Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Mondial 150 X-treme Max Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #5281

    Üyelik
    13 Ağustos 2014
    Şehir
    mersin/tarsus
    Motosikleti
    x-treme 150 maxX
    arkadaşlar motor 230 cc ye büyütülüyor ama ben kros tarzı atlama zıplamadan yada süpermoto dan ziyade uzun yol enduroya doğru gidiyorum. ustam bu cc de 17 lik arka cantlarla motorun kontrolunun zor olacağını ve hep yanlamak isteyeceğini söyledi. ben ön arka lastikler 18 inch dişli oranını da 17/34 gibi planlıyorum, sizlerden rica etsem uzun yol enduro için ön arka jant lastik ve ön arka dişli oranlarını nasıl modifiye etmem gerektiği konusunda yardımcı olur musunuz? (bu arada yanlış bir yere daha yazmışım ama neresi bulamadım., silmek için.)
    Eyy tank misali kaportasının içinde, çelik güvenlik barlarının arkasında, kuştüyü misali hava yastıklarıyla seyahat eden VATANDAŞ!!! Benim kaportam montum, güvenlik barlarım kemiklerim, tek yastığımda kaskım... senin haklı olman benim ölmemi gerektirmez.!!!


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #5282
    cenkito - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2010
    Şehir
    Adana/Çukurova - Muğla/Fethiye
    Motosikleti
    MONDİAL X-TREME MAXX 200
    Alıntı kutlay33 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar motor 230 cc ye büyütülüyor ama ben kros tarzı atlama zıplamadan yada süpermoto dan ziyade uzun yol enduroya doğru gidiyorum. ustam bu cc de 17 lik arka cantlarla motorun kontrolunun zor olacağını ve hep yanlamak isteyeceğini söyledi. ben ön arka lastikler 18 inch dişli oranını da 17/34 gibi planlıyorum, sizlerden rica etsem uzun yol enduro için ön arka jant lastik ve ön arka dişli oranlarını nasıl modifiye etmem gerektiği konusunda yardımcı olur musunuz? (bu arada yanlış bir yere daha yazmışım ama neresi bulamadım., silmek için.)


    jant olaylarıyla baska baska arkadas ugrasmıstı benim fikrim yok.

    70-21 debriyaj tası takılacakmı?

    orjınali 75-18 dir, ilk aktarma oranı diye gecer.

    eger oda takılacaksa 17-34 dişli ile 1 . vites yavas kalkıslarda motor yorulur, zorlanır

    yavas gitmek için surekli debriyaj yapman gerekebilir.

    takılmayacaksa sorun olmaz.

    insallah memnun kalırsın sonuctan.

    birde aldıgın , değişecek parcaların listesini, fiyatlarını yazsaydın cok daha iyi olurdu

    ilerde bu işlemleri yapmayı düşünenlere yardımcı olurdu.

    kazasız sürüşler.
    Adım CEM
    MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
    Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz

  3. #5283

    Üyelik
    08 Mayıs 2012
    Şehir
    Kars
    Motosikleti
    cbr 2000rr
    Alıntı demirutku adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    motoru yeni mi aldın yeni aldıysan goptan mı aldın ? egzozdan tanıdım :O
    Aynen goptan aldim haci. 1 ay oluyor egzozun orjinalini alcam bi ara su debriyaj isini bi halletsem...
    Yarın bi nikah isi var yetisebilirsem kemerburgaz a gidicem insallah haberlesiriz gidersen.
    Bir de pazar sabah 10.10 da turkiye motokros sampiyonasi varmis hadimkoy de, gönül istiyor ama bakarsin eserse duserim yola.
    demirutku bunu beğendi.

  4. #5284

    Üyelik
    13 Ağustos 2014
    Şehir
    mersin/tarsus
    Motosikleti
    x-treme 150 maxX
    Alıntı cenkito adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    jant olaylarıyla baska baska arkadas ugrasmıstı benim fikrim yok.

