18:31
#6979
cenkito adlı üyeden alıntı
Can geldi mi dişlin? hani bana ayrıntılı fotolarını atacaktın
beklemedeyim, unutma beni
Yav o iş de ne oldu anlamadım ki kapıda ödeme şeklinde söyledim ama hiç de aramadım stokta varmı yokmu diye hoş şuan motora birşey yaptıramam da gelsin bakıcam lastik mi dişli mi olayına yani ön de değişebilir arka da lastik aynı ebat kalsa arka dişli değişsem yada sadece ön dişli değişsem yada ben böyle şöyle diye diye yere atsam kendimi delirsem :/
-
14 Ocak 2016, 18:38
#6980
Merhaba arkadaşlar. Benim Lifan ın arka dişlisi fabrika çıkışı 46 diş ön dişlisi 17 diş olarak gelmişti. Bugün sanayide arkayı 42 diş olarak değiştirdim, öne dokunmadım. Motorumu sadece asfaltta kullandığım için böyle birşey yaptım. Gerçekten de 5. viteste 95 km hızda bağırmaya başlayan motor, artık 105 km hızda bağırıyor. Her vites kademesinde belirgin bir rahatlama hissettim.
Ancak kafama takılan bir husus var. Arka dişli ile dişliyi tutan klips arasında 1 mm kadar boşluk var. Dişliyi iki elimle tutup içe dışa 1 mm kadar hareket ettirebiliyorum. Önceki dişli takılıyken bu durum var mıydı hatırlamıyorum. Motorumla değişik hızlarda (max 115 km/h) yaklaşık 70 km kadar kullandım bir anormallik hissetmedim.Montajı yapan ustaya tekrar gittim ve bana bu durumun normal olduğunu söyledi. Siz ne dersiniz, kıymetli fikirlerinize ihtiyacım var.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 21 kullanıcı var. (0 üye ve 21 misafir)