Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Mondial 150 X-treme Max Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #4201

    Üyelik
    19 Nisan 2014
    Motosikleti
    MONDİAL EXTREME MAX
    Selam arkadaşlar bende aranıza katılacağım allah izin verirse bu ay alıcam motoru. Birkaç sorum olacak.
    1. Yakıt olarak ne tavsiye edersiniz.
    2. resimde zincir oradaki plastik parçaya değiyor zincir yükseltilebiliyormu.
    3. Eskiden motor yakıtına yağ karıştırılırdı bunda da yakıt alınca içine yağ koyacakmıyız.
    ilave tavsiyeleriniz varmı ?
    gerçi forumu baştan sona okudum ama zincir olayı gözümden kaçmış olabilir.[IMG][/IMG]
    azygos bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #4202

    Üyelik
    07 Temmuz 2013
    Şehir
    Ankara
    Herkese merhabalar abilerim. Biraz önce AtillaXtreme abimin yazmış olduğu bloğu okudum ve gerçekten işime yarayacak çok şey öğrendim. Ona da ayrıca teşekkür ederim.
    Bir kaç ay önce Cem abiyle(Cenkito) ile konuşmuştum sağolsun çok yardımcı olmuştu bana.

    Bu yazacağım yazıyı başka bir başlık altına yazmıştım kopyala yapıştr yapıp uyarladım. Belki göreniniz var ise yanlış anlaşılmayayım diye belirtmek istedim

    Ankara'da yaşıyorum ve 9 gün sonra 18'ime gireceğim, ehliyetim var, ilk motosikletim olacak boyum 1.80-82 küsür ve 83 kiloyum.
    Saat 15.45 civarlarında kızılayda gördüm ilk defa canlı olarak motosikleti. Güvenpark'da Çağdaş'ın önünde kız arkadaşıyla olan bir abiydi kendisi. Eğer buradaysa selamlar o abime AttillaExtreme'im bloğunda benim boyutlarımın çok rahat edeceğini yazmış ve o da neredeyse benimle aynı boydaymış o sorunum oradan kalktı. Egzoz sesinini pek duyamadım ama farklı bir egzoz ile tok ve ürktücü bir ses alabileceğimi umuyorum, yanılıyor muyum?Bir de acaba performans olarak beni yolda diğer araçlara karşı üzer mi, ezikler mi? Ve Cem abi yanılmıyorsam 220cc küsür yapmıştı brnde yapmak istesem kolayca hallettirebilir miyim? Ve sadece şehir içi kullanacağım. Arkama bir arkadaşımı atsam sıkıntı çıkartır mı bana? Bugün ki abi pek sıkıntılı bir pozisyonda görüşmüyordu. Ama ben 83 kiloyum alacağım arkadaşım 90 küsür olur en fazlası. Sorun yaşar mıyız? Sürüş kalitesi ne olur?
    Siz tecrübeli abilerimden görüşlerini bekliyorum. Sıfır alacağım, beni beklemiş zam getirmek için mondial

    Okuyup zaman ayıran herkese çok teşekkür ediyorum iyi günler

  3. #4203
    AttilaXtreme - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Pulsar 200NS
    Alıntı discovery197 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selam arkadaşlar bende aranıza katılacağım allah izin verirse bu ay alıcam motoru. Birkaç sorum olacak.
    1. Yakıt olarak ne tavsiye edersiniz.
    2. resimde zincir oradaki plastik parçaya değiyor zincir yükseltilebiliyormu.
    3. Eskiden motor yakıtına yağ karıştırılırdı bunda da yakıt alınca içine yağ koyacakmıyız.
    ilave tavsiyeleriniz varmı ?
    gerçi forumu baştan sona okudum ama zincir olayı gözümden kaçmış olabilir.http://<a href="http://hizliresim.co...k0.jpg</a></a>
    1- Yakıt fix. Kurşunsuz benzin.
    2- Burayı tam anlamadım. Resim üzerinden yorum yapıyorsan zinciri resimde öyle görmüşsün hiç bir yere değmiyor. Aslan gibi dönüyor yerinde
    3- Benzine yağ karıştırma iki zamanlı motorlarda olur. Bu dört zamanlı motor, yağ karıştırmaya filan gerek yok. Benzini koy gazla
    4- İlave tavsiyeler şimdilik blogda
    http://xtrememaxsevdalilari.blogspot.ch/
    5- Aman dikkat. Allah güle güle kazasız belasız binmeyi nasip etsin.


