her motorun farklı bir fren karekteristiği vardır,bence o hızda kaza motorun huyuna tam alısamamaktan kaynaklıdır
tabi panik fren ile lastiği kilitlediyseniz yada lastik cok yıpranmıs silik ise durum baska.
birde kullanım tarzı da cok önemlidir, sert ve asabi kullanımda lastiğe cok daha fazla yuk biner.
ben bu lastikle yazın erimiş asvaltta, artcılı artcısız, kısın yagmurda vs vs 10.000 km yol yaptım
http://i.hizliresim.com/OdPv3z.jpg
iki senede kaza değil ,ciddi hic tehlike bile atlatmadım.
iyi sürücü değilimdir ama her zaman cok dikkatli olmaya calısırım, trafiği okumaya calısırım.
daha gecen gün, araziye cıkmadıgım için bosuna lastik daha fazla erimesin diye orjınalini geri taktım.
ve orjınal lastik cadde kullanımda bunlardan cok daha konforlu ve rahatıma geldi