Adım CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
x-Tream Max'in gösterge panelini değiştirebiliyormuyuz ? Mağlum üstündeki panelde Benzin göstergesi devir saaati yok. Başka bir gösterge paneli taktırsak olurmu ?
devir saati için değiştirilebilir. elektirik tesisatına ek hatla calısır.
ancak benzin göstergesi için benzin deposununda değişmesi lazım
[QUOTE=cenkito;3417805]devir saati için değiştirilebilir. elektirik tesisatına ek hatla calısır.
ancak benzin göstergesi için benzin deposununda değişmesi lazım[/QUOTE
Cevabın için teşekkürler. Artık benzini de km saatinden hesaplarız.
Abiii kendim dagitiyorum motoru biseyolursa ffacebook tan ekleyiver sorayim be ya.
Mesela bi sivi conta alayim mi kapagi acinca ne cikacak karsima tekrar takinca yag kacmasin.
www.facebook.com/yasinsancakdar
sıvı conta alma. orjınalı kullan.
olmadı tanıdık yer varsa yedek conta takımı al(parcacılarda tek olmaz takım olur) kullanmazsan iade et.
yada mondial servisten sadece debriyaj kapak contası al 2,5 - 3 lira tanesi
tüm modeller yaklasık aynı ellerinde yedekte vardır
Arkadaslar artik Maximi satma karari aldim sahibindede ilanda isteyen varsa forumdan birine satmak isterim
Herkese merhaba,
Bir hafta önce bir Xtreme Max de ben aldım. Alır almaz foruma üye oldum tabii. Biraz kafanızı ütülemeye ihtiyacım olabilir diye düşündüm. Mazur göreceğinizi umut ediyorum. Motoru ikinci el aldım. 474 km'deydi. Rodaja uygun kullandığını söyledi satan arkadaş. Motorda bazı şeylerin normal olup olmadığını merak ettiğim için sizlere danışmaya geldim. İlk soruları kısa tutacağım. Daha ilk mesajdan canınızı çok sıkmayayım. Sorularım şöyle olacak:
1- İkinci viteste kalkmanın bir sakıncası olabilir mi?
2- Asıl mesele bu aslında. Motor çalışırken sanki kaşığı bir tencerenin etrafına sürtüyormuş gibi ses geliyor. Yalnız sürekli olarak değil, zaman zaman duyuyorum bu sesi. Ayrıca arada da çiğdem çitliyormuş gibi "çit....çit........çit" diye bir ses geliyor.
3- Motor çalışır durumdayken jikleyi en üst kademeye getirdiğimde motor istop ediyor. Bunun nedeni hakkında fikri olan var mı?
Herkese şimdiden teşekkür ediyorum.
1- 2. viteste kalkmamayı deneyin motoru germeyin.
2- hava soğuk olduğu zamanlarda orta oda olmadı en üst kademede çalıştırın. stop etmesi isi en üst kademe de çalıştırdığınız için yapıyor normaldir. havayı kapatıp direk benzin aldığı için havadan dolayı yakım yapamadığı için stop ediyor normal havalarda lütfen denemeyin, ihtiyaç duymadığınız sürece hiç kullanmayın.
Cevap için teşekkür ederim. Bu arada az önce motoru tekrar çalıştırarak kontrol etmek istedim ve "çit" sesinin daha sık geldiğini duydum. Emin değilim ama sanki bu ses başlarda hiç yoktu. Şu an binmeye korkuyorum motor zarar görecek diye.
Bende ilk zamanlar sesler duyardım egzozdan küçük yaratıklar çıkacak gibi oluyordu 3 ayda 3000 km yapınca ses, titreşim ıvır zıvır kesti şimdilerde hayvanın ağzına ağzına vuruyorum benim sorunum lastik sava dedik adamlar sallamadı pirelli pahalı ama savanın sallamasindan iyidir.
Bodrum da Max kullanan yok mu hiç yalnız kaldım buralarda :(
Tekrar selamlar. Dün debriyaj kapağın soktum yayla biraz uğraştım aynen tekrar taktım pek fayda olmadı ama uğraşma cok zevkli, bi ara tekrar dagitip conta yay neyin degistirecegim. kkapağı sokerken iki tane tornavida kırdım. Bugun Koçtaş tan lokma takımı aldim 60 tl ye ucuza kacmayin paraniza yazik.
Bugün de yine Ağva turu yapacağız. 2 motor 3 kişi 6 da yola çıkarız diyoruz dönüş cuma. Imkani olanı cay icmeye beklerim. FFacebook tan ulasabilirsiniz.
Cem abiye de yardımları için tekrar teşekkür ediyorum
Merhaba,
Yine bir soruyla karşınızdayım. Lastiklerin hava basıncı kaç bar olmalıdır? Kullandığım lastikler orijinal lastiklerdir.
25-30 psi arası iyidir.
cadede yumusak kullanım yapıyorsan 25 psi-bar yeterli
ama kaldırımlara sert cıkıp iniyorsan, atlama zıplama yapıyorsan daha fazla bas
Çoğunlukla asfaltta kullanıyorum, ama vitesler olsun, frenleme olsun, kullanıma alışabilmek için dağda taşlı mıcırlı, yer yer çukurlu bir yerde antrenman yapıyorum. Çoğunlukla düz bir yer. Atlama zıplama yok.
eger kaldırım kösesi gibi keskin köşeye yere vurmassan az havada yeterli.
birde asırı sert fren yapıp dıs lastiği döndürmessen sorun olmaz
dıs lastik janttan dönerse iç lastik sibobu nu jant keser
ben bu motosikleti almayı düşünüyorum ama Kütahya'da ne kadar bayi varsa hepsine sordum elimizde yok tutulmadığı için elimizde tutmuyoruz istek üzerine getiriyoruz diyorlar ama bende görmeden almak istemiyorum Kütahya da kullanan arkadaş varsa ona ulasabilirmiyim acaba
tutulmama sebebi öteki 150 cc lere göre pahalı olmasındandır,
ama fiyatını sonuna kadar hak eden bir model bence.
kusura bakmayında adamlar satamadıgı mala da b.k atmıslar.
Açıkça söylemek gerekirse motosiklet ayni zamanda eğlenceli olmalı aklın nereye eserse gidebilmeli ben ondan dolayi bu modelde yogunlastim ilk vitesli motorum olacak beni tek korkutan devir saati vede vites gostergesi olmaması
Şu an bu konu içerisinde 9 kullanıcı var. (0 üye ve 9 misafir)