    ---------- Mesajlar birleştirildi - 19:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:14 ----------

    Alıntı Orkun709 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Herkese merhabalar abilerim. Biraz önce AtillaXtreme abimin yazmış olduğu bloğu okudum ve gerçekten işime yarayacak çok şey öğrendim. Ona da ayrıca teşekkür ederim.
    Bir kaç ay önce Cem abiyle(Cenkito) ile konuşmuştum sağolsun çok yardımcı olmuştu bana.

    Bu yazacağım yazıyı başka bir başlık altına yazmıştım kopyala yapıştr yapıp uyarladım. Belki göreniniz var ise yanlış anlaşılmayayım diye belirtmek istedim

    Ankara'da yaşıyorum ve 9 gün sonra 18'ime gireceğim, ehliyetim var, ilk motosikletim olacak boyum 1.80-82 küsür ve 83 kiloyum.
    Saat 15.45 civarlarında kızılayda gördüm ilk defa canlı olarak motosikleti. Güvenpark'da Çağdaş'ın önünde kız arkadaşıyla olan bir abiydi kendisi. Eğer buradaysa selamlar o abime AttillaExtreme'im bloğunda benim boyutlarımın çok rahat edeceğini yazmış ve o da neredeyse benimle aynı boydaymış o sorunum oradan kalktı. Egzoz sesinini pek duyamadım ama farklı bir egzoz ile tok ve ürktücü bir ses alabileceğimi umuyorum, yanılıyor muyum?Bir de acaba performans olarak beni yolda diğer araçlara karşı üzer mi, ezikler mi? Ve Cem abi yanılmıyorsam 220cc küsür yapmıştı brnde yapmak istesem kolayca hallettirebilir miyim? Ve sadece şehir içi kullanacağım. Arkama bir arkadaşımı atsam sıkıntı çıkartır mı bana? Bugün ki abi pek sıkıntılı bir pozisyonda görüşmüyordu. Ama ben 83 kiloyum alacağım arkadaşım 90 küsür olur en fazlası. Sorun yaşar mıyız? Sürüş kalitesi ne olur?
    Siz tecrübeli abilerimden görüşlerini bekliyorum. Sıfır alacağım, beni beklemiş zam getirmek için mondial

    Okuyup zaman ayıran herkese çok teşekkür ediyorum iyi günler
    1- Blog benim değil hepimizin. Yani X-Treme Max sevdalılarının. Bloğun asıl anahtarı Cenkito (Cem) kardeşimizdedir. Bu bloğun açılmasının sebebi ve nedeni buranın eskileridir. Hepsine bir kez daha saygı ve sevgilerimi sunuyorum.
    2- Öncelikle hayırlı olsun. Aman dikkat ve yavaş lütfen. Uzun yaşamanın sırrıı motorun üzerinde çok dikkatli ve akıllı olmaktır. Aptal veya dalgın adam çabuk ölür ona göre.
    3- Egzos sesi tok ve doyurucu. Ben hergün 50 km yol yapyorum kafam kaldırmıyor örneğin. Susturucu uydurmayı düşünmeye başladım. Bloğa yazarız ama burada da sesi arttırmak için yapılabilecekler yazılı. Ses tok olduğu için orjinalliği ile oynayınca hem çok kafa şişiriyor hem de YASAK. Polis abiler gereğini yapıyorlar Egzosun orjinalliğini bozmaya hiç gerek yok bence.
    4- Performansı pilotuna bağlı. Sonuçta bir BMW 1200 değil. Bacaklarımın arasında çocuk bisikleti gibi kalmasından şikayetçi olmam dersen 150'lik Honda al o zaman Üstünde atına binmiş Atatürk heykeli gibi görünüyorum, ben değişmem motorumu
    5- 220 için uğraşırsan olur neden olmasın. Cenkitonun bu konuda foruma yazdıklarını bul oku.
    6- Motorun taşıma kapasitesi 150 kg. Oğlum ve ben 200 kgmız. Biniyoruz. Daha bişey olmadı. Du bakalım ben de merak ediyorum 200 kg ne kadar zaman taşıyacak diye :

    Herkese kazasız belasız binmeler dilerim.
    lonasny ve cenkito bunu beğendiler.
    -61- Önce ADAMLIK Sonra HAYAT -61-

  4. #4204
    ozgranl - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mayıs 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Sym Wolf SB250
    Herkese merhabalar .. Güneşli havayı değerlendirerek bugün dağ-tepe bir gezi yaptım fotoğrafları paylaşayım hem renk gelsin hem de Şile'nin reklamını yapayım belki bu taraflara gelirsiniz

    Gezimiz Şile-Saklıgöl mevkinde gerçekleşmiştir. Saklıgöl çevresinde çeşitli tesisler(ticari işletmeler) mevcut buralarda göl kenarında oturabilir ve mangal yapabilirsiniz.



