Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Mondial 150 X-treme Max Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #5321

    Üyelik
    17 Mayıs 2011
    Alıntı seliuz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Buradaki linklerde resimli uygulamalar , teknik çizimler ve satışı yapılan bazı siteler war hem uygulama hemde fiyat açısından kafanızda bir fikir oluşturabilir . Sizin 27 lik apachi niz wardı yanlış bilmiyorsam ,ona uyarmı bilemiyorum bunlar gy6 tipi çin motorlarına uyuyor ama hiç bir şey imkansız değildir tabi

    http://www.taobao.web.tr/p-497052284...9Ftirildi.html

    http://www.scooter.web.tr/index.php/...arati?start=18


    http://www.scooter.web.tr/index.php/...gutucu?start=6

    http://tr.aliexpress.com/item/Free-S...094323840.html

    http://www.buychinatao.com/index.php.../id/4447270750


    http://www.advrider.com/forums/showt...666002&page=18


    Fan bile takılabilir

    http://http://www.buychinatao.com/in...id/17678665219

    Cevap ve link'ler için teşekkür ederim.

    Aynen, problemim, daha doğrusu ısınmanın büyük bölümü yan kapaklarda, yani yağdan kaynaklanıyor sanıyorum, su soğutma'ya ek, zihnisinir bide yağ soğutma oldumuydu hem yağ ömrünü artttırmış ve külfetten kurtulmuş olacağaım.

    Buzdolabı modu ile nonstop fantazi uzun yol durumlarına açık hale gelecek, tabii 2 adet fan hali hazırda, bide bu yağ peteğine bir fan atar'isem kıytırık elektrik tesisatı bana ağır küfür edecektir, böylede riski var, verdiğiniz linkleri iyice inceleyeyim, yurt içinden temin ve imkan dahilinde, ve tabii uyum, sağlatabilir isem deneyebilirim (denemeye değer görünüyor.)
    seliuz ve cenkito bunu beğendiler.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #5322
    AttilaXtreme - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Pulsar 200NS
    Dün gece saat 23.00'da işten çıkıp bu motoru yağmurlu bir havada Pulsar'ı 25 km kullandım.
    Tecrübeli olmayanlara yağmurlu havalarda kullanmasını tavsiye etmiyorum. Hele dün akşam rüzgarsızdı. Bir de rüzgar olduğunu düşün. Yanarsın.

    Kuru asfaltta canavar gibi olan motorda yağmurlu havada yollar jilet gibiyken denge menge hikaye oluyor. Tork ve devir bindirme yapıyor ve motoru zaptetmek başlı başına bir iş haline dönüşüyor. Benim çinli X-Treme Max karbüratörlü ve gücü az olduğu için yağmurlu havalarda bundan on kat daha motor. En azından gazı kapattığın an hemen deviri düşürüyor gazladığında ise kendine gelene kadar zaten dengeyi oluşturmuş oluyor. Aman ha, kuru caddede kullanmanın verdiği alışkanlıkla yağmurlu havada kullanmaya kalkmayın. Aklınızın bir köşesine şunu yazarsanız iyi olur "kuru havada pulsar kullanıyorsunuz, yağmurlu havada bambaşka bir motor".

    Kesinlikle birinci viteste çok hafif ve yavaş bir kalkış yapıp hemen ikinci vitese atılması ve yüksek vites düşük hız ile kullanılması gereken bir motor. Üstünde tecavüz etmeye kalksalar 4.500 deviri hadi bilemedin en fazla 5.000 deviri geçmeyeceksin. Çinliler scutterler filan yanından hızla geçip gidecek onlara kafayı takma. Onların durumu farklı.

    Mümkün olduğunca kıyıdan kıyıdan gideceksin. Trafiğe karışsam bile hızlı trafikte gazlar sıyrılırım diye düşünürsen hapı yutarsın. Sakın. Gazladığın an yerdesin.

    Bir de yağmurlu havalarda fren yapma zorunluluğu duyduğunda ön frene arka frenden bir milisaniye önce bas. Motorcu gazlamayı bilen değil motoru durdurmayı bilendir.