    70-21 debriyaj tası takılacakmı?

    orjınali 75-18 dir, ilk aktarma oranı diye gecer.

    eger oda takılacaksa 17-34 dişli ile 1 . vites yavas kalkıslarda motor yorulur, zorlanır

    yavas gitmek için surekli debriyaj yapman gerekebilir.

    takılmayacaksa sorun olmaz.

    insallah memnun kalırsın sonuctan.

    birde aldıgın , değişecek parcaların listesini, fiyatlarını yazsaydın cok daha iyi olurdu

    ilerde bu işlemleri yapmayı düşünenlere yardımcı olurdu.

    kazasız sürüşler.
    debriyaj tasını senin bir paylaşımında okumuştum onu da değiştirmek istedim ustada aynen senin dediğin gibi söyledi vaz geçtik. usta parçaları getirmiş pazartesi motoru bırakmaya gittiğimde karttan geçecem. kısmet olursa pazartesi parçaları ve fiyatlarını ayrıntılı bir şekilde atarım. hafta içi işten fırsat bulup gidebilirsem yapılış anındaki fotoğraflarını da çekip atmayı düşünüyorum. birde ön jantı 18 yaparsak yüksek hızlarda yan rüzgardan etkilenme az olur diye söyledi ustam kendisine güveniyorum ama makineye lastik konusunda değişiklik yapan arkadaşlardan kullanıcı yorumlarını da almak isterim.
    Eyy tank misali kaportasının içinde, çelik güvenlik barlarının arkasında, kuştüyü misali hava yastıklarıyla seyahat eden VATANDAŞ!!! Benim kaportam montum, güvenlik barlarım kemiklerim, tek yastığımda kaskım... senin haklı olman benim ölmemi gerektirmez.!!!

  5. #5285
    cenkito - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2010
    Şehir
    Adana/Çukurova - Muğla/Fethiye
    Motosikleti
    MONDİAL X-TREME MAXX 200
    ön tarafı dusurmek rüzgar direncini azaltır ama ne kadar rahatlatır bilemem.

    ön jantı değiştikten sonra km göstergesinde gördüğün hızlarda gercek degerler

    olmayacaktır, bunu da unutma.

  6. #5286

    Üyelik
    13 Ağustos 2014
    Şehir
    mersin/tarsus
    Motosikleti
    x-treme 150 maxX
    Alıntı cenkito adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ön tarafı dusurmek rüzgar direncini azaltır ama ne kadar rahatlatır bilemem.

    ön jantı değiştikten sonra km göstergesinde gördüğün hızlarda gercek degerler

    olmayacaktır, bunu da unutma.
    hız işini navi ile çözerimde km işi sakat olacak çünkü onuda yanlış ölçecek... ön tekeri 18 olan bir motorun aparatları uydurulabilir mi acaba???
    Eyy tank misali kaportasının içinde, çelik güvenlik barlarının arkasında, kuştüyü misali hava yastıklarıyla seyahat eden VATANDAŞ!!! Benim kaportam montum, güvenlik barlarım kemiklerim, tek yastığımda kaskım... senin haklı olman benim ölmemi gerektirmez.!!!

  7. #5287
    AttilaXtreme - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Pulsar 200NS
    Alıntı kutlay33 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar motor 230 cc ye büyütülüyor ama ben kros tarzı atlama zıplamadan yada süpermoto dan ziyade uzun yol enduroya doğru gidiyorum. ustam bu cc de 17 lik arka cantlarla motorun kontrolunun zor olacağını ve hep yanlamak isteyeceğini söyledi. ben ön arka lastikler 18 inch dişli oranını da 17/34 gibi planlıyorum, sizlerden rica etsem uzun yol enduro için ön arka jant lastik ve ön arka dişli oranlarını nasıl modifiye etmem gerektiği konusunda yardımcı olur musunuz? (bu arada yanlış bir yere daha yazmışım ama neresi bulamadım., silmek için.)
    Tolga Can yan ve arka çantalarla kullanıyordu. Hiç böyle bir şikayetini duymadım. Ayrıca yük dengeli dağıtıldıktan sonra ve motor ağırlaştıktan sonra niye yanlasın ki? Daha ince tekerlekler de kullandım ama rüzgar haricinde motorun yanladığına şahit olmadım. Bir tek virago 535 diye bir motor almıştım onda mühendislik hatası vardı sanırım dönüşlerde kafayı alta almaya çalışıyordu lanet motor. Bu kadar dengeli bir motor için bu önerme hiç mantıklı gelmiyor bana. Krosta yanlamayan enduroda niye yanlasın?