    Saklıgöl'ün yanından bir dağ yolu mevcut.



    Tepeye doğru tırmandıkça yolda bizi deniz kabukları ve yapraklar karşılıyor.






    Yol çok keyifli ağaçlar sürekli çevrenizi sarıyor.







    Saklıgöl'de balık tutabilir ya da ördekleri seyredebilirsiniz





    Bu ağaçta bir çift resim çektirdi bende eksik kalamadım





    Elimden geldiğince resim çekmeye ve anlatmaya çalıştım,eğer bu taraflara yolunuz düşerse beraber daha güzellerini gerçekleştirmek umuduyla herkese kazasız sürüşler
    cenkito, AttilaXtreme, demirutku ve 3 diğerleri bunu beğendiler..
    XV

  5. #4205
    AttilaXtreme - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Pulsar 200NS
    Alıntı ozgranl adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Herkese merhabalar .. Güneşli havayı değerlendirerek bugün dağ-tepe bir gezi yaptım fotoğrafları paylaşayım hem renk gelsin hem de Şile'nin reklamını yapayım belki bu taraflara gelirsiniz

    Gezimiz Şile-Saklıgöl mevkinde gerçekleşmiştir. Saklıgöl çevresinde çeşitli tesisler(ticari işletmeler) mevcut buralarda göl kenarında oturabilir ve mangal yapabilirsiniz.

    http://i.hizliresim.com/BXMGmQ.jpg

    Saklıgöl'ün yanından bir dağ yolu mevcut.

    http://i.hizliresim.com/7mkQoa.jpg

    Tepeye doğru tırmandıkça yolda bizi deniz kabukları ve yapraklar karşılıyor.


    http://i.hizliresim.com/aq5gDd.jpg

    http://i.hizliresim.com/W2no9q.jpg

    Yol çok keyifli ağaçlar sürekli çevrenizi sarıyor.

    http://i.hizliresim.com/4mg9PL.jpg

    http://i.hizliresim.com/0VqrGB.jpg

    http://i.hizliresim.com/VpVB9v.jpg

    Saklıgöl'de balık tutabilir ya da ördekleri seyredebilirsiniz

    http://i.hizliresim.com/zRAypR.jpg

    http://i.hizliresim.com/LPaGRV.jpg

    Bu ağaçta bir çift resim çektirdi bende eksik kalamadım

    http://i.hizliresim.com/LPaGNV.jpg

    http://i.hizliresim.com/27gPRL.jpg

    Elimden geldiğince resim çekmeye ve anlatmaya çalıştım,eğer bu taraflara yolunuz düşerse beraber daha güzellerini gerçekleştirmek umuduyla herkese kazasız sürüşler
    Allah versin canım kardeşim. Keyifli bir gün geçirmişsin. Darısı başımıza. sevgiler saygılar
    cenkito bunu beğendi.
    -61- Önce ADAMLIK Sonra HAYAT -61-

  6. #4206
    cenkito - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2010
    Şehir
    Adana/Çukurova - Muğla/Fethiye
    Motosikleti
    MONDİAL X-TREME MAXX 200
    Alıntı discovery197 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selam arkadaşlar bende aranıza katılacağım allah izin verirse bu ay alıcam motoru. Birkaç sorum olacak.
    1. Yakıt olarak ne tavsiye edersiniz.
    2. resimde zincir oradaki plastik parçaya değiyor zincir yükseltilebiliyormu.
    3. Eskiden motor yakıtına yağ karıştırılırdı bunda da yakıt alınca içine yağ koyacakmıyız.
    ilave tavsiyeleriniz varmı ?
    gerçi forumu baştan sona okudum ama zincir olayı gözümden kaçmış olabilir.http://<a href="http://hizliresim.co...k0.jpg</a></a>
    1- yakıt olarak temiz kursunsuz benzin. 95 oktan yeterli.

    2- o lastik zaten zincir sürtsün diye var. sürtmesi problem değil.
    zaten motora binince hem zincir gerginliği değişir( gerilir-artar),
    hemde masa esnediğinden o kısım biraz daha acılır (ön dişli alcalıp-arka dişli konumu yukseleceginden)

    3- eski ve yeni 2 zamanlı motorların benzinine yag ilave edilir.
    çinli minli ama aslan gibi 4 zamanlı sadece benzin kullanacaksın.

    Alıntı Orkun709 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Herkese merhabalar abilerim. Biraz önce AtillaXtreme abimin yazmış olduğu bloğu okudum ve gerçekten işime yarayacak çok şey öğrendim. Ona da ayrıca teşekkür ederim.
    Bir kaç ay önce Cem abiyle(Cenkito) ile konuşmuştum sağolsun çok yardımcı olmuştu bana.

