arkadaşlar https://www.youtube.com/watch?v=s_uKQiybJYw linkteki motor markasını bilen varmı
Eyy tank misali kaportasının içinde, çelik güvenlik barlarının arkasında, kuştüyü misali hava yastıklarıyla seyahat eden VATANDAŞ!!! Benim kaportam montum, güvenlik barlarım kemiklerim, tek yastığımda kaskım... senin haklı olman benim ölmemi gerektirmez.!!!
Ben tahminici 2 gün sürmüştür dedim bir günden bile az sürmüş.Diğer forumlarda herkez hava soğutmalı motorla saat başı mola ver yoksa çok ısınır vs. Derlerdi bende edirne istanbul arasını herhalde 6 saatde alırım diye düşünüyordum :D
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:05 ----------
Hyosung RT 125
Ege üstünden gitseydim uzatırdım geziyi aslında öyle plan yaptım ama hesapta olmayan bi durumdan fethiyeden geri döndüm sonra direk istanbul. Valla ben bi yağına bi vidasina dikkat ediyorum birde yüksek vites düşük hız yapmıyorum motoru dinliyorum devrini tutturmaya çalışıyorum tamam 150 - 170 yapmıyor ama taa en baştan hız aramıyordum ammaaa yokuşa geldim mi affetmem geçen yokuş yukarı zıpladım far lambası tasın içine düştü Max iyidir gider durur frenleri güzel şekli güzel fiyatı güzel ama servisler tam kaka! Servis dedim bak şekerim yükseldi yeminle :/
Kaç metre zıpladın merak ettim nasıl çıktı lamba :D doğru motor 150 yapmıyor ama yinede ideal hızlara ulaşıyor. Orta devirlerdede kullanınca tahminimce fazla ısınmaz :D Servis işindede İşini bilen bir usta bulmak gerekiyor fakat Büyükşehirler haricinde servisler çok seyrek
o kadar kalın lastik avantaj mı? dezavantaj mı?
Eyy tank misali kaportasının içinde, çelik güvenlik barlarının arkasında, kuştüyü misali hava yastıklarıyla seyahat eden VATANDAŞ!!! Benim kaportam montum, güvenlik barlarım kemiklerim, tek yastığımda kaskım... senin haklı olman benim ölmemi gerektirmez.!!!
ne kadar kalın lastik , hangi lastik?
cok kalın lastik olursa motoru yorar cevirmesi zor olur
hyo 125 i yu kasıt ettiysen eger
amortisörün görevinin belli kısmını lastik alıyor.
lastik te esniyor. modele o lastiği uygun görmüş takmıslar. ama piyasada bulmak zor diye biliyorum en azından TR de bir aralar öle idi
Birde arka lastik dişli değil crosada pek uygun sayılmaz o motor yerdende yeterince yüksek değil
istediğin gibi kullan ağır trafikte her türlü ısınıyo(durup bi 5-10dk dinlendirme gereği duyuyorum bazen, tabi balta girmemiş istanbul trafiğinde) ve anlamadığım bi şekilde debriyaj baya geriye kayıyo hatta tutmiycak hale geldi geçenlerde durup düzelttim(ağır trafikte oluyo). ideal hız tabi kişiden kişiye göre değişir ama ortalama 100 fit ölümüne 110 anca(göstergenin yalancısıyım)
Eyy tank misali kaportasının içinde, çelik güvenlik barlarının arkasında, kuştüyü misali hava yastıklarıyla seyahat eden VATANDAŞ!!! Benim kaportam montum, güvenlik barlarım kemiklerim, tek yastığımda kaskım... senin haklı olman benim ölmemi gerektirmez.!!!
sağol attila abi ondan haberim var o toklaştırıyor diye biliyorum benim istediğim biraz o 2 zamanlılar gibi nası denir bilmiyorum ince bagıran bi ses işte :D sanırım olmuyor, en iyisi 5-10 yıl sonra bi ktm almak :D
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:09 ----------
bir iki engebeden azıcık hopladı plakadada catlak vardı ilk aldıgım günden beri her geçen gün büyüyordu ilerde durdum düşmüşmü diye düşmezmi, şükür buldum. vidalar sağlam, siyah plastik kap kırılmış bide plaka bu halde. yeniletince yine oda sallanmadan dolayı iyice catlayıp böyle koparsa? buna bi çözüm varmı bildiğiniz uyguladığınız?
tolgacan plakanın arkasına komple sac plaka cekip percinleyip o sekilde saglamlastırıp geri takmıstı.
bende ise motor 30 aylık olmasına ragmen hiçbirsey olmadı
muhtemelen en baslardan beri dediğim plaka aydınlatma zamazingosunu iptal edip
plakayı direk arka camurluga takmamın faydası vardır.
o parca bosuna agırlık ve agırlık dolayısıylada titresim ve ses yapıyor.
arka camurlugu bile üstten kırabilir
senin o begendiğin zamanlı sesi bizim motorda yakalayamazsın
ama az da olsa yaklasabilirsin, bunun içinde motorun subab zamanlayıcı egzantirik bademini
değişmek lazım, gaz koluna dokundugun anda eskiye nazaran cok daha hızlı devirlenir,
ama uzun ömürlü olmaz, o yuksek devire cok hızlı cıktıgı için belli süre sonra subabları
yakabilir, o zamanda motor kitler
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:56 ----------
bu arada gecen sehirler arası yolda bir tane honda fizy scoter gördüm
gavur yaklasık 120 ile rampaya sardı,
tabi ben 130 civarı oldugumdan rampanın ortasında ne yaptı bilmiyorum.
diyecegim o ki bundan sonra hızlı motor tavsiye isteyenlere onu bile tavsiye edebilirim.
scoterla hız bana göre değil, riskli buluyorum yoksa babamın honda Ps 150 si var ben daha 60-70
den yukarı görmedim , onda da deneme yapasım geliyor arada
Adım CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
Arkadaşlar merhaba. Youtube da araştırdım fakat çok fazla xtreme max içeren enduro videosu bulamadım. Merak ettiğim bir şeyi sormak istiyorum. Xtreme max aşağıda paylaşacağım videodaki antrenmanlara dayanabilir mi? Pek nazik kullanılmayacak ancak ben bunu ikinci bir motor olarak alıp kabiliyetlerimi geliştirmek için kullanmak istiyorum. Parça fiyatlarının ve başlangıç maliyetinin uygunluğu beni cezbetti.
Cevaplarsanız sevinirim.
Anlıyorum . Belki bu başlıktaki arkadaşların paylaşımları mevcuttur ancak benim youtube da gördüğüm şey genelde patika yol gezisi oluyor. Ben ise daha çok teknik geliştirme üzerinde durmak istiyorum. Bir çeşit spor amaçlı kullanacağım yani. Eğer kütüklerin ve engellerin üzerinden geçmeye dayanabilir , dik yokuşları çıkmaya dayanabilirse almayı düşüneceğim. Düşme kalkmalarda illaki bir yerleri kırılabilir , ancak parça fiyatlarının uygunluğu yüzünden daha cesur girebileceğim bu işe. Bunu yapabilmem lazım mesela.
http://www.youtube.com/watch?v=hqbccymFkQc
max bu atlama ve bu inişlere dayandı
ama dengesiz olarak inersen bir yerleri dagılabilir
Evet bunlar güzelmiş gerçekten. Üzerindeki standart lastikleri sanırım.
Şu an bu konu içerisinde 14 kullanıcı var. (0 üye ve 14 misafir)