    Ayrıca bu arada bir pulsar aldım. İkisini sırayla kullanıyorum. Denge açısından Max Pulsarın iki katı motor. İnanılmaz gelecek ama Max rüzgara karşı pulsardan daha mukavemetli. Pulsarın motoru gibi bir motor Max'ta olsa bu dünyada Max'ın üzerine motor tanımam.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:24 ----------

    Pardon baştaki 230 cc yi görmedim. Akşam yorgunluğu kusura bakma.
    TRaKYaLeee, cenkito ve kutlay33 bunu beğendiler.
    -61- Önce ADAMLIK Sonra HAYAT -61-

  8. #5288
    cenkito - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2010
    Şehir
    Adana/Çukurova - Muğla/Fethiye
    Motosikleti
    MONDİAL X-TREME MAXX 200
    Alıntı kutlay33 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hız işini navi ile çözerimde km işi sakat olacak çünkü onuda yanlış ölçecek... ön tekeri 18 olan bir motorun aparatları uydurulabilir mi acaba???
    bakılması lazım,

    ya km redüktöründen (ön tekerdeki mekanizmadan) yada km saatinden farkı vardır.

    redüktörü farklı ise uygun olan bulursan halledersin, yoksa km saatini değişmek gerekebilir
    Adım CEM
    MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
    Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz

  9. #5289

    Üyelik
    13 Ağustos 2014
    Şehir
    mersin/tarsus
    Motosikleti
    x-treme 150 maxX
    Alıntı AttilaXtreme adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tolga Can yan ve arka çantalarla kullanıyordu. Hiç böyle bir şikayetini duymadım. Ayrıca yük dengeli dağıtıldıktan sonra ve motor ağırlaştıktan sonra niye yanlasın ki? Daha ince tekerlekler de kullandım ama rüzgar haricinde motorun yanladığına şahit olmadım. Bir tek virago 535 diye bir motor almıştım onda mühendislik hatası vardı sanırım dönüşlerde kafayı alta almaya çalışıyordu lanet motor. Bu kadar dengeli bir motor için bu önerme hiç mantıklı gelmiyor bana. Krosta yanlamayan enduroda niye yanlasın?

    Ayrıca bu arada bir pulsar aldım. İkisini sırayla kullanıyorum. Denge açısından Max Pulsarın iki katı motor. İnanılmaz gelecek ama Max rüzgara karşı pulsardan daha mukavemetli. Pulsarın motoru gibi bir motor Max'ta olsa bu dünyada Max'ın üzerine motor tanımam.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:24 ----------

    Pardon baştaki 230 cc yi görmedim. Akşam yorgunluğu kusura bakma.
    atilla abicim kendi derdimize daldık bir hayırlı olsun diyemedik, yeni motorun hayırlı uğurlu olsun, allah kaza bela vermesin,tekerine taş gözüne yaş değmesin...
    Eyy tank misali kaportasının içinde, çelik güvenlik barlarının arkasında, kuştüyü misali hava yastıklarıyla seyahat eden VATANDAŞ!!! Benim kaportam montum, güvenlik barlarım kemiklerim, tek yastığımda kaskım... senin haklı olman benim ölmemi gerektirmez.!!!