    Bu yazacağım yazıyı başka bir başlık altına yazmıştım kopyala yapıştr yapıp uyarladım. Belki göreniniz var ise yanlış anlaşılmayayım diye belirtmek istedim

    Ankara'da yaşıyorum ve 9 gün sonra 18'ime gireceğim, ehliyetim var, ilk motosikletim olacak boyum 1.80-82 küsür ve 83 kiloyum.
    Saat 15.45 civarlarında kızılayda gördüm ilk defa canlı olarak motosikleti. Güvenpark'da Çağdaş'ın önünde kız arkadaşıyla olan bir abiydi kendisi. Eğer buradaysa selamlar o abime AttillaExtreme'im bloğunda benim boyutlarımın çok rahat edeceğini yazmış ve o da neredeyse benimle aynı boydaymış o sorunum oradan kalktı. Egzoz sesinini pek duyamadım ama farklı bir egzoz ile tok ve ürktücü bir ses alabileceğimi umuyorum, yanılıyor muyum?Bir de acaba performans olarak beni yolda diğer araçlara karşı üzer mi, ezikler mi? Ve Cem abi yanılmıyorsam 220cc küsür yapmıştı brnde yapmak istesem kolayca hallettirebilir miyim? Ve sadece şehir içi kullanacağım. Arkama bir arkadaşımı atsam sıkıntı çıkartır mı bana? Bugün ki abi pek sıkıntılı bir pozisyonda görüşmüyordu. Ama ben 83 kiloyum alacağım arkadaşım 90 küsür olur en fazlası. Sorun yaşar mıyız? Sürüş kalitesi ne olur?
    Siz tecrübeli abilerimden görüşlerini bekliyorum. Sıfır alacağım, beni beklemiş zam getirmek için mondial

    Okuyup zaman ayıran herkese çok teşekkür ediyorum iyi günler
    1- boy konusunda hayli rahat edeceksin, bmx e binen şişko zenciler gibi olmazsın

    motor altında bu tarz küçük kalmaz.



    (yanlıs anlama nette sadece kilolu bayan resimleri denk geldi)

    2- güç olarak orjınal halide gayet atak, gerek sanzıman oranı gerekse ön arka dişli oranından dolayı cekişi cok yuksek

    fakat son hız beklentin konusunda seni üzebilir.

    70-80 km ye kadar ybr cbf le kapısır sonrasında solugu kesilir.

    3- hacim yukseltme yaparsan cekiş cok daha artar, dişli değişimi ilede hızda artar, araziye gireceksen ama 2si bir arada olmaz

    tercih yapmalısın ya hız ya tork (hız olayı gene normal seviye)

    adam akıllı bir usta bulursan modifiye yapılabilir. ama sunuda unutmamak gerekir ki ne kadar güç o kadar cok yıpranma demektir

    4- ufak ayarlamalarla da orjınal egzos sesi arttırılabilir.

    buda benim makina.daha fazlasınıda kafa kaldırmaz zaten.



    buda dailymotion linki
    http://www.dailymotion.com/video/x1m...e-paneli_sport

    Alıntı AttilaXtreme adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    1- Yakıt fix. Kurşunsuz benzin.
    2- Burayı tam anlamadım. Resim üzerinden yorum yapıyorsan zinciri resimde öyle görmüşsün hiç bir yere değmiyor. Aslan gibi dönüyor yerinde
    3- Benzine yağ karıştırma iki zamanlı motorlarda olur. Bu dört zamanlı motor, yağ karıştırmaya filan gerek yok. Benzini koy gazla
    4- İlave tavsiyeler şimdilik blogda
    http://xtrememaxsevdalilari.blogspot.ch/
    5- Aman dikkat. Allah güle güle kazasız belasız binmeyi nasip etsin.


    ---------- Mesajlar birleştirildi - 19:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:14 ----------



