Selamlar, bende aranıza yeni katıldım, motor ile ilgili en büyük sıkıntım lastikler. Süpermoto' ya çevirmek istiyorum ama İzmir'de ön jantı nerde nasıl bulurum bir fikrim yok. İstanbul vs. de varsa bildiğiniz tanıdığınız bi ustanız-parçacınız öğrenmek isterim. Onun haricinde Motorum 1500km yi geçmesine rağmen 80km de 20-25 lira arasında yakıyor. Genelde 70km'yi geçmiyorum ama bana anormal gelmeye başladı açıkçası. Fabrikasyon yağını motul ile değiştirdim, bujiyi de ona keza ngk yaptım, zincirlerini falan yağlıyorum 200km 'de bir. Özellikle sorunum doğru lastik ve jant. Süpermoto'ya çeviren arkadaşlar var ise bi yardımcı olurlarsa çok sevinirim.
valla yakıt konusunda fazla geldi bana da belki sürekli yuksek devir kullanıyorsundur.
benim motor modifiye haliyle 100 km de karısık kullanımda 3,1 litre civarında yakıyor.
sm olayında bilgim yok, ugrasanlar cvp verebilir
Süpermotoya çeviren arkadaşlar var ama ne yazık ki detaylarını foruma yazmadılar. Yazsalar sizin gibi arkadaşlara yardımcı olmak için hemen foruma taşıyacağız. Yine de o çevrede ki motorcu ve hatta bisikletçi arkadaşları araştırmanızda yarar var.
Yakıt işinde de bir ayarsızlık var hemen bir ustaya git benzinden zarar etme. Ben dip gaz kullanırken bile 100 kilometrede 3,5 litreyi geçemedim hiç.
-61- Önce ADAMLIK Sonra HAYAT -61-
Just Ride..
arkadaşlar tekrar merhaba
90X90X21 ön 120X80X18 arka lastik boyutları sava mc 24 lastik ebatlarını aldığımda hiç birşey yapmadan direk takabilirim dimi emin olamadım da teşekkürler
bi bana kısmet olmadı şu lastik takılır çokta güzel olur
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:02 ----------
Bakın ne ile karşılaştım eski bir model sanırım arka kampana,ön amortisör, 25 cclik bir fark,jant ebatları ve honda yazısı haricinde pek bir fark yok bizimkiyle
Honda XR125
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:01 ----------
SM ciler buda size gelsin
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...88000393/detay
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:36 ----------
bugun ölçüm yaptım,
sürekli sehir içi, hızlanmalarda vs dip gaz, 100 km de 3,23 litre tuketim cıktı.
bence gayet iyi bir deger, sizde durumlar nasıl?
Adım CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
haftasonu istanbuldan kask, mont, pantolon, eldiven işini hallettik,
arka frenin kendi kendine sıkma meselesini hallettik.
Balataların sıkması için sıkılıp açılan mekanizma pas tutmuş maalesef, usta oraların pasını temizledi şimdi sorun çözüldü.
Sırada Arka tekerin kırık tellerinin takılması ve akort kaldı. 35 tl istediler bu iş için.
Rolanti de çalışırken gaz verdiğimizde motor boğuluyor. bu soruna bakılacak. Motordan şıkırtı geliyor usta sekman mı dedi piston mu dedi tam hatırlamıyorum üst kapağı söküp bakacak, yani komple bakım yapılacak.
Bujisini iyi bir buji ile değiştirmek istiyorum. buji kafasını plastik kafa ile değiştirmek istiyorum. Bizim motora uygun olanını nasıl bulabilirim. Birde ön teker değiştireceğim ucuz bir ön teker tavsiyesi alabilirmiyim arazi kullanımına uygun olanlardan.
ben bu swallow markasının arka lastiğini yaklasık 10.000 km kullandım
benim lastik dayanıklı cıktı.
fabrika lastikten cok daha fazla kaymaya meyilli oldugunu unutmazsan, dikkatli olabilirsen kullanılabilir
-
-
-
birde motorun cekişinde calısmasında sıkıntı yoksa sadece ses seni rahatsız ediyorsa hiç elletme,
göz kararı ile yapılan ayarı tutturmak asırı zordur, eskisinden kötü olabilir
piyasada da adam akıllı sentil ile subab ayarlayan yerde görmedim ben !!!
Adım CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
Merhaba arkadaşlar Mersin'de tanıdığı bildiği Xtreme max tan anlayan tavsiye edebileceğiniz ustası yada arkadaşı olan varsa bana özelden iletişim bilgilerini yollarsa çok sevinirim
Merhaba abilerim kardeşlerim 2.el bir max alarak n zamandir hayalini kurdugum max a kavustum diyebilirim. Balikesir bandrmadan katiliyorum araniza. Daha önceden tecrübem var yıllardır ama teknik bilgi açısından sıfırım diyebilirim. Babam bakımını yaptirir ben kullanrdm bir
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:12 ----------
Su anda debriyaj cok sert öncelikle sizlere danışmak istedim ne yapmalıyım. Ayrica sigorta 170 tl çikti 16 plaka araç.
hayırlı olsun,
debriyajın normal motorlardan az sert olması normal, nede olsa max da 6 yaylı debriyaj var.
normal cg lerde 4 yada 5 yay oluyor.
debriyaj halatının düzgün, cok burulmadan cekilmiş olmasına dikkat edin,
iç halatla dıs halat arasına manetin oradan enjektörle motor yagı sıkın, yaglansın. biraz daha yumusayacaktır
Adım CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
Merhaba, bende ilk motorumu aldım tabiki "X Treme Max" yarın teslim alacağım. iki motor arasında kalmıştım cr1 ve max arasında. Bugün gittim max'ı bir denemek istedim direksiyona geçer geçmez abi bu motor benim dedim.
Şimdi sizden bilmediğim konularda bana yardımcı olmanızı istiyorum. Çünkü motoru genelde asfaltta kullanacam ve yedek depo ana depo mavzusunu bilmiyorum birde rölanti varmış o konuda yardımcı olursanız sevinirim. Başka konulardada tavsiyenizi alırım.
öncelikle hayırlı olsun,
o sorduklarınızın hepsi bu baslıkta incelendi acıklandı,
biraz zaman ayırıp baslıgı incelerseniz, sorularınızın cevaplarına ve cok daha fazlasına ulasabilirsiniz
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:45 ----------
Bu motora hangi marka lastik önerirsiniz.? Bende cross'cu olmaya karar verdim. köyde dağ bayır sürücem. hem bu motorun yakıtı nasıl.??
Şu an bu konu içerisinde 20 kullanıcı var. (0 üye ve 20 misafir)