  10. #5290

    Üyelik
    26 Mayıs 2014
    Arkadaşlar merhaba

    Bende Mondial 150 X-Treme kullanıcısıyım motoru alalı daha 1 seneyi bile tamamlamadan biraz haşatını çıkarttım. Direksiyon 5 kere değişti, gösterge panelinin alttan demir yeri kırıldı. Ön farın olduğu siyah kapağın eklem yerleri kırıldı. Arka fren demiri yamuldu vs vb..

    Benim sormak istediğim asıl soru şu, motorun her yerini temizletmeme rağmen motor 85 90 dan yukarı çıkamıyor. 85 - 90 a gelince daha da gaz veriyorum ama san ki motor boğulacak gibi oluyor. Kısacası ben kumda bununla sağlam bir düşüş yaptım, o gündür bu gündür motor 85 - 90 dan yukarı çıkmıyor. Hava filtresini vb yerlerini yağını falan her yerini temizlettim değiştirdim, ama nafile motor yine aynı devam ediyor.

    Yaklaşık 1-1.5 aydır sorunum devam ediyor. Bunun neden yapabileceğini dair fikri olan arkadaşlar, abiler var mı acaba ? Neresine bakmak gerekiyor, neresini düzeltmem gerekiyor. Birde sanki şu aralar biraz fazla benzin yiyor gibi, bu konuda da nereye bakmam gerektiğini söylerseniz, yani neden daha fazla benzin yemeye başladı gibi..

    Şimdi'den cevaplarınız için çok teşekkür ediyor, iyi günler diliyorum.

  11. #5291
    demirutku - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Aralık 2011
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    cbr250r
    Alıntı tamayaytam adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Anlıyorum . Belki bu başlıktaki arkadaşların paylaşımları mevcuttur ancak benim youtube da gördüğüm şey genelde patika yol gezisi oluyor. Ben ise daha çok teknik geliştirme üzerinde durmak istiyorum. Bir çeşit spor amaçlı kullanacağım yani. Eğer kütüklerin ve engellerin üzerinden geçmeye dayanabilir , dik yokuşları çıkmaya dayanabilirse almayı düşüneceğim. Düşme kalkmalarda illaki bir yerleri kırılabilir , ancak parça fiyatlarının uygunluğu yüzünden daha cesur girebileceğim bu işe. Bunu yapabilmem lazım mesela.
    http://www.youtube.com/watch?v=hqbccymFkQc

    [video]http://www.youtube.com/watch?v=hqbccymFkQc[/url]
    o hareketleri 1 sen yapaman,2 hadi yaptın diyelim o kütük üzerinde çevirsen şaseyi bırakırsın senin ilacın crf.

    bu arada bugün nasıl becerdiysem ön kaldırdıktan sonra ön teker yere değdiği gibi gaz verdiğimde puff taak etti aha dedim zincir koptu. bi indim arka zincir atmış bildiğin pisiklet gibi arka dişliden zincir atmış allahtan gop meydandaydım hemen aşşağıya ustaya götürdüm, ön dişli tarafını açtı hafif bi parça kırmış sanırım, zincir sıkışmış ön tarafta. düzeltti bastım 40km beylikdüzüne geldim. bi göstermem gerekicek sanırım. çok fazla hor kullanmaya gelebilen bi motosiklet değil yaklaşık 6bin km kullandıktan sonra bunu söyliyebilirim.

  12. #5292

    Üyelik
    12 Ağustos 2014
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Şu an yapayalnız :(
    Herkese merhaba,

    Xtreme Max'te bir problem meydana geldi. Motora bir gaz verdiğim zaman pata pata yapıyor, sanki tekliyor gibi. Gazı sonuna kadar açınca 1-2 saniye sonra kurtarıyor. Vites değiştirdiğimde yine, vitese göre devir düşükken pata pata yapıyor, yani gaz bir gidiyor bir itmiyor gibi bir şey oluyor. Karbüratörü temizledik iki kez ama nafile. Şu an servis sorunu anlamaya çalışıyor. Buji değiştirmiş, o da karbüratörü temizlemiş ama olmamış. Pazartesi beyin siparişi verecekmiş. Bir de öyle bakıp sorunun nereden kaynaklandığını bulmaya çalışacak. Sizce sorun nereden kaynaklanıyor olabilir.