    1- Blog benim değil hepimizin. Yani X-Treme Max sevdalılarının. Bloğun asıl anahtarı Cenkito (Cem) kardeşimizdedir. Bu bloğun açılmasının sebebi ve nedeni buranın eskileridir. Hepsine bir kez daha saygı ve sevgilerimi sunuyorum.
    2- Öncelikle hayırlı olsun. Aman dikkat ve yavaş lütfen. Uzun yaşamanın sırrıı motorun üzerinde çok dikkatli ve akıllı olmaktır. Aptal veya dalgın adam çabuk ölür ona göre.
    3- Egzos sesi tok ve doyurucu. Ben hergün 50 km yol yapyorum kafam kaldırmıyor örneğin. Susturucu uydurmayı düşünmeye başladım. Bloğa yazarız ama burada da sesi arttırmak için yapılabilecekler yazılı. Ses tok olduğu için orjinalliği ile oynayınca hem çok kafa şişiriyor hem de YASAK. Polis abiler gereğini yapıyorlar Egzosun orjinalliğini bozmaya hiç gerek yok bence.
    4- Performansı pilotuna bağlı. Sonuçta bir BMW 1200 değil. Bacaklarımın arasında çocuk bisikleti gibi kalmasından şikayetçi olmam dersen 150'lik Honda al o zaman Üstünde atına binmiş Atatürk heykeli gibi görünüyorum, ben değişmem motorumu
    5- 220 için uğraşırsan olur neden olmasın. Cenkitonun bu konuda foruma yazdıklarını bul oku.
    6- Motorun taşıma kapasitesi 150 kg. Oğlum ve ben 200 kgmız. Biniyoruz. Daha bişey olmadı. Du bakalım ben de merak ediyorum 200 kg ne kadar zaman taşıyacak diye :

    Herkese kazasız belasız binmeler dilerim.
    abi utandırma beni

    ben zaten bu gune kadar her yaptıgımı her basımdan gecen tecrübeyi

    burada sizlerle paylastım, paylasmaya da devam ediyorum

    blog olayını da sen akıl ettin, senin sayende o sayfadan da ilerleyen zamanlarda güzel seyler cıkacak.

    @ ozgranl cok guzel gezi olmus.yenilerini bekleriz.

    ama hiç hosuma gitmedi dogrusu kıskandım.

    kac aydır süren bel fıtıgım yuzunden motora sadece bakkal cakkala giderken binebiliyorum.

    araziye cıkamıyorum sürekli asfaltta gezeliyorum .

    tabi gecen dayanamayıp otoban yaya ust gecidinin merdivenlerinden inmemi saymazsak
    AttilaXtreme bunu beğendi.
    Adım CEM
    MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
    Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz

  7. #4207
    AttilaXtreme - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Pulsar 200NS
    Alıntı cenkito adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    1- yakıt olarak temiz kursunsuz benzin. 95 oktan yeterli.

    2- o lastik zaten zincir sürtsün diye var. sürtmesi problem değil.
    zaten motora binince hem zincir gerginliği değişir( gerilir-artar),
    hemde masa esnediğinden o kısım biraz daha acılır (ön dişli alcalıp-arka dişli konumu yukseleceginden)

    3- eski ve yeni 2 zamanlı motorların benzinine yag ilave edilir.
    çinli minli ama aslan gibi 4 zamanlı sadece benzin kullanacaksın.



    1- boy konusunda hayli rahat edeceksin, bmx e binen şişko zenciler gibi olmazsın

    motor altında bu tarz küçük kalmaz.

    http://i.hizliresim.com/4mgVLq.jpg

    (yanlıs anlama nette sadece kilolu bayan resimleri denk geldi)

    2- güç olarak orjınal halide gayet atak, gerek sanzıman oranı gerekse ön arka dişli oranından dolayı cekişi cok yuksek

    fakat son hız beklentin konusunda seni üzebilir.

    70-80 km ye kadar ybr cbf le kapısır sonrasında solugu kesilir.

    3- hacim yukseltme yaparsan cekiş cok daha artar, dişli değişimi ilede hızda artar, araziye gireceksen ama 2si bir arada olmaz

    tercih yapmalısın ya hız ya tork (hız olayı gene normal seviye)

    adam akıllı bir usta bulursan modifiye yapılabilir. ama sunuda unutmamak gerekir ki ne kadar güç o kadar cok yıpranma demektir

    4- ufak ayarlamalarla da orjınal egzos sesi arttırılabilir.

    buda benim makina.daha fazlasınıda kafa kaldırmaz zaten.

    http://www.youtube.com/watch?v=QkZxe9rVcyo

    buda dailymotion linki
    http://www.dailymotion.com/video/x1m...e-paneli_sport



    abi utandırma beni

    ben zaten bu gune kadar her yaptıgımı her basımdan gecen tecrübeyi

    burada sizlerle paylastım, paylasmaya da devam ediyorum

    blog olayını da sen akıl ettin, senin sayende o sayfadan da ilerleyen zamanlarda güzel seyler cıkacak.

