Mondial 150 X-treme Max Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
31 Mayıs 2014, 12:42
#4681
Bundan almayı planlıyordum .. Bir gün babamla yoldayken 1-2 gün önce yolda bundan gördüm dedim babama bizimkini satınca bak şu iyi ucuz dedim alabiliriz diye düşündüğümü söyledim. Yok dedi cross alacaksan sabır edip iyi bişey alırız o pek yaramaz dedi aslında sevinmedim değil daha iyi bişey diyince aklım direk ktm lere gidiyor ama okadarda değildir heralde :D
Reklamlar
-
31 Mayıs 2014, 18:28
#4682
berkaye adlı üyeden alıntı
Bundan almayı planlıyordum .. Bir gün babamla yoldayken 1-2 gün önce yolda bundan gördüm dedim babama bizimkini satınca bak şu iyi ucuz dedim alabiliriz diye düşündüğümü söyledim. Yok dedi cross alacaksan sabır edip iyi bişey alırız o pek yaramaz dedi aslında sevinmedim değil daha iyi bişey diyince aklım direk ktm lere gidiyor ama okadarda değildir heralde :D
arkadasım hayırlı olsun insallah ktm alırsınız
KTM nin caddeye cıkan dört zamanlı sıfırı 30.000 lira
şimdi onu max ile kıyaslamanın ne anlamı var, bu konuyu buraya tasımanın da anlamı yoktu.
insallah gönlündeki olur.
100 saat sonrası piston değişim zamanı geldiğinde de yada yedek parca lazım oldugunda yarım max parası harcamak gerekince
umarım yinede kararından memnun kalırsın
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:25 ----------
Baturesit adlı üyeden alıntı
Yeni blog yazınız için teşekkürler. gayet bilgilendirici. motor modifiye bölümü bloga ne zaman eklenecek ?
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:03 ----------
Birde motoru edindigimizde elimizde olmasi gereken alet edevat ne olmalidir. Tamir vs icin. Yanimizda bulunmasi gereken yedek parcalar. Bunlara da deginebilirmisiniz blog'ta ?
ilerde modifiye konusunu bloga ben ekleyecegim.
bu sayfalardada ayrıntılı sekilde herseyi yazdım ve herseyiyle tartısıldı
tamir için gerekli tüm anahtar takımlarını ayrıntılı olarak yazmıstım önceki mesajlarda mevcuttur.
forumu okursanız herseye, tüm bilgilere ulasırsınız
Adım
CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
-
31 Mayıs 2014, 19:05
#4683
235 sayfayi da okumus bulunmaktayim bilgilerede sahibim fakat blogta toplu halde bulunmasi ve daha sade sekilde anlatilmis olmasi. Okuyucular icin daha rahat bir zemin. En azindan burda yapilan tartismalarin bir sonuc belgesi olacagindan blogta olmasinin daha uygun olacagini dusundum sadece.
-
31 Mayıs 2014, 19:44
#4684
Baturesit adlı üyeden alıntı
235 sayfayi da okumus bulunmaktayim bilgilerede sahibim fakat blogta toplu halde bulunmasi ve daha sade sekilde anlatilmis olmasi. Okuyucular icin daha rahat bir zemin. En azindan burda yapilan tartismalarin bir sonuc belgesi olacagindan blogta olmasinin daha uygun olacagini dusundum sadece.
bloga da uygun bir zamanımda ekleyecegim zaten
anahtar grubunu sormussun, önceki sayfalarda AZYGOS isimli arkadasda sormustu ve ayrıntılı olarak onuda yazmıstım
demekki 235 sayfayı gerektiği kadar incelememişsin.
onlarıda bloga ekleyecegim
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:21 ----------
gerekli alet edevatların listesi
sayfa 215 den
http://www.motosiklet.net/forum/moto...ml#post3328954
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:31 ----------
+ manyetoyu sökmek içinde cektirme, bu urunun sadece içindeki vidayı kullanıyoruz
http://denizmotortr.com/u-aparat_cg_...arca-8205.html
yada vida satan yerden 5-6 cm uzunlugunda
vida diş adımı 1,5 mm olan
vida diş dıs capı 15,5 yada 16 mm (tam ölçemedim)olan bir vida almak lazım
http://www.camgoz.com.tr/asp/product...EKTIRME-APARAT
yukarıdaki de vida tarzı satılan
Adım
CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
-
01 Haziran 2014, 01:27
#4685
cenkito adlı üyeden alıntı
arkadasım hayırlı olsun insallah ktm alırsınız
KTM nin caddeye cıkan dört zamanlı sıfırı 30.000 lira
şimdi onu max ile kıyaslamanın ne anlamı var, bu konuyu buraya tasımanın da anlamı yoktu.
insallah gönlündeki olur.
100 saat sonrası piston değişim zamanı geldiğinde de yada yedek parca lazım oldugunda yarım max parası harcamak gerekince
umarım yinede kararından memnun kalırsın[COLOR="Silver"]
Estagfurullah , sadece paylasmak istedim kiyaslama felanda yapmadim zaten ktm de olmaz sadece iyi demisken keske okadar iyilerden olsa diye dusundum olsa olsa yine yamaha felan olur 2. El diye.tahmin ediyorum :-) ben normalde buna raziyken oyle bisey demesi bir anda sevindirdi sadece :-D parca konusundada haklisin , artik bozuluncada sabir et parcayi aliriz deriz heralde eheh :-D :-D
-
01 Haziran 2014, 02:04
#4686
berkaye adlı üyeden alıntı
Estagfurullah , sadece paylasmak istedim kiyaslama felanda yapmadim zaten ktm de olmaz sadece iyi demisken keske okadar iyilerden olsa diye dusundum olsa olsa yine yamaha felan olur 2. El diye.tahmin ediyorum :-) ben normalde buna raziyken oyle bisey demesi bir anda sevindirdi sadece :-D parca konusundada haklisin , artik bozuluncada sabir et parcayi aliriz deriz heralde eheh :-D :-D
neyse insallah adam akıllı güçlü bir japon alabilirsin.