    Herkese kazasız belasız sürüşler dilerim.
    Saygılarımla.
    cenkito bunu beğendi.
    -61- Önce ADAMLIK Sonra HAYAT -61-

  3. #5323

    Üyelik
    05 Temmuz 2014
    Şehir
    İstanbul Maltepe - Edirne Enez
    Motosikleti
    MONDİAL X-TREME MAX (alıcak)
    Kötü yol tutuşu lastiklerden kaynaklanıyordur atilla abi fabrika çıkışlı lastiklerse zaman kaybetmeden değiştirmek gerek lastikleri

  4. #5324
    AttilaXtreme - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Pulsar 200NS
    Alıntı TRaKYaLeee adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kötü yol tutuşu lastiklerden kaynaklanıyordur atilla abi fabrika çıkışlı lastiklerse zaman kaybetmeden değiştirmek gerek lastikleri
    Uzun zamandır fabrika çıkışlı lastik kullanmıyorum. Orada anlatmaya çalıştığım şeyler başka Tork ve devire dikkat etsinler.
    -61- Önce ADAMLIK Sonra HAYAT -61-

  5. #5325
    cenkito - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2010
    Şehir
    Adana/Çukurova - Muğla/Fethiye
    Motosikleti
    MONDİAL X-TREME MAXX 200
    buralar baya senlenmiş yoklugumda
    iyisiniz iyi

    buda bizden olsun,
    1 MAX 2 MAXCI (dalangıc ve ben)
    bodrum bulusmamız





    ---------- Mesajlar birleştirildi - 08:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:41 ----------

    Alıntı Atıf Zafrak adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar merhaba

    Bende Mondial 150 X-Treme kullanıcısıyım motoru alalı daha 1 seneyi bile tamamlamadan biraz haşatını çıkarttım. Direksiyon 5 kere değişti, gösterge panelinin alttan demir yeri kırıldı. Ön farın olduğu siyah kapağın eklem yerleri kırıldı. Arka fren demiri yamuldu vs vb..

    Benim sormak istediğim asıl soru şu, motorun her yerini temizletmeme rağmen motor 85 90 dan yukarı çıkamıyor. 85 - 90 a gelince daha da gaz veriyorum ama san ki motor boğulacak gibi oluyor. Kısacası ben kumda bununla sağlam bir düşüş yaptım, o gündür bu gündür motor 85 - 90 dan yukarı çıkmıyor. Hava filtresini vb yerlerini yağını falan her yerini temizlettim değiştirdim, ama nafile motor yine aynı devam ediyor.

    Yaklaşık 1-1.5 aydır sorunum devam ediyor. Bunun neden yapabileceğini dair fikri olan arkadaşlar, abiler var mı acaba ? Neresine bakmak gerekiyor, neresini düzeltmem gerekiyor. Birde sanki şu aralar biraz fazla benzin yiyor gibi, bu konuda da nereye bakmam gerektiğini söylerseniz, yani neden daha fazla benzin yemeye başladı gibi..

    Şimdi'den cevaplarınız için çok teşekkür ediyor, iyi günler diliyorum.
    kartburatör hava ayarına baktır.
    birde jıkle kelebegine bak takılı kalmıs olmasın,
    hava filtre hortumunu cıkartıp o sekilde kontrol et.
    oda orta seviyede takılı kaldı ise dediklerinmi yapar

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 09:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:47 ----------

    Alıntı TRaKYaLeee adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hepinize iyi forumlar forum biraz boştu benimde aklama takılan bir soru var.2. El X-Treme Max'lere bakarken bir ilan gördüm dikatimi çekti.Motorsikletin sahibi ilanda yağ soğutma yazmıştı bende dedim galiba başka bir Motor ile karıştırdı ilana girip bir baktım Motorun Sahibi gerçektende bu işlemi motor üzerinde uygulamış. Bu işlemi yapmanın bir zararı varmıdır ? Yapılırsa fazla bir artısı olurmu ? Fotoğrafları atmaya çalıltım inşallah doğru koymuşumdur :D
    muhtemelen kulbutör kapagındaki gözlem vidasından yag cıkısını alıp,
    yag seviye kontrol yerinden geri vermiş.
    yagı sogutmak için azda olsa fayda saglar ama
    bence uzun vadede hiç saglıklı bir uygulama değil.
    kulbutordeki yag basıncının düşmesi subablara gidecek yagıda azaltacaktır
    asınma ve ısınma artacaktır