  13. #5293

    Üyelik
    05 Temmuz 2014
    Şehir
    İstanbul Maltepe - Edirne Enez
    Motosikleti
    MONDİAL X-TREME MAX (alıcak)
    Alıntı demirutku adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    o hareketleri 1 sen yapaman,2 hadi yaptın diyelim o kütük üzerinde çevirsen şaseyi bırakırsın senin ilacın crf.

    bu arada bugün nasıl becerdiysem ön kaldırdıktan sonra ön teker yere değdiği gibi gaz verdiğimde puff taak etti aha dedim zincir koptu. bi indim arka zincir atmış bildiğin pisiklet gibi arka dişliden zincir atmış allahtan gop meydandaydım hemen aşşağıya ustaya götürdüm, ön dişli tarafını açtı hafif bi parça kırmış sanırım, zincir sıkışmış ön tarafta. düzeltti bastım 40km beylikdüzüne geldim. bi göstermem gerekicek sanırım. çok fazla hor kullanmaya gelebilen bi motosiklet değil yaklaşık 6bin km kullandıktan sonra bunu söyliyebilirim.
    Geçmiş olsun zincir orjinalmiydi ?

  14. #5294

    Üyelik
    07 Mart 2008
    Arkadaşım benim paylaştığım videolar zaten eğitim videoları. Nasıl yapılacağını anlatıyor. Orada olabildiğince yavaş kullanmaya çalışarak kendinizi nasıl geliştireceğiniz anlatılıyor. Ama güvensizliğinize hak veriyorum Görünen o ki Türkiye de zaten bu şekil hatta şu şekil kullanabilen yok. Teşekkür ederim benim sorduğum soruya cevap vermişsiniz zaten. Ben crf bakayım.


    Alıntı demirutku adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    o hareketleri 1 sen yapaman,2 hadi yaptın diyelim o kütük üzerinde çevirsen şaseyi bırakırsın senin ilacın crf.

    bu arada bugün nasıl becerdiysem ön kaldırdıktan sonra ön teker yere değdiği gibi gaz verdiğimde puff taak etti aha dedim zincir koptu. bi indim arka zincir atmış bildiğin pisiklet gibi arka dişliden zincir atmış allahtan gop meydandaydım hemen aşşağıya ustaya götürdüm, ön dişli tarafını açtı hafif bi parça kırmış sanırım, zincir sıkışmış ön tarafta. düzeltti bastım 40km beylikdüzüne geldim. bi göstermem gerekicek sanırım. çok fazla hor kullanmaya gelebilen bi motosiklet değil yaklaşık 6bin km kullandıktan sonra bunu söyliyebilirim.

  15. #5295
    demirutku - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Aralık 2011
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    cbr250r
    Alıntı TRaKYaLeee adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Geçmiş olsun zincir orjinalmiydi ?
    aynen orjinaldi ki düzenli yağliyip geriyodum haftada bir

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:51 ----------

    Alıntı tamayaytam adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşım benim paylaştığım videolar zaten eğitim videoları. Nasıl yapılacağını anlatıyor. Orada olabildiğince yavaş kullanmaya çalışarak kendinizi nasıl geliştireceğiniz anlatılıyor. Ama güvensizliğinize hak veriyorum Görünen o ki Türkiye de zaten bu şekil hatta şu şekil http://www.youtube.com/watch?v=znJjTrGf-88 kullanabilen yok. Teşekkür ederim benim sorduğum soruya cevap vermişsiniz zaten. Ben crf bakayım.
    yok yahu gayet sağlam endurocular da vardır türkiyede fakat, bu iş 3-5bin lira ile yapılabilecek bi iş değil. x treme max parasına anca üstünü başını düzersin anca.