şimdiden hayırlı olsun
Adım
CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
-
01 Haziran 2014, 02:17
#4687
Cenkito yardım gerek, tüm elektrik bağlantıları direksiyon ve kafada toplanmış ,söktümmü geriye motor kısmı kalıyor, uzatmayayım direksiyonu komple sökebilmem için ana mili ayırmam gerek fakat korkuyorum bilmeden bir hasar vermeyeyim, bu konuda bilginiz varmı
İşaretlediğim parçayı sökecek ekipmanım yok, tornavida ve çekiç ile dönüyor ama doğrumu yapıyorum bilmiyorum, mili tutan son parça o , altta büstte başkaca tutan bişey yok, nasıl sökmeliyim? torna vida çekiç devammı?
-
01 Haziran 2014, 02:28
#4688
müsait isen bana motorun önden, bu haliyle , değişik acılarla birkaç
resim atabilirmisim biraz alt ve üstten bir kac resim
özelden atarsın
-
01 Haziran 2014, 02:29
#4689
-
01 Haziran 2014, 02:58
#4690
Carbondioxid adlı üyeden alıntı
Hemen . ok yolladım
sonucu bana da yazarsan sevinirim.
sorunsuzca halledersin umarım
Adım
CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
-
01 Haziran 2014, 03:10
#4691
Çok sağol , işin gücün rast gitsin , yoksa kaba kuwet ile bişeyleri kıracaktım kesin.
Ancak sökümü kolay olmadı, yan cıvatalardan sonra torna vida ile araya girip kastırıp, tahta tokmak ile 2 tarafıda eşitle vs, zor oldu ama hsarsız oldu tekrar sağol.
-
01 Haziran 2014, 03:31
#4692
Carbondioxid adlı üyeden alıntı
Çok sağol , işin gücün rast gitsin , yoksa kaba kuwet ile bişeyleri kıracaktım kesin.
Ancak sökümü kolay olmadı, yan cıvatalardan sonra torna vida ile araya girip kastırıp, tahta tokmak ile 2 tarafıda eşitle vs, zor oldu ama hsarsız oldu tekrar sağol.
hasarsız halletmene sevindim,
işlerin kalan kısmı içinde kolay gelsin.
Adım
CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
-
01 Haziran 2014, 14:32
#4693
Baturesit adlı üyeden alıntı
Yeni blog yazınız için teşekkürler. gayet bilgilendirici. motor modifiye bölümü bloga ne zaman eklenecek ?
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:03 ----------
Birde motoru edindigimizde elimizde olmasi gereken alet edevat ne olmalidir. Tamir vs icin. Yanimizda bulunmasi gereken yedek parcalar. Bunlara da deginebilirmisiniz blog'ta ?
Cemmmmmm... Cemmmmm.... Sana diyorlar emiceminoğlu... Motor modifiye bölümü ne zaman bloğa eklenecek diyorlar...
-61- Önce ADAMLIK Sonra HAYAT -61-
-
01 Haziran 2014, 15:17
#4694
Adım
CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
-
01 Haziran 2014, 16:47
#4695
-
01 Haziran 2014, 17:44
#4696
-
02 Haziran 2014, 23:21
#4697
Arkadaşlar 180km de yedek depoya dusuyorum. Forumdan gordugum kadariyla 1 litreyle 30km civarı yapmam gerekirken 20km de kaliyorum. Karburator bakimi ve buji değişimini yaptim fakat birşey değişmedi. Son çare yeni karburator siparişi verdim. Degisimden sonra sonucu burada paylasirim.
Sormak istediğim ustam bu lastiklerle bu motorun bunu yakmasi normal diyor.Sizlerin görüşleri nedir acaba?
-
02 Haziran 2014, 23:46
#4698
KIYMAZ76 adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar 180km de yedek depoya dusuyorum. Forumdan gordugum kadariyla 1 litreyle 30km civarı yapmam gerekirken 20km de kaliyorum. Karburator bakimi ve buji değişimini yaptim fakat birşey değişmedi. Son çare yeni karburator siparişi verdim. Degisimden sonra sonucu burada paylasirim.
Sormak istediğim ustam bu lastiklerle bu motorun bunu yakmasi normal diyor.Sizlerin görüşleri nedir acaba?
asırı yuksek devir kullanıyorsan ancak o kadar yakabilir,
bence normal sartlarda orjınal karburatörün o kadar yakması pek mümkün değil.
ben modifiye 200 luk haliyle sehir içi-dısı-arazi karısık 3.1 litre/100 km ölçüm yapmıstım gecen yaz
850 km toplam km de
cogunlugu sehir içi olarak
Adım
CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
-
03 Haziran 2014, 16:12
#4699
-61- Önce ADAMLIK Sonra HAYAT -61-
-
03 Haziran 2014, 16:15
#4700
AttilaXtreme adlı üyeden alıntı
Tekerlekleri değiştirip üzerimde ki psikolojik baskıdan kurtuldum. Yeni tekerler ile 10 km yol yaptım. Rahatlıkla motoru yatırıp kaldırabiliyorum. Mutluyum huzurluyum
Alttan bakan şopar da benim motorun bekçilerinden birisi
http://i.hizliresim.com/vz7kVD.jpg
Güle güle kullan Atilla abi. Lastiklerin üzerinde mum yok mu? En az ilk 100 km'de çok dikkatli olmalısın.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 12 kullanıcı var. (0 üye ve 12 misafir)