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 09:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:03 ----------

    Alıntı seliuz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benim merak ettiğim bu arkadaş bağlantıyı nereden yapmış ? daha önce araştırdıklarımın hepsi gy6 çin motorları için olanlar yani bizim motora uygun olanların bağlantıları sol blok kapağındaki yağ tapasındandı bilenler açıklayabilirse sevinirim .
    seninde sorunun cevabını vermiş oldum
    gy6 kiti daha saglıklı duruyor

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 09:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:06 ----------

    Alıntı emrextreme adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar bu konu hakkında yardımcı olabilecek kimse yok mu?
    orjınal jant 21-1.4

    sen tutarda 1.40 19 lastik takmak istiyorsun ki ön masa ya sıgmaz

    arkaya bile 120-130 ancak sıgıyor

    orjınal göbekle kullanacaksan mevcut cemberle aynı tel sayılı olanından bakmalısın

    ama tel uzunlukları bir muamma olacak. uygun boyda elbet vardır ama nasıl bulursun

    hangi modelle uyumlu olur onu bilemem.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 09:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:11 ----------

    Alıntı cafridion adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Seliuz bendim o siyah r6 nin yaninda, gerci baska max gormedim zaten.
    Şimdi yeni bi sorum var farın duy kismiyla km teli girişi birbirine değiyor bu sebepten 4 kez sigorta değiştirmiştim, halletmistim lakin aşırı baskiyla yine stop ampulu patladi (son sigorta yi 25 lik takmistim) gecen altin elbiseli dayiya giderken de kisa far patladi.
    1 arabadan kalma h4 bulup taktim ( 60 55w) bi sıkıntı olur mu
    2 km telini soktmek zorunda kaldim, araya köprü yapacaktim dayanmaz gibi kırılır kafa. Sizinkiler nasil çözüm oneriniz var mı
    Bu arada sigortayi da 15 e cevirdim.
    h4 araba ampulu 55-60W hem far tasını cok ısıtabilir, eritebilir
    hemde akunu fazla zorlayabilir.

    km teli olayını yeni duydum, yorum yok

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 09:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:14 ----------

    Alıntı kutlay33 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    teşekkürler arkadaşlar. lastikleri değiştirmeden gösterge tablom hala orjinalken görüntü almayı bende düşünüyorum inşallah çekersem kesinlikle burada paylaşırım. karbüratörü mecburen değiştereceğim 5. vitesteki yetmezlik karbüratörden kaynaklanıyor diye düşünüyorum ama daha başka yapılabilecekler için tabiki de üstadların yorum ve tavsiyelerini bekliyorum...
    bence mevcut güç 5 te ust devir yapmaya yetmiyor.

    karburatörü değişsende durum değişmeyebilir.

    ustanda kesin yedek karburatör vardır.

    önce onu taksın bir dene, bosu bosuna masraf yapma
    Adım CEM
    MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
    Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz

  6. #5326

    Üyelik
    05 Temmuz 2014
    Şehir
    İstanbul Maltepe - Edirne Enez
    Motosikleti
    MONDİAL X-TREME MAX (alıcak)
    Cem abi Fotoğraflar çok güzel manzara aynı Fotoğrafçılarda perde indirirler ya arkana manzara resmi gibi onlara benzemiş :D
    cenkito bunu beğendi.

  7. #5327

    Üyelik
    13 Ağustos 2014
    Şehir
    mersin/tarsus
    Motosikleti
    x-treme 150 maxX
    bence mevcut güç 5 te ust devir yapmaya yetmiyor.

    karburatörü değişsende durum değişmeyebilir.

    ustanda kesin yedek karburatör vardır.

