1- yakıt olarak temiz kursunsuz benzin. 95 oktan yeterli.
2- o lastik zaten zincir sürtsün diye var. sürtmesi problem değil.
zaten motora binince hem zincir gerginliği değişir( gerilir-artar),
hemde masa esnediğinden o kısım biraz daha acılır (ön dişli alcalıp-arka dişli konumu yukseleceginden)
3- eski ve yeni 2 zamanlı motorların benzinine yag ilave edilir.
çinli minli ama aslan gibi 4 zamanlı
sadece benzin kullanacaksın.
1- boy konusunda hayli rahat edeceksin, bmx e binen şişko zenciler gibi olmazsın
motor altında bu tarz küçük kalmaz.
http://i.hizliresim.com/4mgVLq.jpg
(yanlıs anlama nette sadece kilolu bayan resimleri denk geldi)
2- güç olarak orjınal halide gayet atak, gerek sanzıman oranı gerekse ön arka dişli oranından dolayı cekişi cok yuksek
fakat son hız beklentin konusunda seni üzebilir.
70-80 km ye kadar ybr cbf le kapısır sonrasında solugu kesilir.
3- hacim yukseltme yaparsan cekiş cok daha artar, dişli değişimi ilede hızda artar, araziye gireceksen ama 2si bir arada olmaz
tercih yapmalısın ya hız ya tork (hız olayı gene normal seviye)
adam akıllı bir usta bulursan modifiye yapılabilir. ama sunuda unutmamak gerekir ki ne kadar güç o kadar cok yıpranma demektir
4- ufak ayarlamalarla da orjınal egzos sesi arttırılabilir.
buda benim makina.daha fazlasınıda kafa kaldırmaz zaten.
http://www.youtube.com/watch?v=QkZxe9rVcyo
buda dailymotion linki
http://www.dailymotion.com/video/x1m...e-paneli_sport
abi utandırma beni
ben zaten bu gune kadar her yaptıgımı her basımdan gecen tecrübeyi
burada sizlerle paylastım, paylasmaya da devam ediyorum
blog olayını da sen akıl ettin, senin sayende o sayfadan da ilerleyen zamanlarda güzel seyler cıkacak.
@ ozgranl cok guzel gezi olmus.yenilerini bekleriz.
ama hiç hosuma gitmedi dogrusu
kıskandım.
kac aydır süren bel fıtıgım yuzunden motora sadece bakkal cakkala giderken binebiliyorum.
araziye cıkamıyorum sürekli asfaltta gezeliyorum .
tabi gecen dayanamayıp otoban yaya ust gecidinin merdivenlerinden inmemi saymazsak