    @ ozgranl cok guzel gezi olmus.yenilerini bekleriz.

    ama hiç hosuma gitmedi dogrusu kıskandım.

    kac aydır süren bel fıtıgım yuzunden motora sadece bakkal cakkala giderken binebiliyorum.

    araziye cıkamıyorum sürekli asfaltta gezeliyorum .

    tabi gecen dayanamayıp otoban yaya ust gecidinin merdivenlerinden inmemi saymazsak
    Yookkk! Hak yemeyi sevmem. Önce ADAMLIK sonra HAYAT. Başta sen olmak üzere sizlerin büyük emeği olmuş. Bir kardeşiniz olarak bu emeğe ne kadar katkıda bulunabilirsem onurdur benim için. Elinize kolunuza beyninize sağlık. Allah işinizi gücünüzü hep rast getirsin. Sevgiler saygılar.
    cenkito bunu beğendi.
    -61- Önce ADAMLIK Sonra HAYAT -61-

  8. #4208
    cenkito - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2010
    Şehir
    Adana/Çukurova - Muğla/Fethiye
    Motosikleti
    MONDİAL X-TREME MAXX 200
    Alıntı AttilaXtreme adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yookkk! Hak yemeyi sevmem. Önce ADAMLIK sonra HAYAT. Başta sen olmak üzere sizlerin büyük emeği olmuş. Bir kardeşiniz olarak bu emeğe ne kadar katkıda bulunabilirsem onurdur benim için. Elinize kolunuza beyninize sağlık. Allah işinizi gücünüzü hep rast getirsin. Sevgiler saygılar.
    cok sagol abi sende varol.
    AttilaXtreme bunu beğendi.
    Adım CEM
    MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
    Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz

  9. #4209

    Üyelik
    07 Temmuz 2013
    Şehir
    Ankara
    Alıntı AttilaXtreme adlı üyeden alıntı Mesajı göster

    1- Blog benim değil hepimizin. Yani X-Treme Max sevdalılarının. Bloğun asıl anahtarı Cenkito (Cem) kardeşimizdedir. Bu bloğun açılmasının sebebi ve nedeni buranın eskileridir. Hepsine bir kez daha saygı ve sevgilerimi sunuyorum.
    2- Öncelikle hayırlı olsun. Aman dikkat ve yavaş lütfen. Uzun yaşamanın sırrıı motorun üzerinde çok dikkatli ve akıllı olmaktır. Aptal veya dalgın adam çabuk ölür ona göre.
    3- Egzos sesi tok ve doyurucu. Ben hergün 50 km yol yapyorum kafam kaldırmıyor örneğin. Susturucu uydurmayı düşünmeye başladım. Bloğa yazarız ama burada da sesi arttırmak için yapılabilecekler yazılı. Ses tok olduğu için orjinalliği ile oynayınca hem çok kafa şişiriyor hem de YASAK. Polis abiler gereğini yapıyorlar Egzosun orjinalliğini bozmaya hiç gerek yok bence.
    4- Performansı pilotuna bağlı. Sonuçta bir BMW 1200 değil. Bacaklarımın arasında çocuk bisikleti gibi kalmasından şikayetçi olmam dersen 150'lik Honda al o zaman Üstünde atına binmiş Atatürk heykeli gibi görünüyorum, ben değişmem motorumu
    5- 220 için uğraşırsan olur neden olmasın. Cenkitonun bu konuda foruma yazdıklarını bul oku.
    6- Motorun taşıma kapasitesi 150 kg. Oğlum ve ben 200 kgmız. Biniyoruz. Daha bişey olmadı. Du bakalım ben de merak ediyorum 200 kg ne kadar zaman taşıyacak diye :

    Herkese kazasız belasız binmeler dilerim.
    Yazdıklarınız için çok teşekkür ediyorum umarım en kısa zamanda aranıza katılırım

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:39 ----------

    Alıntı cenkito adlı üyeden alıntı Mesajı göster

    1- boy konusunda hayli rahat edeceksin, bmx e binen şişko zenciler gibi olmazsın

    motor altında bu tarz küçük kalmaz.

    http://i.hizliresim.com/4mgVLq.jpg

    (yanlıs anlama nette sadece kilolu bayan resimleri denk geldi)

    2- güç olarak orjınal halide gayet atak, gerek sanzıman oranı gerekse ön arka dişli oranından dolayı cekişi cok yuksek

    fakat son hız beklentin konusunda seni üzebilir.

    70-80 km ye kadar ybr cbf le kapısır sonrasında solugu kesilir.