    önce onu taksın bir dene, bosu bosuna masraf yapma[/QUOTE]

    karbüratöre gerek kalmadı bu gün lastikler ve ön jant (18) değişiyor. 5. viteste ise durum şöyle: 1., 2., 3. ve 4. viteslerde gerekli akselarasyonu kısa zamanda yapıyor ancak 5. viteste uzun yolda bastıkça 150- 160 (orijinal jant lastik gösterge tablosu) dahası varmı bilemiyorum daha tam dipleyemedim açıkçası korktum. yani hızlanıyor ama kısa sürede değil daha uzun zaman içinde. bana bu kadar sürat kesinlikle lazım olmadığı için ön dişliyi geri 16 takmayı düşünüyorum. yada daha uygun dişli tavsiyesi olan varsa ön/arka ona göre yeniden dizayn edebilirim. bu arada bizim ustaya hafta sonları çırak yazıldık, birde motor büyütüldükten sonra ilk çalışmada egzosun boyalarını yaktı acayip tırstım.
    TRaKYaLeee ve cenkito bunu beğendiler.
    Eyy tank misali kaportasının içinde, çelik güvenlik barlarının arkasında, kuştüyü misali hava yastıklarıyla seyahat eden VATANDAŞ!!! Benim kaportam montum, güvenlik barlarım kemiklerim, tek yastığımda kaskım... senin haklı olman benim ölmemi gerektirmez.!!!

  8. #5328
    dalangıç - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mayıs 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Mondial xtreme max 200
    Alıntı cenkito adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    buralar baya senlenmiş yoklugumda
    iyisiniz iyi

    buda bizden olsun,
    1 MAX 2 MAXCI (dalangıc ve ben)
    bodrum bulusmamız

    http://i.hizliresim.com/vY1yXr.jpg

    http://i.hizliresim.com/1jQ7V5.jpg

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 08:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:41 ----------



    kartburatör hava ayarına baktır.
    birde jıkle kelebegine bak takılı kalmıs olmasın,
    hava filtre hortumunu cıkartıp o sekilde kontrol et.
    oda orta seviyede takılı kaldı ise dediklerinmi yapar

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 09:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:47 ----------



    muhtemelen kulbutör kapagındaki gözlem vidasından yag cıkısını alıp,
    yag seviye kontrol yerinden geri vermiş.
    yagı sogutmak için azda olsa fayda saglar ama
    bence uzun vadede hiç saglıklı bir uygulama değil.
    kulbutordeki yag basıncının düşmesi subablara gidecek yagıda azaltacaktır
    asınma ve ısınma artacaktır

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 09:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:03 ----------



    seninde sorunun cevabını vermiş oldum
    gy6 kiti daha saglıklı duruyor

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 09:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:06 ----------



    orjınal jant 21-1.4

    sen tutarda 1.40 19 lastik takmak istiyorsun ki ön masa ya sıgmaz

    arkaya bile 120-130 ancak sıgıyor

    orjınal göbekle kullanacaksan mevcut cemberle aynı tel sayılı olanından bakmalısın

    ama tel uzunlukları bir muamma olacak. uygun boyda elbet vardır ama nasıl bulursun

    hangi modelle uyumlu olur onu bilemem.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 09:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:11 ----------



    h4 araba ampulu 55-60W hem far tasını cok ısıtabilir, eritebilir
    hemde akunu fazla zorlayabilir.

    km teli olayını yeni duydum, yorum yok

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 09:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:14 ----------



    bence mevcut güç 5 te ust devir yapmaya yetmiyor.

    karburatörü değişsende durum değişmeyebilir.

    ustanda kesin yedek karburatör vardır.

    önce onu taksın bir dene, bosu bosuna masraf yapma
    Valla çok güzel oldu be sohbet,muhabbet aktı gitti zaman inşallah yine buluşur içeriz tatlı tatlı dün gittim savalari taktım güzel oldu yatması kalkması güven veriyor artık şimdi bi boyama işlemi kaldı ondan sonra keyfe devam
    cenkito bunu beğendi.

