Carbondioxid saol bilgi paylasimin icin.
Diger brolarda yardimci olursa iyi olucak..
Carbondioxid saol bilgi paylasimin icin.
Diger brolarda yardimci olursa iyi olucak..
Arkadaşlar sizin için sticker kiti yapan birisi var konu açmış , buyrun. Bu işi büyütürse güzel şeyler olarbilr gibi geldi.Duke içinde yaparsa iyi olur aslında duke için olanlar çok pahalı 350 tl civarındalar.
http://www.motosiklet.net/forum/moto...-max-icin.html
- Ayağımız kick starta değer değmez, gözümüz dağlara çevrilir.
Arkadaşlar zinciri değişcem orjinal zincirmi alıyım.yoksa piyasadan alan varmı ölçüsü nedir bilemedim için bulaşmadım.zincir sipariş etcem fabrikada 1 ayda yollıcak dıe onlardanda ısteyesım yok.daha kaliteli bi zincir varsa piyasada ölçüsnü bilen söleyebilirmi.
Öncelikle merhabalar;
Ocak sonunda 0 km bir extreme ile aranıza katılmayı düşünüyorum forumun büyük bir kısmını okudum herkes memnun,sıkıntı cıkanlarda hemen halledebilmişler Bende motoru tamamen asfaltta üni'ye gelip giderken birde senede 5-6 kez uzun yolda kullanmayı planlıyorum eger bir sorunla karşılaşırsam "Atilla abi" başta olmak üzere yardımlarınızı bekliyorum,saygılarımla.
fabrikadan orjinalini almana gerek yok diye dusunuyorum zaten piyasada genel olarak 2 boyut var oringsiz fiyatı uygun olan ben kısa olanını aldım bizim orjinal zincirle karsilastirdim cikardiktan sonra 1 bakla kısaydı beni rahatsız etmedi zaten 200km sonra falan baya bi esneme payi olucak onun yani iki boyut var kısa olanını alırsan sorun yasicagini dusunmuyorum ben suan kullanıyorum bi sıkıntı yok..
Just Ride..
Merhaba herkese,
Yaklaşık 20 gündür motosiklete dokunmuyordum. Uzun süre pasif kalması sakıncalı olabilir diye okumuştum bir ara. Motosikleti 20 gün önce de WD-40 ile temizlemiştim. Egsoza da sıkıp temizlemiştrim. Bugün yürüteyim biraz dedim. Hava da 15 derece. Motoru çalıştırmadan önce de 15-20 metre kadar elde yürüttüm. Sonra jikleyi en tepeye alıp marşa bastım. Motor çalıştı ve biraz gaz vererek ısınmasını sağlamaya çalıştım. Aşağı doğru bir baktım egsozden buhar çıkıyor. Daha önce hiç buhar çıktığını görmemiştim. Panikledim. Bunun sebebi WD-40 olabilir mi? Ya da sizin tahmininiz nedir? Şimdiden teşekkür ediyorum.
Hah! İçime su serptiniz. Çok endişe etmiştim. 1 ay kadar önce de tek teker denerken fazla kalkınca motoru bırakıverdim. Yere düşünce egzoz 2cm kadar eğildi. Egzoza mı bir şey yaptım diye düşünüyordum. Fotoğrafı da aşağıdaki linkte.
http://dosya.co/5ebdb9a10b7e3f77/IMG...123_164112.jpg
Buhar ise panik yapacak birşey yok ,egzoz içindeki su bir şekilde buharlaşıyor, ancak duman ise, hava ayarları kontrol edilmeli, motoru çalıştırır çalıştırmaz rölantide sıhhatli çalışıyor ise, siz sakın extra gaz/devir çevirtmeyin.
(kendi motorumda, 1-2 dakika kadar rölantide bekliyorum ilk çalıştırmalarda.).
Motoru ilk çalıştırdığımda gaz vermezsem sürekli istop ediyor. Rölanti vidasını neredeyse sonuna kadar çevirdim yine de ilk çalıştırmada istop ediyor. O yüzden gaz veriyorum ısınana kadar. Şimdi içime kurt düşürdünüz.
Endişe edilecek bir durum değil, hava/rölanti ayarlanması gerekiyor durum bundan ibaret, yapılmazsa bahs ettiğiniz gibi çalışmada zorluk, gaz yememe/performans sorunları oluşur
Tabii hergün bu durumda ise uğraşmamak adına, hava/rölanti ayarından anlayan birine yaptırtmalısınız, yahut , forumda xtrem max için önerilen hava ayar vidası tur sayısı rölanti ayarı hakkında tüyoları araştırmalısınız.
Yahut " ARAMA " Kısmına xtrem max hava gaz ayarı yazıp arama yapın, sizin için arama yapıp 2 örnek sonuca ulaştım saifeleri inceleyin
http://www.motosiklet.net/forum/moto...259-print.html
http://www.motosiklet.net/forum/moto...sligi-192.html
Çok teşekkür ederim. Akşam burayı aramayı düşünüyordum bu ayarlar için. Tekrar sağ olun.
egzosdaki egik önemli değil. sadece görsel kapak egilmiş
jıkle en üstte iken gaz vermeden stop etmesi doğal ellemeyin.
bu baslıkta karburatörü anlattım baslıgı incelerseniz kafanızda soru kalmaz.
ama orta konumda iken ve rolantide acıkken biraz calıstıktan sonra stop etmesi normaldeğil.
Adım CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
motor yan yattıgındaa tahliyeden yakıt atar, bu da o bölgedeki tozu camur eder.
ama karburatörü istersen bir temizletip- kac km bilmiyorum motorun- ayarlarına baktırabilirsin, gec calısması sorunu için.
Motor 1600KM'de. 474'te iken almıştım. Ehliyeti beklediğim için çok kullanamadım. Bu ayın 27'sinde uygulamalı sınav olacak. Heyecanla bekliyorum. Sonra yollara koyulacağım. Eve gelmem birkaç gün sanırım :D
Motor en son 500KM'de bakıma girmişti. 1500'de tekrar götürecektim. Finansal sorunlar yaşıyorum. O yüzden götüremedim. Ocak ayı başını bekliyorum. O zamana kadar da kullanmamaya çalışacağım.
merhaba arkadaşlar bugün xtreme le 2. kere yolda kaldım birincisi iç lastiğim patlamıştı bugünde şilede anlamsız bir şekilde boğularak motor stop etti endüksiyon bobininden start butonuna kadar bakmadığımız yer kalmadı bujiye kadar fakat motor çalışmıyor marş yapıyor bildiğiniz bir durumu varmıdır çelik halatla çekerek geldik yarın servise bırakcam daha 1500 kmde sizlerinde bukadar sık arıza yapıyor mu ?
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)