    3- hacim yukseltme yaparsan cekiş cok daha artar, dişli değişimi ilede hızda artar, araziye gireceksen ama 2si bir arada olmaz

    tercih yapmalısın ya hız ya tork (hız olayı gene normal seviye)

    adam akıllı bir usta bulursan modifiye yapılabilir. ama sunuda unutmamak gerekir ki ne kadar güç o kadar cok yıpranma demektir

    4- ufak ayarlamalarla da orjınal egzos sesi arttırılabilir.

    buda benim makina.daha fazlasınıda kafa kaldırmaz zaten.

    http://www.youtube.com/watch?v=QkZxe9rVcyo

    buda dailymotion linki
    http://www.dailymotion.com/video/x1m...e-paneli_sport
    Cem abi makinan harika maşallah nazar değmesin, ben de inşallah aldığımda böyle vites göstergesi yapacağım bir tane. Yazdıkların içinde teşekkür ediyorum. Bir şey daha sormak istiyorum bu 75-80 km/h'a ulaşımı kolay mı? Ben boş yol gördüğüm zaman dayanamam abi bir dönem galiba. Motoru bir alayım da sonra inşallah o cc yükseltme işlerini de konuşuruz
    cenkito bunu beğendi.
    Akıl yaşta değil baştadır

    O yüzden motosikleti aklımızla kullanalım

  10. #4210
    cenkito - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2010
    Şehir
    Adana/Çukurova - Muğla/Fethiye
    Motosikleti
    MONDİAL X-TREME MAXX 200
    o hıza cok kolay cıkarsın ama üstünde makinayı zorlarsın
    Orkun709 bunu beğendi.

  11. #4211
    AttilaXtreme - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Pulsar 200NS
    "X-Treme Max'ın ÜÇ HALİ Enduro - Kros - Süper Moto"
    http://xtrememaxsevdalilari.blogspot.com/2014/04/x-treme-maxn-uc-hali-enduro-kros-super.html
    cenkito bunu beğendi.

  12. #4212

    Üyelik
    07 Temmuz 2013
    Şehir
    Ankara
    Alıntı cenkito adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    o hıza cok kolay cıkarsın ama üstünde makinayı zorlarsın
    Cem abi peki kendi servisi falan cc yükseltir mi biz lazım olan şeyleri bulsak? Yoksa başka usta mı lazım? Çünkü ben neredeyse hiç mekaniğinden anlamıyorum
    cenkito bunu beğendi.
    Akıl yaşta değil baştadır

    O yüzden motosikleti aklımızla kullanalım

  13. #4213
    cenkito - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2010
    Şehir
    Adana/Çukurova - Muğla/Fethiye
    Motosikleti
    MONDİAL X-TREME MAXX 200
    Alıntı Orkun709 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Cem abi peki kendi servisi falan cc yükseltir mi biz lazım olan şeyleri bulsak? Yoksa başka usta mı lazım? Çünkü ben neredeyse hiç mekaniğinden anlamıyorum
    servisden servise değişir.

    servisin içinde yapmazlar zaten yasaktır.

    ama servisin ustası baska yerde yapabilir.

    adana da servisdeki usta benim evde yaparım diyordu.

    bende güzel fikir deyip kendim evde yaptım

    motoran cross xv 250 de düşünebilirsin, hiç baktın mı o modele
    sdirer bunu beğendi.
    Adım CEM
    MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
    Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz

  14. #4214

    Üyelik
    07 Temmuz 2013
    Şehir
    Ankara
    Alıntı cenkito adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    servisden servise değişir.

    servisin içinde yapmazlar zaten yasaktır.

    ama servisin ustası baska yerde yapabilir.

    adana da servisdeki usta benim evde yaparım diyordu.

    bende güzel fikir deyip kendim evde yaptım

    motoran cross xv 250 de düşünebilirsin, hiç baktın mı o modele
    Yok abi hiç bakmadım ama fiyatları biraz daha pahalı değer mi o paraya? Kullandın mı hiç sen?
    cenkito bunu beğendi.
    Akıl yaşta değil baştadır

    O yüzden motosikleti aklımızla kullanalım

  15. #4215
    cenkito - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2010
    Şehir
    Adana/Çukurova - Muğla/Fethiye
    Motosikleti
    MONDİAL X-TREME MAXX 200
    Alıntı Orkun709 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yok abi hiç bakmadım ama fiyatları biraz daha pahalı değer mi o paraya? Kullandın mı hiç sen?
    pahalı ama sonucta 250cc sınıfında.

    bana denk gelmedi ama cok merak ettiğim bir model.

    sana sunu söyleyeyim, senin yerinde olsam modifiye edecegin masrafla artı max fiyatına

    direk o modele de bakardım.

    ben max ı aldıgımda o yoktu, sonradan piyasaya girdi.
    Adım CEM
    MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
    Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz

  16. #4216

    Üyelik
    07 Temmuz 2013
    Şehir
    Ankara
    Alıntı cenkito adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    pahalı ama sonucta 250cc sınıfında.