  16. #5296

    Üyelik
    29 Ağustos 2014
    Merhabalar
    Motosiklete heves saldım yıllardır vardı ama sözdeydi taki arkadaşın chopper yavrusu kuba superlight 200 ünü kullanana kadar. Fakat şöyle bir sorun vardı boy. 1.90 boyunda kalıplı olduğum için bindiğimde motor küçücük okyuncak gibi duruyordu. Bu nedenle önce regal raptor daytona 250 inceledim şyi tam bana göre ama fiyat çok geldi sonra pulsar 200ns güzel geldi ama yine fiyatta sıkıntı vardı. Sonra xtreme max ı gördüm fotoğraftan ve çok hoşuma gitti. Kuba black cat e binmiştim boyut olarak bana göreydi ve xtreme max daha büyük boyut olduğundan boyuma gideceğini düşündüm ve bu motora karar kıldım. Hem boyut olarak hem maddi olarak biriktirerek yetişebileceğim motor bunu buldum. Kısmet olursa önce motosiklet ehliyetimi alıcam sonrada kendimi hazırlayıp bu motoru almak niyetindeyim. Öncelikle öğrenciyim üniversitede ve birazdan aklımdaki uzunca soruları sizlere sıralamak istiyorum iyi forumlar.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:14 ----------

    1-) ben motoru %90 asfaltta kullanıcam. Motor asfaltta kullanıma uygun mudur ? Eğer asfaltta kullanırsam tahmini lastik ömrü ne kadar olur ve yeni lastik fiyatlwrı nelerdir? Neden bu kadar detay soruyosun derseniz. Ailemi tehlikeli olduğundan zor ikna ettim habire şu lazım bu lazım siye maddi rahatsız edemiycem. O yüzden aldıktan sonra çok masraf yapmamam lazım
    2-) motosikletin motorunun ömrü kaç bin km dir. Aşağı yukarı ortalama şu kadar bin km sonra motor biter gibi yorum bekliyorum.
    3-) motosiklet km de maç kurul yakıyor acaba şehir içi ve şehir dışı
    4-şehir dışı demişken hava soğutmalı olduğundan bu tip soğutmalı motorlar uzun yol yapmıyor şişiyor ve motora zararlı diye duydum ?
    4-) şehir dışı yol yapanlar var galiba okuduğum kadarıyla yapılabiliyorsa durmadan kaç km yol yapılabilir ? Ve zorlamadan motoru yormadan son viteste en uygun hız nedir ? Arkadaşın motoru max 100-110 yapıyor iki arkadaş şöyle tır tarzı vs yapabilinirliği için uzun yol ne kadar yapılır vs sordum.
    5-)kronik bir rahatsızlığı varmıdır?
    6-)benzin göstergesi yokmuş bu büyük sıkıntımı ?
    7-)Aldığım zaman motora güzel bakarsam bebi kaç yıl götürür çünkü öğrenci olduğumdan uzun yıllar motoru değiştiremem.
    8-)bir motorun yıllık benzin hariç bakım vs masrafı ne kadar olur ?
    9-) son olarak motorda eksik gördükleriniz vs ile igli genel bir yorum ?

    Bu kadar soru sormamın sebebi. Motors yeni ikna etmişken aldıktan sonra habire motosiklet masrafıyla ve sorunlarıyla boğuşup ailemin motoru sattırma gibi n
    Yetlere girmemesi için soruyprum. Şimdiden değerli yorumlarınız için teşekkürler.

