Mondial 150 X-treme Max Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
25 Şubat 2015, 17:20
#5841
dalangıç adlı üyeden alıntı
Selamlar arkadaşlar, iyisiniz inşallah. Max de zincir değişen oldumu? Ben bugün yetkili bayii ve servis olan birine gittim dedim orjinal xtreme max zinciri istiyorum bana kimse onun orjinalini almaz bende almıyorum dedi bi zincir markası söyledi oradan kesip takıyorum dedi değişik geldi bana yani böyle mi oluyor genelde olayı nedir bu zincirin?
ben orjınali sipariş ettirip getirtmiştim
gecen de değiştim
adana da bir arkadasım ise sanayi tipi hitachi marka zincir alıp str sine taktı
yeni aldıgından nasıldır bilmiyorum, zaten o motoru da satıyor, apachi aldı.
428 H ölçüsünde aynı bakla sayısında alınıp kullanılabilir
Adım
CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
Reklamlar
-
25 Şubat 2015, 17:22
#5842
cenkito adlı üyeden alıntı
ben orjınali sipariş ettirip getirtmiştim
gecen de değiştim
adana da bir arkadasım ise sanayi tipi hitachi marka zincir alıp str sine taktı
yeni aldıgından nasıldır bilmiyorum, zaten o motoru da satıyor, apachi aldı.
428 H ölçüsünde aynı bakla sayısında alınıp kullanılabilir
Bende hiç macera aramadan orijinalini alayım ozaman, belki gerek yok ama içimden bir ses zincirin kopacak diyor :/
-
25 Şubat 2015, 18:52
#5843
an itibariyle Tam 3yıl ve 12.350 km'yi sorunsuzca geride bırakmıs bulunuyorum.
km az olabilir ancak son yıllarda bel fıtıgım yuzunden arazi gezisi ve uzun yol yolculuk yapmıyorum.
tekeriniz düz bassın
-
25 Şubat 2015, 23:31
#5844
ben dün zincir temizliği hakkında bir kaç sayfa yorum okudum
adamlar büyük makinelerde zinciri gaz yağı veya mazotla temizliyorlar, çokta iyi temizleniyordu
senin fikrin nedir cem, benim motorun zinciri de yaklaşık 9 ile 11 bini bulacak herhalde, tam olarak bilmiyorum ama eski 150cc varken zaten yaklaşık 7 bin olmuştu ve şimdi yeni motorla yine 2 veya 3 bin yaptım
belirli bir km ömrü varmıdır bu zincirlerin
değiştireyim mi yoksa temizlemek yetermi sence...
-
25 Şubat 2015, 23:46
#5845
-
27 Şubat 2015, 22:45
#5846
-
27 Şubat 2015, 22:51
#5847
x-treme max 150 aldım satmak zorunda kaldım viteslerde sorun yaşadım ayağınla odun kırıyorsun sanki umarım seninkinde olmaz.
-
27 Şubat 2015, 22:56
#5848
serdar8787 adlı üyeden alıntı
Bende gaz yağı ile temizledim pırıl pırıl çıktı ortaya zincir dediğin temiz, yağlı, gerginlik ayarı muntazam olmalı
-
27 Şubat 2015, 22:58
#5849
benim max in sol amortisor keceden yag kaciriyordu.sag sol keceleri degistik. yag miktarini ve numarasini bilmedigimiz icin saglam amortisorden cikan yagi baz aldik.amortisorden cikan yagi plastik bardaga bosalttik ve tam 1.7 plastik bardak yag cikti.sanayide yuksek basinc yagi diyerek 1 litresini 8.5 tl ye aldigimiz yagi esit miktarda koyup topladik.amortisor sanki eskisi gibi esnek degil.50 km hizla dip fren yapiyorum ve amortisore baktigimda tozluk kecesi 11 cm asagi iz yapmis.yani okadar ivmeli durusumda 11 cm yumulmus.bu normal mi daha asagilara cokmesi gerekmez miydi.onceden sanki daha cok esniyordu yoksa psikolojik olarak mi boyle hissediyorum.amortisoru nasil test edilir bilmiyorum.birde bukadar kullanici arasinda yag olcusunu bilen yok mu.servisi ve fabrikayi aradim soyleyemeyiz dediler.
Uzun oldu kusura bakmayin tsk.
-
27 Şubat 2015, 22:59
#5850
Arkadaşlar size bisey danışmak istiyorum ben şu sıralar motoru fazla bağırtmaya başladım yüksek devir kullanıyorum bikac gündür bu sıkıntı yaratır mı sonraları?
-
27 Şubat 2015, 23:45
#5851
dalangıç adlı üyeden alıntı
Bende gaz yağı ile temizledim pırıl pırıl çıktı ortaya zincir dediğin temiz, yağlı, gerginlik ayarı muntazam olmalı
evet gaz yağıyla da oluyormuş, ama mazot daha kolay geldi bana
by*cambaz adlı üyeden alıntı
benim max in sol amortisor keceden yag kaciriyordu.sag sol keceleri degistik. yag miktarini ve numarasini bilmedigimiz icin saglam amortisorden cikan yagi baz aldik.amortisorden cikan yagi plastik bardaga bosalttik ve tam 1.7 plastik bardak yag cikti.sanayide yuksek basinc yagi diyerek 1 litresini 8.5 tl ye aldigimiz yagi esit miktarda koyup topladik.amortisor sanki eskisi gibi esnek degil.50 km hizla dip fren yapiyorum ve amortisore baktigimda tozluk kecesi 11 cm asagi iz yapmis.yani okadar ivmeli durusumda 11 cm yumulmus.bu normal mi daha asagilara cokmesi gerekmez miydi.onceden sanki daha cok esniyordu yoksa psikolojik olarak mi boyle hissediyorum.amortisoru nasil test edilir bilmiyorum.birde bukadar kullanici arasinda yag olcusunu bilen yok mu.servisi ve fabrikayi aradim soyleyemeyiz dediler.