    bana denk gelmedi ama cok merak ettiğim bir model.

    sana sunu söyleyeyim, senin yerinde olsam modifiye edecegin masrafla artı max fiyatına

    direk o modele de bakardım.

    ben max ı aldıgımda o yoktu, sonradan piyasaya girdi.
    Abi max daha kalıplı gibi duruyor ya. Bunun performansı daha iyidir ama haliyle di mi
    Akıl yaşta değil baştadır

    O yüzden motosikleti aklımızla kullanalım

  17. #4217
    cenkito - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2010
    Şehir
    Adana/Çukurova - Muğla/Fethiye
    Motosikleti
    MONDİAL X-TREME MAXX 200
    emin ol kalıpları neredyse aynıdır.

    ikisinin resmini de yan yana koyarsan cogu kaporta grenaj parcasınında tıpatıp aynı göründüğünü farkedersin.

    (aynı demiyorum-belki baglantı yerlerinden dolayı uymaya bilir).

    ama orjınal max a göre tabiki gücü cok daha fazla olmalı

    adının 250 olduguna bakma xv250 tahmini 223 yada 233 cc orjınalde(tam teknik verisi hiçbir yerde yok)

    bir arkadasa sodum ruhsatta 228 cc gibi bişey geciyormus

    piyasaya daha önce cıkan kanuni cross 250 de 233 cc idi

    xv de ön masa düz bence tek eksik yanı o.

    ama o da normal sartlarda yeterlidir

    not kuba str 250 de 232cc idi
    serdar8787 bunu beğendi.

  18. #4218

    Üyelik
    07 Temmuz 2013
    Şehir
    Ankara
    Alıntı cenkito adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    emin ol kalıpları neredyse aynıdır.

    ikisinin resmini de yan yana koyarsan cogu kaporta grenaj parcasınında tıpatıp aynı göründüğünü farkedersin.

    (aynı demiyorum-belki baglantı yerlerinden dolayı uymaya bilir).

    ama orjınal max a göre tabiki gücü cok daha fazla olmalı

    adının 250 olduguna bakma xv250 tahmini 223 yada 233 cc orjınalde(tam teknik verisi hiçbir yerde yok)

    bir arkadasa sodum ruhsatta 228 cc gibi bişey geciyormus

    piyasaya daha önce cıkan kanuni cross 250 de 233 cc idi

    xv de ön masa düz bence tek eksik yanı o.

    ama o da normal sartlarda yeterlidir

    not kuba str 250 de 232cc idi
    Ama abi şimdi servisi, parçası mondial kadar yaygın ve ucuz mudur o da var
    Akıl yaşta değil baştadır

    O yüzden motosikleti aklımızla kullanalım

  19. #4219
    cenkito - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2010
    Şehir
    Adana/Çukurova - Muğla/Fethiye
    Motosikleti
    MONDİAL X-TREME MAXX 200
    motor parcaları aynı sayılır. her yerde fiyatları yaklasık aynı.

    ama kaporta-grenaj fiyatlarını bilemiyorum, internet sitesinde net değil yedek parca fiyatları.

    elektirik aksamı yurur aksam ve motor tamamen aynı sayılır zaten. sadece grenaj filan farklı.

    yetkili servisde cogu arızayı vs kullanıcı hatası olarak garanti dısı bırakıyor, ücretli yaptırdıktan sonrada tüm ustalar anlar

    motor aynı blok çünkü


    motoran yedek parca sitesi

    http://www.motoranyp.com/urun_secimi/?id=1

  20. #4220

    Üyelik
    07 Temmuz 2013
    Şehir
    Ankara
    Alıntı cenkito adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    motor parcaları aynı sayılır. her yerde fiyatları yaklasık aynı.

    ama kaporta-grenaj fiyatlarını bilemiyorum, internet sitesinde net değil yedek parca fiyatları.

    elektirik aksamı yurur aksam ve motor tamamen aynı sayılır zaten. sadece grenaj filan farklı.

    yetkili servisde cogu arızayı vs kullanıcı hatası olarak garanti dısı bırakıyor, ücretli yaptırdıktan sonrada tüm ustalar anlar

    motor aynı blok çünkü


    motoran yedek parca sitesi

    http://www.motoranyp.com/urun_secimi/?id=1
    Abi valla ben daha dün gördüm motosikleti çokta beğendim maxı, şimdi bunu da görmezsem içime sinmez benim yahu ne ettin sen
    cenkito bunu beğendi.
    Akıl yaşta değil baştadır

    O yüzden motosikleti aklımızla kullanalım


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 10 kullanıcı var. (0 üye ve 10 misafir)