  17. #5297
    AttilaXtreme - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Pulsar 200NS
    Alıntı Stradasc adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhabalar
    Motosiklete heves saldım yıllardır vardı ama sözdeydi taki arkadaşın chopper yavrusu kuba superlight 200 ünü kullanana kadar. Fakat şöyle bir sorun vardı boy. 1.90 boyunda kalıplı olduğum için bindiğimde motor küçücük okyuncak gibi duruyordu. Bu nedenle önce regal raptor daytona 250 inceledim şyi tam bana göre ama fiyat çok geldi sonra pulsar 200ns güzel geldi ama yine fiyatta sıkıntı vardı. Sonra xtreme max ı gördüm fotoğraftan ve çok hoşuma gitti. Kuba black cat e binmiştim boyut olarak bana göreydi ve xtreme max daha büyük boyut olduğundan boyuma gideceğini düşündüm ve bu motora karar kıldım. Hem boyut olarak hem maddi olarak biriktirerek yetişebileceğim motor bunu buldum. Kısmet olursa önce motosiklet ehliyetimi alıcam sonrada kendimi hazırlayıp bu motoru almak niyetindeyim. Öncelikle öğrenciyim üniversitede ve birazdan aklımdaki uzunca soruları sizlere sıralamak istiyorum iyi forumlar.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:14 ----------

    1-) ben motoru %90 asfaltta kullanıcam. Motor asfaltta kullanıma uygun mudur ? Eğer asfaltta kullanırsam tahmini lastik ömrü ne kadar olur ve yeni lastik fiyatlwrı nelerdir? Neden bu kadar detay soruyosun derseniz. Ailemi tehlikeli olduğundan zor ikna ettim habire şu lazım bu lazım siye maddi rahatsız edemiycem. O yüzden aldıktan sonra çok masraf yapmamam lazım
    2-) motosikletin motorunun ömrü kaç bin km dir. Aşağı yukarı ortalama şu kadar bin km sonra motor biter gibi yorum bekliyorum.
    3-) motosiklet km de maç kurul yakıyor acaba şehir içi ve şehir dışı
    4-şehir dışı demişken hava soğutmalı olduğundan bu tip soğutmalı motorlar uzun yol yapmıyor şişiyor ve motora zararlı diye duydum ?
    4-) şehir dışı yol yapanlar var galiba okuduğum kadarıyla yapılabiliyorsa durmadan kaç km yol yapılabilir ? Ve zorlamadan motoru yormadan son viteste en uygun hız nedir ? Arkadaşın motoru max 100-110 yapıyor iki arkadaş şöyle tır tarzı vs yapabilinirliği için uzun yol ne kadar yapılır vs sordum.
    5-)kronik bir rahatsızlığı varmıdır?
    6-)benzin göstergesi yokmuş bu büyük sıkıntımı ?
    7-)Aldığım zaman motora güzel bakarsam bebi kaç yıl götürür çünkü öğrenci olduğumdan uzun yıllar motoru değiştiremem.
    8-)bir motorun yıllık benzin hariç bakım vs masrafı ne kadar olur ?
    9-) son olarak motorda eksik gördükleriniz vs ile igli genel bir yorum ?

    Bu kadar soru sormamın sebebi. Motors yeni ikna etmişken aldıktan sonra habire motosiklet masrafıyla ve sorunlarıyla boğuşup ailemin motoru sattırma gibi n
    Yetlere girmemesi için soruyprum. Şimdiden değerli yorumlarınız için teşekkürler.
    Bloğu ve forumu geriye doğru oku. Aklna takılan olursa yine cevaplarız
    http://xtrememaxsevdalilari.blogspot.ch/
    cenkito bunu beğendi.
    -61- Önce ADAMLIK Sonra HAYAT -61-

  18. #5298

    Üyelik
    08 Mayıs 2012
    Şehir
    Kars
    Motosikleti
    cbr 2000rr
    url=http://hizliresim.com/RElqg6][/url]
    Gelemeyenler cok şey kaçırdı

  19. #5299

    Üyelik
    29 Ağustos 2014
    Alıntı AttilaXtreme adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bloğu ve forumu geriye doğru oku. Aklna takılan olursa yine cevaplarız
    http://xtrememaxsevdalilari.blogspot.ch/
    Teşekkürler..

  20. #5300

    Üyelik
    05 Temmuz 2014
    Şehir
    İstanbul Maltepe - Edirne Enez
    Motosikleti
    MONDİAL X-TREME MAX (alıcak)
    Maaşallah çok güzel geçmişe benziyor :D


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 9 kullanıcı var. (0 üye ve 9 misafir)