Uzun oldu kusura bakmayin tsk.
öncelikle... neden ölçüsünü ve numarasını söyleyemeyiz diyorlar, nasıl yani gizli bir bilgimi bu anlamadım.
benim amortisörler de sert, nekadar indiğini bilmiyorum.... belki sana öyle geliyordur
normalde daha ince yağ konulduğunda daha esnek olmalı
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:43 ----------
MELİH adlı üyeden alıntı
x-treme max 150 aldım satmak zorunda kaldım viteslerde sorun yaşadım ayağınla odun kırıyorsun sanki umarım seninkinde olmaz.
benimkinde vites sorunu yok, arada sırada boşa biraz zor geçiyor okadar
-
28 Şubat 2015, 00:28
#5852
servisten baska biryerde yaptırmasınlar diye söylemiyorlar galiba.esi dostu arkadası mondial servisinde çalısan varsa yardımcı olabilir aslında.burada paylaşılsa bütün max sahipleri faydalanırdı
-
28 Şubat 2015, 09:31
#5853
by*cambaz adlı üyeden alıntı
servisten baska biryerde yaptırmasınlar diye söylemiyorlar galiba.esi dostu arkadası mondial servisinde çalısan varsa yardımcı olabilir aslında.burada paylaşılsa bütün max sahipleri faydalanırdı
evet olabilir ama öğrenilir bence, dur bakalım ben bizim ustalara bi soruyum, mondial bayisindeki ustaları ve patronları iyi tanırım belki söylerler...
---------- Mesajlar birleştirildi - 08:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:12 ----------
Açık hava filitresi uygulaması yaptım arkadaşlar fakat hava ayarını değiştirmek gerekiyor, son gazı yemiyor ama anlık hızlı gaza basmalarda boğulma yapmıyor artık
-
28 Şubat 2015, 11:12
#5854
@serdar8787 valla usta negüzel olurya.acayip dua ederim size haber bekliyorum sizden
-
28 Şubat 2015, 11:48
#5855
valla ben asıl yuksek basınc yagı olayını anlamadım?
forklift yada kepce hidrolik kol yagı mı oluyor o
piyasada motorsiklet amortisör yagları mevcut
http://www.motosikletaksesuarlari.co...or-Yaglari-214
3-5-10-15-20 numara olarak sınıflandırmıs ipone.
miktar olayında ise keske 1.7 pet bardakla ölçecegine cıkan yagı eczaneden alacagın
1 liralık enjektör ile ölçseydin, kesin sonuc alrdın.
bakalım serdar dediğin bilgiye ulasabilecekmi
-
28 Şubat 2015, 13:32
#5856
Arkadaşlar şimdi bizim burda Mondial teknik servisdeki patronu aradım sordum. 10 numara yağ konur diyo, ve diğer amortisörden cikartigi kadar koysun diyo. tam bi ölçüm söylemedi. umarım işe yarar
-
28 Şubat 2015, 13:53
#5857
-
28 Şubat 2015, 14:13
#5858
selamın aleyküm
Arkadaşlar sizden bir bilgi alabilirmiyim
Geçen gün xtreme max'ımla arazide epey bir turladım sonra eve dönüşte çok dik olan bir yerden çıkayım dedim çıktım
sonra hoşuma gittiği için tekrar denedim fakat ilk'inde 2,ci vites ile çıktığımdan bu sefer birle çıkayım dedim
rampaya dayandım patanaj çekmeye başladı sonra gaza asılınca lastik toprağı tuttu ve motor dibimden fırladı tutayım
dedim ama çok dik bir rampa olduğundan tutamadım ve sol tarafa düştü
ayna bağlantı yerinden kırıldı
gidon yamuldu yine
ama en önemlisi benzin deposunun altından karbiratörün oralardan bir yerden benzin akıp geldi ne olduğunu anlamadım bu konu hakkında bana yardımcı olabilirmisiniz.
bu arada bir tecrübe daha edindim dik rampaları asla 1,ci vites ile çıkmayacam
2,ci vetesle çıkacam daha az tehlike oluyor
Sizlere vereceğiniz bilgi için teşekkür ederim kolay gelsin
-
28 Şubat 2015, 14:25
#5859
bugün aküyü kontrol edeyim dedim suyunun bittiğini farkettim
-
28 Şubat 2015, 14:37
#5860
selamın aleyküm
Arkadaşlar sizden bir bilgi alabilirmiyim
Geçen gün xtreme max'ımla arazide epey bir turladım sonra eve dönüşte çok dik olan bir yerden çıkayım dedim çıktım
sonra hoşuma gittiği için tekrar denedim fakat ilk'inde 2,ci vites ile çıktığımdan bu sefer birle çıkayım dedim
rampaya dayandım patanaj çekmeye başladı sonra gaza asılınca lastik toprağı tuttu ve motor dibimden fırladı tutayım
dedim ama çok dik bir rampa olduğundan tutamadım ve sol tarafa düştü
ayna bağlantı yerinden kırıldı
gidon yamuldu yine
ama en önemlisi benzin deposunun altından karbiratörün oralardan bir yerden benzin akıp geldi ne olduğunu anlamadım bu konu hakkında bana yardımcı olabilirmisiniz.
bu arada bir tecrübe daha edindim dik rampaları asla 1,ci vites ile çıkmayacam
2,ci vetesle çıkacam daha az tehlike oluyor
Sizlere vereceğiniz bilgi için teşekkür ederim kolay gelsin
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)