  9. #5329
    AttilaXtreme - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Pulsar 200NS
    Alıntı cenkito adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    buralar baya senlenmiş yoklugumda
    iyisiniz iyi

    buda bizden olsun,
    1 MAX 2 MAXCI (dalangıc ve ben)
    bodrum bulusmamız

    http://i.hizliresim.com/vY1yXr.jpg

    http://i.hizliresim.com/1jQ7V5.jpg[COLOR="Silver"]
    Tihheytttt! Affiyet olsun aslan kardeşlerime
    cenkito bunu beğendi.
    -61- Önce ADAMLIK Sonra HAYAT -61-

  10. #5330
    demirutku - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Aralık 2011
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    cbr250r
    bakın adamlar tee bodrumda buluşuyo, utanın istanbul maxçılar

  11. #5331
    dalangıç - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mayıs 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Mondial xtreme max 200
    Alıntı AttilaXtreme adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tihheytttt! Affiyet olsun aslan kardeşlerime
    Attila abimizde şen sesi ile katıldı aramıza çok güzel oldu

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 15:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:00 ----------

    Alıntı demirutku adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bakın adamlar tee bodrumda buluşuyo, utanın istanbul maxçılar
    Maxciler toplanmayı sevmiyor bende kapı kapı topluyorum abi naapim ilk Attila abi sonra Cenkito bodrumda benden başka max kullanan da yok galiba :/
    AttilaXtreme, cenkito ve demirutku bunu beğendiler.

  12. #5332
    cenkito - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2010
    Şehir
    Adana/Çukurova - Muğla/Fethiye
    Motosikleti
    MONDİAL X-TREME MAXX 200
    Alıntı TRaKYaLeee adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Cem abi Fotoğraflar çok güzel manzara aynı Fotoğrafçılarda perde indirirler ya arkana manzara resmi gibi onlara benzemiş :D
    valla gün batımına denk geldi cok da güzel oldu

    Alıntı dalangıç adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Valla çok güzel oldu be sohbet,muhabbet aktı gitti zaman inşallah yine buluşur içeriz tatlı tatlı dün gittim savalari taktım güzel oldu yatması kalkması güven veriyor artık şimdi bi boyama işlemi kaldı ondan sonra keyfe devam
    hadi insallah diyelim

    Alıntı AttilaXtreme adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tihheytttt! Affiyet olsun aslan kardeşlerime
    sagol abicim birdahakinde sende olursun insallah
    AttilaXtreme bunu beğendi.
    Adım CEM
    MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
    Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz

  13. #5333
    AttilaXtreme - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Pulsar 200NS
    Ailenin yeni gelini. Oğlum yeni motoru ile.
    Mondial 150 MG King
    demirutku, cenkito ve TRaKYaLeee bunu beğendiler.
    -61- Önce ADAMLIK Sonra HAYAT -61-

  14. #5334
    demirutku - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Aralık 2011
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    cbr250r
    boğaçhan istanbula bi gelse toplanacaz aslında da bi gelemedi sanırım halen

  15. #5335
    cenkito - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2010
    Şehir
    Adana/Çukurova - Muğla/Fethiye
    Motosikleti
    MONDİAL X-TREME MAXX 200
    Alıntı AttilaXtreme adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ailenin yeni gelini. Oğlum yeni motoru ile.
    Mondial 150 MG King
    http://i.hizliresim.com/72RmWa.jpg
    hayırlı olsun attila abim, güle güle kullanın.
    Adım CEM
    MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
    Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz

  16. #5336

    Üyelik
    05 Temmuz 2014
    Şehir
    İstanbul Maltepe - Edirne Enez
    Motosikleti
    MONDİAL X-TREME MAX (alıcak)
    Alıntı AttilaXtreme adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ailenin yeni gelini. Oğlum yeni motoru ile.
    Mondial 150 MG King
    http://i.hizliresim.com/72RmWa.jpg
    Hayırlı olsun Atilla abi Kazasız Belasız Sürer İnşallah

