Merhaba,
Berkay'ın kullandığı model linki: https://www.wish.com/search/fog%20li...1da919edc98896
Ürünün çakar şeklinde,uzun ve kısa şeklinde 3 farklı yanma modu mevcut. Özellikle uzun ve çakar modunda aşırı aydınlatıyor. Direk olarak uzun kablosuna bağladık, uzunlara bastığınızda devreye giriyor. Eğer iki kere basarsanız modunu değiştiyor vs. Şuana kadar motorda herhangi problem yok yaklaşık iki aydır ürün kullanıyor
XV
cümleten merhabalar. yaklaşık 1 hafta önce ben de bu motosikleti edinmiş bulunmaktayım. ankara da ikamet etmekteyim. malum ankaranın soğuğunda motor sürmek hatta çalıştırmak bile zor. sizden isteyeceğim yardım ise,motoru jikle ile birlikte hafif gaz vererek çalıştırıyorum, bir iki dakika öyle bekliyorum, ardından elimi gazdan bıraktığım anda stop ediyor. hemen birdha çalıştırmayı deniyorum gene aynı sorun. rölanti ayarını da kaydırdım bayağı bu netice ile. acaba neler yapabilirim? fikirleriniz için şimdiden teşekkürler...
Sis farlarını wish adlı siteden temin ettim. Benim aldığımda 120 liraydı. Link ozgranl arkadaşımın paylaştığı linktir. Ürünün kalitesini tartışmaya bile gerek yok çok çok iyi bir ürün. Farların 3 modu var. bunlardan 1. si en yüksek ışık veren mod
Bu normal kısa farlar
En yüksek ışık modu
Orta ışık modu
Birde çakar modu var fakat onda şöyle bir sıkıntı oldu. Yollayan adam birbirinden farklı yollamış ürünleri bu yüzden çakarlardan biri sürekli yanıp sönerken diğeri 2 saniyede bir 1 saniyeliğine kapanarak çakar yanıyor Değişik bir cümle oldu fakat bunu çok sıkıntı yapmıyorum zaten ben sürekli en yüksek ışık modunda kullanıyorum
Farların kendi üzerinde gelen kelepçe küçük olduğu için nalburdan uygun boyutlarda (Tam ebatını hatırlamıyorum) doğalgaz boru kelepçesi aldım. Zannedersem tanesi 2 liraydı.
Bu küçük olan parça
Bu da aldığım doğalgaz boru kelepçesi
Bu şekilde gözüküyor
Son olarak farları direk olarak uzunlara bağlattım. Kablolardan biri uzunlara diğeri şaseye. Bazen motoru kapatıp açtığımda yada modu değiştirirken küç dalgalandığı için farlar birbirlerinden uyumsuz çalışabiliyor. Örneğin her ikisinin de yüksek modda yanması gerekirken bir tanesi çakar mod veya kısa ışık moduna geçebiliyor. Böyle olduğunda motoru boşa alıp motor çalışır vaziyetteyken marşa basıp bırakıyorum. Böylece farlara giden güçte dalgalanma olduğu için tekrar aynı uyumda çalışıyorlar. Son olarak şunu söyliyim, bu farlar karşıdan gelenler için çok göz alıyor bu yüzden açısını çok kaldırmamakta fayda var. Yoksa karşıdan gelen araç sana sellektör yaparak küfür yediğini anlıyorsun.
Çok iyi olur valla şimdiden teşekkürler.
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:38 ----------
Çok teşekkür ederim anlatım için, sanırım modu olmayan bi sis farı bulsam daha iyi olur bana Kısa yada çakar mod gerekmiyor, facebook grubunda bi arkadaş koruma demiri takmış ybr koruma demiri bende böyle bişey yapıp koruma demirine takmayı düşünüyorum farları
bugün pazar ve benim iç lastik almam gerekti fakat pazar olduğundan ve de bizim ön jantın 21 olmasından dolayı açık yerlerde de bulamadım artık yarını bekleyecegim demem o ki yedeginizde iç lastik bulundurun.
Olaya gelirsek arkadaşın iş yerinin önünde iki gün gelip giden sordu hep, arkasndan bir yere giderken iç lastik sibobun oldugu yerden yırtılmış. Araaa araaa bulamadım tabi bizim ön tekere göre iç lastik, yakın arkadaşım toygarda aynı motordan olması avantajımızla onun ön tekerlegni söküp benimkine takıp getirdik.
pazar günü gaziosmanpaşa meydandan geçen max lı arkadaş buradamı ?
Selam millet uyumayın
Haftasonu Cross gidon ve elcik korumaları taktım, birazdan resimlerini atıcam.
Yağ değişimi yaptım, Castrol racing 5.40 Ful sentetik yağ koydum. Ne farkı oldu.. 10.40'a göre daha titreşimli geldi bana.
Yağ filtresini söktüm çok temiz çıktı.
bugun 2013'teki yorumları okumuştum, dişliden gelen gırcgırc seslerinden şikayet olmuş benim motorda da var özellikle 1.2. viteste çok rahat duyuluyor. Bilgisi olanlar varsa cevaplarını beklerim.
Teşekkürler
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:14 ----------
Elcikleri ters takmışım
Manetler uzun geldi kestim, Bu arada fren maneti 14cm debriyaj 15cm.. baya uzun. Neyse spor manet oldu :p
O eksozdaki FMF ilk günden çıktı
Aldığım gidonda elcik korumayı monte etmek için masif yoktu, tornada uygun parça yapıp diş açtık.
Yav şu Sirkecide aradığını bulamayan bi benmiyim her yeri dolaştım sordum 22mm kros gidon yok dediler, gidon yükseltici yok dediler, elcık koruma sordum yok dediler bana mı garezlerı var anlamadım ki bide mondıal deyince daha bi dışlıyorlar :/ netten alırım ayağıma gelir esnaflık ölmüş ya :(
motoru kullanmadığınız zaman benzin musluğunu kapatın diyo. siz yapıyo musunuz böyle bişey ? ya da yaklaşık kaç gün kullanmayacaksanız yapıyosunuz???
Ben kapıyorum her motorumdada kapadım benzin kesilsin
Uzun süre binmeyeceksem eğer (30 dakikadan fazla) musluğu kapatıyorum. Depodan motora benzin akma ihtimaline karşı yapıyorum bunu. Yani hani akmaz da velev ki aktı demeyeyim diye kapatıyorum sürekli.
Merhabalar , tam olarak 3 aya yakındır xtreme max kullanıcısıyım. Motorum daha 3k kmde , geçen gün servise gittiğimde ön amortisörümün patladığını söylediler hemde ikisinin birden. Sorun şu ki ben bu motorla daha doğru dürüst araziye gitmemişken bunun patlama nedeni ne olabilir motorun hiç 2 tekeri yerden kesilmedi herhangi bir kazada yaşamadım tam 2 haftadır servisten cevap bekliyorum garantiye yollanıcak dediler. Motor yağ akıtmaya başlamıştı o zaman bi sıkıntı fark ettim şimdi yumuşacık oldu amortisör kendi yaptığım baskı ile tamamen oturtabiliyorum. Sorum şu nasıl bir yol izlemeliyim yedek parçada 800 tl gibi bir ücreti var internette. Napalım ne edelim, bu arada sadece sağ ve sol değil ikisi birden.
Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)