  17. #5337
    cenkito - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2010
    Şehir
    Adana/Çukurova - Muğla/Fethiye
    Motosikleti
    MONDİAL X-TREME MAXX 200
    Alıntı TRaKYaLeee adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hepinize iyi forumlar forum biraz boştu benimde aklama takılan bir soru var.2. El X-Treme Max'lere bakarken bir ilan gördüm dikatimi çekti.Motorsikletin sahibi ilanda yağ soğutma yazmıştı bende dedim galiba başka bir Motor ile karıştırdı ilana girip bir baktım Motorun Sahibi gerçektende bu işlemi motor üzerinde uygulamış. Bu işlemi yapmanın bir zararı varmıdır ? Yapılırsa fazla bir artısı olurmu ? Fotoğrafları atmaya çalıltım inşallah doğru koymuşumdur :D
    http://i.hizliresim.com/OJXoQ4.jpg
    http://i.hizliresim.com/zQz0d7.jpg

    sahibiyle konustum

    eskiye nazaran cok daha saglıklı ve ılık kalıyormus motor blogu.

    saglıklı olarak calısıyormus
    TRaKYaLeee bunu beğendi.
    Adım CEM
    MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
    Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz

  18. #5338

    Üyelik
    05 Temmuz 2014
    Şehir
    İstanbul Maltepe - Edirne Enez
    Motosikleti
    MONDİAL X-TREME MAX (alıcak)
    Teşekkürler cem abi kendi malını övüyorda olabilir
    cenkito bunu beğendi.

  19. #5339
    cenkito - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2010
    Şehir
    Adana/Çukurova - Muğla/Fethiye
    Motosikleti
    MONDİAL X-TREME MAXX 200
    Alıntı TRaKYaLeee adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Teşekkürler cem abi kendi malını övüyorda olabilir
    sahibini tanıyorum ona nasıl olacagı fikrini ben vermiştim

    ihtiyarlık işte forumda görünce nasıl yaptıgını anlamadım cünkü ilave birseylerde yapmıs.

    max face sayfasındaki orjınal resmin altında sagolsun bana da tesekkür etmiş

    AttilaXtreme, TRaKYaLeee ve Carbondioxid bunu beğendiler.
    Adım CEM
    MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
    Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz

  20. #5340

    Üyelik
    13 Ağustos 2014
    Şehir
    mersin/tarsus
    Motosikleti
    x-treme 150 maxX
    Alıntı kutlay33 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bence mevcut güç 5 te ust devir yapmaya yetmiyor.

    karburatörü değişsende durum değişmeyebilir.

    ustanda kesin yedek karburatör vardır.

    önce onu taksın bir dene, bosu bosuna masraf yapma
    karbüratöre gerek kalmadı bu gün lastikler ve ön jant (18) değişiyor. 5. viteste ise durum şöyle: 1., 2., 3. ve 4. viteslerde gerekli akselarasyonu kısa zamanda yapıyor ancak 5. viteste uzun yolda bastıkça 150- 160 (orijinal jant lastik gösterge tablosu) dahası varmı bilemiyorum daha tam dipleyemedim açıkçası korktum. yani hızlanıyor ama kısa sürede değil daha uzun zaman içinde. bana bu kadar sürat kesinlikle lazım olmadığı için ön dişliyi geri 16 takmayı düşünüyorum. yada daha uygun dişli tavsiyesi olan varsa ön/arka ona göre yeniden dizayn edebilirim. bu arada bizim ustaya hafta sonları çırak yazıldık, birde motor büyütüldükten sonra ilk çalışmada egzosun boyalarını yaktı acayip tırstım.[/QUOTE]
    arkadaslar kusura bakmayin yeni farkettim 150-160 degil 120-130 olarak duzeltiyorum hiz konusunu
    cenkito bunu beğendi.
    Eyy tank misali kaportasının içinde, çelik güvenlik barlarının arkasında, kuştüyü misali hava yastıklarıyla seyahat eden VATANDAŞ!!! Benim kaportam montum, güvenlik barlarım kemiklerim, tek yastığımda kaskım... senin haklı olman benim ölmemi gerektirmez.!!!


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 8 kullanıcı var. (0 üye ve 8 misafir)